Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

colorblind_medium.jpg

 

Zamieszczam ostateczną wersję obrazka z działu WIP.

Nie dokonałem w nim wielkich zmian, dodałem tylko kilka drobiazgów. Uznałem tę pracę za skończoną z kilku powodów.

Jeśli ktoś chce dorzucić cokolwiek do tego co zostało powiedziane w Wipie, bądź się powtórzyć, będzie mi miło. :)

  • Confused 1
  • Odpowiedzi 68
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki Freedom Fighter i OmeN2501.

 

Byłbym zapomniał, jeśli ktoś chce szukać historii w tym obrazku, to być może znajdzie jakieś sugestie w utworze, z którego wziąłem tytuł tej pracy.

"Colorblind" Counting Crows [emo alert! prawie każda wersja tego teledysku na youtubie ma jako warstwę wizualną podłożone zdjęcia, od których o tu mi łezka płynie...]:

Napisano

super świetne to. może to wina mojego monitora, ale wydaje mi się lekko przepalona na nosie i prawym ramieniu, tj. ściąga mi ślipia przede wszystkim na nos.

Napisano

ogolnie bardzo ladnie :) poukładane włosy mi sie bardziej podobają. jedno zastrzeżenie odnośnie obojczyków czy wszystko z nimi anatomicznie? no a moze to to ze poza ramion troche sztywna symetryczna? ale klimat swietny, burtonowy :)

Napisano (edytowane)

Świetne :D nie podchodzi mi kilka detali technicznych np. shader oczu, a konkretnie ich reflection zbyt mętny. Anatomia okolic obojczyka to również element co do którego nie byłbym w 100% pewien poprawności.

 

Z całą pewnością powyższe ginie w tym jak się postrzega obrazek przy pierwszym wrażeniu, a owo wrażenie jest bardzo pozytywne - obrazek ma klimat i mimo prostoty świetnie się go czyta.

 

Zmiany Omena bardzo dużo dały w sferze tego "drugiego wrażenia", zwłaszcza podniesienie kontrastu oczu :)

Edytowane przez ArTooRo
Napisano

obojczyk.jpg

 

Ona ma trochę podniesione ramiona, co może nie jest mocno widoczne, bo szyja jest długa.

 

Wersja Omena jest fajna, tylko zbyt mokra, khm, w sensie że wygląda jakby wyszła z wody dopiero. Co do oczu, to być może rzeczywiście lepiej wyglądają. Zawsze robię sobie przerwy w pracy nad obrazkami, żeby wyłapywać takie rzeczy, ale ten chciałem już skończyć.

 

Do tego to jednak była trochę walka z Vrayem i jego shaderami. Raczej nie będę go dalej zgłębiał i zostanę przy mentalu.

 

Kulki - zobaczę co się da zrobić. ;)

Lucek - nie było Zbrusha, ale był Mudbox. ;)

 

Dzięki wszystkim za komentarze.

Napisano

Nad oczami musisz trochę popracować jeszcze. Oczy są odbiciem życia :] Twoje są ok, ale wyszły trochę mleczne, jak to nazwał Omen, oraz moim zdaniem zbyt szklane. Jak u porcelanowej lali. Ale plastycznie bardzo fajna praca :]

 

 

Pozdro

Napisano

:-) Jest swietnie! Podoba mi sie swiatlo i klimat. Gratulacje!

 

P.S. Jak ja wrzucilem cy... piersi znaczy ... to mi Adek wywalil za +18 ;-) hehehe

...ech

 

Pozdrawiam

Moth

Napisano

PRZE - MISTRZ. Druga wersja mi bardziej lezy, mimo ze tylko troszke podmalowana, oczy robia OGROMNA roznice, wlosy tez.

 

Jeszcze raz musze.

 

PRZE.......MISTRZ

Napisano

wow kapitalne !!! chcialem to na tapete w pracy wrzucic ale potem zobaczylem calos i chyba nie bardzo ;)

 

chyba ze zrobisz mi wersje ocenzurowana haha

naprawde swietny design postaci i wykonanie

gratulacje !

Napisano

MLoDY47 spytał mnie w mailu dlaczego nie będę zgłębiał dalej Vraya. Ustaliliśmy że tu odpowiem i wrzucę jeszcze warstwy które składałem w Fuzji.

 

Co do Vraya, jak już pisałem w wipie, początkowo byłem zachwycony łatwością oświetlania, ale kiedy zacząłem pracować nad materiałami, zapał mi trochę przeszedł. W Vrayu pod Mayę (nie wiem jak jest w Maxie), jest na przykład nieodpowiadająca mi zupełnie zależność pomiędzy parametrami specular i reflection. Nie mogłem zrobić materiału, który miałby samego speculara i nic nie odbijał. Vrayowy skin też nie jest tak elastyczny jak ten z Mental Raya. Vray nie rozumie też mayowego materiału Phong E, który bardzo lubię.

Jak widać na screenie z warstwami, oddzieliłem sobie wszystkie możliwe speculary. Do ich wyrenderowania używałem Vray Mtl, w którym również jest sporo dziwnych zależności np. między specularem a fresnelem itp. Warstwy specularowe wychodziły dość blade i nie dawały zbyt wielkich możliwości w postprodukcji.

Dlatego następnym razem raczej Mental.

 

Jak widać na screenach wyrenderowałem dwa osobne światła, dla każdego światła była osobna warstwa ze specularem. Użyłem GI, do którego ustawiłem bardzo proste studio, stąd wzięły się rim lighty, oraz ogólna miękkość oświetlenia.

 

Nie ma w tym wszystkim zbyt wielkiej filozofii. :)

 

 

http://www.luki3d.com/color_blind/warstwy.jpg

http://www.luki3d.com/color_blind/zrzut_fuzja.jpg

Napisano

Ależ ona piękna. Podoba mi się że zdecydowałeś się na stylizowaną buźkę. Chętnie bym to we fryrenderze zobaczył....ehh może spróbuję swoich sił z postacią.

Napisano

ło żesz.

 

Szacun że Ci się jeszcze chce.

Napisano

Luki dzięki, że Ci się chciało.. Jest ślicznie:)

 

Ps

 

Jeden sutek zasłania folder "downloads" a drugi "zdjęcia" także mogę korzystać z kompa nie tylko po 22

 

Jeszcze raz dzięki:)

Napisano

Dzieki za gratulacje.

Trochę się nie spodziewałem tego awarda. Monochromatyczny obrazek, bez bardzo szczegółowego detalu, takie rzeczy rzadko się załapują do galerii cg choice.

 

Kusanagi - zrobiłem tapetę SFW. Jeśli ktoś jeszcze ma ochotę to zapraszam. :)

http://www.luki3d.com/color_blind/colorblind_wallpaper_sfw.jpg

 

Mniej więcej w podobnej, "grzecznej" formie, obrazek będzie wydrukowany w 3d Artist Magazine.

 

P. - może jakbym robił tyle postaci w pracy co Ty, to w domu już też by mi się nie chciało. ;)

Napisano

Super! Śliczniutkie!

Właśnie ta monochromatyczność, brak detalu i prostota są największym atutem tego obrazka. Bez tego nie było by tego klimatu :)

 

Gratulacje!

Napisano

Śliczna.. fajnie, że mocne światło sprawia, że nie wszystko jest dopowiedziane, wzrok skupia się raczej na ciemnej oprawie oczu.. jakich oczu!

Napisano

skomplikowanie w calej prostocie i prostota w calym skomplikowaniu...tak to mozna nazwac. Swietne swiatlo, swietna poza, swietny kadr...o czym mysli ta dziewczyna? stary ta praca jest naprawde dobra i nie mow ze sie nie spodziewales awarda...a nawet jesli nie...to itak zasluzony...dolaczam sie do gratulacji




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności