Napisano 16 Sierpień 201113 l Postanowiłem założyć nowa "teczkę", mam nadzieję że niedługo uda się powrzucać tutaj parę prac :) Na początku do oceny idzie lokomotywa: 23224 tri, texturki 2048 x 2048 Zielona: ..........Czerwona:...... Żółta:............ Niebieska:..... Textury: Hpoly: Mesh (zielony=mirror): Uploaded with ImageShack.us A tutaj filmik (poklatkowy ;/) z udk: http://vimeo.com/27787570 Pozdrawiam, Pirat Edytowane 7 Maj 20159 l przez PIraT
Napisano 16 Sierpień 201113 l Nie mam takiego charakteru by na siłę coś wyciągać i czepiać się więc krótko - ŁADNIE :) Jedynie może te szyby wyszły jak jakaś pleksa. Fajnie, że pokazałeś w 4 różnych wariantach kolorystycznych.
Napisano 17 Sierpień 201113 l Autor Ladnie tylko te lustrzane napisy do poprawki. Olałem robienie tego na decalu i dałem po prostu na texturze. Veq - model tylko do teczki.
Napisano 17 Sierpień 201113 l Ładnie ale mógłbyś pomiędzy koła wrzucić jakiegoś boxa bo trochę pusto jest.
Napisano 18 Sierpień 201113 l 23 K trójkątów to dość sporo ale skoro jest to pracka do teczki to nie ma o czym mówić, natomiast lekko rzuca się mirror z dachu i troszkę faktycznie te szyby drażnią, po za tym wyszło świetnie. Przede wszystkim chcę Ci pogratulować progresu bo widać że ten idzie do przodu z każdym kolejnym modelem. pozdrawiam
Napisano 18 Sierpień 201113 l Autor Dzięki za komentarze ;) 23 K trójkątów to dość sporo No sporo ale to w sumie duży model ;) Pobawiłem się trochę oświetleniem > jest trochę lepiej ale muszę kiedyś jeszcze nad tym przysiąść... (tu baaaardzo przydałby się uwagi gdyż od zarania dziejów miałem z tym problemy :D) Tutaj jest podstawowe + jeden point light.
Napisano 18 Sierpień 201113 l Nie mam bladego pojecia na co ci te 24k zeszlo oO Toc nawet wnetrza nie masz tej ciufci. Texta fajna, ale modeling naprawde nie wiem gdzie poszedl. Jezeli masz to wszystko pod pociagiem to czemu nie pokazujesz?
Napisano 18 Sierpień 201113 l Ladna lokomotywa, ta ostatnia prezentacja duzo lepsza niz na poczatku. Baty dostajesz za mirrorowane napisy. Trisow bym sie nie czepial, w koncu to model do portfolio, nikt Ci limitow nie stawial. Widac, ze wiekszosc poszla na barierki, kola i reflektory, ale to i tak rzeczy, ktore najlatwiej sciac potem w LODzie.
Napisano 19 Sierpień 201113 l Jeśli by to szło do symulatora to taki polycount jest jak najbardziej na miejscu. Baty nie tylko za mirrorowane napisy, ale także za brak choć prostego wnętrza ;)
Napisano 19 Sierpień 201113 l rly nice :) trisy srisy, mi tez ostatnio staraja sie wpajac ze 45k na postac (robota!) do folio to duzo, ale chyba przeciez chodzi o to by dobrze wygladalo :)
Napisano 19 Sierpień 201113 l No wiesz Juzwa - 45k to jednak jest juz bardzo duzo... moze maja racje Twoi wpajacze.
Napisano 19 Sierpień 201113 l rly nice :) trisy srisy, mi tez ostatnio staraja sie wpajac ze 45k na postac (robota!) do folio to duzo, ale chyba przeciez chodzi o to by dobrze wygladalo :) To raz, ale dwa zeby to byl gejart. Mozesz zrobic jablko z 1k tri i 2048x2048 tekstura i bedzie dobrze wygladalo. Kiedy ono w grze bedzie zajmowac powierzchnie 8 tekseli... :) Skill to raz, dwa exp.
Napisano 25 Sierpień 201113 l Autor Dużo tri poszło na elementu o których wspomniał Plutko - postawiłem sobie limit 20 - 25K Grzechu - w marmosecie ;) Może znajdę chwile i porenderuje wszystko na nowo... Pozdrawiam
Napisano 28 Październik 201113 l Autor Maczeta - ok 2 k tri Armata - 6,5 k tri razem z całym dodatkowym osprzętem (lina, łańcuch, tyczki, kule) Inspiracja do stworzenia maczety był dla mnie utwór jednej z największych gwiazd polskiej sceny muzycznej ;). Modele powstawały w wolnych chwilach, niestety nie było ich zbyt dużo, więc praca się rozkładała w czasie czego nie lubię :P Renderki z Marmo H poly Textury Siatka Uploaded with ImageShack.us
Napisano 29 Październik 201113 l Bardzo mi się podobają oba modele. Jedyne co mi się nie zgadza to metal na armacie. Może się mylę ale takie armaty odlewano z brązu a nie ze stali. Poza tym bardzo ładnie. Muszę od nowa zacząć malować tex dla mojego PzII bo miał być szał a przy tym jest słabizna;]
Napisano 29 Październik 201113 l bardzo fajne modeliki, tylko ten DOF przy prezentacji mi nie pasuje...reszta spoko
Napisano 30 Październik 201113 l Świetne propsy, wykonanie klasa. Czemu chowasz model pod DoF'em xD jak mamy go obejrzeć jak jest rozmyty :D
Napisano 31 Październik 201113 l Nooo, może być;D 1 - metal rzeczywiście na maxa nie pasuje do armaty, taki za bardzo modern jest. Armaty byly często odlewane zdale się w formach "piaskowych" o ile dobrze pamiętam - tak samo jak duża cześć żeliwnych przedmiotów teraz. Więc powierzchnia byłą chropowata i pewnie ciekawsza od stalowej rury. I podział formy można by dać:) 2 - wycior czarny od prochu powinien być. 3 - na obręczach kół nie ma od zewnątrz żadnych śrub/nitów, a uciekawiłyby obszar. Modeliki miodzio.
Napisano 1 Listopad 201113 l Autor Odnośnie metalu - chciałem uzyska efekt "zapuszonego rdzą". Początkowo chciałem zrobić bardziej ciemny, ale gdy spojrzałem na wersje bardziej srebrną - uznałem że ja zostawię (odcina się lepiej o reszty armaty). Wycior jest prawie czarny i błyszczący jak od sadzy? (a może mi się tylko tak wydaje 0o) "I podział formy można by dać:)" - to baaaardzo dobry pomysł, podejrzewam że wykorzystam go przy niejednym modelu ;D Dziękuje wszystkim za komentarze :) Pozdrawiam, Pirat
Napisano 1 Listopad 201113 l Odnośnie metalu - chciałem uzyska efekt "zapuszonego rdzą". Początkowo chciałem zrobić bardziej ciemny, ale gdy spojrzałem na wersje bardziej srebrną - uznałem że ja zostawię (odcina się lepiej o reszty armaty). Pirat Ciemny metal będzie lepiej przyjmował speculary i refleksy. Po drugie chodzi o "feeling" - jak oglądasz stare działa to masz je ciemne, nowoczesne działa są jaśniejsze. Więc ciemny metal w tym przypadku da ci "starszy feeling". A rdzę możesz dać jaśniejszą od metalu. Dwa że w chropowatym metalu rdza wchodzi w "pory" i też może fajnie wyglądać. Wycior jest prawie czarny i błyszczący jak od sadzy? (a może mi się tylko tak wydaje 0o) chodziło mi o to że jak wyciorem czyścisz sadze, to powinien być calkowicie czarny, matowy (chociaz niby z wodą to wycierali chyba czasem:) "I podział formy można by dać:)" - to baaaardzo dobry pomysł, podejrzewam że wykorzystam go przy niejednym modelu ;D Jak żem dezajn studiował to studenty zawsze zapominały w projekcie uwzględnić kabelek i podziały formy czy obudowy:)
Napisano 10 Listopad 201113 l Autor uuuuuu bejbe :) Pro synek! choc za bornie masz wpier.... ;) :( No wiesz... trzeba iść do przodu... Nie od razu Rzym zbudowano ;P Dzięki all ;)
Napisano 22 Listopad 201113 l Modele zarowno jak i tekstury pełen szacunek, masz jakiś silnik pod który robisz czy co się napatoczy ze zleceń? :)
Napisano 22 Listopad 201113 l Autor Wychodzę z założenia że wszystko da się podkręcić > kwestia raczej materiału niż silnika ;) Ale jak mam chęci, to czasem pobawię się w Unrealu.
Napisano 25 Luty 201213 l Autor Przez ferie znalazłem chwile na updatowanie mojego portfolio: Gun około 9,5 K tri Tutaj lunetka: Silos: Granat: Reszta + dodatkowe szoty do przejrzenia na moim folio ;) Pozdrawiam
Napisano 25 Luty 201213 l Tekstury naprawdę porządne, lecz doczepić się można prezentacji broni. Najlepszym jest shot , który jest przesaturowany post efektami. Sądzę , że jeżeli byś dał mniej wyglądałby naprawdę dużo lepiej. Co do tekstury to tylko przetarcia na kolbie broni są nie najlepsze, a poza tym wiadomo bardzo ładnie :). Dobre wrażenie robią detale na normalce dobrze, że o tym pomyślałeś. Edytowane 25 Luty 201213 l przez Sliterin
Napisano 25 Luty 201213 l Piekne :) Super pracuje ten metal, wielki plus za to jak rozne powierzchnie specyficznie sie zachowuja w swietle. Sliterin ma racje z kolba.
Napisano 25 Luty 201213 l Autor Ustawienia domyśle... jedynie co zmieniam to specular sharpen na 11 albo 13 - nic więcej ;d Co do kolby to najmniej ważny element, wiec nie zajmowałem się nim tak bardzo jak resztą (niestety) Dzięki za komentarze ;)
Napisano 25 Luty 201213 l Po cichu liczę że to z bge a nie marmoseta ;] Tekstura bardzo fajna @edit, aj szkoda @down, chodz do wątku o blenderze Edytowane 25 Luty 201213 l przez rice
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto