PIraT Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 (edytowane) Postanowiłem założyć nowa "teczkę", mam nadzieję że niedługo uda się powrzucać tutaj parę prac :) Na początku do oceny idzie lokomotywa: 23224 tri, texturki 2048 x 2048 Zielona: ..........Czerwona:...... Żółta:............ Niebieska:..... Textury: Hpoly: Mesh (zielony=mirror): Uploaded with ImageShack.us A tutaj filmik (poklatkowy ;/) z udk: http://vimeo.com/27787570 Pozdrawiam, Pirat Edytowane 7 Maj 2015 przez PIraT
DonJakub Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 Nie mam takiego charakteru by na siłę coś wyciągać i czepiać się więc krótko - ŁADNIE :) Jedynie może te szyby wyszły jak jakaś pleksa. Fajnie, że pokazałeś w 4 różnych wariantach kolorystycznych.
PIraT Napisano 17 Sierpień 2011 Autor Napisano 17 Sierpień 2011 Szyby mają maskę do ktorej w udk przypialem chmury ;)
pkowal1982 Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Ladnie tylko te lustrzane napisy do poprawki.
VEQ Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Wyszło naprawdę bardzo fajnie. Do teczki czy gdzieś dalej?
PIraT Napisano 17 Sierpień 2011 Autor Napisano 17 Sierpień 2011 Ladnie tylko te lustrzane napisy do poprawki. Olałem robienie tego na decalu i dałem po prostu na texturze. Veq - model tylko do teczki.
Logos Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Ładnie ale mógłbyś pomiędzy koła wrzucić jakiegoś boxa bo trochę pusto jest.
Davegraph Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 23 K trójkątów to dość sporo ale skoro jest to pracka do teczki to nie ma o czym mówić, natomiast lekko rzuca się mirror z dachu i troszkę faktycznie te szyby drażnią, po za tym wyszło świetnie. Przede wszystkim chcę Ci pogratulować progresu bo widać że ten idzie do przodu z każdym kolejnym modelem. pozdrawiam
Gość dekiel Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 wyszlo swietnie ale prezentacja do poprawki ;)
PIraT Napisano 18 Sierpień 2011 Autor Napisano 18 Sierpień 2011 Dzięki za komentarze ;) 23 K trójkątów to dość sporo No sporo ale to w sumie duży model ;) Pobawiłem się trochę oświetleniem > jest trochę lepiej ale muszę kiedyś jeszcze nad tym przysiąść... (tu baaaardzo przydałby się uwagi gdyż od zarania dziejów miałem z tym problemy :D) Tutaj jest podstawowe + jeden point light.
Por@szek Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 Nie mam bladego pojecia na co ci te 24k zeszlo oO Toc nawet wnetrza nie masz tej ciufci. Texta fajna, ale modeling naprawde nie wiem gdzie poszedl. Jezeli masz to wszystko pod pociagiem to czemu nie pokazujesz?
plutko Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 Ladna lokomotywa, ta ostatnia prezentacja duzo lepsza niz na poczatku. Baty dostajesz za mirrorowane napisy. Trisow bym sie nie czepial, w koncu to model do portfolio, nikt Ci limitow nie stawial. Widac, ze wiekszosc poszla na barierki, kola i reflektory, ale to i tak rzeczy, ktore najlatwiej sciac potem w LODzie.
_michal Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 Jeśli by to szło do symulatora to taki polycount jest jak najbardziej na miejscu. Baty nie tylko za mirrorowane napisy, ale także za brak choć prostego wnętrza ;)
Juzwa Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 rly nice :) trisy srisy, mi tez ostatnio staraja sie wpajac ze 45k na postac (robota!) do folio to duzo, ale chyba przeciez chodzi o to by dobrze wygladalo :)
plutko Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 No wiesz Juzwa - 45k to jednak jest juz bardzo duzo... moze maja racje Twoi wpajacze.
Chico Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 rly nice :) trisy srisy, mi tez ostatnio staraja sie wpajac ze 45k na postac (robota!) do folio to duzo, ale chyba przeciez chodzi o to by dobrze wygladalo :) To raz, ale dwa zeby to byl gejart. Mozesz zrobic jablko z 1k tri i 2048x2048 tekstura i bedzie dobrze wygladalo. Kiedy ono w grze bedzie zajmowac powierzchnie 8 tekseli... :) Skill to raz, dwa exp.
Grzechu 12 Napisano 23 Sierpień 2011 Napisano 23 Sierpień 2011 Całkiem przyjemny modelik Pirat te ostatnie rendery w czym robiłeś?
PIraT Napisano 25 Sierpień 2011 Autor Napisano 25 Sierpień 2011 Dużo tri poszło na elementu o których wspomniał Plutko - postawiłem sobie limit 20 - 25K Grzechu - w marmosecie ;) Może znajdę chwile i porenderuje wszystko na nowo... Pozdrawiam
PIraT Napisano 28 Październik 2011 Autor Napisano 28 Październik 2011 Maczeta - ok 2 k tri Armata - 6,5 k tri razem z całym dodatkowym osprzętem (lina, łańcuch, tyczki, kule) Inspiracja do stworzenia maczety był dla mnie utwór jednej z największych gwiazd polskiej sceny muzycznej ;). Modele powstawały w wolnych chwilach, niestety nie było ich zbyt dużo, więc praca się rozkładała w czasie czego nie lubię :P Renderki z Marmo H poly Textury Siatka Uploaded with ImageShack.us
graphic Napisano 29 Październik 2011 Napisano 29 Październik 2011 Bardzo mi się podobają oba modele. Jedyne co mi się nie zgadza to metal na armacie. Może się mylę ale takie armaty odlewano z brązu a nie ze stali. Poza tym bardzo ładnie. Muszę od nowa zacząć malować tex dla mojego PzII bo miał być szał a przy tym jest słabizna;]
Bruneq Napisano 29 Październik 2011 Napisano 29 Październik 2011 bardzo fajne modeliki, tylko ten DOF przy prezentacji mi nie pasuje...reszta spoko
Chris Napisano 30 Październik 2011 Napisano 30 Październik 2011 Może będzie to mało konstruktywne, ale ode mnie masz och i ach :)
n-pigeon Napisano 30 Październik 2011 Napisano 30 Październik 2011 Świetne propsy, wykonanie klasa. Czemu chowasz model pod DoF'em xD jak mamy go obejrzeć jak jest rozmyty :D
ultrakaka Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 Dobre dobre, progres jest bardzo duży:D
F/X Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 No jest naprawdę super. Szczególnie texturki mi się podobają.
gutekfiutek Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 Nooo, może być;D 1 - metal rzeczywiście na maxa nie pasuje do armaty, taki za bardzo modern jest. Armaty byly często odlewane zdale się w formach "piaskowych" o ile dobrze pamiętam - tak samo jak duża cześć żeliwnych przedmiotów teraz. Więc powierzchnia byłą chropowata i pewnie ciekawsza od stalowej rury. I podział formy można by dać:) 2 - wycior czarny od prochu powinien być. 3 - na obręczach kół nie ma od zewnątrz żadnych śrub/nitów, a uciekawiłyby obszar. Modeliki miodzio.
PIraT Napisano 1 Listopad 2011 Autor Napisano 1 Listopad 2011 Odnośnie metalu - chciałem uzyska efekt "zapuszonego rdzą". Początkowo chciałem zrobić bardziej ciemny, ale gdy spojrzałem na wersje bardziej srebrną - uznałem że ja zostawię (odcina się lepiej o reszty armaty). Wycior jest prawie czarny i błyszczący jak od sadzy? (a może mi się tylko tak wydaje 0o) "I podział formy można by dać:)" - to baaaardzo dobry pomysł, podejrzewam że wykorzystam go przy niejednym modelu ;D Dziękuje wszystkim za komentarze :) Pozdrawiam, Pirat
gutekfiutek Napisano 1 Listopad 2011 Napisano 1 Listopad 2011 Odnośnie metalu - chciałem uzyska efekt "zapuszonego rdzą". Początkowo chciałem zrobić bardziej ciemny, ale gdy spojrzałem na wersje bardziej srebrną - uznałem że ja zostawię (odcina się lepiej o reszty armaty). Pirat Ciemny metal będzie lepiej przyjmował speculary i refleksy. Po drugie chodzi o "feeling" - jak oglądasz stare działa to masz je ciemne, nowoczesne działa są jaśniejsze. Więc ciemny metal w tym przypadku da ci "starszy feeling". A rdzę możesz dać jaśniejszą od metalu. Dwa że w chropowatym metalu rdza wchodzi w "pory" i też może fajnie wyglądać. Wycior jest prawie czarny i błyszczący jak od sadzy? (a może mi się tylko tak wydaje 0o) chodziło mi o to że jak wyciorem czyścisz sadze, to powinien być calkowicie czarny, matowy (chociaz niby z wodą to wycierali chyba czasem:) "I podział formy można by dać:)" - to baaaardzo dobry pomysł, podejrzewam że wykorzystam go przy niejednym modelu ;D Jak żem dezajn studiował to studenty zawsze zapominały w projekcie uwzględnić kabelek i podziały formy czy obudowy:)
Hatred Napisano 7 Listopad 2011 Napisano 7 Listopad 2011 EDIT: pro robota Pirat! armatka i maczeta full wypas!
Gość dekiel Napisano 10 Listopad 2011 Napisano 10 Listopad 2011 uuuuuu bejbe :) Pro synek! choc za bornie masz wpier.... ;)
PIraT Napisano 10 Listopad 2011 Autor Napisano 10 Listopad 2011 uuuuuu bejbe :) Pro synek! choc za bornie masz wpier.... ;) :( No wiesz... trzeba iść do przodu... Nie od razu Rzym zbudowano ;P Dzięki all ;)
comander_barnik Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 Modele zarowno jak i tekstury pełen szacunek, masz jakiś silnik pod który robisz czy co się napatoczy ze zleceń? :)
PIraT Napisano 22 Listopad 2011 Autor Napisano 22 Listopad 2011 Wychodzę z założenia że wszystko da się podkręcić > kwestia raczej materiału niż silnika ;) Ale jak mam chęci, to czasem pobawię się w Unrealu.
PIraT Napisano 25 Luty 2012 Autor Napisano 25 Luty 2012 Przez ferie znalazłem chwile na updatowanie mojego portfolio: Gun około 9,5 K tri Tutaj lunetka: Silos: Granat: Reszta + dodatkowe szoty do przejrzenia na moim folio ;) Pozdrawiam
F/X Napisano 25 Luty 2012 Napisano 25 Luty 2012 No ostatni karabin bardzo pro. Spokojnie na fronta :)
Sliterin Napisano 25 Luty 2012 Napisano 25 Luty 2012 (edytowane) Tekstury naprawdę porządne, lecz doczepić się można prezentacji broni. Najlepszym jest shot , który jest przesaturowany post efektami. Sądzę , że jeżeli byś dał mniej wyglądałby naprawdę dużo lepiej. Co do tekstury to tylko przetarcia na kolbie broni są nie najlepsze, a poza tym wiadomo bardzo ładnie :). Dobre wrażenie robią detale na normalce dobrze, że o tym pomyślałeś. Edytowane 25 Luty 2012 przez Sliterin
plutko Napisano 25 Luty 2012 Napisano 25 Luty 2012 Piekne :) Super pracuje ten metal, wielki plus za to jak rozne powierzchnie specyficznie sie zachowuja w swietle. Sliterin ma racje z kolba.
Bruneq Napisano 25 Luty 2012 Napisano 25 Luty 2012 ŁoŁ.....daj no jakiego mejkingofa textury :) albo ustawienia marmoseta
PIraT Napisano 25 Luty 2012 Autor Napisano 25 Luty 2012 Ustawienia domyśle... jedynie co zmieniam to specular sharpen na 11 albo 13 - nic więcej ;d Co do kolby to najmniej ważny element, wiec nie zajmowałem się nim tak bardzo jak resztą (niestety) Dzięki za komentarze ;)
rice Napisano 25 Luty 2012 Napisano 25 Luty 2012 (edytowane) Po cichu liczę że to z bge a nie marmoseta ;] Tekstura bardzo fajna @edit, aj szkoda @down, chodz do wątku o blenderze Edytowane 25 Luty 2012 przez rice
PIraT Napisano 25 Luty 2012 Autor Napisano 25 Luty 2012 off topując: bge to chyba najgorszy silnik jaki w życiu widziałem ;D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się