plasti Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 no te nowsze sa spoko, tylko bumpa bym troszku jeszcze dzwignal i na wypas! :]
olaf Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 ja bym nieco obniżył speculara jednak, poza tym wyszly wybornie.
gientekwl Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 zawsze pocisnę za dużo PS'em nie zważając na właściwości materiałów. Trzeba nad tym popracować ;)
Camel Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 teraz bardzo ładnie, tylko zachowaj świeżość jak będziesz jeszcze coś dorabiał ;)
SWRSC Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 taki szybki exteriorek i przy okazji test ustawień GI:
jahred6 Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 linear i post prod. roboczo : Uploaded with ImageShack.us
gientekwl Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 jahred: Najlepiej to kominek wyszedł, za to dywan już płasko - jakby sam diffuse. Co to jest ten trójkątny kształt przy tych czerwonych "tubach" ?
SWRSC Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 one stoją na wyższym poziomie trochę niż przestrzeń za nimi z tego co widzę
jahred6 Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 gientekwl tak jak napisał SWRSC tam jest różnica poziomów, stąd ten "trójkąt". Dywan to vrayfur, ale chyba za krótki włos.
gientekwl Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 nie rozumiem, różnica poziomów ale czego ? pięter, kolorów ? tam jest biała plama stary. Taki test octane'a, sorx za kadr i ziarno, na szybko...
olaf Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 tam jest biała plama stary plus za wyobraźnie przestrzenną :)
gientekwl Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 no lepiej pytać a nie kiwać głową i mówić, że ok. Wyobrazić to se wiele można, nawet to, że zamiast dywanu leży tam zwierzę :) staryyyyy
terenas Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 imo Jahred przegiąłeś z postpro i powierzchnia podłogi położonej niżej zlewa się absolutnie z tą wyżej, co nie zmienia faktu że łatwo domyślić się ocb, ekhm gientek :P
Lucek Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Ja się domyśliłem ale na początku wyglądało to jak jakaś plama światła. Ale wiesz że przy ustalaniu kamery taki szczegół otwiera kompozycję i robi totalny chaos? Od razu człowiek na to zwraca uwagę.
Camel Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 (edytowane) jahred6 Moim zdaniem po prostu światło lekko układa się płasko, albo nie jest na tyle zróźnicowane z obydwu stron, ale wolałbym nie sugerować za dużej ingerencji w oświetlenie, jeśli Twoim zdaniem zakłócałoby to porządek projektowy. Proponuję, żeby światła bezpośredniego lub odbitego z tyłu (za kamerą, w kierunku tej rzekomej plamy) było troszkę mniej. ale to już chyba sprawa albo imaginacji widza, albo po prostu tego ujęcia, przydałaby się szersza opinia publiczności na ten temat, bo nie wiem jak jest dokładnie, więc niczego nie sugeruję. Edytowane 7 Luty 2011 przez Camel
chudy Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Ja się domyśliłem ale na początku wyglądało to jak jakaś plama światła. Ale wiesz że przy ustalaniu kamery taki szczegół otwiera kompozycję i robi totalny chaos? Od razu człowiek na to zwraca uwagę. no moje pierwsze wrażenie było podobne. tym bardziej, że dokładnie w pionie odchodzi od tego białe odbicie w szkle dochodzące do samego okna.
gientekwl Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 i było by o wiele lepiej jakby między poziomami były troszkę zróżnicowane tony, lecz całość jest oświetlona równomiernie, nie ma direct ill.
Karkosik Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 No to ja trochę z czymś innym wbije do testów aniżeli wizka czy jakis modelik. Mianowicie zrobiłem wczoraj 4fun taki test. Zrobiłem render mojego Willysa (WiP jeszcze ale sie robi) i pomalowałem go w PS i chciałbym wiedziec co wy na to. Duża wersja(po kliknieciu) Wersja Przed i po, troszke mniejsza (po kliknięciu) PSTaka Kamera Bo modelik sie jeszcze robi oi otóz tak że tego nie mam jeszcze tyłu:D
pionix Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Karkosik samo auto fajnie wyszło a otocznie z tym mocnym DOFem nie bardzo mi leży. Takie dwa proste renderki:
Karkosik Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 No otoczenie siadło bo sam sobie wbiłem kose w plecy. Zrobiłem render w maxie Jeepa z mega rybim okiem,a tło juz nie wiedziałem jakby sie zachowywało przy takiej kamerze i zrobiłem je "normalnie" co pewnie kłuje. Ale nie ubolewam bo to był tylko szybki test/odpoczynek od modelowania willysa.
chudy Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 pionix super. świetna podłoga i drewno. można wiedzieć skąd, chodzi o samą teksturę? oczywiście jeżeli to nie tajemnica :)
pionix Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 polka dot - dzięki. chudy - dzięki. Tekstura drewna ze starego SigerShaders
Orangegraphics Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 jesteś naprawdę świetny pionix w tym co robisz. HDRI w enviromencie czy sky?
pionix Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Światło to tylko VRaySky dość mocno zdesaturowany i kilka Iesów w lampach.
Camel Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 Troszkę plam na suficie jest, ale i tak bardzo przyjemnie! 1
lukasz1330 Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 Pionix, bardzo ładnie, a ja tam plam nie widzę ;)
gientekwl Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 pionix Bardzo ostre te obrazki robisz. Renderujesz je do większej rozdziałki i reskalujesz potem ?
SWRSC Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 fragment większego projektu, nadal wip, test oświetlenia:
gientekwl Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 bardzo fajny odcień nieba, jestem ciekaw jak to się prezentuje przy wizualizacji 1 z tych bloków, na razie słabo to wszystko widać.
pionix Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 gientekwl - w tym wypadku tak było bo renderowałem do wydruku ale nie zawsze tak robie. W Photoshopie bardzo ładnie i subtelnie można wyostrzyć. SWRSC - pokaż coś więcej :) Nie wiem czy przy takim niebie budynki nie powinny być ciut jaśniejsze. ola-f - robisz flashowa wersję maxa? ;)
SWRSC Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 będzie będzie więcej, ten shot to jedynie jakieś 1/4 całej inwestycji. Na razie jeszcze nad tym siedzę od strony optymalizacji całej sceny, te 23 budynki widoczne na renderze już mi pochłaniają 7Gb (jest 12 różnych więc nie da się do proxy wpakować) z kilkoma proxy i trawą displace, a dojdzie jeszcze sporo innej architektury i detalu. Tutaj szybki podgląd illuminacji, dojdą jeszcze auta, krzaki i ogólnie więcej zieleni:
pionix Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 Uuuu big scena. Fajnie wygląda. Takie damki "klasiko" i testy kolorystyczne:
olaf Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 robisz flashowa wersję maxa? ;) Problem w tym, ze moi klienci nie chcą przyjąc az tak zbugowanych rzeczy, musze im opowiedzieć o popularnosci Max'a ;) tymczasem troche śmieci w modelach krzeseł przy krawędziach:
chudy Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 SWRSC ogromna ta scena. jak dla mnie jest za ciemno trochę w miejscach jakby poza inwestycją. a no i się wyjaśniło ciśnienie na nowy sprzęt. :) pionix ekstra. może minimalnie bym zmniejszył odbicia w szybach. Pozdr.
Loki Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 tiling na płocie się pomieszał Pionix. Na słupach nie pasuje do muru. (przesunięcie w pionie) - ale to błąd z kategorii "czepialskich" Jest fajnie. Moze troche chmury za bardzo przepalone. Ale wrażenie jest bardzo pro :) Trawa siana ground wizem? czy vrayscatterem? a i pytanie - te brzozy to własna produkcja?
!Ewert Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 SWRSC - zapowiada się spoko, polski Dubaj.;) Pionix - Nie podoba mi się w ogole. Wizualizacje zrobiona technicznie b dobrze, ale nie trzyma się to kupy. Nie ma na czym zawiesić oka, brakuje czerwonego, lekko niebieskiego cienia i nieba ładnego - bo te jest płaskie na maxa. Materiały bardzo mi się podobają, trawa też. target kamery bym skierował bardziej w prawo. Obrazek jest dla mnie płaski.
MRmike Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 czesc, mam takie pytanie ... Mam tego FloorGeneratora i gdy tworze sobia jakas podloge to jest git. Do czasu. Gdy chce nalozyc material max wywala. Wiecie czym to moze byc spowodowane ?
pionix Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 (edytowane) Loki - wiem o tym błędzie z płotem. Finalnie będzie poprawiony. Trawa to displ. reszta roślin siana GroundWizem. Drzewa to modele z iCube !Ewert - przykro mi że się nie wpasowałem w Twoje poczucie estetyki ;P Edytowane 9 Luty 2011 przez pionix
olaf Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Tak jak Uzytkownik trzymam kciuki za realizację :) brakuje troche efektu atmosferycznego, bo teraz przypomina makietę.
SWRSC Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 ola-f: myślę, że coś pokombinuję z tą atmosferą w postprodukcji, na pewno wiele wniesie. Na razie jak wcześniej zaznaczyłem to bardzo młode wip-y.
chudy Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 SWRSC edit do tego co wcześniej pisałem. teraz patrze na to na innym monitorze i jest zdecydowanie jaśniej. widać całe otoczenie. dobrze to wygląda.
Pionier Napisano 10 Luty 2011 Napisano 10 Luty 2011 (edytowane) za malo do galeri to tutaj sobie wrzuce taki szybki projekcik: 'Free Yourself' dla Nike HQ Portland. niestety detalu w tak malym obrazie nie widac, pozniej jak sie uda to wrzuce jakiegos cropa. pozdro, pionier Edytowane 10 Luty 2011 przez Pionier
Rekomendowane odpowiedzi