Jump to content
goral_44

Obiekt 3D: DKM Bismarck

Recommended Posts

Witam.

Przedstawiam skończony model Pancernika Bismarck.

Miłego oglądania.

 

Pozdrawiam. Waldek (Viktor)

 

350n.jpg

 

45985309.jpg

 

91720171.jpg

 

67704897.jpg

 

219a.jpg

 

221eh.jpg

 

119hud.jpg

 

147bn.jpg

 

505r.jpg

 

26006376.jpg

 

131aj.jpg

Edited by goral_44
  • Like 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

pierwszy raz nie wiem co napisac, naprawde, ogrom wykonanej pracy mnie przytłacza,

napewno 5* i slowo PIĘKNE!!!!!

 

ile ci to czasu zajelo??

Share this post


Link to post
Share on other sites

o w tyłek. nie wierze, że to zrobiłeś. a powiedz - możesz dać rzut z boku? Bismarck, z tego co pamiętam, ma super kolorystykę - takie pasy, które widać z boku. Chociaż szczerzę mówiąc, nie wiem jak miałbyś tego dokonać w Maxie :D raczej w PS chyba. tak czy inaczej - chylę czoło. Masakra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wspaniały model; materiały takie sobie, ale chyba chodziło o sam kunszt modelarski? Szkoda, że nie ma sceny, mógłbyś jeszcze bardziej wyeksponować model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pięknie, siedzenia miałeś pewnie przy tym od groma.

Tak wziąść zaznaczyć całość w maxie przeciągnąć -> copy (ok) reakcja kompa:).

Edited by bbandi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za Miłe Słowa.

Model powstawał 10 miesięcy po średnio od 12-16h dziennie czasem z sobotami i niedzielami. Renderowanie zajęło miesiąc (300 szt). Nie był przewidziany do żadnej sceny i tylko za sprawą Wojtka, powstał Denmark Strait, za co Serdecznie Dziękuję.

Z ciekawostek samego modelu, to łańcuch relingu na całym Bismarcku posiada 50Milionow Poly. Łącznie jest tego około 80 milionów z kawałkiem. Temperatura rdzeni mojego kompa sięgała 82 stopni przy renderowaniu.

 

Pozdrawiam. Waldek (Viktor)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest tak dobre że po prostu skręca mnie że rendery mają tak słabą jakość :/

Ode mnie 5* ! Pełen podziwu jestem !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelik ostro wypasiony. Przyjemnie się patrzy na ten detal. Nawet nie chcę wiedziec ile to ma poly. Ale scenka, scenka, scenka... Jakieś Swordfishe atakujące, albo Piorun albo Rodney na horyzoncie. Byłoby pozamiatane :D. Ale i tak 5* się należy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno ale: Czemu z reguły najlepsze modele mają tak słabą prezentacje ? NO CZEMU ?

Oczywiście max * za model ale to aż prosi się o jakiś render w dobrym studiu a o scence to już nie wspomne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja napisze tak, a próbowaliscie kiedys porządnie zamapować i otexturowac podobny model? (mówie tu o texturach w hi resie dopieszczonych, z mapkami bump, speccular itd) Ja nie , i pewnie nigdy sie nie podejme dopóki nie bede miał do dyspozycji wszystkich kompów NASA do dyspozycji. I mnie fakt ze model nie jest doskonale otexturowany nie dziwi bo wiem ze textury na modelu który ma dziesiątkitysięcy elementów i 80 mln poli zabije kazdego kompa przy redneringu. Wiec stad pewnie nie ma scenki tez.Pomijam ze po wielu miesiącach pracy przy modelowaniu takiego modelu moze sie poprostu juz nie chcieć ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kliment woroszyłow : Z całym szacunkiem do Ciebie i Twoich umiejętności, nie zgodzę się w jednej kwestii. To, że ludzie się domagają textur to jedno a to czy to jest realne to drugie :) Jednak sama prezentacja modelu mogłabyć 2x lepsza nawet bez textur i tu się chyba zgodzisz. Mogę zrozumieć, że autorowi pracy już się nie chce nic porawiać etc. ale jeśli mu się chciało tyle modelować to chociaż kilka dobrych renderów powinno się pojawić. Pewnie nie jestem w stanie sobie wyobrazić jakiego sprzętu i cierpliwości potrzeba aby pokazać ten cały detal i nie daj boze jeszcze to texturować ale osoba która się nie zna na 3d i zobaczy coś takiego oceni to na zasadzie " no fajne nawet.... a to 2d?"

Chyba, że to sztuka dla sztuki...

 

Jakoś modelarze często mają tendencje do prezentowania świetnego modelu tak, że na 1 rzut oka wygląda jak przeciętny a chyba nie o to chodzi.

No wyjątkiem są samochodziarze. Dobra już się nie produkuje na ten temat bo i tak wyjdzie ze gowno wiem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takiego modelu jeszcze moje oczy nie widziały. Kłaniam się nisko i szczerze podziwiam. Niesamowicie wgniatające w ziemię. Czy mógłbyś zdradzić na jakim sprzęcie pracowałeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imponujące.

 

Edit: Tak patrzę na to i niesamowite wrażenie robi. Zgadzam się, że możnaby to lepiej pokazać, nawet bez tekstur. Przy takiej ilości detalu można się nieźle pobawić światłami. W sumie nie musi być też "historycznie" malowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model powstawał 10 miesięcy po średnio od 12-16h dziennie czasem z sobotami i niedzielami.

WOW!!! 10m/12H dziennie? To musiało być nieźle płatne zlecenie skoro tyle czasu na to poświęciłeś? Na coś innego miałeś czas (spanie or something else)? GRatuluję wytrwałości.

ps

Wnętrze tez jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Może ja odpowiem na temat renderów.

Okręt jest tak wydłubany, by pokazać wygląd okrętu na kilka dni przed zatopieniem.

Jedynym odstępstwem od oryginału jest brak sfastyk na dziobie i rufie. Niestety musi być zrobiony na konkretną date i konkretne malowanie. NIe może być żadnych odstępstw historycznych, sprawdzało to 5 czy 6 osób i co chwila nanosiłem poprawki.

Renderów i ustawinych kamer jest trzysta (300) i brakowało mi już miejsc z jakich mógłbym zrobić ciekawe ujęcia. Rendery ukazują najdrobniejsze szczegóły konstrukcyjne i detale pokładów. Ostatni render tutaj prezentowany, jest jednym z ujęć z pokładu. Rendery są zrobione tak by wyglądały jak wycieczka po nieistniejącym okręcie.

Nie bardzo rozumiem słowa "dobre rendery" dobre całe, dobre z pokładu, z powietrza?

Dla mnie ciekawe, to pokazujace dalmierz 3 m na miejscu jego ustawienia, by widzieć i pokazać ile miejsca miała obsługa do pracy, albo pokazanie ściany bocznej nadbudówki ze wszystkimi wywietrznikami jakie nie posiadały żadne ze znanych mi okrętów na świecie

Bazowałem na książce Das Original w którym jest 240 zdjęć Bismarcka z 1940 i początku 41 roku i tak starałem się pokazać Okręt

Kwestii samochodziarzy nie kumam, bo nie wiem ja porównać cos co ma 5 metrów w porywie, do czegoś co ma 250 o szerokości i wysokości nie wspomnę.

Edited by goral_44

Share this post


Link to post
Share on other sites

O stary. Gratuluje cierpliwości i wytrwałości. Zadam tylko jedno męczące mnie pytanie. Po co?

Pozdrawiam ***** bez dwóch zdań ogrom pracy. Nasza stocznia nie upadła, to czysty dowód.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na masakra! W pyte model zupełnie.

Pełny respekt.

 

Szczegóły, szczególiki...

Aż sie prosi o jakąś więszką scene, filmik, czy cokolwiek.

 

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piękny model, detale ale zgodzę się z innymi, że lepiej mogłeś go zaprezentować.

PS. Mam nadzieję, że włączyłeś sobie pakowanie pliku przy zapisie przy takiej geometrii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW :O :O

 

Nie wiem czy sie "wypaliłeś" już przy tym modelu czy nie, ale weź jeden renderek wrzuć do szopa i pomaluj go, fale, deszcz takie tam pierdoły i na luzaku masz pikne stille

 

...nie no czapka z głowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy