Napisano 20 Grudzień 201014 l projekt nie mój ale i tak ładny, reszta wiadomo, w tym kraju nikt ci nie podskoczy. mi nie pasuje, że wszystko w brązach, ale takie czasy, brązy albo od niebieskiego do żółtego. cóż zrobić :) Edytowane 20 Grudzień 201014 l przez peter_muler
Napisano 20 Grudzień 201014 l polka ładny obrazek, chociaż moim zdaniem mogło by być więcej klimatu. Udzielaj się częściej bo po publicznym samobójstwie dwóch forumowych kolegów jest tu pusto z arch...
Napisano 20 Grudzień 201014 l Bonifatz: Stary, masakra, wymiatasz tymi modelami! Sroka8888: bardzo fajna prezentacja, ładne kolory indian: fajne wnętrze (ten zegar!), na razie troszkę pusto i brak ostrzejszych cieni, Tamyl91: nieźle, ale brakuje odblasków światła na powierzchni polka dot: piękne wnętrze i świetny render, piękne kolory bolitic: bardzo udane testy IMO, w jedynce świetny shader metalu, w dwójce pomimo tego, że jej 'niebieskie oczy' strasznie przykuwają uwagę, shader skóry wygląda naprawdę dobrze. Ode mnie taki render wnętrza dla producenta podłóg.
Napisano 20 Grudzień 201014 l peter_f render na wysokim poziomie ! Bardzo ładnie ! Materiały, światła... Samo wnętrze wiadomo, zawsze mozna dyskutować. Na pewno rama lustra w tle po lewej stronie jest niefajnie dobrana. Ogólnie super. Za materiał zasłon jestem w stanie zabić !!! Udostępniłbyś ? :-)
Napisano 20 Grudzień 201014 l polka - super materiał zamszowy. peter_f - podoba mi się kolor ontrast. mały test gi. kadr skopany muszę poprawić.
Napisano 20 Grudzień 201014 l peter_muler : i było prowokować ? ;) Wizki miazga Panowie! peter_f : ufajdany po łokcie w błocie jestem i rzucam :D Dzieki! edit: vision3d : racja coś spaprałem przedtem, teraz już poprawione. Edytowane 21 Grudzień 201014 l przez Bonifatz
Napisano 20 Grudzień 201014 l elegancko:) tlyko nie wiem czy to wina rozdizalki mapy, ale te skazy na dole wydaja sie byc troche za mocno zblurowane.
Napisano 20 Grudzień 201014 l kuba, plastyka twojego oświetlenia i kolorystyki zawsze mnie powala. bajka to jest. pokażesz czysty plik co ci wypluł renderer?
Napisano 20 Grudzień 201014 l Dzięki, milo mi to słyszeć :) wieczorem Ci prześle oryginał, w tym momencie nie mam do niego dostępu.
Napisano 20 Grudzień 201014 l peter-f Świetny render. Czy teksturę paneli podłogowych dostałeś od producenta, czy gotowy produkt i teksturę robiłeś w PS'ie ? P.S. Świetnie dobrana kompozycja. W tyle tony niebieskie, z przodu żółte. Miodzio
Napisano 20 Grudzień 201014 l Dzięki chłopaki, nie sądziłem, że się spodoba :) jahred6: dzięki Oskar. Mnie też to wnętrze nie leży. Co do zasłon, to myślę, że da się zrobić ale nie w tej chwili, bo jestem poza firmą do końca roku. Kub@: wspaniały render, piękne to połączenie ciepłego drewna i zimnego betonu, kolorystyczna bajka do tego ciekawe ujęcie, które zupełnie nie przeszkadza (bo zwykle takie wydają mi się dziwne), idealny detal i piękne światło! Jak ja bym chciał robić tak jak Ty! Meedo_pl: dzięki bardzo Bonifatz: super to wygląda, szczególnie odprysk farby (czekam na tą wolumetrykę!) gientekwl: dzięki ogromne. Klepki to tekstury ze zdjęć od producenta po korekcie photoshopowej i dorobieniu map specularów. Busiu: krzesełko - żyleta, fajnie się prezentuje :)
Napisano 20 Grudzień 201014 l niedoskonała forma - test materiału kto chce tutka od materiału brudnego metalu, który zrobiłem samodzielnie, wystąp! :) Edytowane 20 Grudzień 201014 l przez Camel
Napisano 20 Grudzień 201014 l peter_f - sam render bardzo fajny - psują efekt (dla mnie przynajmniej ) i odbiór - słabe krzesła i komoda. Coś bardziej z "jajem" by się tam przydało. Teraz jest tak ni w pięć ni w dziewięć. Ale jak rozumiem to projekt skończony już więc nie ma co gdybać co by było :) Oświetlenie bardzo dobre.
Napisano 20 Grudzień 201014 l cześć a jak to wam się widzi? światełko obrysowe i korek na bak poprawię. ogolnie to niskie ustawienia dałem bo dopiero test
Napisano 20 Grudzień 201014 l jahred6 polka ładny obrazek, chociaż moim zdaniem mogło by być więcej klimatu. Udzielaj się częściej bo po publicznym samobójstwie dwóch forumowych kolegów jest tu pusto z arch... miałeś na myśli publiczne kamieniowanie jahred chyba ?
Napisano 21 Grudzień 201014 l Nie, obaj koledzy na P odszczelili się , mam nadzieje że nie definitywnie i wrócą! ( odszczelili się - mam namyśli że przestali postować i pokazywać prace i nad tym ubolewam ) Edytowane 21 Grudzień 201014 l przez jahred6
Napisano 21 Grudzień 201014 l i jakby ktoś nie oglądał, niech obejrzy bo mi zależy na ocenie :) moze ktos chce tutka do materiału :) EDIT : Robertus, v-ray. Edytowane 21 Grudzień 201014 l przez Camel
Napisano 21 Grudzień 201014 l Dunuś: piękne rendy, bateria jak foto, fajny ten brud, ale mnie rozwalają te speculary i oczywiście piszę się o ten tutek! Loki: dzięki Krzychu, niestety te elementy, które wskazałeś były typem klienta i nic z tym nie mogłem zrobić. Jeśli mówisz o jakości to zgadzam się, że dałoby się wycisnąć z tego więcej. Stachu: na wozach się nie znam, choć jak gientekwl prawi troszkę chrom nie teges.
Napisano 22 Grudzień 201014 l no jak to typ klienta - to czuj się usprawiedliwiony :) marny gust ma ten klient :D
Napisano 23 Grudzień 201014 l trochę po czasie ale dzięki. materiał sofy to przerobiony stary dobry sposób hcpitera. bolitic - fajne cycki! u mnie obrazek jest w sam raz - jadę na 1280x1024, za to wszystkie Wasze rendery nie mieszczą mi się na monitorze:( peter_muler, dziękuję. ale może kiedyś, jak skończę studia. teraz jestem cienki bolek. brąz jest spoko, kolor błotka - eko-przekaz jahred6, dzięki. w nowym roku postaram się częściej coś wrzucać. peter_f - dziękuję. wyrobiłeś się w renderowaniu bardzo szybko. szacunek Kub@ - rewelacyjne oświetlenie, bardzo naturalne. Twoje rendery przywodzą mi na myśl wczesne prace Alexa Romana - czyt. najlepsze Busiu - ładne studio, udany test ale całość jednak trochę zbyt przepalona. Dunuś - materiał, jak materiał - chrom z bitmapami. ale postprodukcja jest po prostu wyśmienita. całość wyszła bardzo ładnie pozdrawiam
Napisano 24 Grudzień 201014 l indian, zaproponowałbym swoje studio, jestem ciekaw jak to wyjdzie i byśmy porównali, nie? please ;) aha i na offie: szykuje nowe swoje logo :d (thx Kamilowi za doradztwo) ;)
Napisano 25 Grudzień 201014 l No dobra macie racje :) Teraz zczaiłem że IESy nie miały Vray cieni. Następny będzie lepszy...
Napisano 26 Grudzień 201014 l lekko płasko, nieco blade teksturki i po co te zniekształcenie obiektywu?
Napisano 26 Grudzień 201014 l gdzie Ty widzisz zniekształcenie obiektywu ? To półki mają lekko krzywy kształt.
Napisano 26 Grudzień 201014 l gdzie Ty widzisz zniekształcenie obiektywu ? To półki mają lekko krzywy kształt. Gratuluję wprawnego oka...konkretnie regał "primo quatro"
Napisano 26 Grudzień 201014 l wybaczcie :) przyjrzałem się pobieżnie, a ja akurat mam niedzielę, odpoczywam i nie chciało mi się myśleć. Miłego, zimowego niedzielnego wieczoru!
Napisano 26 Grudzień 201014 l co myślicie o takim świetle ? Zmieniłem cienie na Vrayowe i zmniejszyłem moc Iesów. Uploaded with ImageShack.us
Napisano 26 Grudzień 201014 l Moim zdaniem jest za mało direct, wszędzie jakby indirect. Mało cieni stary, jakie sety masz ?
Napisano 26 Grudzień 201014 l Feler wydaje mi się nie tkwi w lwf'ie ( zawsze drugą wartość GI daje na 0.9 , 0.85 ) lecz w skyportalach, zamieniłem je na ( uwaga ) photometric prostokątne tak dla testu, pokarze co wyszło.
Napisano 27 Grudzień 201014 l Feler wydaje mi się nie tkwi w lwf'ie ( zawsze drugą wartość GI daje na 0.9 , 0.85 ) lecz w skyportalach, zamieniłem je na ( uwaga ) photometric prostokątne tak dla testu, pokarze co wyszło. Mam dziwne uczucie, że właściwy color correction na kamerze również bardzo by pomógł. ;) Sz.
Napisano 27 Grudzień 201014 l test - modeli traw - i postprodukcji (photoshop) wersja prosto z maxa: >> plik
Napisano 27 Grudzień 201014 l Loki sam zrobiłeś tą trawę???? Inne ujęcie wcześniejszego pokoju, małe zmiany...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto