lukasz1330 Napisano 1 Maj 2012 Napisano 1 Maj 2012 Chyba za duża ta trawa, drobniejsza powinna być, tzn tak mi się wydaje :)
pressenter Napisano 1 Maj 2012 Napisano 1 Maj 2012 Rozmiar dobry, wydaje mi się, że Łukasz bardziej miał na myśli, że jak na trawnik w ogródku to równo przycięta powinna być. ;) Jak na takie "haszcze" to bym wręcz chyba powiedził, że za mała. Szkoda, że ta lewa strona taka rozmazana, całość by była bardziej czytelna i łatwiejsza do oceny. ;) Ode mnie taki bzdet coby po próżnicy nie gadać. Sz.
Karkosik Napisano 1 Maj 2012 Napisano 1 Maj 2012 Japierdziele...@pressenter tyle lat na forum i wciąż to samo, Pomyliłeś dział ! Tutaj nie fotografia tylko RENDERY TESTOWE!!! a tak serio to Piekny ten kwiatek. Ten bzdet to bez?
pressenter Napisano 2 Maj 2012 Napisano 2 Maj 2012 Hehe, dzięki. Karkosik to raczej nic konkretnego, to na prawdę taki bzdet na szybko na potrzeby tego: http://pressenterdesign.com/EN/?p=847 ;) Sz.
jahred6 Napisano 2 Maj 2012 Napisano 2 Maj 2012 Ślicznie press, nie zatrzymujesz się na ani chwilę :)
siter90 Napisano 5 Maj 2012 Napisano 5 Maj 2012 @pressenter - dzięki za komentarz, Twój bez jak najbardziej pr0 :) bardzo ładnie to się prezentuję, ja natomiast podrzucam mój testowy ogródek :) surowy render: po lekkim PS: pozdrawiam,
legomir Napisano 5 Maj 2012 Napisano 5 Maj 2012 No na ogródek to, to nie wygląda raczej na trawnik ;) Po postpro wydaje mi się, że kolory są mniej naturalne
Fargate Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 SWRSC: Bardzo przyjemne, klient zadowolony? lukasjogabonito: Udany test, teraz podkręć shaderki i będzie git :)
Stachu Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 taki tam nowy projekt @lukasjogabonito fajnie to wyglada, jak foto
FF Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 tak off top, to generacja boxstera jest duzo brzydsza niz poprzednia
siter90 Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 Jak zrobiona trawka? trawa to modele 3D rozrzucone CS-em, jeszcze z nią potrenuję i podrzucę nowe testy
vision3d Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 mial ktos z Was moze taki 'toksyczny wyciek' na renderze? :D W low resie rendzilo sie normalnie, wrzucielm high res region i takie cudo powstalo :) w sumie nic tu specjalnego nie uzywalem, standardowe materialy + vray glare.
Bonifatz Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 Hej Vision to tak po updejcie się stało ? czy jeszcze na poprzedniej wersji jedziesz ?
vision3d Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 na poprzedniej, wydaje mi sie ze to vray bloom effect cos zamieszal, pierwszy raz cos takiego widze :)
Bonifatz Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 aha ! niestety rozwiązania Twojego problemunie mam, pytałem bo nie chce jutro niemiłych niespodzianek :) daj znać co było przyczyną tego zielonego bloba. pozdro!
lukasjogabonito Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 (edytowane) kolejny test bliźniaczej łazienki: Edytowane 10 Maj 2012 przez lukasjogabonito
pressenter Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Fargate: znając Twoje dotychczasowe prace to chyba nie zgrzeszę mówiąc, że zrobiłbyś coś chyba nawet lepszego w vray, a na pewno dużo szybciej i z mniejszym szumem. ;) vision3d: z mojego punktu widzenia ten vraybloom to dość mocno zbugowany ficzer. Swego czasu na przykład, przy renderach powyżej 4k px, miewał po zakończonym renderze resetować mi vfb, zanim zdążyłem w ogóle zapisać img. Sz.
Fargate Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 pressenter: Najprawdopodobniej masz racje :) Sprawdzałem czy można by wykorzystać maxwella w pracy, ale tam mam tylko jedno i7 i w dodatku standardowo taktowane :( To wyżej szlo na i7 4,6GHz w rozdzielczości 1500 pix na dłuższym boku 20h - to nawet dla mnie jest dużo za dużo :P
Orangegraphics Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 nie wierzę, przecież to w większości rendererów zajęło by max 30 min. aż tak wolny jest maxwell?
kozioo Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Szkoda że obrazek taki przeostrzony, może gdyby nie to szum byłby mniej widoczny;) A ode mnie taki szybki render studyjny.
Fargate Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Xiz0r: Chce zaznaczyć że się na nim nie znam (bawię się) wiec pewnie ludzie którzy go wykorzystują do pracy na co dzień lepiej by zoptymalizowali tą scenę i pewnie czas był by krótszy. kozioo: Teraz to widać strasznie, po powiększeniu mniej :) I ładne to zielone :D
vision3d Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Swego czasu na przykład, przy renderach powyżej 4k px, miewał po zakończonym renderze resetować mi vfb, zanim zdążyłem w ogóle zapisać img. Sz. o tak, potwierdzam:) wczoraj mi wlasnie zaczelo tez resetowac na co drugim probnym renderze w high res.
pressenter Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 pressenter: Najprawdopodobniej masz racje :) Sprawdzałem czy można by wykorzystać maxwella w pracy, ale tam mam tylko jedno i7 i w dodatku standardowo taktowane :( To wyżej szlo na i7 4,6GHz w rozdzielczości 1500 pix na dłuższym boku 20h - to nawet dla mnie jest dużo za dużo :P Łał, przyznam że liczyłem na jakieś 7-8h max dla i7... 20h to jest coś strasznego. Sz.
lukasjogabonito Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Łał, przyznam że liczyłem na jakieś 7-8h max dla i7... 20h to jest coś strasznego. Sz. razy 20 ujęć z kamer ;)
Orangegraphics Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 odemnie 2 wizki wykonane ostatnio, obie bardzo szybkie terminy( tak zwane "na wczoraj" :) )
Camel Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 androidek w drugim ujeciu lepiej,ale w pierwszym juz nie pasuje, tak wystaje...kakało przypomina :D Przyjemnie Ci wyszło, choć przepalenia lekko dokuczają. Dla tej samej klientki co ostatnio? :>
Orangegraphics Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Androidek od Indiana z forum, polecam modele od niego:), nie Dunuś, klient inny
pionix Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Przyjemnie czysto to wygląda. Może ewentualnie zastanowiłbym się czy biel nie jest zbyt zimna.
Fargate Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Wiem ze było na poprzedniej stronie ale starałem się poprawić w PS to co zepsułem wcześniej. Jest lepiej? klikając w obrazek -> hires
!Ewert Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 ten szum ma nawet swój klimat. Fajnie to wygląda. teraz wygląda lepiej. Masz sprzęt wiec wyrenderuj to bez szumów :)
Fargate Napisano 11 Maj 2012 Napisano 11 Maj 2012 (edytowane) skończony projekt Edytowane 12 Maj 2012 przez Fargate
t0m3k Napisano 12 Maj 2012 Napisano 12 Maj 2012 fajny misiek. jak mozesz to napisz cos o materiale tego misia bo idealnie nadawalby sie na dywaniki itp.
pressenter Napisano 14 Maj 2012 Napisano 14 Maj 2012 Kurcze, Fargate mam wrażenie, że kapkę przesadzasz z postpro. Wygląda jakby cienie były czasem brązowe, czasem fioletowe. Tynk to chyba przechodzi w różnych miejscach pełną paletę od zieleni przez błękity po jakieś czerwienie. I troszkę dziwnie te bajkowe chmurki tam wyglądają. Troszkę to uspokoić i by było bardzo fajnie. indian: bardzo fajny misiu. NV: No ta wersja jak na razie najlepsza, ale jeśli idzie o tą scenę to już chyba powoli ffightera i jego hummera prześcigasz w czasie. xD Ode mnie taki... takie... no nie wiem, wygląda to na coś? Sz.
Fargate Napisano 15 Maj 2012 Napisano 15 Maj 2012 pressenter: Dzięki, chyba na siłę chce żeby było inaczej niż robią inni :P Pracuje nad tym by było lepiej :) Co do twojego to wypełnił bym kadr chmurami, podkręcił shaderki i będzie front :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się