Napisano 23 Lipiec 201014 l Witajcie, Przedstawiam prackę, którą dłubałem w wolnych (niewielu) chwilach przez 5 miesięcy. Długo to znów trwało, ale dobrnąłem wreszcie do końca. Projekt w założeniu surrealistyczny, wykonany został w 3ds max 9 oraz Zbrush 3.5, zrenderowany Mental Rayem, włosy to hair and fur mr prim, poskładany w całość w Photoshopie. Praca jest kontynuacją wątku WIP http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=61773&page=3 Pozdrawiam i mam nadzieję, że się spodoba! EDIT: Nieco większa rozdziałka tutaj. Edytowane 27 Sierpień 201014 l przez KLICEK
Napisano 23 Lipiec 201014 l PIEKNE!!! bardzo mi sie podoba, pionteczka 5*, oraz imho front jak nic!!!!!
Napisano 23 Lipiec 201014 l Piękne :) Przyglądałem się od początku w wipie... ale render koncowy ŁoŁ :) Śliczne :)
Napisano 23 Lipiec 201014 l Bałem się o finał, ale widzę, że poszedłeś w dobrym kierunku z tą pracą:)) Super!
Napisano 24 Lipiec 201014 l Mnie się podobają jaszczurki, piersi i szyja z obojczykami. Co mnie się nie podoba? Włosy nadal mają niezgrane oświetlenie, usta mają dziwny kolor i niezbyt seksowny kształt. Oczy są ładne ale przydałoby się trochę zaróżowienia w kącikach gałek.
Napisano 24 Lipiec 201014 l Super praca *****5. Laska palce lizać a raczej zlizywać to mleczko z piersi. Z drugiej strony te jasczury Fajna robota.
Napisano 24 Lipiec 201014 l O, bardzo fajnie to wyszło. Napisz więcej o włosach, zawsze mam z nimi problemy, zwłaszcza żeby to w mrprim wyrenderować.
Napisano 24 Lipiec 201014 l Autor Wielkie dzięki za Wasze opinie! Bardzo miło wiedzieć, że się podoba :) Gomez - ja też mam z tym zawsze problemy, mr prim to koszmar. Do mr prima używałem standardowego shadera włosów tego z zakładki material, nie natomiast mentalowskiego. Same włosy w tej wersji którą widać renderowały mi się 6,5 godziny, żeby to jakoś wyglądało :/ (po części to moja wina, bo waliłem wszystkie cienie jako raytrace, shadow mapy mnie irytowały). Najbardziej obciąża segmentacja no i oczywiście ustawienia AA (tutaj były 1x16). Najlepiej same włosy układać na maksymalnym uproszczeniu i wypieszczać dopiero na render ostateczny. Fryzka, akurat przy tym kształcie, najwygodniej dała się opanować nadaniem H&F na szereg splajnów, między którymi potem włosy interpolowały. Nie obyło się bez delikatnych podmalówek w fotoszkopie. Tutaj jeszcze kilka innych ujęc modelu:
Napisano 25 Lipiec 201014 l tez sie zastanawiam, admini ciezki weekend mieli :) jak bym tak chcial cala nasza kolezanke zobaczyc, to by bylo cos:D
Napisano 25 Lipiec 201014 l Bardzoooo fajne. Zdecydowanie co najmniej silver się należy. Dla mnie praca troszkę nawiązująca do Borisa Vallejo. Jakoś tak mi się od razu z nim skojarzyła. Tylko on jeszcze zawsze jakieś mocniejsze tło dawał.
Napisano 26 Lipiec 201014 l bardzo fajnie wyszlo :) nie podobuja mi sie tylko do konca wlosy, jakby zabraklo im czegos drobniutkiego do ... :)
Napisano 26 Lipiec 201014 l Ale ma piękne!, wielkie!, cudowne!...oczy... @_@ Nienawidzę lasek w 3D. Są takie...właśnie. Wykrzywiają mi sposób postrzegania kobiecej urody xD A tak na poważnie. Świetna praca. Fajny pomysł. Gratulacje ukończenia, fronta...no i myślę, że miejsce w galerii się należy. pozdro
Napisano 26 Lipiec 201014 l Bardzo dobra robota Artur. Pracka na bardzo wysokim poziomie. Gratuluje :)!
Napisano 26 Lipiec 201014 l Genialne, gekony troche jednak wolaja o jakas ladna tex(chociaz kwestia gustu, w sumie to i tak jest ok), cenie pomysl i calosc pracy. Edytowane 26 Lipiec 201014 l przez Ulfar999
Napisano 27 Lipiec 201014 l Świetna robota. Mam tylko jedną uwagę. Cień z włosów skutecznie skrócił podbródek przez co wydaje się jak by twarz nie była proporcjonalna. Nie czepiam się, tylko zwróciło to od razu moją uwagę. Po za tym reszta wszystko pięknie. Pozdrawiam i gratuluję pomysłu :)
Napisano 27 Lipiec 201014 l No git wyszło, gratki ukończenia! Można jeszcze się czepiać ale sie w wipie nasłuchałeś już chyba! pozdrawiam!
Napisano 27 Lipiec 201014 l Autor Dzięki serdeczne za wszystko :D To mój pierwszy front na max3d w życiu :D Z cieniem na twarzy prawdopodobnie racja. Z włosów i tak jestem zadowolony bo zapowiadało się na katastrofę, jakkolwiek mogło by to rzeczywiście o wiele lepiej wyglądać. Co do czepialstwa - ja z chęcią wysłucham. Na pewno już tego w tej pracy nie poprawię, ale naukę jakąś na przyszłość wyniosę :). A teraz Was zasypię obrazkami bihajnd-de-scinesowymi :D Wczesny koncept Basemesh i wczesny sculpt Gałka oczna Ciuszek Włosy Jaszczur Setup oświetlenia (o ile cokolwiek widać w tym burdelu) Zrenderowane warstwy (jednakże nie nakładane żywcem w całości, natomiast wycinane tu i tam)
Napisano 28 Lipiec 201014 l za gryzoniem - oświetlenie strasznie szpeci jej podbródek. bez włosów widać jeszcze jej prawy policzek i fragment gdzie wszystko się jeszcze wyjaśnia, w finalnej wersji jednak kosmki włosów zasłaniają ten fragment dodatkowo skracając jej szyje. no i fryzurka robi jej twarz taką pucułowata :) ale generalnie jest uber :)
Napisano 28 Lipiec 201014 l piknie, narobiles sie troche: ], wszytko pieknie, tylko nie do konca przemawiaja do mnie usta i wlosy. tak czy inaczej wielu moznych: ] nie powistdzilo by sie takiej pracy. 5*
Napisano 29 Lipiec 201014 l Bardzo fajna praca, jedynie broda niedoświetlona przez co sprawia wrażenie jakby miała lekki zarost. Wygumowanie kawałka hair shadow bardzo by pomogło. Oprócz tego świetne wykonanie i pomysł też. Edytowane 29 Lipiec 201014 l przez Ania
Napisano 31 Lipiec 201014 l Nie ogarniam tematu pracy, ale doceniam jej jakość techniczną. Ode mnie 5*, rzecz jasna!
Napisano 31 Lipiec 201014 l Czasem jak patrze na making of, to się zastanawiam, czy kiedykolwiek będę wstanie podołać zrobieniu takiej pracy :) Jeszcze raz 5* :D
Napisano 31 Lipiec 201014 l Miałem nic nie pisać bo tak na szybko wleciałem zajrzeć co tu nowego i nawet nie czytałem postów ale nie mogłem nie napisać że bardzo podoba mi się kobitka z "wczesnego konceptu" ta na zielonym tle. Usta, oczy nos piękna:) Taki zaniepokojony wyraz twarzy bardzo pasuje do jej urody:)
Napisano 3 Sierpień 201014 l Autor Dzięki ponownie za ciekawe komentarze :D Z tym obszarem cienia przy podbródku i szyi to racja, niestety nie widziałem tego kiedy składałem obrazek w całość. Być może postaram się to potem poprawić. Sammael_at - a możesz precyzyjniej wyjaśnić o co chodzi?
Napisano 6 Sierpień 201014 l Bardzo fajna praca Artur. Babeczka bardzo smakowna i rewelacyjnie zrobiona (szczególnie od szyi w dół). Co do twarzy to te zuby jakoś mi nie leżą (chyba są za grube i za obłe) i oczy chyba powinny być bardziej "dopasowane" do reszty (prawe oko - patrząc na obraz - w lewym i prawym rogu nie dochodzi do kącika), ale wiem, że dobrze zrobić oko to strasznie trudne. Szkoda tylko, że to często oczy decydują o realizmie. Jak to mówią "it's all in the eyes". To jedyne crits bo cała reszta jest na najwyższym poziomie. Ode mnie 4****
Napisano 25 Sierpień 201014 l Autor Dziękować :) Sorry za odgrzewanie jeszcze starego kotleta, ale z pewnych powodów musiałem wygrzebać minimalnie starszą wersję obrazka z większą rozdziałką (w takiej był renderowany), przy okazji poprawiłem nieco ten cień na twarzy o którym często wspominaliście. Dla porządku więc wrzucam tutaj i w pierwszym poście.