Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na wstępie napiszę, że dopiero się uczę maxa, chociaż kiedyś na studiach kupiliśmy z kolegami wspólnie kurs video ale po przerobieniu pierwszych kilku lekcji odechciało się.

 

Wiem, że trawie jeszcze dużo brakuje do fotorealistyczności, ale nad tym będę jeszcze pracował. Chociaż przydałyby się jakieś wskazówki :-) W każdym bądź razie aktualnie moim problemem jest cień idący w poprzek całej sceny. Kombinuję z różnymi ustawieniami itp., ale za nic nie mogę dojść skąd to się bierze :-/

 

32323200123.jpg

 

Z góry dziękuję za pomoc,

Janusz

Napisano

To głupio zabrzmi, ale nie potrafię pokazać siatki, ani robić tego całego clay'a :D Kostka z polbruku to plane, a te okrągłe na, którym rośnie sobie trawka to cylinder, minimalnie wyższy od plane'a. Na każdy materiał nałożona tekstura, dodane UVW Mapping oraz VrayDisplacementMode.

Napisano

Świecę vRaySun, dałem więcej segmentów i co prawda render nawet sie nie zrobił do konca ale już widać, że źle. Na screenie dałem ustawienia vRayDispMod, może ktoś w Was wie co w nich może być nie tak ?

 

trawa123.jpg

Napisano
nie chce byc ciekawski ale co to za folder na pasku ''NAGROBKI'' :D

 

Takie zlecenie akurat mi się trafiło. A teraz trzeba katalogi do tego przygotować,a tam muszą być wizualizacje... których właśnie się uczę :-)

Napisano
Nie ma to jak najpierw brać zlecenie, a potem się uczyć. Powodzenia

 

Moim zleceniem jest tylko i wyłącznie zaprojektowanie nagrobków pod kątem designu oraz wykonanie projektów wykonawczych, kosztorysu itp. Z tego akurat wywiązałem się w 100%, klient zadowolony. A jeżeli chodzi o katalogi i wizualizacje to jest już tylko taki dodatek i klient dobrze wie, że "nie umiem, ale spróbuję" :-)

Napisano

ZX6R pod animacje kamery, wyglada dosc ladnie chyba juz tak zostanie, rozdzialka taka jak pod animacje, i tak kilka dni bedzie rendzic. Bez GI i FG. Volume light zlinkowane z tlem. Tlo lambert. Tlo wylaczone w widocznosci w reflektion i refratkion. 3 rownomierne swiatla spotligh z mentalowym aera ligt z 3 stron. Gorne swiatlo rownie jjak poprzednieplus raytrayced shadows do tego, HDRI ale nie puszcza oswietlenia tyllko do refleksow:

31374086.png

Napisano
przywitajcie się:)

 

Hej, mietek jestem, uchylam kapelusza.

 

Odemnie scenka zrobiona po ciemku dla testu nastrojowego oswietlenia, nie ogladac w dzien bo z pewnoscia za ciemne bedzie. Modele (oprocz stolika) moje, tekstury w wiekszosci z cgtex

 

chairs_test_02_post.jpg

Napisano

Na forum powinien być zakaz używania zwrotów "jak nie Twoje" :)

 

mirach - jak dla mnie trochę zbyt symetryczne i brak detalu. Fotelom dla poprawy nastroju na pewno dobrze by zrobiła stara popękana skóra :)

Napisano

podziekowac za opninie :)

Z shaderami... hymm.. moze przez to ze probowalem innej drogi i troche robilem je od d... strony.

Niebieskie swiatlo wygasilem w poscie chwile przed wrzuceniem tutaj, bo dostalem opinie ze za duzo niebieskiego :D

 

Nawiazanie do portala jakos tak samo wyszlo, chcialem portret w tle i Cave Johnson sam sie mi w glowie pojawil.

 

Scence zdecydowanie by sie przydalo troche wiecej detalu i roznorodnosci, jak znajde chwile to popracuje zeby ze speeda wyszla jakas konkretniejsza scena.

 

pozdrawiam

Napisano (edytowane)

plasti wszystko fajnie (drzewa, beton, trawa) tylko ta woda słabiutka, wygląda jak rtęć.

 

Pytanie z innej beczki, czym regulować przepalenia w LWFie? Jedyne co przyszło mi do głowy to zmiana CM z linear na reinhard i obniżanie burna. Tylko ileż można obniżać burna, w końcu z tego lineara nic nie zostanie i wyjdzie exponential, co przecież mija się z założeniami LWF. Tutaj mam taką kuchnię, świecone Sun&Sky, VRayPhysCam, reinhard burn 0,5 (na linearze były mega przepalenia)

76101277.jpg

PS. Żeby nie było, biele nie są ustawione na 255 tylko na max 240, obrazek dostał trochę brightnes/contrast/sharpen w PS.

Edytowane przez Razer
Napisano

Razer: odpowiednie połączenie natężenia światła, ustawień kamery... :) Z własnego doświadczenia: nie bój się obniżyć troszkę mocy źródeł światła kosztem wyższych subdivsów hsph. ;)

 

Ode mnie dalsze zabawy z postpro:

 

nowoczesne-wnetrze-wizualizacja-architektoniczna-2.jpg

 

Sz.

Napisano

razer jak dostajesz takie duże przepalenia to tez możesz do tych bardzo białych materiałów wrzucić ovveridemtl i w GI slocie wrzucić vraymtl z szarym kolorem w diffusie, aby te białe materiały aż tak bardzo nie odbijały sceny

 

press, zdradzisz jak świecone? Dome cały czas z HDRI?

Napisano
Yup, dokładnie. Do tego jeszcze dwa vraylighty pod okapem i chyba iesy nad stołem były włączone.

 

Sz.

 

pokazał byś jak hdri wygląda?

 

dzięki z góry :)

Napisano (edytowane)

Też mi bardziej wersja z toonem przypada do gustu.

 

Ode mnie jeszcze testy postpro

 

33.jpg

 

Sz.

 

Edit:/

 

I jeszcze takie, bo mi zarzucono, że nic nowego nie pokazuję. :P

 

To już dla klienta, skalowane z 3600px po dłuższej krawędzi.

 

34.jpg

 

35.jpg

Edytowane przez pressenter
Napisano

Dzięki za komentarze,

Zmarszczki na sofie modelowane, model sofy z własnej kolekcji.

Drzewa, czyli całe tło za oknem to 2d, również z własnej kolekcji, nie "everowe".

 

Vizpleole- dobre, jedynie zredukował bym lekko odbicie na podłodze i polepszył shader fotela na pierwszym planie bo trochę "ziarnisto" wygląda bo zaś ten na przeciwko już jest z takiej odległości naprawdę spoko.

Napisano (edytowane)

lukasz1330 - cienie bym może bardziej uwidocznił (w photoshopie już), a tak poza tym - fajny obrazek :)

 

 

testdrzewa002a.jpg

 

test drzew growfx - potrzebuję czegoś "wysokiego, cienkiego, nie zasłaniającego za wiele architektury" - takie mi wyszło

Białe kostki mają 1x1x1m

 

--- edit ---

 

sam sobie skomentuję :)

 

Jak teraz patrzę, to coś nie tak z proporcjami grubości gałęzi jest (konary vs pień) co myślicie?

Edytowane przez Loki
Napisano

Plasti, bardzo ładnie zlepione.

 

Tylko wydaje mi sie, ze AO przy żołnierzach w cieniu za mocne (no i chyba zbyt rozlegle) - na stillu to widać.

 

Robot troche zbyt matowy mi się wydaje, szczególnie na głowie, ale to już kwestia designu.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności