Napisano 14 Marzec 201212 l Hehe no Faraon byłby chyba zadowolony ? xD Robię jeszcze dwa zoomy i sam nie wiem rzucać to do FW ? dużo niedoróbek jest ... Sam projekt wymyślony i spłodzony w dwa wieczory (modeli troche everowych ,ceramika od cersanitu) reszta strugana chociaż niewiele tu modelowania było 2000x1000 liczyło mi niecałe 2h. Dof wyszedł fatalnie (Zdepth'owy nie maxowy) Edytowane 14 Marzec 201212 l przez 09121986
Napisano 14 Marzec 201212 l 3d_operator - zaznaczyłem edge które mają być stebnówką i extrude. Później kilka chamferów i tyle. 09121986 - Ręcznik w wannie wygląda jakby bym brudny. Dywaniki mi się nie podobają. Sam pomysł mi się strasznie podoba dlatego uważam że powinieneś przysiąść na dłużej nad tym projektem i go dopracować. Aha i wydaje mi się że za dużo tych samych obrazów faraona. Trochę więcej różnorodności. Wzorki na lustrze są ok ale może usuń ten u samej góry który wygląda niby jak odbicie niby jak błąd :P Czekam na progres z tą pracą. ;]
Napisano 14 Marzec 201212 l 09121986: Strasznie w tych Twoich wizkach brakuje życia. Idziesz w dobrą stronę, ale jakbyś jakieś lekkie odbicia dał podłodze, jakieś mapki specular na nią jak i na tą cegłę dał, jakieś bardziej wyraziste odbicia na kaloryferze, to by to na prawdę żywsze było. ;)
Napisano 14 Marzec 201212 l no srajacy egipcjanin to jak nic motyw do łazienki. Mam nadzieje,ze to nie Twój projekt, ale czuje ze jakaś pani rozmiarów grycanki ma chrapke na takie wnętrze :)
Napisano 15 Marzec 201212 l arturprx2, udane, tylko proponuję wyrzucić samochód, lub zmienić mu chociaż kolor (srebrny/czarny), bo teraz za bardzo odciąga uwagę. Pozdr
Napisano 15 Marzec 201212 l Ja mam taką łazienkę w swojej piramidzie. Nic nowego, zmieniam na różowe kafelki.
Napisano 15 Marzec 201212 l arturprx2- ogólnie spoko, osobiście bym "saturował" zieleń i rozjaśnił niebo lub dał bardziej coś z zachodzącym słońcem bo po cieniach widać, że słońce jest dość nisko. A przy okazji ode mnie test wnętrza: Pozdr.
Napisano 15 Marzec 201212 l pressenter - tam spec pass poszedł ,ale chyba za lekko w takiem razie.(nadal mam problem z tym że czasem przesadzę albo za słabo coś wyciągnę ) Była mała przerwa i samo modelowanie było moją krwawicą przez jakiś czas i trzeba znów przysiąść.Dzięki za komentarz , do weekendu rzucę coś żywszego. A cegła ma być mat więc odbić na niej nie będzie raczej.już nie modzę z nią nic zobaczymy jak pójdzie następna wizka. Ola-f - hehe to nie srający egipcjanin , tylko bogini Hator - opiekunka kobiet i bogini miłości. (i chyba nie sra ;D tak mi sie zdaje że siedzi tylko XD ) No projekt współtworzony z panią klientką XD arturprx2- kozacki ten exterior , bardzo mi sie światlo i nasycenie podoba. JunioR - masakra to jest :) Edytowane 15 Marzec 201212 l przez 09121986
Napisano 15 Marzec 201212 l arturprx2 - Mi się podoba ale z tym samochodem to prawda. Osobiście urozmaiciłbym trawę dodając trochę żółtawej. JunioR- miażdży suty. ;)
Napisano 15 Marzec 201212 l Junior - kozak! Na cegle tylko disp by się przydał, bo póki co chyba tylko bump tam jest? arturpx2 - dobry test:) może tylko trochę mniej czerni, trochę się choinka z prawej strony kadru zlała w plamę.
Napisano 15 Marzec 201212 l JunioR - świetna praca, fajny klimat:) jedynie to co napisał kozioo, cegła wygląda trochę jak tapeta
Napisano 15 Marzec 201212 l 09121986, Oleksiak- Dzięki, miło, że się podoba! kozioo, jacob- Dzięki chłopaki! Co do cegły to akurat tutaj użyłem displeace`a tylko, że render docelowy był ok. 4k px i wyglądało ok, ale przy zmniejszaniu do 1200px jednak detal się zgubił na co nie zwróciłem uwagi bo w tej rozdziałce wystarczyło chyba tylko to "potraktować" sharpen :) Pozdr.
Napisano 15 Marzec 201212 l Junior zarzuć corpem fajnym z tego 4k renderu ;) podejrzewam że nie tylko ja bym obczaił :)
Napisano 16 Marzec 201212 l Dobra następna łazienka tym razem mniejszy metraż i na parterze , ten sam dom :p czasem to zazdroszcze tym ludzikom z takimi mieszkaniami :( Projekt też mój. Płytki i ceramika od cersanitu. What u think about that ? ;>
Napisano 16 Marzec 201212 l pierwsze ujęcie - umywalka to biała plama Panie :D Ja dałbym mocniejsze odbicia na szkle w kabinie ale tak delikatnie. Od lewego dolnego rogu wystaje Ci coś białego nie wiadomo co to :) drugie ujęcie - znów umywalka to biała plama i odbicia na kabinie. trzecie ujęcie - motyw z lustrem wydaje mi się niewypałem :P Efekt który jest w lustrze choć może i poprawny to dla mnie brzydki. Co to za follow jasny od sufity w stronę podłogi na ścianie ? Lampki nad lustrem chyba zbyt czarne. Poza tym reszta jest dla mnie na plus i przyjemnie to wygląda. Pozdrawiam.
Napisano 16 Marzec 201212 l no przejarało umywalke troche :D a to białe to deska od kibla XD odbicia chyba good to przecież nie lustro ;p podświetlenie to jest z podwieszanego sufitu.a lampki pitch black są takie miały być a ze się nie świeca to tak wyglądają :) lustro tak wyszło bo po drugiej lustro jest także :) dzięki za koment , theres more to come ;)
Napisano 16 Marzec 201212 l Cześć, Dzięki za uwagi i komentarze! Jak będzie gotowych więcej ujęć i wyjdą ciekawie to na pewno wrzucę do FW, ale to pewnie trochę potrwa zanim wszystko ogarnę. Postaram się jeszcze dziś wieczorem pokazać tutaj kilka wycinków z obrazka w dużej rozdziałce. 09121986- co do Twojej łazienki to ogólnie jest spoko, co mi nie leży od strony 3d to glary na halogenach wydają się za duże, nie wiem jak kafle wyglądają w rzeczywistości, ale fajnie by było "podbić" reflect. No i ta roślina w doniczce według mnie trochę nie pasuje, w zamian duży szklany wazon białych długich kwiatów, coś może typu- mieczyki. Pozdr.
Napisano 16 Marzec 201212 l JunioR - danke ,za wskazówki :) jednynie usprawiedliwie się że to klient prywatny więc hajsik nie wielki -nie ma się co spuszczać , ale smyram właśnie exterior z interiorem w ramach nauki więc przy tym spędzę duuużo czasu , może wkońcu będzie co komentować :) a te kafle fakt powinny odbijać bardziej ,kwiotek tyż jest Ble xD Jeszcze taki test rzucam co by nie było że spamuje tekstem :)
Napisano 16 Marzec 201212 l 09121986: http://viscorbel.com/vray-materials/ Poczytaj, szczególnie to co jest napisane przy obrazku z choromowaną kulą i cegłą (tak a propos cegły, która nie odbija). ;)
Napisano 16 Marzec 201212 l Ciekawe materiały Szymku ;] I nekst łan z serii ex'teriorów :/ czy aby to zjadliwe. Dzięki ciastuch za model fotela, na testy pozwoliłem sobie go wykorzystać ;) Świeżak jestem w otwartej przestrzeni więc jechać jak leci!! Edit: ...Bo nawet mnie sie to zaczyna podobać ;]
Napisano 16 Marzec 201212 l Taki sprzęcik audio i kolumienki. Kiedyś będzie realny a na razie oglądam wirtualny ;)
Napisano 16 Marzec 201212 l Moja pierwsza praca wstawiona na tym forum ;) No cóż, dopiero się uczę :) Czekam na krytykę ,porady itp.
Napisano 16 Marzec 201212 l Artur: wywal tą aberację, bo aż oczy wypala. :D Ty czasem nie masz jakiejś dobrej maszynki liczącej? Nie możesz trawy jako geometrii wstawić, bo ta tutaj wygląda okropnie. Ale poducha w oknie jest po prostu genialnym detalem! :D Sz.
Napisano 17 Marzec 201212 l Mieliście racje panowie z tą aberracją. Dzięki Szymon, dołożyłem też trawkę modelowaną ;) Sroka, dechy fajne, nawet bardzo ;] ale krople na szybach chyba dużo za duże.
Napisano 17 Marzec 201212 l arturprx2 - czadersko to wygląda. Drzewa tylko dziwnie powyginane. mafialt - ogólnie spoko tylko przeszkadza tiling na kafelkach i sztywność materiałów. JunioR - świetna ilość detali.
Napisano 17 Marzec 201212 l A bo wiesz pionix że ja od zawsze siedziałem we wnętrzach, te drzewa to jakieś darmówki. Coraz bardziej się napalam na te exteriorki więc trzeba będzie zainwestować w jakieś ciekawe biblioteki albo onyxa. W końcu jak się stoi w miejscu to się cofa :P 09121986 jak dla mnie to iesy są zdecydowanie za ostre. Wszystkie cienie jak żyletki. Ale to może moje zboczenie z miękkim oświetleniem :/
Napisano 17 Marzec 201212 l takie pierwsze testy nowej scenerii. Brakuje jeszcze roslinnosci kamyczkow itp itd
Napisano 17 Marzec 201212 l taki tam test chciałem uzyskać dobre oświetlenie, scena prowizoryczna bez detalu chodzi mi bardziej o światło i materiał podłogi co sądzicie?
Napisano 17 Marzec 201212 l JohnZi : O_O Aj łant mor ! ode mnie dwa tematy, "uratuj kloca" i wip interiora na okladke prospektu producenta kominków :
Napisano 17 Marzec 201212 l Bonifatz świetny klocek ! Jedynie na 2 ujęciu saturacje drzew do zmiany. Reszta super ! Edytowane 17 Marzec 201212 l przez Georgas
Napisano 17 Marzec 201212 l Bonifatz - ładne exteriory ale co to za miecze świetlne na drugim ujęciu?
Napisano 17 Marzec 201212 l Bonifatz: bardzo fajnie, miecze świetlne też fajne. :D Jedyne co to we wnętrzu bym oparcia krzeseł ujednolicił, na przykład w takim samym drewnie jak nogi, bo strasznie przyciągają niepotrzebnie wzrok teraz. No i poducha w tej sofie do dopracowania. ;) Sz.
Napisano 17 Marzec 201212 l dzięki ! fajno ze sie podoba! Co do fotek, to klient zaproponowal że dostarczy fotki ... no i dostaliśmy te "dwa nagie miecze" :P Prawda Gregoras, troche pojechalem za ostro z desaturacją dzieki! Tores jw :D press : haha no miecze wyszly niezle ;) ... i tak pewnie z tymi krzesłąmi postąpie! dzieki! no tak :D pasiak trzeba zmienic ;)
Napisano 17 Marzec 201212 l Taka wanienka, czyli monocoque nowego bolidu. Włókno węglowe i honeycomb. Robione tradycyjnie w aliasie.
Napisano 18 Marzec 201212 l Pipeline wygladal mniej wiecej tak. Podstawowy model zrobiony w maxie, pozniej tekturowanie w mari. Jak juz mialem opedzony caly model to przeriobilem diffuse'a na dispa i w zbrushu wyciagalem z niego detal. Tam jeszcze pozniej troche recznie rzezbilem mniejsze i wieksze zaglebienia. Na koniec jeszcze raz do mari zeby poprawic niektore rozciagniete miejsca, w sumie widac jeszcze miejscami ze przydaloby sie to jeszcze doszlifowac. Na koniec render w vrayu, zwykly sun i hderka. Compo w nuke'u. Pokazalbym screeny ale teraz nie mam dostepu do kompa bo sie zepsul:(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto