Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 364,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja bym nieco obniżył speculara jednak, poza tym wyszly wybornie.

Napisano

zawsze pocisnę za dużo PS'em nie zważając na właściwości materiałów.

Trzeba nad tym popracować ;)

Napisano

teraz bardzo ładnie, tylko zachowaj świeżość jak będziesz jeszcze coś dorabiał ;)

Napisano

jahred: Najlepiej to kominek wyszedł, za to dywan już płasko - jakby sam diffuse.

Co to jest ten trójkątny kształt przy tych czerwonych "tubach" ?

Napisano

one stoją na wyższym poziomie trochę niż przestrzeń za nimi z tego co widzę

Napisano

gientekwl tak jak napisał SWRSC tam jest różnica poziomów, stąd ten "trójkąt". Dywan to vrayfur, ale chyba za krótki włos.

Napisano

nie rozumiem, różnica poziomów ale czego ? pięter, kolorów ? tam jest biała plama stary.

 

Taki test octane'a, sorx za kadr i ziarno, na szybko...

 

time_s_nothing.jpg

Napisano

no lepiej pytać a nie kiwać głową i mówić, że ok.

Wyobrazić to se wiele można, nawet to, że zamiast dywanu leży tam zwierzę :) staryyyyy

Napisano

imo Jahred przegiąłeś z postpro i powierzchnia podłogi położonej niżej zlewa się absolutnie z tą wyżej, co nie zmienia faktu że łatwo domyślić się ocb, ekhm gientek :P

Napisano

Ja się domyśliłem ale na początku wyglądało to jak jakaś plama światła. Ale wiesz że przy ustalaniu kamery taki szczegół otwiera kompozycję i robi totalny chaos? Od razu człowiek na to zwraca uwagę.

Napisano

jahred6 Moim zdaniem po prostu światło lekko układa się płasko, albo nie jest na tyle zróźnicowane z obydwu stron, ale wolałbym nie sugerować za dużej ingerencji w oświetlenie, jeśli Twoim zdaniem zakłócałoby to porządek projektowy. Proponuję, żeby światła bezpośredniego lub odbitego z tyłu (za kamerą, w kierunku tej rzekomej plamy) było troszkę mniej.

 

ale to już chyba sprawa albo imaginacji widza, albo po prostu tego ujęcia, przydałaby się szersza opinia publiczności na ten temat, bo nie wiem jak jest dokładnie, więc niczego nie sugeruję.

Edytowane przez Camel

Napisano
Ja się domyśliłem ale na początku wyglądało to jak jakaś plama światła. Ale wiesz że przy ustalaniu kamery taki szczegół otwiera kompozycję i robi totalny chaos? Od razu człowiek na to zwraca uwagę.

 

no moje pierwsze wrażenie było podobne. tym bardziej, że dokładnie w pionie odchodzi od tego białe odbicie w szkle dochodzące do samego okna.

Napisano

i było by o wiele lepiej jakby między poziomami były troszkę zróżnicowane tony, lecz całość jest oświetlona równomiernie, nie ma direct ill.

Napisano

No to ja trochę z czymś innym wbije do testów aniżeli wizka czy jakis modelik. Mianowicie zrobiłem wczoraj 4fun taki test. Zrobiłem render mojego Willysa (WiP jeszcze ale sie robi) i pomalowałem go w PS i chciałbym wiedziec co wy na to.

 

Duża wersja(po kliknieciu)

2hfi3rc.jpg

Wersja Przed i po, troszke mniejsza (po kliknięciu)

246j7s2.jpg

 

PSTaka Kamera Bo modelik sie jeszcze robi oi otóz tak że tego nie mam jeszcze tyłu:D

Napisano

Karkosik samo auto fajnie wyszło a otocznie z tym mocnym DOFem nie bardzo mi leży.

 

Takie dwa proste renderki:

c3c91115c3bd1365.jpg

 

6fe07935af8345a0.jpg

Napisano

No otoczenie siadło bo sam sobie wbiłem kose w plecy. Zrobiłem render w maxie Jeepa z mega rybim okiem,a tło juz nie wiedziałem jakby sie zachowywało przy takiej kamerze i zrobiłem je "normalnie" co pewnie kłuje. Ale nie ubolewam bo to był tylko szybki test/odpoczynek od modelowania willysa.

Napisano

pionix super. świetna podłoga i drewno. można wiedzieć skąd, chodzi o samą teksturę? oczywiście jeżeli to nie tajemnica :)

Napisano

polka dot - dzięki.

chudy - dzięki. Tekstura drewna ze starego SigerShaders

Napisano

Światło to tylko VRaySky dość mocno zdesaturowany i kilka Iesów w lampach.

Napisano

bardzo fajny odcień nieba, jestem ciekaw jak to się prezentuje przy wizualizacji 1 z tych bloków, na razie słabo to wszystko widać.

Napisano

gientekwl - w tym wypadku tak było bo renderowałem do wydruku ale nie zawsze tak robie. W Photoshopie bardzo ładnie i subtelnie można wyostrzyć.

SWRSC - pokaż coś więcej :) Nie wiem czy przy takim niebie budynki nie powinny być ciut jaśniejsze.

ola-f - robisz flashowa wersję maxa? ;)

Napisano

będzie będzie więcej, ten shot to jedynie jakieś 1/4 całej inwestycji. Na razie jeszcze nad tym siedzę od strony optymalizacji całej sceny, te 23 budynki widoczne na renderze już mi pochłaniają 7Gb (jest 12 różnych więc nie da się do proxy wpakować) z kilkoma proxy i trawą displace, a dojdzie jeszcze sporo innej architektury i detalu.

 

Tutaj szybki podgląd illuminacji, dojdą jeszcze auta, krzaki i ogólnie więcej zieleni:

 

ringsnightshotbeta.jpg

Napisano

Uuuu big scena. Fajnie wygląda.

 

Takie damki "klasiko" i testy kolorystyczne:

 

2d2778db5f994ff9.jpg

Napisano
robisz flashowa wersję maxa? ;)

Problem w tym, ze moi klienci nie chcą przyjąc az tak zbugowanych rzeczy, musze im opowiedzieć o popularnosci Max'a ;)

 

tymczasem troche śmieci w modelach krzeseł przy krawędziach:

femi.jpg

Napisano

SWRSC ogromna ta scena. jak dla mnie jest za ciemno trochę w miejscach jakby poza inwestycją. a no i się wyjaśniło ciśnienie na nowy sprzęt. :)

 

pionix ekstra. może minimalnie bym zmniejszył odbicia w szybach.

 

Pozdr.

Napisano

tiling na płocie się pomieszał Pionix. Na słupach nie pasuje do muru. (przesunięcie w pionie) - ale to błąd z kategorii "czepialskich"

 

Jest fajnie. Moze troche chmury za bardzo przepalone. Ale wrażenie jest bardzo pro :)

 

Trawa siana ground wizem? czy vrayscatterem?

 

a i pytanie - te brzozy to własna produkcja?

Napisano

SWRSC - zapowiada się spoko, polski Dubaj.;)

Pionix - Nie podoba mi się w ogole. Wizualizacje zrobiona technicznie b dobrze, ale nie trzyma się to kupy. Nie ma na czym zawiesić oka, brakuje czerwonego, lekko niebieskiego cienia i nieba ładnego - bo te jest płaskie na maxa. Materiały bardzo mi się podobają, trawa też. target kamery bym skierował bardziej w prawo. Obrazek jest dla mnie płaski.

Napisano

czesc, mam takie pytanie ... Mam tego FloorGeneratora i gdy tworze sobia jakas podloge to jest git. Do czasu. Gdy chce nalozyc material max wywala. Wiecie czym to moze byc spowodowane ?

Napisano

Loki - wiem o tym błędzie z płotem. Finalnie będzie poprawiony. Trawa to displ. reszta roślin siana GroundWizem. Drzewa to modele z iCube

!Ewert - przykro mi że się nie wpasowałem w Twoje poczucie estetyki ;P

Edytowane przez pionix

Napisano

Tak jak Uzytkownik trzymam kciuki za realizację :)

brakuje troche efektu atmosferycznego, bo teraz przypomina makietę.

Napisano

ola-f: myślę, że coś pokombinuję z tą atmosferą w postprodukcji, na pewno wiele wniesie. Na razie jak wcześniej zaznaczyłem to bardzo młode wip-y.

Napisano

SWRSC edit do tego co wcześniej pisałem. teraz patrze na to na innym monitorze i jest zdecydowanie jaśniej. widać całe otoczenie. dobrze to wygląda.

Napisano

za malo do galeri to tutaj sobie wrzuce taki szybki projekcik:

 

'Free Yourself' dla Nike HQ Portland.

 

niestety detalu w tak malym obrazie nie widac, pozniej jak sie uda to wrzuce jakiegos cropa.

 

182655_499266961217_46349016217_6763904_2287597_n.jpg

 

182719_499266991217_46349016217_6763905_4745747_n.jpg

 

freeyourself041110.jpg

 

pozdro,

pionier

Edytowane przez Pionier

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności