Napisano 23 Luty 201213 l @Lechu fajnie Ci to wychodzi. Czyścisz w czymś te rendery czy tak czysto liczy? u mnie po 8h nadal spory szum, wiec się zastawaniem ;/
Napisano 23 Luty 201213 l taki 4dniowy speed projekt, duzo niescislosci, no ale robiony tylko na podstawie parunastu fot tak na usprawiedliwienie :)
Napisano 23 Luty 201213 l le_chu: całkiem niezłe. Cycek robi straszne schody i nie wiadomo jak z tym walczyć... renderzyc w 40000000 x 40000000? ;)
Napisano 23 Luty 201213 l wesol - na ogół niczym nie czyszczę, jak już to zwiększam ilość sampli i pozostawiam noise w niedoświetlonych miejscach. Trochę to jeszcze dołujące, że sample liczone są bez względu na to jak bardzo doświetlony i czysty jest dany piksel, ale podobno niedługo ma być to jakoś rozwiązane (noise map itp.) Chrupek - schody w tym obrazku to moje lekkie niedopatrzenie wystarczy w zakładce "Film" zwiększyć pixel width do 2-3 i jest ok.
Napisano 23 Luty 201213 l Czy nie podobne one trochę do mebli z czasów komuny i ich urzędów hehe. Mogę się tez mylić. pZDR Art deco... biurko kosztuje nie wiele mniej od mojego auta :/...
Napisano 24 Luty 201213 l to ja tez coś progresowo-szumowego z Cyclesa... test światła i walka z dywanem. ps. textury na pauke.
Napisano 24 Luty 201213 l To jest po balansie kolorów w postprodukcji czy Cycles wypluwa takie coś na gotowo??? Niestety co do walki z dywanem to jest 1:0 dla niego ;)
Napisano 24 Luty 201213 l to jest po balansie. Oj to szkoda, a ja już myślałem że Cycles w jakiś magiczny sposób potrafi takie cuda od razu renderować. To by dopiero było :)
Napisano 24 Luty 201213 l W magiczny sposób sam nie wypluje, ale efekt Chrupka można bez problemu uzyskać w compositing nodes i zmergować z finalnym obrazkiem w trakcie renderingu.
Napisano 24 Luty 201213 l Zupełnie nie rozumiem o czym piszesz, ale mniej więcej rozumiem co masz na myśli ;) Muszę się w końcu zainteresować Blenderem, przez ostatnie lata zdecydowanie dogonił swoimi funkcjami komercyjne pakiety, a Cycles produkuje rendery których naprawdę nie trzeba się wstydzić. A żeby nie było pusto - lekko ziarniste wnętrze:
Napisano 24 Luty 201213 l Do secesyjnej knajpki przydałyby się bardziej secesyjne meble. Materiał tych szklanek bije po oczach tą czarną refrakcją. Aż prosi się o jakieś dodatkowe wzory na tym błękicie. Czy ktoś w tym zakładzie jeszcze renderuje na cpu?
Napisano 24 Luty 201213 l Projekt nie mój, szklanki faktycznie czarnawe, za to wszystko renderowane na cpu :D
Napisano 24 Luty 201213 l Ja podrzucam kilka renderów które powstały ostatnio w naszej pracowni. Sporo można by w nich poprawić, zwłaszcza mapowanie, ale znając życie nie będzie na to czasu w najbliższej przyszłości. Renderowane w Cyclesie, czasy to jakaś 1h na ujęcie przy 2400 x 1800 używając Gtx 460.
Napisano 24 Luty 201213 l Le_chu - Fajne toto :D kozackie drzwi z napisami :) hehe no ale mapowanie na tej belce od dołu to można by regionem poprawić bo bije w oko strasznie :) i ziarno na cieniach też na finish poszlo ? Pozdr M.
Napisano 24 Luty 201213 l Le_chu całkiem fajnie wyszło. poprzednik wytknął błędy więc nie ma co dodawać. Jak na cycles to jest ok.
Napisano 24 Luty 201213 l Spód belek koniecznie do poprawy, a poza tym to rewelacyjne światło, twój każdy kolejny render z Cycles to pozytywne zaskoczenie.
Napisano 24 Luty 201213 l U mnie na gtx 460 nawet na full Gi efekty były szybsze. Teraz na gtx 570 nie miałem okazji sprawdzić Wiadomo.. wszystko zależy od sceny.
Napisano 24 Luty 201213 l Dzieki za feedback panowie, az nabralem motywacji zeby jednak jakos poprawic ta scenke :) Chrupek - na full GI jeszcze chyba nic nigdy nie renderowalem w Cyclesie, na pewno nie interiora. No ogol daje w integratorze po 8 passow na diffuse, glosy i transmission, wylaczam kaustyki itp. Defaultowe 128 zostawiam tylko wtedy jak finalnie musze miec ladnie wyczyszczone cienie, ale w 90% przypadkow nizsze ustawienia w zupelnosci wystarczaja.
Napisano 24 Luty 201213 l o masz, a ja katowałem te full GI przez kilka godzin i dziwiłem sie, ze wolno odszumia na dwóch kartach.
Napisano 24 Luty 201213 l Mapowanie mapowaniem, ale te słupy wyglądają cholernie nierealistycznie... no chyba, że je dłutem każdy oddzielnie strugano :-) Poza tym na przedostatnim renderze, przy słupie po lewej miecz nawet nie dotyka słupa... że to się jeszcze nie zawaliło :-) Aha, no i fajny motyw se szkłem na belkach stropowych :-)
Napisano 26 Luty 201213 l A ode mnie takie śmieszne zabawy z glare i bloom, jak i postpro po nocy. . . Sz.
Napisano 28 Luty 201213 l Czekając na render zmajstrowałem sobie wisienki.Liście chyba nie dają rady co?
Napisano 28 Luty 201213 l wisienki do PS aby poprawić im koloryt bo jest wybitnie nie wisienkowy. tu masz kolor jaki powinien być: http://health-club.org/wp-content/uploads/2011/06/Sweet-Cherries-Diet.jpg ale poza tym bardzo apetycznie to wygląda odemnie mały closeup większej sceny. testowanie oświetlenia HDR-ką
Napisano 28 Luty 201213 l Co się stało tej szybie. I tej poduszce. I dywanowi? :D Loki: No modele spoko, ale materiały do dopracowania. ;) Sz. Edit:/ Wybacz, głupi humor mi się dzisiaj trzyma, teraz będzie bardziej konstruktywnie: -poduszka zdecydowanie wymaga pracy, bardzo kamieniście teraz wygląda -szyba wygląda jakby z drugiej strony była myjnia samochodowa. Troszkę by było dobrze delikatniejszy ten bump tam zrobić, jakieś może pojedyńcze krople na szybie? -wartoby zmniejszyć bump na powierzchni klepek podłogi -disp na dywanie się rozjeżdża na brzegach Jakby to poprawić, może w post troszkę kontrast podbić, to by było super, bo światełko przyjemne. :) Edytowane 28 Luty 201213 l przez pressenter
Napisano 28 Luty 201213 l bardzo przyjemne, świetny detal! basen wywal. a te roślinki na trawie czemu takie blade, prawie białe? troszkę rzucają się niemiło w oczy. pozdrawiam.
Napisano 28 Luty 201213 l Faktycznie tamte dwie rośliny z tyłu dość blado wyszły, i boli poducha wchodząca w ramę fotela. Płyteczki za to przekozackie. ;) Sz.
Napisano 28 Luty 201213 l basnikowi zawsze mzoesz dac neutralny kolor i dzieci w tle - ale przenikajaca sie poduszka z galazami wiklinowymi to juz wola o pomste do nieba! :D
Napisano 28 Luty 201213 l macie rację, poprawię :) płytki też do poprawki, maska dispa widzę, że nie zgadza się z diffuse.
Napisano 29 Luty 201213 l Mi sie tam figurka podoba bardzo. Możnaby ją posadowić gdzie indziej, o ile taka opcja jest.
Napisano 29 Luty 201213 l SWRSC - a ja bym figurki nie wywalał bo daje fajny cień. Generalnie bardzo ciekawie to wygląda. Edytowane 29 Luty 201213 l przez pionix
Napisano 29 Luty 201213 l Jak dla mnie bez tej figurki byłoby troche pusto ale to tylko moje skromne zdanie. Odemnie takie krzesło z blendera wyrenderowane w cycles czas 5 min bo to klatka animacji więc nie mogłem długo czekać aż się odszumi.
Napisano 29 Luty 201213 l RUNNER18: chyba troszkę za głęboki DOF... to i ja dam test światła z Cycles + lekki Gimp Edytowane 29 Luty 201213 l przez Chrupek3D
Napisano 29 Luty 201213 l Dof za mocny troche (ten suwak jest zdecydowanie zbyt czuły) i chyba nie do końca trafiony w obiekt ale miałem niecały dzień na to razem z renderingiem 180 klatek animacji.
Napisano 29 Luty 201213 l w kamerze włącz sobie "limits" będziesz widział tego pipka od DOF'a... stwórz lokator i przyporządkuj go do "focus" w kamerze. Ruszajac lokatorem, bedziesz ustawial DOF.
Napisano 29 Luty 201213 l Witam. Zaglądam tutaj pierwszy raz i chciałbym pokazać coś takiego Za mało ponaciągana ta skóra - to wiem , ale bałem się że przesadzę :P Chciałem zrobić coś na styl renderu do katalogu. Proszę o mocną krytykę. Sebazx6r -mi się podoba tylko dziwnie wygląda odbicie na szybie Pozdrawiam
Napisano 29 Luty 201213 l Olesiak - model fajny , ale materiał kuleje i chyba trochę przesadziłeś z szwami ;) za duże , no chyba że takie są naprawdę :) Odemnie jeszcze jeden mebelek. I jeszcze taki szybki teścik Dzień / Noc. Świeci sun+sky. Dzień liczył się 2,5h A nocka 40 min. Co myślicie ? Edytowane 29 Luty 201213 l przez 09121986
Napisano 1 Marzec 201213 l które światełko będzie lepsze? W pierwszym wylaczylem swiatlo, ktore swiecilo z prawej strony (zza ucietych krzesel). W obu przypadkach natezenie swiatla jest identyczne, tylko w drugim za mocno pobawilem sie krzywymi.
Napisano 1 Marzec 201213 l zgodze się, prawa lepsza. Wyslalem znajomym, by znaleźli cztery różnice na obrazku za to ze mnie obudzili dziś rano :evil:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto