Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

projekt nie mój

ale i tak ładny, reszta wiadomo, w tym kraju nikt ci nie podskoczy.

mi nie pasuje, że wszystko w brązach, ale takie czasy, brązy albo od niebieskiego do żółtego. cóż zrobić :)

Edytowane przez peter_muler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bonifatz: Stary, masakra, wymiatasz tymi modelami!

Sroka8888: bardzo fajna prezentacja, ładne kolory

indian: fajne wnętrze (ten zegar!), na razie troszkę pusto i brak ostrzejszych cieni,

Tamyl91: nieźle, ale brakuje odblasków światła na powierzchni

polka dot: piękne wnętrze i świetny render, piękne kolory

bolitic: bardzo udane testy IMO, w jedynce świetny shader metalu, w dwójce pomimo tego, że jej 'niebieskie oczy' strasznie przykuwają uwagę, shader skóry wygląda naprawdę dobrze.

 

Ode mnie taki render wnętrza dla producenta podłóg.

 

dabczarnyrustickopia.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peter_f render na wysokim poziomie ! Bardzo ładnie ! Materiały, światła... Samo wnętrze wiadomo, zawsze mozna dyskutować. Na pewno rama lustra w tle po lewej stronie jest niefajnie dobrana. Ogólnie super. Za materiał zasłon jestem w stanie zabić !!! Udostępniłbyś ? :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki, nie sądziłem, że się spodoba :)

jahred6: dzięki Oskar. Mnie też to wnętrze nie leży. Co do zasłon, to myślę, że da się zrobić ale nie w tej chwili, bo jestem poza firmą do końca roku.

Kub@: wspaniały render, piękne to połączenie ciepłego drewna i zimnego betonu, kolorystyczna bajka do tego ciekawe ujęcie, które zupełnie nie przeszkadza (bo zwykle takie wydają mi się dziwne), idealny detal i piękne światło! Jak ja bym chciał robić tak jak Ty!

Meedo_pl: dzięki bardzo

Bonifatz: super to wygląda, szczególnie odprysk farby (czekam na tą wolumetrykę!)

gientekwl: dzięki ogromne. Klepki to tekstury ze zdjęć od producenta po korekcie photoshopowej i dorobieniu map specularów.

Busiu: krzesełko - żyleta, fajnie się prezentuje :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peter_f - sam render bardzo fajny - psują efekt (dla mnie przynajmniej ) i odbiór - słabe krzesła i komoda. Coś bardziej z "jajem" by się tam przydało. Teraz jest tak ni w pięć ni w dziewięć.

 

Ale jak rozumiem to projekt skończony już więc nie ma co gdybać co by było :)

 

Oświetlenie bardzo dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jahred6

polka ładny obrazek, chociaż moim zdaniem mogło by być więcej klimatu. Udzielaj się częściej bo po publicznym samobójstwie dwóch forumowych kolegów jest tu pusto z arch...

 

miałeś na myśli publiczne kamieniowanie jahred chyba ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunuś: piękne rendy, bateria jak foto, fajny ten brud, ale mnie rozwalają te speculary i oczywiście piszę się o ten tutek!

Loki: dzięki Krzychu, niestety te elementy, które wskazałeś były typem klienta i nic z tym nie mogłem zrobić. Jeśli mówisz o jakości to zgadzam się, że dałoby się wycisnąć z tego więcej.

Stachu: na wozach się nie znam, choć jak gientekwl prawi troszkę chrom nie teges.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę po czasie ale dzięki. materiał sofy to przerobiony stary dobry sposób hcpitera.

 

bolitic - fajne cycki! u mnie obrazek jest w sam raz - jadę na 1280x1024, za to wszystkie Wasze rendery nie mieszczą mi się na monitorze:(

 

peter_muler, dziękuję. ale może kiedyś, jak skończę studia. teraz jestem cienki bolek.

brąz jest spoko, kolor błotka - eko-przekaz

 

jahred6, dzięki. w nowym roku postaram się częściej coś wrzucać.

 

peter_f - dziękuję. wyrobiłeś się w renderowaniu bardzo szybko. szacunek

 

Kub@ - rewelacyjne oświetlenie, bardzo naturalne. Twoje rendery przywodzą mi na myśl wczesne prace Alexa Romana - czyt. najlepsze

 

Busiu - ładne studio, udany test ale całość jednak trochę zbyt przepalona.

 

Dunuś - materiał, jak materiał - chrom z bitmapami. ale postprodukcja jest po prostu wyśmienita. całość wyszła bardzo ładnie

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Feler wydaje mi się nie tkwi w lwf'ie ( zawsze drugą wartość GI daje na 0.9 , 0.85 ) lecz w skyportalach, zamieniłem je na ( uwaga ) photometric prostokątne tak dla testu, pokarze co wyszło.

 

Mam dziwne uczucie, że właściwy color correction na kamerze również bardzo by pomógł. ;)

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności