wesol Napisano 23 Luty 2012 Napisano 23 Luty 2012 @Lechu fajnie Ci to wychodzi. Czyścisz w czymś te rendery czy tak czysto liczy? u mnie po 8h nadal spory szum, wiec się zastawaniem ;/
vision3d Napisano 23 Luty 2012 Napisano 23 Luty 2012 taki 4dniowy speed projekt, duzo niescislosci, no ale robiony tylko na podstawie parunastu fot tak na usprawiedliwienie :)
Gość Chrupek3D Napisano 23 Luty 2012 Napisano 23 Luty 2012 le_chu: całkiem niezłe. Cycek robi straszne schody i nie wiadomo jak z tym walczyć... renderzyc w 40000000 x 40000000? ;)
le_chu Napisano 23 Luty 2012 Napisano 23 Luty 2012 wesol - na ogół niczym nie czyszczę, jak już to zwiększam ilość sampli i pozostawiam noise w niedoświetlonych miejscach. Trochę to jeszcze dołujące, że sample liczone są bez względu na to jak bardzo doświetlony i czysty jest dany piksel, ale podobno niedługo ma być to jakoś rozwiązane (noise map itp.) Chrupek - schody w tym obrazku to moje lekkie niedopatrzenie wystarczy w zakładce "Film" zwiększyć pixel width do 2-3 i jest ok.
Sebazx6r Napisano 23 Luty 2012 Napisano 23 Luty 2012 Czy nie podobne one trochę do mebli z czasów komuny i ich urzędów hehe. Mogę się tez mylić. pZDR Art deco... biurko kosztuje nie wiele mniej od mojego auta :/...
Gość Chrupek3D Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 to ja tez coś progresowo-szumowego z Cyclesa... test światła i walka z dywanem. ps. textury na pauke.
Razer Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 To jest po balansie kolorów w postprodukcji czy Cycles wypluwa takie coś na gotowo??? Niestety co do walki z dywanem to jest 1:0 dla niego ;)
Gość Chrupek3D Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 to jest po balansie. No wiem, ze dywan leży ;) zajmę sie nim później.
Gość Chrupek3D Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 oj juz nie mam tego pliku, zrenderzylem go teraz przez 10 min. na szybko:
Razer Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 to jest po balansie. Oj to szkoda, a ja już myślałem że Cycles w jakiś magiczny sposób potrafi takie cuda od razu renderować. To by dopiero było :)
le_chu Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 W magiczny sposób sam nie wypluje, ale efekt Chrupka można bez problemu uzyskać w compositing nodes i zmergować z finalnym obrazkiem w trakcie renderingu.
Razer Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 Zupełnie nie rozumiem o czym piszesz, ale mniej więcej rozumiem co masz na myśli ;) Muszę się w końcu zainteresować Blenderem, przez ostatnie lata zdecydowanie dogonił swoimi funkcjami komercyjne pakiety, a Cycles produkuje rendery których naprawdę nie trzeba się wstydzić. A żeby nie było pusto - lekko ziarniste wnętrze:
Lucek Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 Do secesyjnej knajpki przydałyby się bardziej secesyjne meble. Materiał tych szklanek bije po oczach tą czarną refrakcją. Aż prosi się o jakieś dodatkowe wzory na tym błękicie. Czy ktoś w tym zakładzie jeszcze renderuje na cpu?
Razer Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 Projekt nie mój, szklanki faktycznie czarnawe, za to wszystko renderowane na cpu :D
le_chu Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 Ja podrzucam kilka renderów które powstały ostatnio w naszej pracowni. Sporo można by w nich poprawić, zwłaszcza mapowanie, ale znając życie nie będzie na to czasu w najbliższej przyszłości. Renderowane w Cyclesie, czasy to jakaś 1h na ujęcie przy 2400 x 1800 używając Gtx 460.
09121986 Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 Le_chu - Fajne toto :D kozackie drzwi z napisami :) hehe no ale mapowanie na tej belce od dołu to można by regionem poprawić bo bije w oko strasznie :) i ziarno na cieniach też na finish poszlo ? Pozdr M.
BLADE Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 Le_chu całkiem fajnie wyszło. poprzednik wytknął błędy więc nie ma co dodawać. Jak na cycles to jest ok.
Gość Chrupek3D Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 le_chu: przez godzinę? To co Ty masz za ustawienia, chyba nie full GI ;)
Razer Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 Spód belek koniecznie do poprawy, a poza tym to rewelacyjne światło, twój każdy kolejny render z Cycles to pozytywne zaskoczenie.
BLADE Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 U mnie na gtx 460 nawet na full Gi efekty były szybsze. Teraz na gtx 570 nie miałem okazji sprawdzić Wiadomo.. wszystko zależy od sceny.
le_chu Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 Dzieki za feedback panowie, az nabralem motywacji zeby jednak jakos poprawic ta scenke :) Chrupek - na full GI jeszcze chyba nic nigdy nie renderowalem w Cyclesie, na pewno nie interiora. No ogol daje w integratorze po 8 passow na diffuse, glosy i transmission, wylaczam kaustyki itp. Defaultowe 128 zostawiam tylko wtedy jak finalnie musze miec ladnie wyczyszczone cienie, ale w 90% przypadkow nizsze ustawienia w zupelnosci wystarczaja.
Gość Chrupek3D Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 o masz, a ja katowałem te full GI przez kilka godzin i dziwiłem sie, ze wolno odszumia na dwóch kartach.
gnacik Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 Mapowanie mapowaniem, ale te słupy wyglądają cholernie nierealistycznie... no chyba, że je dłutem każdy oddzielnie strugano :-) Poza tym na przedostatnim renderze, przy słupie po lewej miecz nawet nie dotyka słupa... że to się jeszcze nie zawaliło :-) Aha, no i fajny motyw se szkłem na belkach stropowych :-)
pressenter Napisano 26 Luty 2012 Napisano 26 Luty 2012 A ode mnie takie śmieszne zabawy z glare i bloom, jak i postpro po nocy. . . Sz.
Loki Napisano 28 Luty 2012 Napisano 28 Luty 2012 Czekając na render zmajstrowałem sobie wisienki.Liście chyba nie dają rady co?
Morphe Napisano 28 Luty 2012 Napisano 28 Luty 2012 liscie nie, ale wisienki pycha. ;) troche chyba niedojzale jeszcze?
RUNNER18 Napisano 28 Luty 2012 Napisano 28 Luty 2012 wiśnie faktycznie niedojrzałe jeszcze i jakieś takie polakierowane :)
Orangegraphics Napisano 28 Luty 2012 Napisano 28 Luty 2012 wisienki do PS aby poprawić im koloryt bo jest wybitnie nie wisienkowy. tu masz kolor jaki powinien być: http://health-club.org/wp-content/uploads/2011/06/Sweet-Cherries-Diet.jpg ale poza tym bardzo apetycznie to wygląda odemnie mały closeup większej sceny. testowanie oświetlenia HDR-ką
pressenter Napisano 28 Luty 2012 Napisano 28 Luty 2012 (edytowane) Co się stało tej szybie. I tej poduszce. I dywanowi? :D Loki: No modele spoko, ale materiały do dopracowania. ;) Sz. Edit:/ Wybacz, głupi humor mi się dzisiaj trzyma, teraz będzie bardziej konstruktywnie: -poduszka zdecydowanie wymaga pracy, bardzo kamieniście teraz wygląda -szyba wygląda jakby z drugiej strony była myjnia samochodowa. Troszkę by było dobrze delikatniejszy ten bump tam zrobić, jakieś może pojedyńcze krople na szybie? -wartoby zmniejszyć bump na powierzchni klepek podłogi -disp na dywanie się rozjeżdża na brzegach Jakby to poprawić, może w post troszkę kontrast podbić, to by było super, bo światełko przyjemne. :) Edytowane 28 Luty 2012 przez pressenter
SWRSC Napisano 28 Luty 2012 Napisano 28 Luty 2012 Na speedzie, raczej wip. Chyba wywale basen: Pozdrawiam, SWRSC
Camel Napisano 28 Luty 2012 Napisano 28 Luty 2012 bardzo przyjemne, świetny detal! basen wywal. a te roślinki na trawie czemu takie blade, prawie białe? troszkę rzucają się niemiło w oczy. pozdrawiam.
pressenter Napisano 28 Luty 2012 Napisano 28 Luty 2012 Faktycznie tamte dwie rośliny z tyłu dość blado wyszły, i boli poducha wchodząca w ramę fotela. Płyteczki za to przekozackie. ;) Sz.
Morphe Napisano 28 Luty 2012 Napisano 28 Luty 2012 basnikowi zawsze mzoesz dac neutralny kolor i dzieci w tle - ale przenikajaca sie poduszka z galazami wiklinowymi to juz wola o pomste do nieba! :D
SWRSC Napisano 28 Luty 2012 Napisano 28 Luty 2012 macie rację, poprawię :) płytki też do poprawki, maska dispa widzę, że nie zgadza się z diffuse.
Camel Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 Mi sie tam figurka podoba bardzo. Możnaby ją posadowić gdzie indziej, o ile taka opcja jest.
pionix Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 (edytowane) SWRSC - a ja bym figurki nie wywalał bo daje fajny cień. Generalnie bardzo ciekawie to wygląda. Edytowane 29 Luty 2012 przez pionix
RUNNER18 Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 Jak dla mnie bez tej figurki byłoby troche pusto ale to tylko moje skromne zdanie. Odemnie takie krzesło z blendera wyrenderowane w cycles czas 5 min bo to klatka animacji więc nie mogłem długo czekać aż się odszumi.
Gość Chrupek3D Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 (edytowane) RUNNER18: chyba troszkę za głęboki DOF... to i ja dam test światła z Cycles + lekki Gimp Edytowane 29 Luty 2012 przez Chrupek3D
RUNNER18 Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 Dof za mocny troche (ten suwak jest zdecydowanie zbyt czuły) i chyba nie do końca trafiony w obiekt ale miałem niecały dzień na to razem z renderingiem 180 klatek animacji.
Gość Chrupek3D Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 w kamerze włącz sobie "limits" będziesz widział tego pipka od DOF'a... stwórz lokator i przyporządkuj go do "focus" w kamerze. Ruszajac lokatorem, bedziesz ustawial DOF.
Oleksiak Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 Witam. Zaglądam tutaj pierwszy raz i chciałbym pokazać coś takiego Za mało ponaciągana ta skóra - to wiem , ale bałem się że przesadzę :P Chciałem zrobić coś na styl renderu do katalogu. Proszę o mocną krytykę. Sebazx6r -mi się podoba tylko dziwnie wygląda odbicie na szybie Pozdrawiam
09121986 Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 (edytowane) Olesiak - model fajny , ale materiał kuleje i chyba trochę przesadziłeś z szwami ;) za duże , no chyba że takie są naprawdę :) Odemnie jeszcze jeden mebelek. I jeszcze taki szybki teścik Dzień / Noc. Świeci sun+sky. Dzień liczył się 2,5h A nocka 40 min. Co myślicie ? Edytowane 29 Luty 2012 przez 09121986
gregory Napisano 1 Marzec 2012 Napisano 1 Marzec 2012 Hejka męcze cały czas jedną scenkę, co myślicie (pomijając szum)?
Gość Chrupek3D Napisano 1 Marzec 2012 Napisano 1 Marzec 2012 które światełko będzie lepsze? W pierwszym wylaczylem swiatlo, ktore swiecilo z prawej strony (zza ucietych krzesel). W obu przypadkach natezenie swiatla jest identyczne, tylko w drugim za mocno pobawilem sie krzywymi.
olaf Napisano 1 Marzec 2012 Napisano 1 Marzec 2012 zgodze się, prawa lepsza. Wyslalem znajomym, by znaleźli cztery różnice na obrazku za to ze mnie obudzili dziś rano :evil:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się