Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Postanowiłem założyć nowa "teczkę", mam nadzieję że niedługo uda się powrzucać tutaj parę prac :)

Na początku do oceny idzie lokomotywa:

 

23224 tri, texturki 2048 x 2048

Zielona: ..........Czerwona:...... Żółta:............ Niebieska:.....

greensheet.th.jpgredsheet.th.jpgyellowsheet.th.jpgbluesheet.th.jpg

 

Textury:

texturessheet.th.jpg

 

 

Hpoly:

hpsheet.th.jpg

Mesh (zielony=mirror):

meshsheet.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

A tutaj filmik (poklatkowy ;/) z udk: http://vimeo.com/27787570

 

Pozdrawiam,

Pirat

Edytowane przez PIraT

  • Odpowiedzi 81
  • Wyświetleń 30,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie mam takiego charakteru by na siłę coś wyciągać i czepiać się więc krótko - ŁADNIE :)

Jedynie może te szyby wyszły jak jakaś pleksa.

Fajnie, że pokazałeś w 4 różnych wariantach kolorystycznych.

Napisano
  • Autor

Szyby mają maskę do ktorej w udk przypialem chmury ;)

Napisano

Wyszło naprawdę bardzo fajnie. Do teczki czy gdzieś dalej?

Napisano
  • Autor
Ladnie tylko te lustrzane napisy do poprawki.

 

Olałem robienie tego na decalu i dałem po prostu na texturze.

 

 

Veq - model tylko do teczki.

Napisano

Ładnie ale mógłbyś pomiędzy koła wrzucić jakiegoś boxa bo trochę pusto jest.

Napisano

23 K trójkątów to dość sporo ale skoro jest to pracka do teczki to nie ma o czym mówić, natomiast lekko rzuca się mirror z dachu i troszkę faktycznie te szyby drażnią, po za tym wyszło świetnie.

 

Przede wszystkim chcę Ci pogratulować progresu bo widać że ten idzie do przodu z każdym kolejnym modelem.

 

pozdrawiam

Napisano

wyszlo swietnie ale prezentacja do poprawki ;)

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze ;)

 

23 K trójkątów to dość sporo

 

No sporo ale to w sumie duży model ;)

 

Pobawiłem się trochę oświetleniem > jest trochę lepiej ale muszę kiedyś jeszcze nad tym przysiąść... (tu baaaardzo przydałby się uwagi gdyż od zarania dziejów miałem z tym problemy :D) Tutaj jest podstawowe + jeden point light.

prew1h.jpg

prew2n.jpg

prew3.jpg

Napisano

Nie mam bladego pojecia na co ci te 24k zeszlo oO Toc nawet wnetrza nie masz tej ciufci.

Texta fajna, ale modeling naprawde nie wiem gdzie poszedl. Jezeli masz to wszystko pod pociagiem to czemu nie pokazujesz?

Napisano

Ladna lokomotywa, ta ostatnia prezentacja duzo lepsza niz na poczatku. Baty dostajesz za mirrorowane napisy. Trisow bym sie nie czepial, w koncu to model do portfolio, nikt Ci limitow nie stawial. Widac, ze wiekszosc poszla na barierki, kola i reflektory, ale to i tak rzeczy, ktore najlatwiej sciac potem w LODzie.

Napisano

Jeśli by to szło do symulatora to taki polycount jest jak najbardziej na miejscu. Baty nie tylko za mirrorowane napisy, ale także za brak choć prostego wnętrza ;)

Napisano

rly nice :)

 

trisy srisy, mi tez ostatnio staraja sie wpajac ze 45k na postac (robota!) do folio to duzo, ale chyba przeciez chodzi o to by dobrze wygladalo :)

Napisano

No wiesz Juzwa - 45k to jednak jest juz bardzo duzo... moze maja racje Twoi wpajacze.

Napisano
rly nice :)

 

trisy srisy, mi tez ostatnio staraja sie wpajac ze 45k na postac (robota!) do folio to duzo, ale chyba przeciez chodzi o to by dobrze wygladalo :)

 

To raz, ale dwa zeby to byl gejart. Mozesz zrobic jablko z 1k tri i 2048x2048 tekstura i bedzie dobrze wygladalo. Kiedy ono w grze bedzie zajmowac powierzchnie 8 tekseli... :) Skill to raz, dwa exp.

Napisano
  • Autor

Dużo tri poszło na elementu o których wspomniał Plutko - postawiłem sobie limit 20 - 25K

 

Grzechu - w marmosecie ;)

Może znajdę chwile i porenderuje wszystko na nowo...

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Maczeta - ok 2 k tri

Armata - 6,5 k tri razem z całym dodatkowym osprzętem (lina, łańcuch, tyczki, kule)

 

Inspiracja do stworzenia maczety był dla mnie utwór jednej z największych gwiazd polskiej sceny muzycznej ;).

Modele powstawały w wolnych chwilach, niestety nie było ich zbyt dużo, więc praca się rozkładała w czasie czego nie lubię :P

 

Renderki z Marmo

szoty2.th.jpg szotywybrane.th.jpg

 

H poly

highpng.th.jpg hpoly.th.jpg

 

Textury

szoty3.th.jpg machetetext.th.jpg

 

Siatka

wirek.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

Bardzo mi się podobają oba modele. Jedyne co mi się nie zgadza to metal na armacie. Może się mylę ale takie armaty odlewano z brązu a nie ze stali. Poza tym bardzo ładnie. Muszę od nowa zacząć malować tex dla mojego PzII bo miał być szał a przy tym jest słabizna;]

Napisano

bardzo fajne modeliki, tylko ten DOF przy prezentacji mi nie pasuje...reszta spoko

Napisano

Może będzie to mało konstruktywne, ale ode mnie masz och i ach :)

Napisano

Świetne propsy, wykonanie klasa. Czemu chowasz model pod DoF'em xD jak mamy go obejrzeć jak jest rozmyty :D

Napisano

No jest naprawdę super. Szczególnie texturki mi się podobają.

Napisano

Nooo, może być;D

1 - metal rzeczywiście na maxa nie pasuje do armaty, taki za bardzo modern jest.

Armaty byly często odlewane zdale się w formach "piaskowych" o ile dobrze pamiętam - tak samo jak duża cześć żeliwnych przedmiotów teraz.

Więc powierzchnia byłą chropowata i pewnie ciekawsza od stalowej rury.

2734678763_99a11877c9.jpg

 

I podział formy można by dać:)

2 - wycior czarny od prochu powinien być.

3 - na obręczach kół nie ma od zewnątrz żadnych śrub/nitów, a uciekawiłyby obszar.

 

Modeliki miodzio.

Napisano
  • Autor

Odnośnie metalu - chciałem uzyska efekt "zapuszonego rdzą". Początkowo chciałem zrobić bardziej ciemny, ale gdy spojrzałem na wersje bardziej srebrną - uznałem że ja zostawię (odcina się lepiej o reszty armaty).

 

Wycior jest prawie czarny i błyszczący jak od sadzy? (a może mi się tylko tak wydaje 0o)

 

 

"I podział formy można by dać:)" - to baaaardzo dobry pomysł, podejrzewam że wykorzystam go przy niejednym modelu ;D

 

 

 

Dziękuje wszystkim za komentarze :)

 

Pozdrawiam,

Pirat

Napisano
Odnośnie metalu - chciałem uzyska efekt "zapuszonego rdzą". Początkowo chciałem zrobić bardziej ciemny, ale gdy spojrzałem na wersje bardziej srebrną - uznałem że ja zostawię (odcina się lepiej o reszty armaty). Pirat

 

Ciemny metal będzie lepiej przyjmował speculary i refleksy. Po drugie chodzi o "feeling" - jak oglądasz stare działa to masz je ciemne, nowoczesne działa są jaśniejsze. Więc ciemny metal w tym przypadku da ci "starszy feeling".

A rdzę możesz dać jaśniejszą od metalu. Dwa że w chropowatym metalu rdza wchodzi w "pory" i też może fajnie wyglądać.

 

 

Wycior jest prawie czarny i błyszczący jak od sadzy? (a może mi się tylko tak wydaje 0o)

chodziło mi o to że jak wyciorem czyścisz sadze, to powinien być calkowicie czarny, matowy (chociaz niby z wodą to wycierali chyba czasem:)

 

 

"I podział formy można by dać:)" - to baaaardzo dobry pomysł, podejrzewam że wykorzystam go przy niejednym modelu ;D

Jak żem dezajn studiował to studenty zawsze zapominały w projekcie uwzględnić kabelek i podziały formy czy obudowy:)

Napisano

uuuuuu bejbe :) Pro synek! choc za bornie masz wpier.... ;)

Napisano
  • Autor
uuuuuu bejbe :) Pro synek! choc za bornie masz wpier.... ;)

 

:(

No wiesz... trzeba iść do przodu... Nie od razu Rzym zbudowano ;P

 

Dzięki all ;)

Napisano
  • Autor

Wychodzę z założenia że wszystko da się podkręcić > kwestia raczej materiału niż silnika ;) Ale jak mam chęci, to czasem pobawię się w Unrealu.

Napisano
  • Autor

Przez ferie znalazłem chwile na updatowanie mojego portfolio:

Gun około 9,5 K tri

92.jpg

62.jpg

15.jpg

17.jpg

25.jpg

0003.png

26.jpg

 

Tutaj lunetka:

scope-4x60_0012_Layer-6.jpg

scope-4x60_0017_Layer-1.jpg

 

Silos:

silo_0001_Layer-11.jpg

 

Granat:

greande_test_0003_Layer-10.jpg

greande_test_0004_Layer-9.jpg

 

 

Reszta + dodatkowe szoty do przejrzenia na moim folio ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

Tekstury naprawdę porządne, lecz doczepić się można prezentacji broni. Najlepszym jest shot , który jest przesaturowany post efektami. Sądzę , że jeżeli byś dał mniej wyglądałby naprawdę dużo lepiej.

 

Co do tekstury to tylko przetarcia na kolbie broni są nie najlepsze, a poza tym wiadomo bardzo ładnie :). Dobre wrażenie robią detale na normalce dobrze, że o tym pomyślałeś.

Edytowane przez Sliterin

Napisano

Piekne :) Super pracuje ten metal, wielki plus za to jak rozne powierzchnie specyficznie sie zachowuja w swietle.

Sliterin ma racje z kolba.

Napisano
  • Autor

Ustawienia domyśle... jedynie co zmieniam to specular sharpen na 11 albo 13 - nic więcej ;d

 

Co do kolby to najmniej ważny element, wiec nie zajmowałem się nim tak bardzo jak resztą (niestety)

 

Dzięki za komentarze ;)

Napisano

Po cichu liczę że to z bge a nie marmoseta ;]

Tekstura bardzo fajna

@edit, aj szkoda

 

@down, chodz do wątku o blenderze

Edytowane przez rice

Napisano
  • Autor

off topując:

bge to chyba najgorszy silnik jaki w życiu widziałem ;D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności