Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hehe no Faraon byłby chyba zadowolony ? xD

 

Robię jeszcze dwa zoomy i sam nie wiem rzucać to do FW ? dużo niedoróbek jest ...

Sam projekt wymyślony i spłodzony w dwa wieczory (modeli troche everowych ,ceramika od cersanitu) reszta strugana chociaż niewiele tu modelowania było

2000x1000 liczyło mi niecałe 2h.

Dof wyszedł fatalnie (Zdepth'owy nie maxowy)

 

 

6done.jpg

 

1donecopy.jpg

 

5done.jpg

Edytowane przez 09121986
Napisano

3d_operator - zaznaczyłem edge które mają być stebnówką i extrude. Później kilka chamferów i tyle.

 

09121986 - Ręcznik w wannie wygląda jakby bym brudny. Dywaniki mi się nie podobają. Sam pomysł mi się strasznie podoba dlatego uważam że powinieneś przysiąść na dłużej nad tym projektem i go dopracować. Aha i wydaje mi się że za dużo tych samych obrazów faraona. Trochę więcej różnorodności. Wzorki na lustrze są ok ale może usuń ten u samej góry który wygląda niby jak odbicie niby jak błąd :P

 

Czekam na progres z tą pracą. ;]

Napisano (edytowane)

viperstudiotestb2.jpg

mały test iray'a

Edytowane przez nihi
Napisano

09121986: Strasznie w tych Twoich wizkach brakuje życia. Idziesz w dobrą stronę, ale jakbyś jakieś lekkie odbicia dał podłodze, jakieś mapki specular na nią jak i na tą cegłę dał, jakieś bardziej wyraziste odbicia na kaloryferze, to by to na prawdę żywsze było. ;)

Napisano

no srajacy egipcjanin to jak nic motyw do łazienki. Mam nadzieje,ze to nie Twój projekt, ale czuje ze jakaś pani rozmiarów grycanki ma chrapke na takie wnętrze :)

Napisano

arturprx2, udane, tylko proponuję wyrzucić samochód, lub zmienić mu chociaż kolor (srebrny/czarny), bo teraz za bardzo odciąga uwagę.

 

Pozdr

Napisano

arturprx2- ogólnie spoko, osobiście bym "saturował" zieleń i rozjaśnił niebo lub dał bardziej coś z zachodzącym słońcem bo po cieniach widać, że słońce jest dość nisko.

 

A przy okazji ode mnie test wnętrza:

 

testinterior.jpg

 

Pozdr.

Napisano (edytowane)

pressenter - tam spec pass poszedł ,ale chyba za lekko w takiem razie.(nadal mam problem z tym że czasem przesadzę albo za słabo coś wyciągnę ) Była mała przerwa i samo modelowanie było moją krwawicą przez jakiś czas i trzeba znów przysiąść.Dzięki za komentarz , do weekendu rzucę coś żywszego. A cegła ma być mat więc odbić na niej nie będzie raczej.już nie modzę z nią nic zobaczymy jak pójdzie następna wizka.

 

Ola-f - hehe to nie srający egipcjanin , tylko bogini Hator - opiekunka kobiet i bogini miłości. (i chyba nie sra ;D tak mi sie zdaje że siedzi tylko XD )

No projekt współtworzony z panią klientką XD

 

arturprx2- kozacki ten exterior , bardzo mi sie światlo i nasycenie podoba.

 

JunioR - masakra to jest :)

Edytowane przez 09121986
Napisano

Junior - kozak! Na cegle tylko disp by się przydał, bo póki co chyba tylko bump tam jest?

arturpx2 - dobry test:) może tylko trochę mniej czerni, trochę się choinka z prawej strony kadru zlała w plamę.

Napisano

09121986, Oleksiak- Dzięki, miło, że się podoba!

kozioo, jacob- Dzięki chłopaki! Co do cegły to akurat tutaj użyłem displeace`a tylko, że render docelowy był ok. 4k px i wyglądało ok, ale przy zmniejszaniu do 1200px jednak detal się zgubił na co nie zwróciłem uwagi bo w tej rozdziałce wystarczyło chyba tylko to "potraktować" sharpen :)

 

Pozdr.

Napisano

Dobra następna łazienka tym razem mniejszy metraż i na parterze , ten sam dom :p czasem to zazdroszcze tym ludzikom z takimi mieszkaniami :( Projekt też mój. Płytki i ceramika od cersanitu.

 

What u think about that ? ;>

 

cam0001.jpg

 

cam0002.jpg

 

cam0004.jpg

Napisano

pierwsze ujęcie - umywalka to biała plama Panie :D Ja dałbym mocniejsze odbicia na szkle w kabinie ale tak delikatnie. Od lewego dolnego rogu wystaje Ci coś białego nie wiadomo co to :)

 

drugie ujęcie - znów umywalka to biała plama i odbicia na kabinie.

 

trzecie ujęcie - motyw z lustrem wydaje mi się niewypałem :P Efekt który jest w lustrze choć może i poprawny to dla mnie brzydki. Co to za follow jasny od sufity w stronę podłogi na ścianie ? Lampki nad lustrem chyba zbyt czarne.

 

Poza tym reszta jest dla mnie na plus i przyjemnie to wygląda.

 

Pozdrawiam.

Napisano

no przejarało umywalke troche :D a to białe to deska od kibla XD odbicia chyba good to przecież nie lustro ;p podświetlenie to jest z podwieszanego sufitu.a lampki pitch black są takie miały być a ze się nie świeca to tak wyglądają :) lustro tak wyszło bo po drugiej lustro jest także :) dzięki za koment , theres more to come ;)

Napisano

Cześć,

 

Dzięki za uwagi i komentarze!

Jak będzie gotowych więcej ujęć i wyjdą ciekawie to na pewno wrzucę do FW, ale to pewnie trochę potrwa zanim wszystko ogarnę.

Postaram się jeszcze dziś wieczorem pokazać tutaj kilka wycinków z obrazka w dużej rozdziałce.

 

09121986- co do Twojej łazienki to ogólnie jest spoko, co mi nie leży od strony 3d to glary na halogenach wydają się za duże, nie wiem jak kafle wyglądają w rzeczywistości, ale fajnie by było "podbić" reflect. No i ta roślina w doniczce według mnie trochę nie pasuje, w zamian duży szklany wazon białych długich kwiatów, coś może typu- mieczyki.

 

Pozdr.

Napisano

JunioR - danke ,za wskazówki :) jednynie usprawiedliwie się że to klient prywatny więc hajsik nie wielki -nie ma się co spuszczać , ale smyram właśnie exterior z interiorem w ramach nauki więc przy tym spędzę duuużo czasu , może wkońcu będzie co komentować :) a te kafle fakt powinny odbijać bardziej ,kwiotek tyż jest Ble xD

 

Jeszcze taki test rzucam co by nie było że spamuje tekstem :)

 

75331103.jpg

Napisano

Ciekawe materiały Szymku ;]

 

I nekst łan z serii ex'teriorów :/ czy aby to zjadliwe.

Dzięki ciastuch za model fotela, na testy pozwoliłem sobie go wykorzystać ;)

 

chata6post.jpg

 

Świeżak jestem w otwartej przestrzeni więc jechać jak leci!!

 

Edit:

 

...Bo nawet mnie sie to zaczyna podobać ;]

Napisano

Artur: wywal tą aberację, bo aż oczy wypala. :D Ty czasem nie masz jakiejś dobrej maszynki liczącej? Nie możesz trawy jako geometrii wstawić, bo ta tutaj wygląda okropnie. Ale poducha w oknie jest po prostu genialnym detalem! :D

 

Sz.

Napisano

Mieliście racje panowie z tą aberracją. Dzięki Szymon, dołożyłem też trawkę modelowaną ;)

 

chata7post.jpg

 

Sroka, dechy fajne, nawet bardzo ;] ale krople na szybach chyba dużo za duże.

Napisano

arturprx2 - czadersko to wygląda. Drzewa tylko dziwnie powyginane.

mafialt - ogólnie spoko tylko przeszkadza tiling na kafelkach i sztywność materiałów.

JunioR - świetna ilość detali.

Napisano

A bo wiesz pionix że ja od zawsze siedziałem we wnętrzach, te drzewa to jakieś darmówki. Coraz bardziej się napalam na te exteriorki więc trzeba będzie zainwestować w jakieś ciekawe biblioteki albo onyxa. W końcu jak się stoi w miejscu to się cofa :P

 

09121986 jak dla mnie to iesy są zdecydowanie za ostre. Wszystkie cienie jak żyletki. Ale to może moje zboczenie z miękkim oświetleniem :/

Napisano

taki tam test chciałem uzyskać dobre oświetlenie, scena prowizoryczna bez detalu chodzi mi bardziej o światło i materiał podłogi co sądzicie?

1testi.jpg1testi.jpg

Napisano

Bonifatz: bardzo fajnie, miecze świetlne też fajne. :D Jedyne co to we wnętrzu bym oparcia krzeseł ujednolicił, na przykład w takim samym drewnie jak nogi, bo strasznie przyciągają niepotrzebnie wzrok teraz. No i poducha w tej sofie do dopracowania. ;)

 

Sz.

Napisano

dzięki ! fajno ze sie podoba! Co do fotek, to klient zaproponowal że dostarczy fotki ... no i dostaliśmy te "dwa nagie miecze" :P

Prawda Gregoras, troche pojechalem za ostro z desaturacją dzieki!

Tores jw :D

press : haha no miecze wyszly niezle ;) ... i tak pewnie z tymi krzesłąmi postąpie! dzieki! no tak :D pasiak trzeba zmienic ;)

Napisano

Pipeline wygladal mniej wiecej tak. Podstawowy model zrobiony w maxie, pozniej tekturowanie w mari. Jak juz mialem opedzony caly model to przeriobilem diffuse'a na dispa i w zbrushu wyciagalem z niego detal. Tam jeszcze pozniej troche recznie rzezbilem mniejsze i wieksze zaglebienia. Na koniec jeszcze raz do mari zeby poprawic niektore rozciagniete miejsca, w sumie widac jeszcze miejscami ze przydaloby sie to jeszcze doszlifowac. Na koniec render w vrayu, zwykly sun i hderka. Compo w nuke'u. Pokazalbym screeny ale teraz nie mam dostepu do kompa bo sie zepsul:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności