Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich!

Chcialbym podzielic sie moim ostatnim szkolnym opracowaniem.

soft:

3ds max v ray i ps.

 

modeling:

Drzewa i krzewy-ONYX (jeden typ brzozy oraz krzak z kolekcji ever)

motocykl-deespona

reszta swiata wymodelowana by me

 

texturki

wiekszosc textur pochodzi z cg textures

Szadery lisci montowane od podstaw.

Oryginalne rozmiary to ok 5000px po dluzszej krawedzi.

Czasy renderingu-sceny zimowe ok 2-3h, sceny z zielenia ok 1- 1.5h

 

Dzieki dla Morpha za mile slowa oraz konstruktywna krytyke w chwilach zwatpienia.

 

Zachecam do komentowania

 

Pozdrawiam

Pawel

1w.jpg

1w c2.jpg

2w.jpg

3w.jpg

4.jpg

5.jpg

5 c2.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

10.jpg

  • Odpowiedzi 68
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No ja na wizkach się nie znam, ale świetna dbałość o detal... ja bym ustawił motor w śniegu i nie przyszłoby mi do głowy by dorobić ślady.

Architektura piękna... genialna, choć z drugiej strony wszędzie i wszyscy projektują podobnie. Podobają mi się dwuteowniki pod kątem, może fanie by było gdyby były bordo/czerwień.

Architektura jeszcze raz świetna, pogratulować.

Napisano

Wypas poza tymi drzewami tyczkami na pierwszym renderze gdzie gałęzie są grubości pnia. Świetne kolory zieleni, piękny detal trawy i śniegu. Pogratulować umiejętności.

5*

pozdrawiam

Napisano

generalnie opad szczeny :D poniewaz wieksza z tych ujec widzialem dlatego nr 4 mnie zgnaita ;) - szkoda ze nie dal wiecej sidow dla tej dziury.. widoczne kanty... ale pzoatym - piknie ci ten sniezek wyszedl na tych iglakach musisz mnie tego nauczyc ;) skader lisci jak i liscie wyszly super, poza niektorymie detalami drzew na 1 planie, i ta everowa brzoza ktora wyglada troche jak z innej bajki przy twoich roslinach to naprawde super :)

Napisano

super obrazki ! Naprawdę widać prace nad detalami wiec tylko pogratulować udanej wizualizacji. Jedynie co mi się na sile nie widzi w tym wszystkim to ten motocykl ;)

5*

Pozdrawiam

Napisano

Bardzo fajne. Śnieg - rewelacja. Dawno takiego czegoś nie widziałem. Tylko co na miłość boską robi tam R75 na blachach Wermachtu??? :)

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Wyjdź !!! 5* ;)

 

Dla mnie 3 i 5 ujęcie w pyte Zbysia.

 

 

pzdr.

Napisano

nareszcie coś niesztampowego i z "jajem" w temacie vizek ;) Trochę nieporządku i od razu się robi ciekawiej. Najfajniejsze moim zdaniem rendery zimowe.

 

Pozdrawiam

Napisano

świetne rendery !!! bardzo klimatyczne, jest kilka niedokładnych rzeczy których mozna by sie czepiać, ale patrząc na całosc 5 gwiazdek sie nalezy jak nic.

Napisano (edytowane)

1.3.4 Te obrazki naprawdę wysokiej półki..I napisz coś o kontekście tego hotelu, bo koledzy cie zjedzą za arch. Ja już to uczyniłem na gg, wiec bez złośliwości :) pozdrawiam i szacun ziom.

 

p.s Ale sowę mogłeś ładniejszą dobrać na tym drzewie ;p

Edytowane przez arch515
Napisano

Dziekuje wszystkim za komentarze i cenne wskazowki

 

Kilka slow wyjasnien- Projekt zostal oparty na istniejacych zdewastowanych bunkrach(szare obłe struktury) Dokonalem adaptacji majac na celu by nowe formy nie zdominowaly historycznego kontekstu... Fortyfikacje maja wymiary ok 90x16m(poczatekXIXw) co zdeterminowalo gabaryty budynku( istnieje dluga lista elementow ktora stanowila ramy projektowe)

 

Klicek ,Abell, Tores, Morphe, vision3d, carlosss, dekiel, Cornelius Scipio, tjviking, Dziekuje!

 

MaGuu- projekt budynku powstal na WA PG(rozwój koncepcji to ok. 6 miesiecy. Rozwiązany kompletnie zachowując obowiązujące przepisy i normy. Konstrukcja uzgodniona i wstępnie przeliczona) szkice w zalacznikach

 

hcpiter, Vorek, Kub@, TrojkaT -dzieki wielkie!

 

 

Hynol- dzieki! mam nadzieje ze kontekst wyjasnia sprawe motocykla;)

 

 

arch1515- dzieki Ziom!

 

 

_Orion_ trawa w Proxy-rozsiana przy uzyciu max scriptu

 

siwy - snieg to glownie displace(uzylem teksturek ze strony cg textures) czesc muld robiona w poly natomiast snieg na murkach i roslinach robiona p arrayem(bardzo dlugo sie to liczy- wykorzystuje jedynie jeden rdzen)

 

w zalaczniku siateczka

 

Pozdrawiam

Pawel

Napisano

Dziekuje za fronta i cukierki;)

 

Jesli chodzi o sety to czesc obrazkow liczona w lwfie. Zysk czasu rzeczywiscie znaczny(u mnie to ok 40%) W normalnym trybie przeliczalem sceny z zielenia glownie(duze szumy powstawaly) Swiecone roznie(zimowe i zmierzchowe domelight+jpg; lato direct+sky)

 

Pozdrawiam

Pawel

Napisano

Niesamowite wizualizacje i to pod każdym względem. Dbałość o szczegół na każdym etapie (model, tekstura, oświetlenie, render i postpro) po prostu zwalają z nóg! Nie wspominając już o architekturze, otoczenie po prostu jest megawypasem. Ta trawka i roślinki z topniejącym śniegiem! MASAKRA!!! Jak się patrzy na cos takiego to zaczyna się myśleć jak bardzo idzie naprzód ta branża. Wg. mnie jesteś jednym z tych, którzy przecierają szlak nowej jakości w wizkach! 5***** i gratki fronta! Mój vote na złotą!

P.S. Śnieg na oponach to postpro?

Napisano

Świetne rendery, czuć klimat renderów willi Koolhaasa ale to bardzo dobrze. Przeszkadza mi jedynie, że wizualizacje nie do końca pokazują budynek (jako, że to projekt budynku) ... i nie mogę patrzeć na te wyoblenia dwuteowników ;)

 

ps: brakuje balustrady żeby był już tak całkowicie zgodny z normami itd... ;)

Napisano

Uwielbiam zimowe wizki. W sumie to taki deficytowy towar ;)

I jeszcze to niepoprawnie dopieszczone wykonanie.

Ile zajęła Ci praca nad zwizualizowaniem tego obiektu pomijając projektowanie?

Napisano

Gracias, Gracias!

 

peter_f

dzieki za wypowiedz tak pelana energii! Zyskuje duzo motywacji!

Snieg na oponach w fotosklepie(uzylem kanalu total lighting i twardego pedzla)

 

mjasinski - dziekuje. wizulaizacjew powstaly w 8 dni(model byl klejony na raty wiec trudno okreslic dokladny czas).

Poczatkowo bylo slabo ze wzgledu na model i testy oswietlenia. W ostatnich dniach renderzylem nawet 3 dziennie.

 

Nvidia

Oswietlenie jak wspominalem to w scenkach zimowych dome light (plus zwykly jpg)

zielen swiecona przy uzyciu direct+sky. Wersji ok 2-3 na scene. podglady w rozdzialkach ok 1200px liczyly sie od 6 do ok 15 min w zaleznosci od sceny.

W zmierzchowych scenach swiecone rowniez dome lightem(duzo bardziej korzystne ze wzgledu na jakosc oraz czas w porownaniu ze zwyklym enviromentem. Jesli ktos ma ochote moge podeslac serie testow ze scenka cwiczeniowa ok 30MB)

  • Like 1
Napisano

No to moje gratulacje jak 8 dni tylko ci to zajęło ale patrząc na twoje poprzednie wizki oświetlanie scen masz już bardzo dobrze opanowane.

Sceny udostępniaj a nie pytaj. Spore grono będzie ci za nie wdzięczne.

Pozdrawiam

Napisano

***** Opad szczeny. Z renderu na render coraz większy. Oświetlenie i zieleń miażdżące, a śnieg przy motocyklu... niemożliwe. Architektura architekturą, ale otoczenie... wymiatacz! Ujęcie z plaży też niszczy, no brak słów po prostu :) Chętnie załapię się na te testy ze scenką, wrzuć to nam najlepiej na jakiś sendspace czy cuś. I oczywiście wszelkie tipsy co do trawy i śniegu mile widziane :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności