Napisano 7 Kwiecień 201311 l Może mało to męskie ;) ale wrzucę render ostatni, który zrobiłem 4fun. No w zasadzie przyda się pewnie w scenie pewnej ale co tam:)
Napisano 7 Kwiecień 201311 l Może mało to męskie ;) ale wrzucę render ostatni, który zrobiłem 4fun. No w zasadzie przyda się pewnie w scenie pewnej ale co tam:)
Napisano 10 Kwiecień 201311 l Witam witam test łazienki , dwie wersje pokazuję wam i przy okazji mam pytanie jak to jest z aberracją chromatyczną? Jest jakiś złoty środek jak dobrze to robić ?
Napisano 11 Kwiecień 201311 l nic nie ma sorki, juz jest. A tu moim zdaniem jedna z lepszych broni WW2 , tzw. siekacz ;). Edytowane 12 Kwiecień 201311 l przez PrzemaSS_POL1
Napisano 16 Kwiecień 201311 l corona 35min (crop z 1500x1500) Edytowane 16 Kwiecień 201311 l przez Fargate
Napisano 17 Kwiecień 201311 l Ten las na ścianie ma być sztuczny czy naturalny? Mamy coś podobnego w firmie i wraz z nadejściem cieplejszych dni w całym budynku pojawiły się muszki owocówki :]
Napisano 17 Kwiecień 201311 l kepic fan motoryzacji ? :) hehe dosyć osobliwe wnętrzne pod względem architektonicznym, a test spokojnie mógłby być skończony. Można wiedzieć stworzyłeś taką ciekawą zieleń?
Napisano 17 Kwiecień 201311 l arev - raczej naturalny:) projekt nie jest mój, także ani ściana, ani beczki castrola to nie mój pomysł. Skoro piszesz, że macie takie coś w firmie, to wykorzystam Cię:) Możesz napisać czy oprócz minusów w postaci muszek, ma to jakieś plusy? W ciepłe dni jest przyjemniej siedzieć w pomieszczeniu z takim czymś? kowalskikamil - w sumie to nie test a bardziej już render for fun dla samego siebie, jest to bardziej dopracowana wersja tego co wysłałem klientowi. Ściana zrobiona z trzech modeli: proxy trawy i jeden liść rozsiane advenced painterem i bluszcz z modelu everów odpowiednio poprzestawiany.
Napisano 17 Kwiecień 201311 l Szczerze mówiąc trudno mi powiedzieć. Pomieszczenie jest duże, open space, i jakiegoś zauważalnego wpływu na klimat ta instalacja chyba nie ma. Poza tym powietrze jest milion razy filtrowane, suszone, nawilżane, chłodzone, ogrzewane, etc. Może coś się zmieni gdy nadejdą naprawdę ciepłe dni - na razie "ściółka" jest z nami przez zimę i tylko emanuje swoją obecnością :)
Napisano 20 Kwiecień 201311 l Testy kombo, którego na co dzień nie stosuje: houdini + keyshot. Bardzo przyjemna zabawa. Na dodatek wreszcie stworzyłem sobie procedure o której od dawna myślałem. Link do highresa Edytowane 20 Kwiecień 201311 l przez deshu
Napisano 22 Kwiecień 201311 l pecet - to co razi, to to że samochód wygląda jak oświetlony w studio, a znajduje się na zewnątrz. Gradient na boku rozchodzi się w taki sposób, jakby oświetlało go światło z drugiego słońca, a nie eviormentowe.
Napisano 22 Kwiecień 201311 l W taki sposób chciałem nieco uatrakcyjnić prostą bryłę pojazdu, wyszło jak wyszło. Przy robieniu zdjęć też się sztucznie doświetla aby uzyskać ciekawsze efekty.
Napisano 22 Kwiecień 201311 l Może byłoby lepiej, gdyby światło padające na bok było niebieskawe. Można by wtedy przyjąć że niebo się odbija. Teraz jest ciut zbyt neutralne. Mogę nie komentować jeśli sobie nie życzysz:P
Napisano 22 Kwiecień 201311 l Nie no po to wstawiam żeby otrzymać komentarze ;) Coś pokombinuje jeszcze.
Napisano 22 Kwiecień 201311 l I dalsze testy houdiniego. Właściwie wszystko już działa - tu podziękowania dla tmdaga i SYmka.
Napisano 22 Kwiecień 201311 l Bardzo w pytkę. Dziurki są zapewne losowo, ale jest możliwość mieć nad nimi 100% kontrolę? Rozmieszczenie, rozmiar, kształt?
Napisano 23 Kwiecień 201311 l Bardzo w pytkę. Dziurki są zapewne losowo, ale jest możliwość mieć nad nimi 100% kontrolę? Rozmieszczenie, rozmiar, kształt? Akurat ta procedura, jest skonstruowana w taki sposób, żeby otrzymać ten konkretny efekt. Stworzenie takiej, która tworzyła by w każdym poligonie dziurę, nadawała grubość i wygładzała byłoby sporo łatwiejsze niż to powyżej. A kształt dziury można by kontrolować ilością podziałów przed wygładzaniem - jak w zwykłym polymodelingu. a jak w maxie takie dziurki robić? Właśnie dlatego nie robię tego w maksie, tylko w houdinim. Można by to wymodelować ręcznie, ale mi zależało na możliwości przerabiania na dziurawca dowolnego obiektu za pomocą 2-3 kliknięć, oraz na tym, by ten sam obiekt można było wypluwać w różnych kombinacjach. Dla przykładu, te 5 wersji 'u' robiłem może 3 minuty: Edytowane 23 Kwiecień 201311 l przez deshu
Napisano 23 Kwiecień 201311 l a to nie można zrobić tego displacementem z clippingiem? efekt będzie identyko a możliwości edycyjne chyba nawet większe?
Napisano 23 Kwiecień 201311 l Raczej nie... Dlaczego "raczej nie"? W render timie na pewno można uzyskać podobny efekt, ale będzie to mniej interaktywne, a dwa trudniejsze do renderowania. Fajny ser deshu!
Napisano 23 Kwiecień 201311 l Dzieki SYmek:) Legomir ma racje, displacement odpada, ze względu na wewnętrzne struktury (w napisach akurat były wyłączone). Przykład:
Napisano 23 Kwiecień 201311 l Dlaczego "raczej nie"? możliwości edycyjne chyba nawet większe? Raczej nie... ale będzie to mniej interaktywne 10 znaków...
Napisano 23 Kwiecień 201311 l Dzięki. Jestem zadowolony, a teraz koniec tych testów i trzeba to wykorzystać sensownie:)
Napisano 27 Kwiecień 201311 l Kumpel takie struktury w maxie jakims skryptem w maxi jechal. Spytam to powiem. Staram sie uzyskac jak najkrotszy czas renderingu. Skaldane z Beauty depth, oclusion, fog, caustic. Mental ray maya Photoshop. Edytowane 27 Kwiecień 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 27 Kwiecień 201311 l Prawdę mówiąc wygląda to troche jak render sprzed 10 lat. Blinn na każdy obiekt, teksturka i duży bump.
Napisano 27 Kwiecień 201311 l Zgadza się blin, lamber, phong plus mapowanie diffuse, refleks, bump, ręcznie zrobiony IOR dla refleksji (sampler info plus rampa). Powyłączałem blurowanie wszędzie. Na paru elementach jest IOR i refrakcje (butelka i część opakowania DVD). Ogólnie chce skrócić czas do 5-6min na klatkę. Teraz około 10 min na wszystkich warstwach. Chcę zrobić animację, i tak długo będzie się renderować. Render w mental rayu. Nie używałem innych materiałów. Mógłbym spróbować lepiej ale czas renderu by się znacznie wydłużył a tego nie chcę.
Napisano 27 Kwiecień 201311 l A nie lepszy byłby mia_material z fakowaniem blurowania? Ew. mentalowe blinny oraz lamberty powinno Ci skrócić nieco czas, bo masz mniejszą konwersje danych w sensie mental musi przetłumaczyć sobie maykowy shader na własny jezyk i zapisać do sceny w przypadku mentalowych blinnów etc. zapisuje tylko do sceny. Jeśli masz Mayke 14 na stanie to możesz spróbować z Mila_materialami
Napisano 27 Kwiecień 201311 l Mówisz ,że będzie szybciej? Mam 14 studencką. Zawsze mi mówiona mi że na tych shaderach będzie szybciej. Racja qrde mental też ma bliny swoje a pomyślałem o nich. Na dniach sprawdzę. Tylko czy mia material dziala w Viewport 2.0?
Napisano 27 Kwiecień 201311 l Tak żartem to najszybciej byłoby przez XSI, bo wgl nie zapisujesz sceny xD
Napisano 27 Kwiecień 201311 l ?? nie rozumiem Kilka shaderow zmienilem i swiatla na mentaloskie. W tym jedno z are light na spotlight z are light. I szybciej troche.
Napisano 27 Kwiecień 201311 l XSI jako jedyne nie musi przesyłać do mentala sceny, bo jest świetnie zintegrowany(zresztą Arnold też bardzo lubi SI) dlatego może iść nieco szybciej, ale mówię to było w ramach żartu.
Napisano 6 Maj 201311 l Podłogę bym nieco rozjaśnił tam gdzie odbija klopa, może wzmocnił winietę w lewym dolnym rogu, i wyprostował bym piony, bo minimalnie się schodzą ku górze. Flary - kwestia gustu - mi nie przeszkadzają:) Aha, no i wyłącz świecącym kulom 'visible to reflections', bo na ścianie i w szkle je widać.
Napisano 8 Maj 201311 l deshu: Dzięki, wezmę pod uwagę przy wprowadzaniu poprawek od architekta :) Kolejny wip - dodam wnętrze + swiatła i coś pokombinuje jeszcze z roślinnością bo jeszcze nie to :/
Napisano 9 Maj 201311 l przy odrobinie photoshopa nie będzie to tak wielkimi problemem. Zależy czy celuje w katalogi, czy raczej robi Art : )
Napisano 9 Maj 201311 l Fargate, główne co tutaj razi to kolor trawy, jednakowy wszędzie i za bardzo nasycony, też trawa i łodygi kwiatkó chyba deliktanie za cienkiei się gubią, AA ci nie wyrabia
Napisano 9 Maj 201311 l Fargate. jeszcze jedna sugestia. odsuń trawę odrobinę (5-10 cm) od elewacji i podestu bo ciężko będzie ją skosić :)
Napisano 9 Maj 201311 l taka jedno-nocna realizacja na wariata dla producenta grzejników: Pozdrawiam, SWRSC
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto