siter90 Napisano 4 Kwiecień 2013 Napisano 4 Kwiecień 2013 (edytowane) del . Edytowane 10 Kwiecień 2013 przez siter90
PrzemaSS_POL1 Napisano 4 Kwiecień 2013 Napisano 4 Kwiecień 2013 (edytowane) Test trawy 4fun. Edytowane 11 Kwiecień 2013 przez PrzemaSS_POL1
jacekszy0 Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 Może mało to męskie ;) ale wrzucę render ostatni, który zrobiłem 4fun. No w zasadzie przyda się pewnie w scenie pewnej ale co tam:)
jacekszy0 Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 Może mało to męskie ;) ale wrzucę render ostatni, który zrobiłem 4fun. No w zasadzie przyda się pewnie w scenie pewnej ale co tam:)
kowalskikamil Napisano 10 Kwiecień 2013 Napisano 10 Kwiecień 2013 Witam witam test łazienki , dwie wersje pokazuję wam i przy okazji mam pytanie jak to jest z aberracją chromatyczną? Jest jakiś złoty środek jak dobrze to robić ?
PrzemaSS_POL1 Napisano 11 Kwiecień 2013 Napisano 11 Kwiecień 2013 (edytowane) nic nie ma sorki, juz jest. A tu moim zdaniem jedna z lepszych broni WW2 , tzw. siekacz ;). Edytowane 12 Kwiecień 2013 przez PrzemaSS_POL1
Fargate Napisano 16 Kwiecień 2013 Napisano 16 Kwiecień 2013 (edytowane) corona 35min (crop z 1500x1500) Edytowane 16 Kwiecień 2013 przez Fargate
kepic Napisano 17 Kwiecień 2013 Napisano 17 Kwiecień 2013 witam, ode mnie też sypialnia Uploaded with ImageShack.us
arev Napisano 17 Kwiecień 2013 Napisano 17 Kwiecień 2013 Ten las na ścianie ma być sztuczny czy naturalny? Mamy coś podobnego w firmie i wraz z nadejściem cieplejszych dni w całym budynku pojawiły się muszki owocówki :]
kowalskikamil Napisano 17 Kwiecień 2013 Napisano 17 Kwiecień 2013 kepic fan motoryzacji ? :) hehe dosyć osobliwe wnętrzne pod względem architektonicznym, a test spokojnie mógłby być skończony. Można wiedzieć stworzyłeś taką ciekawą zieleń?
kepic Napisano 17 Kwiecień 2013 Napisano 17 Kwiecień 2013 arev - raczej naturalny:) projekt nie jest mój, także ani ściana, ani beczki castrola to nie mój pomysł. Skoro piszesz, że macie takie coś w firmie, to wykorzystam Cię:) Możesz napisać czy oprócz minusów w postaci muszek, ma to jakieś plusy? W ciepłe dni jest przyjemniej siedzieć w pomieszczeniu z takim czymś? kowalskikamil - w sumie to nie test a bardziej już render for fun dla samego siebie, jest to bardziej dopracowana wersja tego co wysłałem klientowi. Ściana zrobiona z trzech modeli: proxy trawy i jeden liść rozsiane advenced painterem i bluszcz z modelu everów odpowiednio poprzestawiany.
arev Napisano 17 Kwiecień 2013 Napisano 17 Kwiecień 2013 Szczerze mówiąc trudno mi powiedzieć. Pomieszczenie jest duże, open space, i jakiegoś zauważalnego wpływu na klimat ta instalacja chyba nie ma. Poza tym powietrze jest milion razy filtrowane, suszone, nawilżane, chłodzone, ogrzewane, etc. Może coś się zmieni gdy nadejdą naprawdę ciepłe dni - na razie "ściółka" jest z nami przez zimę i tylko emanuje swoją obecnością :)
deshu Napisano 20 Kwiecień 2013 Napisano 20 Kwiecień 2013 (edytowane) Testy kombo, którego na co dzień nie stosuje: houdini + keyshot. Bardzo przyjemna zabawa. Na dodatek wreszcie stworzyłem sobie procedure o której od dawna myślałem. Link do highresa Edytowane 20 Kwiecień 2013 przez deshu
pecet Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 Mental ray, tekstura drogi z sm-cars, reszta moja.
deshu Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 pecet - to co razi, to to że samochód wygląda jak oświetlony w studio, a znajduje się na zewnątrz. Gradient na boku rozchodzi się w taki sposób, jakby oświetlało go światło z drugiego słońca, a nie eviormentowe.
pecet Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 W taki sposób chciałem nieco uatrakcyjnić prostą bryłę pojazdu, wyszło jak wyszło. Przy robieniu zdjęć też się sztucznie doświetla aby uzyskać ciekawsze efekty.
deshu Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 Może byłoby lepiej, gdyby światło padające na bok było niebieskawe. Można by wtedy przyjąć że niebo się odbija. Teraz jest ciut zbyt neutralne. Mogę nie komentować jeśli sobie nie życzysz:P
pecet Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 Nie no po to wstawiam żeby otrzymać komentarze ;) Coś pokombinuje jeszcze.
deshu Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 I dalsze testy houdiniego. Właściwie wszystko już działa - tu podziękowania dla tmdaga i SYmka.
Miłosz3ds Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 Bardzo w pytkę. Dziurki są zapewne losowo, ale jest możliwość mieć nad nimi 100% kontrolę? Rozmieszczenie, rozmiar, kształt?
deshu Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 (edytowane) Bardzo w pytkę. Dziurki są zapewne losowo, ale jest możliwość mieć nad nimi 100% kontrolę? Rozmieszczenie, rozmiar, kształt? Akurat ta procedura, jest skonstruowana w taki sposób, żeby otrzymać ten konkretny efekt. Stworzenie takiej, która tworzyła by w każdym poligonie dziurę, nadawała grubość i wygładzała byłoby sporo łatwiejsze niż to powyżej. A kształt dziury można by kontrolować ilością podziałów przed wygładzaniem - jak w zwykłym polymodelingu. a jak w maxie takie dziurki robić? Właśnie dlatego nie robię tego w maksie, tylko w houdinim. Można by to wymodelować ręcznie, ale mi zależało na możliwości przerabiania na dziurawca dowolnego obiektu za pomocą 2-3 kliknięć, oraz na tym, by ten sam obiekt można było wypluwać w różnych kombinacjach. Dla przykładu, te 5 wersji 'u' robiłem może 3 minuty: Edytowane 23 Kwiecień 2013 przez deshu
Orangegraphics Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 a to nie można zrobić tego displacementem z clippingiem? efekt będzie identyko a możliwości edycyjne chyba nawet większe?
legomir Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 Raczej nie... Mało co jest w stanie pobić elastyczność Hudego.
SYmek Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 Raczej nie... Dlaczego "raczej nie"? W render timie na pewno można uzyskać podobny efekt, ale będzie to mniej interaktywne, a dwa trudniejsze do renderowania. Fajny ser deshu!
deshu Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 Dzieki SYmek:) Legomir ma racje, displacement odpada, ze względu na wewnętrzne struktury (w napisach akurat były wyłączone). Przykład:
legomir Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 Dlaczego "raczej nie"? możliwości edycyjne chyba nawet większe? Raczej nie... ale będzie to mniej interaktywne 10 znaków...
Orangegraphics Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 ok,wewnętrzne struktury, łapię, pięknie zrobione:)
deshu Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 Dzięki. Jestem zadowolony, a teraz koniec tych testów i trzeba to wykorzystać sensownie:)
Sebazx6r Napisano 27 Kwiecień 2013 Napisano 27 Kwiecień 2013 (edytowane) Kumpel takie struktury w maxie jakims skryptem w maxi jechal. Spytam to powiem. Staram sie uzyskac jak najkrotszy czas renderingu. Skaldane z Beauty depth, oclusion, fog, caustic. Mental ray maya Photoshop. Edytowane 27 Kwiecień 2013 przez Sebazx6r
Xaia Napisano 27 Kwiecień 2013 Napisano 27 Kwiecień 2013 Prawdę mówiąc wygląda to troche jak render sprzed 10 lat. Blinn na każdy obiekt, teksturka i duży bump.
Sebazx6r Napisano 27 Kwiecień 2013 Napisano 27 Kwiecień 2013 Zgadza się blin, lamber, phong plus mapowanie diffuse, refleks, bump, ręcznie zrobiony IOR dla refleksji (sampler info plus rampa). Powyłączałem blurowanie wszędzie. Na paru elementach jest IOR i refrakcje (butelka i część opakowania DVD). Ogólnie chce skrócić czas do 5-6min na klatkę. Teraz około 10 min na wszystkich warstwach. Chcę zrobić animację, i tak długo będzie się renderować. Render w mental rayu. Nie używałem innych materiałów. Mógłbym spróbować lepiej ale czas renderu by się znacznie wydłużył a tego nie chcę.
legomir Napisano 27 Kwiecień 2013 Napisano 27 Kwiecień 2013 A nie lepszy byłby mia_material z fakowaniem blurowania? Ew. mentalowe blinny oraz lamberty powinno Ci skrócić nieco czas, bo masz mniejszą konwersje danych w sensie mental musi przetłumaczyć sobie maykowy shader na własny jezyk i zapisać do sceny w przypadku mentalowych blinnów etc. zapisuje tylko do sceny. Jeśli masz Mayke 14 na stanie to możesz spróbować z Mila_materialami
Sebazx6r Napisano 27 Kwiecień 2013 Napisano 27 Kwiecień 2013 Mówisz ,że będzie szybciej? Mam 14 studencką. Zawsze mi mówiona mi że na tych shaderach będzie szybciej. Racja qrde mental też ma bliny swoje a pomyślałem o nich. Na dniach sprawdzę. Tylko czy mia material dziala w Viewport 2.0?
legomir Napisano 27 Kwiecień 2013 Napisano 27 Kwiecień 2013 Tak żartem to najszybciej byłoby przez XSI, bo wgl nie zapisujesz sceny xD
Sebazx6r Napisano 27 Kwiecień 2013 Napisano 27 Kwiecień 2013 ?? nie rozumiem Kilka shaderow zmienilem i swiatla na mentaloskie. W tym jedno z are light na spotlight z are light. I szybciej troche.
legomir Napisano 27 Kwiecień 2013 Napisano 27 Kwiecień 2013 XSI jako jedyne nie musi przesyłać do mentala sceny, bo jest świetnie zintegrowany(zresztą Arnold też bardzo lubi SI) dlatego może iść nieco szybciej, ale mówię to było w ramach żartu.
deshu Napisano 6 Maj 2013 Napisano 6 Maj 2013 Podłogę bym nieco rozjaśnił tam gdzie odbija klopa, może wzmocnił winietę w lewym dolnym rogu, i wyprostował bym piony, bo minimalnie się schodzą ku górze. Flary - kwestia gustu - mi nie przeszkadzają:) Aha, no i wyłącz świecącym kulom 'visible to reflections', bo na ścianie i w szkle je widać.
Fargate Napisano 8 Maj 2013 Napisano 8 Maj 2013 deshu: Dzięki, wezmę pod uwagę przy wprowadzaniu poprawek od architekta :) Kolejny wip - dodam wnętrze + swiatła i coś pokombinuje jeszcze z roślinnością bo jeszcze nie to :/
skalpel3d Napisano 8 Maj 2013 Napisano 8 Maj 2013 Fargate zmień albo tło albo światło jedno nie pasuje do drugiego
Biolo_idiota Napisano 9 Maj 2013 Napisano 9 Maj 2013 przy odrobinie photoshopa nie będzie to tak wielkimi problemem. Zależy czy celuje w katalogi, czy raczej robi Art : )
Orangegraphics Napisano 9 Maj 2013 Napisano 9 Maj 2013 Fargate, główne co tutaj razi to kolor trawy, jednakowy wszędzie i za bardzo nasycony, też trawa i łodygi kwiatkó chyba deliktanie za cienkiei się gubią, AA ci nie wyrabia
porti Napisano 9 Maj 2013 Napisano 9 Maj 2013 Fargate. jeszcze jedna sugestia. odsuń trawę odrobinę (5-10 cm) od elewacji i podestu bo ciężko będzie ją skosić :)
SWRSC Napisano 9 Maj 2013 Napisano 9 Maj 2013 taka jedno-nocna realizacja na wariata dla producenta grzejników: Pozdrawiam, SWRSC
Loki Napisano 9 Maj 2013 Napisano 9 Maj 2013 Ładne SWRSC, nie podoba mi się tylko podłoga na bliższym planie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się