Napisano 25 Styczeń 201015 l Autor KomiC: dzięki ogromne Stary za ciepłe słowa :) happy-angel: ruki mi opadają :D Ja swoje, Wy swoje :) Ehhh Modelowanie to nie tylko wywalenie bryły jakkolwiek ale zrobienie jej tak, żeby miało to ręcę i nogi do teksturowania i "użytkowania" bez faktu, że model zamula nawet superfastmaszyny :D Loozack: Pitek, Ty nie wspieraj tych wciskaczy kitu, dobrze wiesz, że mam rację ;) Jonasz_Real: dzięki Tomku bardzo :D A do dokuczaczy się przyzwyczaiłem. Ten wątek to jedno długie obrażanie mnie :P Poniżej: nie mogłem się powstrzymać, żeby w ramach ćwiczeń nie nacisnąć spustu :) I teraz sufit do wymiany... Tak naprawdę to taki bardzo szybki teścik klimatu. I obok wyrendziłem animkę, z FN50, zeby komp nie zapomniał kto tu rządzi i że niedziela nie jest po to żeby odpoczywać (niestety nie wiem jak załączyć quicktime stream więc tylko plik do pobrania) Kliknij aby pobrać 360deg turn : Lub look w słabej jakości Edytowane 25 Styczeń 201015 l przez peter_f
Napisano 25 Styczeń 201015 l Świetny filmik:), mógłbyś spróbować kombosa z poruszajacymi się działkami zrobić, a sam obrót wierzyczki zredukować.
Napisano 25 Styczeń 201015 l No wiadomo, 360 super świetnie wygląda, no ale wiesz... po Tobie Piter innego spodziewać się nie mozna, wiec rób swoje i inspiruj innych :) Pozdrawiam.
Napisano 26 Styczeń 201015 l Autor bbandi: dzięki Stary, ale wieżyca jest do zrigowania :) Może wkrótce. JunioR: dzięki Marcin :) mafida: dzięki Stary :)
Napisano 26 Styczeń 201015 l Mnie tam peter_f mobilizuje do działania :) Tylko ostatnio czasu nie mam ;p Ehhh.... nie tym razem nie napiszę żadnych "Ohów,achów" Tylko: Do roboty ! a nie, że dajesz nam zaledwie przystawkę ! :D
Napisano 26 Styczeń 201015 l Prująca wierzyczka wymiata, świetny klimat. Ciekawy jestem bardzo, jak całość wyjdzie, czegoś takiego jeszcze tutaj nie widziałem, masakra.
Napisano 26 Styczeń 201015 l Autor Brazniew: mam nadzieję, że to drugie :) Nvidia: włacha! nie ma to jak baciorkiem! robię dalej, nie ma rilaksów! Maestro101: dzięki Stary bardzo :) Też nie mogę się doczekać. Chociaż wiem dokładnie jak będą wyglądały wszystkie rendery :) Poniżej, coś co zatruwa mi żywot. Wiecie co to za cholerstwo? Pojawia się przy dużych zbliżeniach :( Podkręcałem jakość cieni, odbić i refrakcji i nic :(
Napisano 26 Styczeń 201015 l Być może to problem znany jako smooth triangle artifact albo shadow line artifact, Spotykałem sie z nim często używając np. PovRaya do renderingu. W obszarze krawędzi cienia/odbicia pojawiały się takie babole. W uproszceniu polegało to na tym, że cześć ścianek zwrócona była do światła i kamery pod takim kątem, że renderer "nie wiedział" czy jeszcze są oświetlone czy już zacienione. Czasem pomagała zmiana oswietlenia czy pozycji kamery. A czasem nic nie pomagało. Nie wiem, czy to tu to coś podobnego, ale wygląda tak samo. http://wiki.povray.org/content/Knowledgebase:The_Shadow_Line_Artifact Tu jest trochę teorii
Napisano 26 Styczeń 201015 l U mnie takie artefakty pojawiaja się po użyciu "shell" :) Pomogła mi zmiana wartości parametru.
Napisano 27 Styczeń 201015 l Autor Dzięki chłopaki za profesjonalne odpowiedzi. Myślę, że to to, co napisał Brazniew. Sprawdzę :)
Napisano 27 Styczeń 201015 l Średnio się znam na Vrayu, ale jest jeszcze coś takiego http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_switches.htm , być może coś pomoże. A pracka genialna, tak jak piszą przedmówcy - mimo wszystko dość rzadko się zdarza, żeby spece w technicznym detalu także wymiatali z shaderami i renderem.
Napisano 23 Luty 201015 l Weź coś wrzuć więcej bo tak kisisz te rendery po kontach i nie chcesz nikomu pokazać a masz kupę fajnego materiału do oblukania ;)
Napisano 23 Luty 201015 l O tak tak ! Pionix ma wtyki i wie co tam się dzieje :) Peter_f dawaj, my tu cały czas czekamy ! Nie przejmuj się , że jakieś tam dwa pixele ci nie wyszły i tak tego nie zauważymy :) wrzucaj.
Napisano 3 Marzec 201015 l Autor Każdy serial ma swój koniec. Ten też dobiega końca. I nic nie kiszę po kątach tylko nie chcę pokazywać półproduktu ;) Wziąłem sobie do serca co powiedział hcpiter i pokazuję finał zamiast nudzić kolejnymi pierdółkami . Im dłużej siedzę nad tym modelem tym więcej bym zmienił. Pora więc kończyć. Wiem, że sporo tu trzeba poprawić, ale baza jest gotowa, a szczegóły będę pickał już przy scenkach. Zostało parę detali kokpitu i wersja dambuster. Crits&comments are welcome.
Napisano 3 Marzec 201015 l I ja mu dałem kompa... żebym wiedział, chryste... na własnej pierwsi se uhodowałem.. znaczy na własnym pececie....PIOTR ! R E W E L A C J A !!!!!!!! :D
Napisano 3 Marzec 201015 l Rewelacja! Nie! To za mało i nie oddaje w pełni klasy. Gratulacje z ukończenia modelu.
Napisano 3 Marzec 201015 l Fantastyczny, niesamowity, niespotykany, nieprzeciętny. Jeśli czegoś zapomniałem wpisać, to z oszołomienia. Piotr jesteś Wielki.
Napisano 3 Marzec 201015 l Świetna robota, nie ma co się rozpisywać, bo każdy widzi jak wyszło, pogratulować tylko zostaje!:-) pozdr.
Napisano 3 Marzec 201015 l hehehe ciesze się ze mam na ciebie taki wpływ ;) A tak na serio to jest świetny detal i pokazałeś tym modelem ze jesteś naprawdę bardzo dobry w te klocki :) Pozdrawiam
Napisano 3 Marzec 201015 l Wiem, że sporo tu trzeba poprawić, ale baza jest gotowa Racja, racja :) Teraz pewnie konwertujesz do msx1 i dalej dłubiesz detal :D?
Napisano 3 Marzec 201015 l Czyli to przez hcpitera nie było update'ów? Na stos z nim! I zgwałcić mu kota! Piter, nie wiem co napisać... może tak, gdybyś miał pracować w jakiejś wielkiej firmie jako grafik to powinni tam stworzyć dla Ciebie nowe stanowisko - "jawdrop-maker". Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na rendery z tłem.
Napisano 3 Marzec 201015 l A nie lepiej kota na stos a jego zgwałcić? ? :D:D:D ROTFL :D :D niech gwałtu dokona ...Junior :D:D Piter, niezle pojechales po bandzie, swietna robota :)! serdecznosci, Pionier.
Napisano 3 Marzec 201015 l Ktoś tutaj wspominał o Juniorze ? Pionier jaaa byś się wstydził :D, hcPiter już leci na stos, bo kota nie ma, po za tym kota było by szkoda ;) Co do Pitera modelu to meeen, ale pojechałeś świetnie to wygląda !! elo.
Napisano 3 Marzec 201015 l hehhehe ale Panowie Panowie Ja? ... ee.. yyy... nic.. no.. ten.. no.. o tym nie wiedziałem :D Nie mam kota :D
Napisano 3 Marzec 201015 l Piotrek. Myślę, że mogę mówić w imieniu sporej części tej społeczności, zwłaszcza tej, spoza układu. Piotrek, jest taka sprawa. NIE RÓB SCENKI! Już wystarczy, kończ waść, wstydu oszczędź! :)
Napisano 3 Marzec 201015 l ło, swietnie wyszlo panie. Jakos watek mi wczesniej umknol, ale te renderki sa super. Zdradzisz cos o materialach i setupie sceny? Bo nawet bez tla jest to pikne.
Napisano 3 Marzec 201015 l Bez rendera minimum 2000/ to się nawet tu nie pokazuj ..czapka z głowy ziomuś. MASTA JESTEŚ ! !.
Napisano 3 Marzec 201015 l Wygląda rewelacyjnie. Jak się jeszcze wie jakie tam detale są skitrane to po prostu brak słów. Czekam na scenkę. Pozdrawiam.
Napisano 4 Marzec 201015 l fantastyczne, nie ma ujecia ktore by ukazalo w pelnej krasie cala genialnosc modelu. rewelacja: ]
Napisano 4 Marzec 201015 l Wgniotło mnie w fotel:), mapowanie w połączeniu z nitami wymiata na pełnej lini!.pozdro:))
Napisano 4 Marzec 201015 l Naklnąłem się już u siebie z wrażenia więc mogę napisać na spokojnie, że lepiej dopracowanego modelu nie widziałem a oświetlenie i materiały to bajka.
Napisano 4 Marzec 201015 l Nie jestem godzien posiadania komputera PC. Oddam Ci do renderowania bo u mnie się marnuje.
Napisano 4 Marzec 201015 l Dobrze że mam miękki dywan, przynajmniej się za bardzo nie poobijałem spadając z fotela... To budzi szacunek! Pięknie.
Napisano 5 Marzec 201015 l Autor Dzięki chłopaki za bardzo pozytywny odbiór. Nie spodziewałem się tego bo chyba kompletnie straciłem dystans do tego modelu i widzę w nim tylko rzeczy do poprawiania. Kiedy się ślęczy nad modelem noc w noc, czekając na otwarcie/zapis 2,5GB plików w shopie i gdy kolejne rendery pokazują w mojej opini jedynie dramat to chce się rzucić wszystko w diabły. Może jednak nie jest jednak tak źle. Ale i tak siedzenie nad nim trwa nadal. Właśnie kończę wersję dambuster i wezmę się za optymalizację kadłuba. Poniżej takie tam rendery testowe "wytrzymałości" rozdzielczości tekstur. Jeszcze jedno: nie raz to podkreślałem i jeszcze nie raz to podkreślę, że to co widać byłoby N I E M O Ż L I W E bez wsparcia Wojtka (Klimka Woroszyłowa), któren to wesparł mnie sprzętem, który znosi moje wybujałe zachcianki typu tekstury 6900x6900. Ale oprócz tego Wojtek pomógł mi pokazując wiele rozwiązań "modelarskich" i motywował kiedy brakowało sił. Dzięki WOJCIU!!!! slayer2004: dzięki bardzo Stary, kliment woroszyłow: dzięki Wojciu, Przyjacielu za pomoc. Odwdzięczę się już wkrótce FIDO Lancasterem ;) infected: bardzo dzięki, Matchias: dzięki Maćek :) goral44: dzięki Waldku za ciepłe słowa i wsparcie duchowe :) Ja uważam się za całkiem małego w sprawach 3D i nie jest to fałszywa skromność. Po prostu tak jest. forestt: dzięki :) mrys: dzięki Marku za wszelką okazaną pomoc i inspirację, jaką można czerpać z tego co robisz. Co do scenki to odpuszczenie jej / ich sobie byłoby pozbawieniem siebie najlepszej zabawy :) hcpiter: Twój wpływ jest większy niż myślisz Stary :) Brazniew: detalu nigdy dość :) komora bombowa jest prawie gotowa (brakuje tam tylko kabli) jak również bomby ;) Loozack: Daleko mi do tego stanowiska, o którym mówisz Pit :) Ale tak naprawdę to w trakcie budowania modelu wciąż dźwięczały mi te Twoje słowa: "jeśli już podchodzisz kolejny raz do tego modelu, żeby poprawić to co nie do końca wyszło wcześniej... to popraw, bo inaczej to chyba nie ma sensu" :) Pionier: dzięki Pitku :) JunoR: dzięki Marcin :) a kiedy Kubeł będzie ready? mookie: dzięki Stary, fajnie, że to mówisz bo bardzo chciałem, żeby było to czuć :) mirach: dzięki bardzo :) Co do sceny to w sumie nic tu nie ma. Zawsze używam w mentalu sfery z raytype switcherem (tutaj masz opis - pod datą i tytułem: November 15, 2007. 00:55 "How to: Skydomes in 3dsmax with mental ray (and FG" lub tutaj dobry tutek. Co do materiałów to tutaj jest baza, ale do tych renderów bawiłem się IORem itd. Postaram się wrzucić screen z ustawieniami potem, bo w tej chwili nie mam przy sobie. mafida: dzięki Stary :) arch515: nie ma problemu :) Myślę, że i tak docelowe rendery to będą minimum 8000px. Hynol: ogromne dzięki Stary :) Komic: dzięki bardzo. Będę sie starał pokazać ten detal, przez który nie spałem tyle nocy :) bbandi: dzięki Stary bardzo :) Twój mesio jest genialny! To co z tą scenką :)? Tores: dzieki bardzo bardzo, ale materiały są fatalne IMO. Strasznie wyprane, ale będę nad nimi siedział Nvidida: dzięki za wsparcie, ale naprawdę nie robię niczego nadzwyczajnego... goran: dzięki ogromne Stary :) Dziób samolotu: Silnik nr 4 z góry Część ogonowa i właz dla załogi Fragment skrzydła z góry z napisami technicznymi Część ogonowa z wieżą FN20 (!) Fragment skrzydła z góry z napisami technicznymi Część kadłuba z wieżą FN50
Napisano 5 Marzec 201015 l Piotrek - narazie prace wstrzymałem, mam magistra na głowie i dłubie jak mam czas model, dodatkowo wykorzystam w pewnym stopniu maxa w mojej pracy ale to bardziej z robotyką jest związane. Edit: Damy radę z tą scenką:), spoko Zioom. Edytowane 5 Marzec 201015 l przez bbandi
Napisano 5 Marzec 201015 l masakrator :) Osiągnąłeś poziom mistrzowski. Dalej już nie można :) Co wtedy zrobisz? :) Przepiękne ...
Napisano 5 Marzec 201015 l zadziwiasz mnie, już nie wiem co pisać nawet. Czy mi sie wydaje czy zaznaczyłeś niedoskonałości krawędzi wynikające z malowanie symboli od szablonów? Może jednak mi się wydaje co? Mam nadzieje.
Napisano 5 Marzec 201015 l Osiągnąłeś poziom mistrzowski. Dalej już nie można :) Co wtedy zrobisz? :) Lepiej nie pytaj, bo jeszcze zrobi to co amerykańscy astronauci po powrocie na ziemię, kiedy stwierdzili, że osiągnęli już wszystko co było do osiągnięcia. To taki upiorny żarcik. :) Co następne czeka w kolejce do realizacji?
Napisano 5 Marzec 201015 l Myślę peter, że czas na wizytę u neurologa. Coś tam w głowie musi uciskać nie to co trzeba, bo robisz niesamowite rzeczy. :)
Napisano 5 Marzec 201015 l Autor chudy: dzięki Stary bbandi: czekam zatem z Norymbergą, :) Jonasz_Real: dzięki Tomciu, ja myślę, że można wiele więcej. Ja nie jestem do końca zadowolony z rezultatu, dlatego przysiąde jeszcze. :) zadziwiasz mnie, już nie wiem co pisać nawet. Czy mi sie wydaje czy zaznaczyłeś niedoskonałości krawędzi wynikające z malowanie symboli od szablonów? Może jednak mi się wydaje co? Mam nadzieje. Hmm :) Tak, kokardy (czyli koła) są malowane "od ręki". Liter kodowych już mi się nie chciało, ale planuję zrobić alfabet właśnie "od ręki", żeby móc zmieniać szybko litery bez utraty ich ręcznego charakteru. infected: co dalej?:) moje drugie dziecię przyjdzie na świat w ciągu trzech tygodni więc na chwilę pewnie mnie to zastopuje, ale przede wszystkim biorę się ostro za sceny, o których myślę od 10 miesięcy :) RA: dzięki serdeczne Stary za diagnozę :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto