Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

Rozmiar dobry, wydaje mi się, że Łukasz bardziej miał na myśli, że jak na trawnik w ogródku to równo przycięta powinna być. ;) Jak na takie "haszcze" to bym wręcz chyba powiedził, że za mała. Szkoda, że ta lewa strona taka rozmazana, całość by była bardziej czytelna i łatwiejsza do oceny. ;)

 

Ode mnie taki bzdet coby po próżnicy nie gadać.

 

2.RGB_color_00000.jpg

 

Sz.

Napisano

Japierdziele...@pressenter tyle lat na forum i wciąż to samo, Pomyliłeś dział ! Tutaj nie fotografia tylko RENDERY TESTOWE!!!

a tak serio to Piekny ten kwiatek. Ten bzdet to bez?

Napisano

@pressenter - dzięki za komentarz, Twój bez jak najbardziej pr0 :) bardzo ładnie to się prezentuję,

 

ja natomiast podrzucam mój testowy ogródek :)

 

surowy render:

 

ImoEm.jpg

 

po lekkim PS:

 

R6o8k.jpg

 

pozdrawiam,

Napisano

No na ogródek to, to nie wygląda raczej na trawnik ;) Po postpro wydaje mi się, że kolory są mniej naturalne

Napisano

SWRSC: Bardzo przyjemne, klient zadowolony?

lukasjogabonito: Udany test, teraz podkręć shaderki i będzie git :)

Napisano

tak off top, to generacja boxstera jest duzo brzydsza niz poprzednia

Napisano
Jak zrobiona trawka?

 

trawa to modele 3D rozrzucone CS-em, jeszcze z nią potrenuję i podrzucę nowe testy

Napisano

mial ktos z Was moze taki 'toksyczny wyciek' na renderze? :D W low resie rendzilo sie normalnie, wrzucielm high res region i takie cudo powstalo :) w sumie nic tu specjalnego nie uzywalem, standardowe materialy + vray glare.

 

rendererror.jpg

Napisano

na poprzedniej, wydaje mi sie ze to vray bloom effect cos zamieszal, pierwszy raz cos takiego widze :)

Napisano

aha ! niestety rozwiązania Twojego problemunie mam, pytałem bo nie chce jutro niemiłych niespodzianek :)

daj znać co było przyczyną tego zielonego bloba.

pozdro!

Napisano

Fargate: znając Twoje dotychczasowe prace to chyba nie zgrzeszę mówiąc, że zrobiłbyś coś chyba nawet lepszego w vray, a na pewno dużo szybciej i z mniejszym szumem. ;)

 

vision3d: z mojego punktu widzenia ten vraybloom to dość mocno zbugowany ficzer. Swego czasu na przykład, przy renderach powyżej 4k px, miewał po zakończonym renderze resetować mi vfb, zanim zdążyłem w ogóle zapisać img.

 

Sz.

Napisano

pressenter: Najprawdopodobniej masz racje :) Sprawdzałem czy można by wykorzystać maxwella w pracy, ale tam mam tylko jedno i7 i w dodatku standardowo taktowane :( To wyżej szlo na i7 4,6GHz w rozdzielczości 1500 pix na dłuższym boku 20h - to nawet dla mnie jest dużo za dużo :P

Napisano

Szkoda że obrazek taki przeostrzony, może gdyby nie to szum byłby mniej widoczny;)

A ode mnie taki szybki render studyjny.

Fc76A.jpg

Napisano

Xiz0r: Chce zaznaczyć że się na nim nie znam (bawię się) wiec pewnie ludzie którzy go wykorzystują do pracy na co dzień lepiej by zoptymalizowali tą scenę i pewnie czas był by krótszy.

 

kozioo: Teraz to widać strasznie, po powiększeniu mniej :) I ładne to zielone :D

Napisano

Swego czasu na przykład, przy renderach powyżej 4k px, miewał po zakończonym renderze resetować mi vfb, zanim zdążyłem w ogóle zapisać img.

 

Sz.

 

o tak, potwierdzam:) wczoraj mi wlasnie zaczelo tez resetowac na co drugim probnym renderze w high res.

Napisano
pressenter: Najprawdopodobniej masz racje :) Sprawdzałem czy można by wykorzystać maxwella w pracy, ale tam mam tylko jedno i7 i w dodatku standardowo taktowane :( To wyżej szlo na i7 4,6GHz w rozdzielczości 1500 pix na dłuższym boku 20h - to nawet dla mnie jest dużo za dużo :P

 

Łał, przyznam że liczyłem na jakieś 7-8h max dla i7... 20h to jest coś strasznego.

 

Sz.

Napisano

androidek w drugim ujeciu lepiej,ale w pierwszym juz nie pasuje, tak wystaje...kakało przypomina :D

 

Przyjemnie Ci wyszło, choć przepalenia lekko dokuczają. Dla tej samej klientki co ostatnio? :>

Napisano

Przyjemnie czysto to wygląda. Może ewentualnie zastanowiłbym się czy biel nie jest zbyt zimna.

Napisano

Wiem ze było na poprzedniej stronie ale starałem się poprawić w PS to co zepsułem wcześniej. Jest lepiej?

file.html

klikając w obrazek -> hires

Napisano

ten szum ma nawet swój klimat. Fajnie to wygląda. teraz wygląda lepiej.

Masz sprzęt wiec wyrenderuj to bez szumów :)

Napisano

fajny misiek. jak mozesz to napisz cos o materiale tego misia bo idealnie nadawalby sie na dywaniki itp.

Napisano

Kurcze, Fargate mam wrażenie, że kapkę przesadzasz z postpro. Wygląda jakby cienie były czasem brązowe, czasem fioletowe. Tynk to chyba przechodzi w różnych miejscach pełną paletę od zieleni przez błękity po jakieś czerwienie. I troszkę dziwnie te bajkowe chmurki tam wyglądają. Troszkę to uspokoić i by było bardzo fajnie.

 

indian: bardzo fajny misiu.

 

NV: No ta wersja jak na razie najlepsza, ale jeśli idzie o tą scenę to już chyba powoli ffightera i jego hummera prześcigasz w czasie. xD

 

Ode mnie taki... takie... no nie wiem, wygląda to na coś?

 

50.jpg

 

Sz.

Napisano

pressenter: Dzięki, chyba na siłę chce żeby było inaczej niż robią inni :P Pracuje nad tym by było lepiej :)

 

Co do twojego to wypełnił bym kadr chmurami, podkręcił shaderki i będzie front :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności