Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

stormwind: Dzięki za rade.

Razer: Na razie statyczne ujęcia potem się zobaczy jak uda mi się zejść do jakiegoś normalnego czasu na jedną klatkę to może będzie z tego animacja.

deshu: Dobrałem odpowiednie ustawienia dla kanału zdeph i zwiększyłem ustawienia do rendera.Składam w photoshopie przy użyciu rozmycia soczewkowego.

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pressenter: jedyneczka fajna, ale dwójka jakoś tak płasko chyba, ciężko się połapać co gdzie stoi.

 

Ode mnie coś takiego - render czysto for fur. Bez postpro.

 

int1mf.jpg

Napisano
pressenter: jedyneczka fajna, ale dwójka jakoś tak płasko chyba, ciężko się połapać co gdzie stoi.

 

No też miałem troszkę takie odczucie, ogólnie za dużo światła tam chyba jednak jest, stąd takie wariactwo. No nic, pewnie później poprawię. Dzięki.

 

Co do renderu to, no, ogólnie poprawnie, ale jakiś kontrast by się przydał, bo sama kolorystyka wnętrza daje dość "wyblakłe wrażenie". ;)

 

Ode mnie jeszcze coś czysto for fun; próby obróbki w AE.

 

22.jpg

.

23.jpg

.

 

Sz.

Napisano

Postanowiłem się trochę pobawić studiem, nigdy dobrze nie umiałem tego robić więc wszelki uwagi i rady mile widziane - tym bardziej, że chyba jeszcze daleko mam do sensownego poziomu;). Model jest bardzo stary więc akurat w tym przypadku proszę przymknąć oko na niezgodności z oryginałem i brak szczegółów.

Luxrender 0.8

 

garbus_studio01.jpggarbus_studio01_2.jpg

 

garbus_studio02.jpggarbus_studio02_2.jpg

 

garbus_studio03.jpggarbus_studio03_2.jpg

Napisano
deshu: Dobrałem odpowiednie ustawienia dla kanału zdeph i zwiększyłem ustawienia do rendera.Składam w photoshopie przy użyciu rozmycia soczewkowego.

 

Odpowiednie ustawienia, czyli dałeś marginesy odległości dla min i max depth?

Ustawienia rendera - masz na myśli antyaliasing?

 

Dzięki za odpowiedź:)

Napisano

@press:

drugie ujęcie ładne, świecisz sun+sky czy hdri?

 

@Lucas:

lakier sprawia wrażenie jakby to była zabawka :)

 

Ode mnie jednodniowa wizka testowa żeby obczaić 'meblarskie' ujęcia. Jestem ciekaw opinii i sugestii.

 

Pozdro.

 

01meblekrol01ps.png

Napisano

Zewnętrza prawie zawsze świecę hdri+direct, chyba że pod animację, wtedy sun+sky, z racji prędkości.

 

Co do ujęcia to chyba bym troszkę odsunął kamerę, zwiększył f-lenght, i może lekko w lewo przesunął? Może jakieśAO, bo troszkę ta biała ściana nieczytelna jest? Poza tym całkiem całkiem, fajna podłoga. :)

 

Sz.

Napisano

Ano faktycznie zrzut powinienem dać:)

Nie wiem czy jest sens ustawienia dawać bo Luxrender to unbiased, szum jest bo krótko się renderowało.

garbus_studio_v.png

Napisano

Press: Ten ostatni drugi render - Fotka i tu mówie serio. Gdyby nie dwa mankamenty, to żólte coś przy chodniku , nie wiem co to? Płytki? Jakieś dziwne. I to z czym ja mam problem , czyli trawa wystająca poza kraweznik, tez mnie to denerwuje :D:D:D

Napisano
Press: Ten ostatni drugi render - Fotka i tu mówie serio. Gdyby nie dwa mankamenty, to żólte coś przy chodniku , nie wiem co to? Płytki? Jakieś dziwne. I to z czym ja mam problem , czyli trawa wystająca poza kraweznik, tez mnie to denerwuje :D:D:D

 

Hehe, dzięki. :) Co do problemu to to nie jest problem tak po prawdzie, a czyste lenistwo. Ponieważ tutaj rozsiewam całą kępę trawy, i to własnie jej część, wystająca poza pivot, nakłada się na krawężnik. W przeciwnym razie musiałbym tworzyć maski dla multiscattera, jedną dla kęp trawy, i jedną "przykrawężnikową" dla pojedyńczych źdźbeł... także lenistwo... ;)

 

Sz.

Napisano (edytowane)

deshu:Tak ustawiłem odpowiednie parametry dla min i max a co do ustawień to zwiększyłem ustawienia Dmc samplera.

 

Dalsze testy:

htexr00000hd.jpg

hlexr00000hd.jpg

ha00000hd.jpg

Edytowane przez Sroka8888
Napisano

Sroka8888 bardzo fajnie :) widac odrazu na kogo pracy sie wzorujesz :) Mam nieodparte wrazenie ze jedno krzeslo Ci lewituje, to w przejsciu pomiedzy biorkami. ale moze to tak dziwnie cienie tam sie ukladaja..

Napisano

Nawet lewicuje:D Na twoim miejscu ustawiłbym głębię na ten drugi monitor. Nie ostrzy się na kant stołu, zaburza to kompozycję bo widz od razu looka pod stół.

Ta podłoga to twoja? Można zobaczyć texy?

Napisano

Sroka888: bardzo wyszło klimatycznie i fajne shaderki. Mnie sie to podobuje:D

 

Ode mnie odgrzewany kotlecik - Czyli PanBoksik w wersji latającej :D

Shader Balonów z neta zasysniety , nie pamietam dokładnie skąd > chyba evermotion ale nie jestem pewny... screw it :D

 

Oto i on:

1080part.jpg

 

A tu wersja 1080p, jakby ktoś chciał na tapetke (chociaż to mało prawdopodobne , ale ja sobie robiłem to sie podziele:D)

http://img854.imageshack.us/img854/4119/wallpaperqv.jpg

Napisano

Wizka nudnego biura z urzędu, parę rzeczy do poprawy jeszcze (lewitujący zeszyt, przerwa w ramie przy suficie i nieszczęsne płytki), może jeszcze jakieś babole wyłapiecie.

 

cadplanmoprint04ps.png

Napisano

Ten napis trawiony na szkle wygląda mocno basicowo. Chyba zwiększył bym oddech pomiędzy krawędziami napisu MOPR a krawędzią matowienia i zmniejszył bym odległość pomiędzy literkami. Chociaż światło wygląda naturalnie, to całość wygląda bardzo sztucznie, szczególnie wzmacniają to wrażenie idealnie poukładane segregatory.

Napisano

cfaniak - wizka bardzo przyjemna, dodaj jakichś ludzi i będzie git malina.

 

jak to jest oświetlone ? (pokazał byś rzut z góry ze światłami w kreskach?)

Napisano (edytowane)

Taki teścik, kompozycja jeszcze nie ustalona, jutro sie pewnie zmieni. Z góry dzięki za pomoc.

 

 

 

tyskacz%203.jpg

 

tyskacz4.jpg

Edytowane przez NV
Napisano

W ramach walki z nudą wziąłem się za model Pipera, który niedawno wykonałem na konkursik na Blenderowni. Ponieważ przedmiotem konkursu był tylko model to zostało mi już tylko mapowanie i jakaś szybka tekstura.

Uznałem, że dobrym pomysłem będzie go postawić na trawce i przy okazji w końcu nauczyć się ją renderować:).

piper04.jpg

 

Niestety widać tiling - nie jest to robione particlami tylko gotowym elementem(http://www.blender3darchitect.com/2009/09/free-grass-patch-for-external-visualization-with-luxrender-and-blender-3d/) który powieliłem, być może wystarczy, że poukładam je w bardziej wysublimowany sposób niż array;) i dodam jakieś pofałdowanie, jak to nie da rady to będę próbował particlami.

 

Poniżej dla porównania próba z microdisplacement (bardzo ciekawy i przydatny ficzer w Luxrenderze) ale chyba jednak nie wygląda to najlepiej a i tak renderowało się wolniej niż przy wymodelowanej trawie.

piper03.jpg

Napisano

proporcje właśnie miały być panoramiczne dlatego ucięta jest góra i dół. Widok za oknem sam miałem dylemat czy rozjaśniać, wczesny wieczór miał to być.

Napisano

Dzięki Panowie. Co do oświetlenia to całość, oprócz oczywiście iesów na stół, jest oświetlona tylko jedną jedyną hderką. :) Co do reszty to standardowo irr+lc, vrayphyscam.

 

Siwy: ja bym przygasił odbicia w szybie, chyba przez to tam taki bałagan po lewej w tym oknie. Poza tym bardzo fajnie.

 

25.jpg

 

Sz.

Napisano

Jak chodzi o DOFa z kamery to jestem sceptyczny. Wyrenderowanie zdepth daje lepsze efekty, a PS czy AE radzą sobie z tym bardzo dobrze. W teście ziarno zabija głębię niestety.

Napisano

Lucas: A czego to są testy, bo jak trawy to całkiem całkiem.

 

Berger: Przyzwoicie, szkoda może tylko, że lekko gdzieś bieżnika na oponach nie widać, jakby tak troszkę doświetlić te oponki po zewnętrznych stronach? Bo teraz masz troszkę autko na dwóch czarnych plamach. ;)

 

A ode mnie dalsze zabawy z hdrkami. Cropy z 3,5k px.

 

wizualizacje-meble-fabrizio-1.jpg

.

wizualizacje-meble-fabrizio-4.jpg

.

 

Sz.

Napisano

pressenter gdzie mozna pobrac te niebieskie kwiatki? bo widze że stały się dość popularne

 

skala tekstury na podłodze za duza - rozmywa się nie ładnie.

 

1 obrazek spoko, 2 cos z tą wycinanką jest nie tak na renderze (fronty)

 

edit - juz wpadłem co mi się nie podoba - aberracja chromatyczna spsóła obrazek.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności