Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

le_chu, super robota. jak żywcem z katalogu

 

Karkoś wypas jak zwykle. Twoje scenki for fun zawsze prezentują poziom. tylko ta świecąca cytryna :d

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

taka nostalgia... grzybow juz w lesie nia nie ma :(

 

test4.jpg

Edytowane przez Morphe

Napisano

Mało ale ładnie.

 

p.s.

kopę lat, dawno cię tu nie było :)

Napisano

morphe nie wyświetla mi się

le_chu profesjonalnie

Karkosik bardzo fajnie sie na to patrzy, zazdroszczę Ci że masz chęci do siedzenia przed komputerem kiedy nie musisz.

Napisano

dzięki panowie za pozytywny odbiór

morphe - wrzuć hiresa prośba :)

 

ode mnie jeszcze parę detali do wnętrz:

 

9frq.jpg

 

ahwj.jpg

 

r81g.jpg

 

msxo.jpg

 

nz7d.jpg

Napisano

Morphe wow dawno cie nie bylo na forum. Kiedys sie nawet zastanawialem czy robisz jeszcze w 3d i jestes tak zajety ze nie masz czasu na forum i po prostu robisz cos innego, bo twoja zielen zawsze wymiatala... Wiec jak robisz w 3d czy teraz to tylko hobby ? I tez chetnie zobaczyl bym hi-resa

 

le_chunajbardzije podoba mi sie shocik z lyzeczkami wlozonymi jedna w druga i ladny DOF w ostatnim

Napisano

le_chu łyżeczki włożone jedna w drugą genialne!!! Kolorki cudne. Konik śmiechowy taki, świetne detale, jedziesz dalej!

Napisano

ode mnie na dzisiaj szybki test sztucznego oświetlenia: ies, photometric:

 

int001srgb_zps3967ba30.jpg~original

Edytowane przez hkropinski

Napisano

Pracuję nad tutkiem ze strony Viscorbel i mam problem z dobrym oteksturowaniem drewna i uzyskaniem odpowiedniego shaderu dla drewna podłogi.

Stąd moje pytanie do Was. Na screenie zaznaczyłem miejsce, które mimo zabawy w mapowanie nie oteksturowuje się dobrze. Na renderingu wygląda jeszcze jako tako dzięki temu, że drewno ma duże słoje, ale na teksturze próbnej widać gołym okiem, że tekstura jest porozciągania dziwnie.

 

Drugi problem dotyczy uzyskania fajnego shaderu drewna podłogi z odbiciami jakie udało się uzyskać na drewnie krzesła (dodać dobrze na ciemnych nóżkach krzesełka). Shader jasnobrązowego drewna jest tejsturą z nałożoną mapą reflect. Odbicia są bardzo fajne lecz na drewnie podłogi nie udaje mi się takich samych zrobić bo do jej oteksturowania używam materiału multitexture, który jest podpięty do diffuse map.

 

Jakieś pomysły jak uzyskać realistyczne odbicia na podłodze?

 

840f7851c4749.jpg

 

82280244a1930.jpg

Napisano
Zdjęcia się nie wyświetlają :)

 

U mnie na dwóch kompach się wyświetlają...

Napisano

hkropinski - ciut bym wzmocnił to światło, z okien również.

rakiety - niestety u mnie na dwóch komputerach mam komunikat "zakaz hotlinkowania" także jacekszy0 ma rację :)

le_chu - bardzo estetycznie i smakowicie to pokazane.

Morphe - więcej kadru poproszę bo kompletnie nie ma się do czego przyczepić. Świetne! :)

Napisano

Teraz powinno się wyświetlać

 

Pracuję nad tutkiem ze strony Viscorbel i mam problem z dobrym oteksturowaniem drewna i uzyskaniem odpowiedniego shaderu dla drewna podłogi.

Stąd moje pytanie do Was. Na screenie zaznaczyłem miejsce, które mimo zabawy w mapowanie nie oteksturowuje się dobrze. Na renderingu wygląda jeszcze jako tako dzięki temu, że drewno ma duże słoje, ale na teksturze próbnej widać gołym okiem, że tekstura jest porozciągania dziwnie.

 

Drugi problem dotyczy uzyskania fajnego shaderu drewna podłogi z odbiciami jakie udało się uzyskać na drewnie krzesła (dodać dobrze na ciemnych nóżkach krzesełka). Shader jasnobrązowego drewna jest tejsturą z nałożoną mapą reflect. Odbicia są bardzo fajne lecz na drewnie podłogi nie udaje mi się takich samych zrobić bo do jej oteksturowania używam materiału multitexture, który jest podpięty do diffuse map.

 

Jakieś pomysły jak uzyskać realistyczne odbicia na podłodze?

 

 

 

out.php?i=649984_pytanko.jpg

 

out.php?i=649983_render2.jpg

 

out.php?i=649982_render1.jpg

Napisano

Obstawiam, że ta podłoga to zwykły diff + zwykły szary jakiś (trzeba potestować) w slocie reflect i glossiness zjechane w dół do jakiejś tam wartości.

Napisano

1. a jakie jest pytanie, jeżeli chodzi o to jak to zmapować - podobnie jak z siedzeniem - zaznaczasz krawędzie, convert to seems i relax

2. pamiętaj, że na drewnie w nogach masz inny kąt padania światła, na podłodze wszystko zależy od reflect mapy, po odbiciach krzesła wygląda jakby w ogóle jej nie było, ale jeżeli masz mapę b/w możesz pobawić się ustawieniami rgb lub zwiększyć różnice pomiędzy b/w w Color Map (to wszystko tyczy się ustawień bitmapy w reflect)

Napisano

Morphe super!! pokaż więcej.

le_chu Dobrą robotę robisz, podoba mi się wszystko. No może poza drewnem w stołku (obrazek chyba f9lc.jpg)

 

Dam jeszcze od siebie żeby nie kłapać na próżno

window_prew_by_nentamer-d6t68hd.jpg

Napisano

nie wiem czemu ale jak patrzę na tą podłogę to mam wrażenie że jest namalowana. naklejony jest ten wzór na normalne deski. nie wiem w sumie czemu.

Napisano

Sroka - ta podłoga to troche za bardzo. Chrom i krzesła nieprzesadzone. Ładne kadry.

Może ciut dofa?

Napisano

Morphe: Miazga... coś niesamowitego. Te liście to też jakiś scatter czy jak to działa? To w ogóle jakiś komercyjny projekt czy dla siebie?

 

S.

Napisano

to tylko model mchu i borowki ;) ale znaczy ze wyszedl w miare realistycznie skoro sie podoba... zawsze sie tego boje ze pokesperymentuje.. a wyjdzie kiszka:/, liscie painterkiem poukladalem rozne moduly.. do proxy no i mozna sypac... a scenka generalnie dla siebie, sie uda do czegos uzyc sie uzyje, ale moze sie zmotywuje i zrobie jakis obrazek w tej tematyce z jakims domkiem w sceneri? albo pajakiem na pajeczynie ;)

Napisano

Kramon: Ciekawego? Hmmm chyba nie, jest podobny do reszty ( NOX, Arion, Maxwell... )

Mi po prostu najbardziej przypadł do gustu :) tak samo jak NOX (czekam na najnowszą wersję bo ponoć niebawem ma być).

 

A i tak poza tematem: yyyy dlaczego dostałeś dwa minusy pod wypowiedzią? nie rozumiem...

 

Takie:

6uk4.jpg

 

Po post:

guu7.jpg

Edytowane przez Sroka8888

Napisano

Ładny szum, ładny dof, ładne kadry. Ale czemu renderujesz liście z folii? :)

Napisano
Kramon: Ciekawego? Hmmm chyba nie, jest podobny do reszty ( NOX, Arion, Maxwell... )

Mi po prostu najbardziej przypadł do gustu :) tak samo jak NOX (czekam na najnowszą wersję bo ponoć niebawem ma być).

 

A i tak poza tematem: yyyy dlaczego dostałeś dwa minusy pod wypowiedzią? nie rozumiem...

 

dla zasady mi dają :D btw podbijam że ładny dof fajniejszy niż w cycles.

Napisano

They just got trolled! Jeżeli osoba lajkuję @UP mój komentarz to zgadza się z tym iż tamte negatywy były bez sensu i indigo ma ciekawszy dof.

A jak negują XD to uważają że blender lepszy trololo xD

 

Dobra ale do sedna. Ostatnio klepie sobię rendery aut, nie celuje zbytnio w realizm raczej w kolorystyke styl, po prostu ma być fajne i przyjemne dla oka. Jak zbiorę trochę tych renderów to wrzucę do Skończonych. Chciałem tym renderem podkreślić ostre krawędzie i dynamikę.

Blender Cycles.

 

finall_render_by_kr4mon-d6uvl2e.jpg

Napisano

deshufajny potworek :D, abberacja prosto z corony czy w poscie robiona ?

 

Kroamon jak chcesz podkreslic dynamike to przydalby sie jakis motion blur, bo na razie te linie z tla z bardzo statycznym autem slabo ze soba wspolgraja

Napisano
deshufajny potworek :D, abberacja prosto z corony czy w poscie robiona ?

Dzieki. Potworek może niebawem będzie miał nawet zastosowanie!:P

Aberracja z nuke.

Napisano

Kroamon jak chcesz podkreslic dynamike to przydalby sie jakis motion blur, bo na razie te linie z tla z bardzo statycznym autem slabo ze soba wspolgraja

 

no właśnie nie chciałem dawać motion blura na felgi, bo chciałem je pokazać ale w sumie kurcze wiem że to się trochę gryzie :X i sam nie wiem w sumie jak zrobić.

Napisano

Wizualizacja pokazująca schemat wiaduktu. Klient zabronił pokazywania wszelkich detali jak: linie na drodze, znaki, wjazdy na działki itp.

Jestem świadom mnogości niedoróbek ;)

 

8216975e245cab05.jpg

7338b3998a1faaca.jpg

Napisano

ładne Pionix, malujecie teksturę podłoża pod każdy osobny segment czy to jakiś inny patent na zróżnicowanie?

Pozdrawiam,

Napisano

rowniez uwazam, ze bardzo fajnie to wyglada. jak mapujesz teren ze tu i uwdzie cos innego sie pokazuje (trawa/gleba)

 

ps. swrsc -telepatia? ;)

Napisano

Materiał terenu to generalnie mix tekstur (foty dużego terenu z góry + foty trawy + foty gleby piaszczystej). Zróżnicowanie na skarpach uzyskane za pomocą groundwiz mapy która to pozwala kontrolować mieszanie tekstur w zależności od nachylenia terenu. Cały teren potraktowany jako jeden obiekt z jednym płaskim mapowaniem i jedną maską dla mocniejszego zróżnicowania terenu przy domach i magazynach.

Napisano

Fajne. Jedynie "zabudowania" odbiegają realizmem od roślinności i terenu. No i tory kolejowe też jakoś "wyskakują", szczególnie na drugim ujęciu. Pewnie dlatego, że podkłady kolejowe raczej są układane gęściej i teraz torowiska wyglądają za duża w stosunku do reszty otoczenia.

Ale pewnie to dzieło zawiśnie w formie plakatu i takie drobiazgi będą niezauważalne.

Napisano

Deshu mi przypomniał o takim rendererze jak Corona. (Dzięks!)

Do corony podchodzę drugi raz i tym razem zostanę chyba na dłużej.

CR-Z od Vizpeople. Aczkolwiek materiały robiłem sam od nowa ;)

 

RenderCRZ.jpg

Napisano

Pionix: bardzo sympatyczne. Aż bym pograł w jakiś transport, albo simcity.

Napisano

pionix: Zdradziłbyś jak poradziłeś sobie z dopasowywaniem terenu do jezdni ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności