Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

@Lechu fajnie Ci to wychodzi. Czyścisz w czymś te rendery czy tak czysto liczy? u mnie po 8h nadal spory szum, wiec się zastawaniem ;/

Gość Chrupek3D
Napisano

le_chu: całkiem niezłe. Cycek robi straszne schody i nie wiadomo jak z tym walczyć... renderzyc w 40000000 x 40000000? ;)

Napisano

wesol - na ogół niczym nie czyszczę, jak już to zwiększam ilość sampli i pozostawiam noise w niedoświetlonych miejscach. Trochę to jeszcze dołujące, że sample liczone są bez względu na to jak bardzo doświetlony i czysty jest dany piksel, ale podobno niedługo ma być to jakoś rozwiązane (noise map itp.)

 

Chrupek - schody w tym obrazku to moje lekkie niedopatrzenie wystarczy w zakładce "Film" zwiększyć pixel width do 2-3 i jest ok.

Napisano
Czy nie podobne one trochę do mebli z czasów komuny i ich urzędów hehe. Mogę się tez mylić. pZDR

 

Art deco... biurko kosztuje nie wiele mniej od mojego auta :/...

Gość Chrupek3D
Napisano

to ja tez coś progresowo-szumowego z Cyclesa... test światła i walka z dywanem.

ps. textury na pauke.

 

cycek.png

Napisano

To jest po balansie kolorów w postprodukcji czy Cycles wypluwa takie coś na gotowo??? Niestety co do walki z dywanem to jest 1:0 dla niego ;)

Gość Chrupek3D
Napisano

to jest po balansie.

No wiem, ze dywan leży ;) zajmę sie nim później.

Gość Chrupek3D
Napisano

oj juz nie mam tego pliku, zrenderzylem go teraz przez 10 min. na szybko:

 

cycek.png

Napisano
to jest po balansie.

 

Oj to szkoda, a ja już myślałem że Cycles w jakiś magiczny sposób potrafi takie cuda od razu renderować. To by dopiero było :)

Napisano

W magiczny sposób sam nie wypluje, ale efekt Chrupka można bez problemu uzyskać w compositing nodes i zmergować z finalnym obrazkiem w trakcie renderingu.

Napisano

Zupełnie nie rozumiem o czym piszesz, ale mniej więcej rozumiem co masz na myśli ;) Muszę się w końcu zainteresować Blenderem, przez ostatnie lata zdecydowanie dogonił swoimi funkcjami komercyjne pakiety, a Cycles produkuje rendery których naprawdę nie trzeba się wstydzić.

 

A żeby nie było pusto - lekko ziarniste wnętrze:

senbeb.jpg

Napisano

Do secesyjnej knajpki przydałyby się bardziej secesyjne meble. Materiał tych szklanek bije po oczach tą czarną refrakcją. Aż prosi się o jakieś dodatkowe wzory na tym błękicie.

 

Czy ktoś w tym zakładzie jeszcze renderuje na cpu?

Napisano

Ja podrzucam kilka renderów które powstały ostatnio w naszej pracowni. Sporo można by w nich poprawić, zwłaszcza mapowanie, ale znając życie nie będzie na to czasu w najbliższej przyszłości. Renderowane w Cyclesie, czasy to jakaś 1h na ujęcie przy 2400 x 1800 używając Gtx 460.

 

42023796.jpg

 

60051513.jpg

 

72918267.jpg

 

78882909.jpg

Napisano

Le_chu - Fajne toto :D kozackie drzwi z napisami :) hehe no ale mapowanie na tej belce od dołu to można by regionem poprawić bo bije w oko strasznie :) i ziarno na cieniach też na finish poszlo ?

 

Pozdr

M.

Gość Chrupek3D
Napisano

le_chu: przez godzinę? To co Ty masz za ustawienia, chyba nie full GI ;)

Napisano

Spód belek koniecznie do poprawy, a poza tym to rewelacyjne światło, twój każdy kolejny render z Cycles to pozytywne zaskoczenie.

Napisano

U mnie na gtx 460 nawet na full Gi efekty były szybsze. Teraz na gtx 570 nie miałem okazji sprawdzić Wiadomo.. wszystko zależy od sceny.

Napisano

Dzieki za feedback panowie, az nabralem motywacji zeby jednak jakos poprawic ta scenke :)

 

Chrupek - na full GI jeszcze chyba nic nigdy nie renderowalem w Cyclesie, na pewno nie interiora. No ogol daje w integratorze po 8 passow na diffuse, glosy i transmission, wylaczam kaustyki itp. Defaultowe 128 zostawiam tylko wtedy jak finalnie musze miec ladnie wyczyszczone cienie, ale w 90% przypadkow nizsze ustawienia w zupelnosci wystarczaja.

Gość Chrupek3D
Napisano

o masz, a ja katowałem te full GI przez kilka godzin i dziwiłem sie, ze wolno odszumia na dwóch kartach.

Napisano

Mapowanie mapowaniem, ale te słupy wyglądają cholernie nierealistycznie... no chyba, że je dłutem każdy oddzielnie strugano :-) Poza tym na przedostatnim renderze, przy słupie po lewej miecz nawet nie dotyka słupa... że to się jeszcze nie zawaliło :-)

 

Aha, no i fajny motyw se szkłem na belkach stropowych :-)

Napisano (edytowane)

Co się stało tej szybie. I tej poduszce. I dywanowi? :D

 

Loki: No modele spoko, ale materiały do dopracowania. ;)

 

Sz.

 

Edit:/ Wybacz, głupi humor mi się dzisiaj trzyma, teraz będzie bardziej konstruktywnie:

 

-poduszka zdecydowanie wymaga pracy, bardzo kamieniście teraz wygląda

 

-szyba wygląda jakby z drugiej strony była myjnia samochodowa. Troszkę by było dobrze delikatniejszy ten bump tam zrobić, jakieś może pojedyńcze krople na szybie?

 

-wartoby zmniejszyć bump na powierzchni klepek podłogi

 

-disp na dywanie się rozjeżdża na brzegach

 

Jakby to poprawić, może w post troszkę kontrast podbić, to by było super, bo światełko przyjemne. :)

Edytowane przez pressenter
Napisano

bardzo przyjemne, świetny detal! basen wywal.

a te roślinki na trawie czemu takie blade, prawie białe? troszkę rzucają się niemiło w oczy.

 

pozdrawiam.

Napisano

basnikowi zawsze mzoesz dac neutralny kolor i dzieci w tle - ale przenikajaca sie poduszka z galazami wiklinowymi to juz wola o pomste do nieba! :D

Napisano (edytowane)

SWRSC - a ja bym figurki nie wywalał bo daje fajny cień. Generalnie bardzo ciekawie to wygląda.

Edytowane przez pionix
Napisano

Jak dla mnie bez tej figurki byłoby troche pusto ale to tylko moje skromne zdanie.

 

Odemnie takie krzesło z blendera wyrenderowane w cycles czas 5 min bo to klatka animacji więc nie mogłem długo czekać aż się odszumi.

 

c227yolzwz0uhbm98kp5.jpg

Gość Chrupek3D
Napisano (edytowane)

RUNNER18: chyba troszkę za głęboki DOF... to i ja dam test światła z Cycles + lekki Gimp

 

scene02.png

Edytowane przez Chrupek3D
Napisano

Dof za mocny troche (ten suwak jest zdecydowanie zbyt czuły) i chyba nie do końca trafiony w obiekt ale miałem niecały dzień na to razem z renderingiem 180 klatek animacji.

Gość Chrupek3D
Napisano

w kamerze włącz sobie "limits" będziesz widział tego pipka od DOF'a... stwórz lokator i przyporządkuj go do "focus" w kamerze. Ruszajac lokatorem, bedziesz ustawial DOF.

Napisano

Witam.

 

Zaglądam tutaj pierwszy raz i chciałbym pokazać coś takiego

 

przod.png

 

Za mało ponaciągana ta skóra - to wiem , ale bałem się że przesadzę :P

Chciałem zrobić coś na styl renderu do katalogu.

 

Proszę o mocną krytykę.

 

Sebazx6r -mi się podoba tylko dziwnie wygląda odbicie na szybie

 

 

 

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Olesiak - model fajny , ale materiał kuleje i chyba trochę przesadziłeś z szwami ;) za duże , no chyba że takie są naprawdę :)

 

Odemnie jeszcze jeden mebelek.

 

chair01t.jpg

 

 

I jeszcze taki szybki teścik Dzień / Noc.

Świeci sun+sky.

Dzień liczył się 2,5h

A nocka 40 min.

 

Co myślicie ?

 

finalday.jpg

 

night2aaaa.jpg

Edytowane przez 09121986
Gość Chrupek3D
Napisano

które światełko będzie lepsze?

W pierwszym wylaczylem swiatlo, ktore swiecilo z prawej strony (zza ucietych krzesel).

W obu przypadkach natezenie swiatla jest identyczne, tylko w drugim za mocno pobawilem sie krzywymi.

 

lightk.png

Napisano

zgodze się, prawa lepsza. Wyslalem znajomym, by znaleźli cztery różnice na obrazku za to ze mnie obudzili dziś rano :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności