Orangegraphics Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 cfaniak- bardzo podoba mi się światełki, naprawdę konkretnie, troszkę zdjąć może niebieskiego już w post i jest bardzo ładnie
gnacik Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 Na wstępie napiszę, że dopiero się uczę maxa, chociaż kiedyś na studiach kupiliśmy z kolegami wspólnie kurs video ale po przerobieniu pierwszych kilku lekcji odechciało się. Wiem, że trawie jeszcze dużo brakuje do fotorealistyczności, ale nad tym będę jeszcze pracował. Chociaż przydałyby się jakieś wskazówki :-) W każdym bądź razie aktualnie moim problemem jest cień idący w poprzek całej sceny. Kombinuję z różnymi ustawieniami itp., ale za nic nie mogę dojść skąd to się bierze :-/ Z góry dziękuję za pomoc, Janusz
arturprx2 Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 Wygląda jak pod boolenie... i coś jak by displace problem robił. pokaż siatke.
gnacik Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 To głupio zabrzmi, ale nie potrafię pokazać siatki, ani robić tego całego clay'a :D Kostka z polbruku to plane, a te okrągłe na, którym rośnie sobie trawka to cylinder, minimalnie wyższy od plane'a. Na każdy materiał nałożona tekstura, dodane UVW Mapping oraz VrayDisplacementMode.
arturprx2 Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 Wybierz tryb wyświetlania wireframe F3 i zrób printscreena. Problem będzie prawie na 100% z displecem.
arturprx2 Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 screen za wiele nie mów... Dodaj więcej segmentów to plejna który robi za kostke, może pomoże a jak nie to rozwiń vrayDispMod i tam pogrzeb.
cfaniak Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 Może świecisz directem i zasięg nie obejmuje całej sceny?
gnacik Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 Świecę vRaySun, dałem więcej segmentów i co prawda render nawet sie nie zrobił do konca ale już widać, że źle. Na screenie dałem ustawienia vRayDispMod, może ktoś w Was wie co w nich może być nie tak ?
szczawik Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 nie chce byc ciekawski ale co to za folder na pasku ''NAGROBKI'' :D
gnacik Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 nie chce byc ciekawski ale co to za folder na pasku ''NAGROBKI'' :D Takie zlecenie akurat mi się trafiło. A teraz trzeba katalogi do tego przygotować,a tam muszą być wizualizacje... których właśnie się uczę :-)
piko84 Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 Nie ma to jak najpierw brać zlecenie, a potem się uczyć. Powodzenia
gnacik Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 Nie ma to jak najpierw brać zlecenie, a potem się uczyć. Powodzenia Moim zleceniem jest tylko i wyłącznie zaprojektowanie nagrobków pod kątem designu oraz wykonanie projektów wykonawczych, kosztorysu itp. Z tego akurat wywiązałem się w 100%, klient zadowolony. A jeżeli chodzi o katalogi i wizualizacje to jest już tylko taki dodatek i klient dobrze wie, że "nie umiem, ale spróbuję" :-)
Sebazx6r Napisano 7 Październik 2011 Napisano 7 Październik 2011 ZX6R pod animacje kamery, wyglada dosc ladnie chyba juz tak zostanie, rozdzialka taka jak pod animacje, i tak kilka dni bedzie rendzic. Bez GI i FG. Volume light zlinkowane z tlem. Tlo lambert. Tlo wylaczone w widocznosci w reflektion i refratkion. 3 rownomierne swiatla spotligh z mentalowym aera ligt z 3 stron. Gorne swiatlo rownie jjak poprzednieplus raytrayced shadows do tego, HDRI ale nie puszcza oswietlenia tyllko do refleksow:
pressenter Napisano 8 Październik 2011 Napisano 8 Październik 2011 Test świecenia na starej scenie. Jak to wygląda? Sz.
mirach Napisano 8 Październik 2011 Napisano 8 Październik 2011 przywitajcie się:) Hej, mietek jestem, uchylam kapelusza. Odemnie scenka zrobiona po ciemku dla testu nastrojowego oswietlenia, nie ogladac w dzien bo z pewnoscia za ciemne bedzie. Modele (oprocz stolika) moje, tekstury w wiekszosci z cgtex
Touch Napisano 9 Październik 2011 Napisano 9 Październik 2011 mirach, co zrobiłeś z shaderami?:) Strasznie to nieruchawe, jak nie Twoje:) Pozdr
Slim_ Napisano 9 Październik 2011 Napisano 9 Październik 2011 mirach jakieś nawiązanie do Portala w tej scenie?
vizpeople Napisano 9 Październik 2011 Napisano 9 Październik 2011 Na forum powinien być zakaz używania zwrotów "jak nie Twoje" :) mirach - jak dla mnie trochę zbyt symetryczne i brak detalu. Fotelom dla poprawy nastroju na pewno dobrze by zrobiła stara popękana skóra :)
kozioo Napisano 9 Październik 2011 Napisano 9 Październik 2011 A moim skromnym zdaniem stanowczo za mało niebieskiego światła wypełniającego
mirach Napisano 9 Październik 2011 Napisano 9 Październik 2011 podziekowac za opninie :) Z shaderami... hymm.. moze przez to ze probowalem innej drogi i troche robilem je od d... strony. Niebieskie swiatlo wygasilem w poscie chwile przed wrzuceniem tutaj, bo dostalem opinie ze za duzo niebieskiego :D Nawiazanie do portala jakos tak samo wyszlo, chcialem portret w tle i Cave Johnson sam sie mi w glowie pojawil. Scence zdecydowanie by sie przydalo troche wiecej detalu i roznorodnosci, jak znajde chwile to popracuje zeby ze speeda wyszla jakas konkretniejsza scena. pozdrawiam
plasti Napisano 10 Październik 2011 Napisano 10 Październik 2011 (edytowane) test oswietlenia starej sceny od everow Uploaded with ImageShack.us Edytowane 10 Październik 2011 przez plasti
Razer Napisano 10 Październik 2011 Napisano 10 Październik 2011 (edytowane) plasti wszystko fajnie (drzewa, beton, trawa) tylko ta woda słabiutka, wygląda jak rtęć. Pytanie z innej beczki, czym regulować przepalenia w LWFie? Jedyne co przyszło mi do głowy to zmiana CM z linear na reinhard i obniżanie burna. Tylko ileż można obniżać burna, w końcu z tego lineara nic nie zostanie i wyjdzie exponential, co przecież mija się z założeniami LWF. Tutaj mam taką kuchnię, świecone Sun&Sky, VRayPhysCam, reinhard burn 0,5 (na linearze były mega przepalenia) PS. Żeby nie było, biele nie są ustawione na 255 tylko na max 240, obrazek dostał trochę brightnes/contrast/sharpen w PS. Edytowane 11 Październik 2011 przez Razer
pressenter Napisano 11 Październik 2011 Napisano 11 Październik 2011 Razer: odpowiednie połączenie natężenia światła, ustawień kamery... :) Z własnego doświadczenia: nie bój się obniżyć troszkę mocy źródeł światła kosztem wyższych subdivsów hsph. ;) Ode mnie dalsze zabawy z postpro: Sz.
arturprx2 Napisano 11 Październik 2011 Napisano 11 Październik 2011 No git majonez Szymon, tylko dlaczego wszystko zblurowane :P gdzie jest focus zawieszony?
pressenter Napisano 11 Październik 2011 Napisano 11 Październik 2011 Hehe, no ogólnie ostrość miała iść na misę i baterię, ale to z mapki zdepth, do tego dochodzi aberacja... i efekt jaki jest każdy widzi. ;)
Orangegraphics Napisano 11 Październik 2011 Napisano 11 Październik 2011 razer jak dostajesz takie duże przepalenia to tez możesz do tych bardzo białych materiałów wrzucić ovveridemtl i w GI slocie wrzucić vraymtl z szarym kolorem w diffusie, aby te białe materiały aż tak bardzo nie odbijały sceny press, zdradzisz jak świecone? Dome cały czas z HDRI?
pressenter Napisano 11 Październik 2011 Napisano 11 Październik 2011 press, zdradzisz jak świecone? Dome cały czas z HDRI? Yup, dokładnie. Do tego jeszcze dwa vraylighty pod okapem i chyba iesy nad stołem były włączone. Sz.
Touch Napisano 11 Październik 2011 Napisano 11 Październik 2011 Jej, jak mi się 3d zachciało znowu;( Chlip Pozdr
Loki Napisano 12 Październik 2011 Napisano 12 Październik 2011 Yup, dokładnie. Do tego jeszcze dwa vraylighty pod okapem i chyba iesy nad stołem były włączone. Sz. pokazał byś jak hdri wygląda? dzięki z góry :)
pressenter Napisano 12 Październik 2011 Napisano 12 Październik 2011 pokazał byś jak hdri wygląda? dzięki z góry :) http://www.doschdesign.com/pdfoverviews/DH-RS_pdf.pdf Numer 11. :)
Orangegraphics Napisano 12 Październik 2011 Napisano 12 Październik 2011 myślę że drugie, prostsze w złapaniu klimatu:) tylko zwiększ ilość segmentów w wnęce okrągłej bo jest kanciasto:)
pressenter Napisano 12 Październik 2011 Napisano 12 Październik 2011 (edytowane) Też mi bardziej wersja z toonem przypada do gustu. Ode mnie jeszcze testy postpro Sz. Edit:/ I jeszcze takie, bo mi zarzucono, że nic nowego nie pokazuję. :P To już dla klienta, skalowane z 3600px po dłuższej krawędzi. Edytowane 12 Październik 2011 przez pressenter
Orangegraphics Napisano 12 Październik 2011 Napisano 12 Październik 2011 nie podoba mi się materiał podłogi, dywan oraz uważam że drzwi są wyjątkowo niezachęcające, może press troche je rozjaśnij? albo chociaż zwiększ na drzwiach i podłodze reflecta?
Touch Napisano 12 Październik 2011 Napisano 12 Październik 2011 Płasko press w tej wizce dla klienta. Zróżnicuj światło trochę + to o czym wspomniał Xiz0r
Camel Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 Światło jest nieco zróźnicowane, ale słabo się kontrastuje. Dywanik fuj :) Potwierdzam, płasko trochę.
JunioR Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 Widzę, że watek dalej ma się dobrze, podrzucam coś od siebie. Wizka ma okl. miesiąca, miało być ciepło w zimowy dzień. pozdr.
Razer Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 Bardzo ładnie JunioR, a teraz napisz coś o tych pufach ;) To gotowy model czy może sam robiłeś takie fajne naciągnięcia materiału?
vizpeople Napisano 14 Październik 2011 Napisano 14 Październik 2011 Junior - Bardzo "apetyczne" kolory :) Ode mnie jakiś taki obrazek po drodze.
mookie Napisano 14 Październik 2011 Napisano 14 Październik 2011 JunioR - drzewka za oknem "everowe"?
Camel Napisano 14 Październik 2011 Napisano 14 Październik 2011 vizpeople: niefajny materiał obudowy na telewizorku i nie wiem czy nie za sztywne te odbicia na drewnie..?
JunioR Napisano 15 Październik 2011 Napisano 15 Październik 2011 Dzięki za komentarze, Zmarszczki na sofie modelowane, model sofy z własnej kolekcji. Drzewa, czyli całe tło za oknem to 2d, również z własnej kolekcji, nie "everowe". Vizpleole- dobre, jedynie zredukował bym lekko odbicie na podłodze i polepszył shader fotela na pierwszym planie bo trochę "ziarnisto" wygląda bo zaś ten na przeciwko już jest z takiej odległości naprawdę spoko.
lukasz1330 Napisano 15 Październik 2011 Napisano 15 Październik 2011 Jak się Wam to widzi? Odbicia, etc.
Loki Napisano 15 Październik 2011 Napisano 15 Październik 2011 (edytowane) lukasz1330 - cienie bym może bardziej uwidocznił (w photoshopie już), a tak poza tym - fajny obrazek :) test drzew growfx - potrzebuję czegoś "wysokiego, cienkiego, nie zasłaniającego za wiele architektury" - takie mi wyszło Białe kostki mają 1x1x1m --- edit --- sam sobie skomentuję :) Jak teraz patrzę, to coś nie tak z proporcjami grubości gałęzi jest (konary vs pień) co myślicie? Edytowane 16 Październik 2011 przez Loki
pirx Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 Mikrofonik do nowego projektu, finalnie będzie na filmie z 720p więc nie musi być cool. :P
plasti Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 (edytowane) taki myk, do animacji sie to raczej nie nadaje, dla mnie to test oswietlenia i renderingu bardziej, animacjami postaci i rigowaniem sie niestety nie zajmuje... http://www.youtube.com/watch?v=HvhLCmSiCS8 klatka backgroundu dla porownania tutaj w troche lepszej jakosci klatka, bo vid kompresja zjadla Uploaded with ImageShack.us Edytowane 16 Październik 2011 przez plasti
deshu Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 Plasti, bardzo ładnie zlepione. Tylko wydaje mi sie, ze AO przy żołnierzach w cieniu za mocne (no i chyba zbyt rozlegle) - na stillu to widać. Robot troche zbyt matowy mi się wydaje, szczególnie na głowie, ale to już kwestia designu.
Rekomendowane odpowiedzi