Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Rozmiar dobry, wydaje mi się, że Łukasz bardziej miał na myśli, że jak na trawnik w ogródku to równo przycięta powinna być. ;) Jak na takie "haszcze" to bym wręcz chyba powiedził, że za mała. Szkoda, że ta lewa strona taka rozmazana, całość by była bardziej czytelna i łatwiejsza do oceny. ;)

 

Ode mnie taki bzdet coby po próżnicy nie gadać.

 

2.RGB_color_00000.jpg

 

Sz.

Napisano

Japierdziele...@pressenter tyle lat na forum i wciąż to samo, Pomyliłeś dział ! Tutaj nie fotografia tylko RENDERY TESTOWE!!!

a tak serio to Piekny ten kwiatek. Ten bzdet to bez?

Napisano

@pressenter - dzięki za komentarz, Twój bez jak najbardziej pr0 :) bardzo ładnie to się prezentuję,

 

ja natomiast podrzucam mój testowy ogródek :)

 

surowy render:

 

ImoEm.jpg

 

po lekkim PS:

 

R6o8k.jpg

 

pozdrawiam,

Napisano

mial ktos z Was moze taki 'toksyczny wyciek' na renderze? :D W low resie rendzilo sie normalnie, wrzucielm high res region i takie cudo powstalo :) w sumie nic tu specjalnego nie uzywalem, standardowe materialy + vray glare.

 

rendererror.jpg

Napisano

aha ! niestety rozwiązania Twojego problemunie mam, pytałem bo nie chce jutro niemiłych niespodzianek :)

daj znać co było przyczyną tego zielonego bloba.

pozdro!

Napisano

Fargate: znając Twoje dotychczasowe prace to chyba nie zgrzeszę mówiąc, że zrobiłbyś coś chyba nawet lepszego w vray, a na pewno dużo szybciej i z mniejszym szumem. ;)

 

vision3d: z mojego punktu widzenia ten vraybloom to dość mocno zbugowany ficzer. Swego czasu na przykład, przy renderach powyżej 4k px, miewał po zakończonym renderze resetować mi vfb, zanim zdążyłem w ogóle zapisać img.

 

Sz.

Napisano

pressenter: Najprawdopodobniej masz racje :) Sprawdzałem czy można by wykorzystać maxwella w pracy, ale tam mam tylko jedno i7 i w dodatku standardowo taktowane :( To wyżej szlo na i7 4,6GHz w rozdzielczości 1500 pix na dłuższym boku 20h - to nawet dla mnie jest dużo za dużo :P

Napisano

Xiz0r: Chce zaznaczyć że się na nim nie znam (bawię się) wiec pewnie ludzie którzy go wykorzystują do pracy na co dzień lepiej by zoptymalizowali tą scenę i pewnie czas był by krótszy.

 

kozioo: Teraz to widać strasznie, po powiększeniu mniej :) I ładne to zielone :D

Napisano

Swego czasu na przykład, przy renderach powyżej 4k px, miewał po zakończonym renderze resetować mi vfb, zanim zdążyłem w ogóle zapisać img.

 

Sz.

 

o tak, potwierdzam:) wczoraj mi wlasnie zaczelo tez resetowac na co drugim probnym renderze w high res.

Napisano
pressenter: Najprawdopodobniej masz racje :) Sprawdzałem czy można by wykorzystać maxwella w pracy, ale tam mam tylko jedno i7 i w dodatku standardowo taktowane :( To wyżej szlo na i7 4,6GHz w rozdzielczości 1500 pix na dłuższym boku 20h - to nawet dla mnie jest dużo za dużo :P

 

Łał, przyznam że liczyłem na jakieś 7-8h max dla i7... 20h to jest coś strasznego.

 

Sz.

Napisano

androidek w drugim ujeciu lepiej,ale w pierwszym juz nie pasuje, tak wystaje...kakało przypomina :D

 

Przyjemnie Ci wyszło, choć przepalenia lekko dokuczają. Dla tej samej klientki co ostatnio? :>

Napisano

Wiem ze było na poprzedniej stronie ale starałem się poprawić w PS to co zepsułem wcześniej. Jest lepiej?

file.html

klikając w obrazek -> hires

Napisano

Kurcze, Fargate mam wrażenie, że kapkę przesadzasz z postpro. Wygląda jakby cienie były czasem brązowe, czasem fioletowe. Tynk to chyba przechodzi w różnych miejscach pełną paletę od zieleni przez błękity po jakieś czerwienie. I troszkę dziwnie te bajkowe chmurki tam wyglądają. Troszkę to uspokoić i by było bardzo fajnie.

 

indian: bardzo fajny misiu.

 

NV: No ta wersja jak na razie najlepsza, ale jeśli idzie o tą scenę to już chyba powoli ffightera i jego hummera prześcigasz w czasie. xD

 

Ode mnie taki... takie... no nie wiem, wygląda to na coś?

 

50.jpg

 

Sz.

Napisano

pressenter: Dzięki, chyba na siłę chce żeby było inaczej niż robią inni :P Pracuje nad tym by było lepiej :)

 

Co do twojego to wypełnił bym kadr chmurami, podkręcił shaderki i będzie front :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności