kotisded Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 Jak dla mnie PRO, świetna robota chłopaki. Popieram takie akcje i "szacun", że to robicie. :)
Blesik Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 (edytowane) :D wielkie brawa :D Edytowane 14 Marzec 2013 przez CzAk1
Traitor Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 (edytowane) Widac potezna ilosc pracy. Fajnie kopie dupe:) Edytowane 14 Marzec 2013 przez CzAk1
tweety Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 (edytowane) To tylko tak dla uzupełnienia pełna lista płac :) Client: ALIVIA Fundacja Onkologiczna Osób Młodych Agency: DDB Director: Damian Nenow CG Supervisor: Kamil Pohl Production manager: Justyna Supernak Senior artist: Michał Gryn Concept: Jakub Jabloński, Rafał Wojtunik Animation: Łukasz Burnet, Sebastian Kalemba, Damian Nenow Rendering: Artur Szymczak, Dawid Kopestyński, Michał Gryń, Kamil Pohl Simulation: Marek Sulęcki, Piotr Suchodolski, Bartosz Grzybowski Compositing: Dennis Nikolayenia, Manuela Balk Modelling: Artur Owśnicki, Łukasz Smaga Rigging: Mateusz Popławski Grading: Piotr Sasim Edytowane 14 Marzec 2013 przez tweety
Traitor Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 Kamil, blad macie w nazwisku. Gryn, a nie Gryń;)
bartolomeo Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 fajne fajne. Naprawdę dobrze to się ogląda. Mi osobiście miejscami brakuje motion blura, obraz jest jakby trochę z gry komputerowej przez to - za ostry. ale to duperel. gratulacje projektu :) i w słusznej sprawie :)
wroniec Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 Animacja świetna, aż zacząłem kibicować śwince. Widzę, że Archive coraz popularniejszy w waszych produkcjach.
WWWoj Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 Mam nadzieję, że kogos z rakiem podniosło na duchu, lub może spodoba się jakiemuś choremu dzieciakowi? Pieniądze mogą wszystko, nawet życie ratują pieniądze nie ludzie :D Ja osobiście mam dość mieszane uczucia do tej metafory, życie to jednak nie gra, ale zdecydowanie proageowo wyszło! Co by nie mówić dobra inicjatywa! gratulacje i więcej takich tematów!
mallow Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 Zgadzam się z WWWojem. Metafora, taki growy klimat... jakoś mi to nie do końca pasuje. Wykonanie bardzo fajne. Na pewno szacunek za to, że się zaangażowaliście. Jeśli to komuś pomoże, to tylko się cieszyć.
Plastique Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 Gratki dla całej ekipy. Podoba mi się bardzo. Innym się chyba też podoba, bo już widzę tu i tam, że idzie w viral :)
olaf Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 ciekawa koncept, widać chyba ze na szybko lub po kosztach bo partikle i oświetlenie bardzo średnie. Zgaduje, że pierwszy milion pójdzie chyba na remont tego szpitala.
kotisded Napisano 14 Marzec 2013 Autor Napisano 14 Marzec 2013 Ojtam olaf, chyba nie spodziewasz się jakości Hobbita za darmo... albo ćwierć darmo. Wydaje mi się, ze użyli ten projekt jako pole testowe do Cyberpunka i świetnie, dwie pieczenie na jednym ogniu, pewnie też bym tak zrobił. Czerwony stwór wymiata. Timing rewelka. Animacje prowypasione moim zdaniem. A oświetlenie i particle nazwałbym raczej "stylizowane" niż tanie.
dziadek3D Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 choroby nowotworowe to bardzo ludzkie nieszczęście... a to co tu pokazano jest mocno nie ludzkie.... tosterów nie należy wstawiać wszędzie.... jak leci.... koszmarne nieporozumienie.....!!!...:)))
olaf Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 kot - nie doczytałem ze to pro bono. No to bardzo miły gest. Po prawie finansowym i wykładach o fundacjach mam tylko gorzkie, cyniczne spojrzenie na sprawę ale mam nadzieje, że osiągnie cel, jaki większość uważa za cel fundacji i nie będę trolował, bo praca szlachetna. Z drugiej strony skoro znów postuje, to powiem, że świetnie pokazana jest brutalność samego raka bez epatowania scenkami szpitalnymi, które już chyba medialnie nie mają takiego impaktu co kiedyś. Też kibicowałem śwince.
rice Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 realizacja rewelacja ale wg mnie tekst piosenki nie na miejscu
kotisded Napisano 14 Marzec 2013 Autor Napisano 14 Marzec 2013 Olaf- pojęcia nie mam, swoje lata kaowca dla wośpa zrobiłem, to z doświadczenia tak raczej strzelam. Zresztą, to raczej bez znaczenia.
WWWoj Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 Z drugiej strony skoro znów postuje, to powiem, że świetnie pokazana jest brutalność samego raka bez epatowania scenkami szpitalnymi, które już chyba medialnie nie mają takiego impaktu co kiedyś. Też kibicowałem śwince. Wierz mi... ten fragment twojego posta jest bez sensu! Brutalność raka jest w tym spocie całkowicie pominięta, nie oceniam czy to dobrze czy źle, prawdopodobnie nawet nie da się tego pokazać w ujęciu indywidualnym i to może być jakimś uzasadnieniem dla takiego zobrazowania.
olaf Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 WWWoj dlaczego bez sensu, ja tam widze pokazanie brutalności choroby, a że Ty widzisz to inaczej, to przecież żaden problem.
Gość Chrupek3D Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 coś z czymś się tłucze bez sensu i to ma być pomysł... nie bardzo rozumiem. Poza tym, kompletnie nie wiem co z czym się tłucze, bo nie rozróżniam... tu trzeba jakiegoś francuza, żeby dał historię i pomysł na realizacje, co zapewni smak, sens i estetykę.
Rotomonks Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 Jest w tym filmiku jakiś spory dysonans. Wykonanie mi się podoba, animacja, render, kompo. Ale przekaz jest strasznie łopatologiczny. Świnka skarbonka bije się z rakiem. I monety jak w reklamie teleturnieju. Niemniej całość przyciąga uwagę, technicznie bardzo fajne. Rzeczywiście pojawiają się gry, "symulatory walki z rakiem", których skuteczność we wspieraniu terapii jest udowodniona. Ale tekst, że pieniądze mogą pokonać raka jest wielkim nieporozumieniem. Tu trzeba zmiany myślenia a nie funduszy: http://www.brightsideofnews.com/news/2013/2/28/16-year-old-that-found-a-cheap-cancer-test-moves-onto-tricoder-x-prize.aspx
Rotcore Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 całkowicie do mnie coś takiego nie trafia... może nie ten target, może to dla dzieci, nie wiem... mało poważne jak na poważną chorobę... nie te wartości, pieniądz stawiany wyżej nad wolą ducha, wewnętrznej siły chorego człowieka, silnej woli, chęci życia, miłości rodziny, i wiele innych znacznie ważniejszych od walonego pieniądza...
MariushO Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 Oj, oj chłopaki! No nie piszcie, ze akurat w walce z rakiem pieniądze nie sa ważne. Ma wogole ktoś z Was pojecie ile kosztuje leczenie raka? Moim zdaniem tworcy tutaj ukierunkowali wlasnie na ten konkretny problem wielu rodzin. To nie jest tak,ze silna wola i chec zycia pokonają chorobę. Wiadomo, to jest jeden z wielu czynnikow wspomagających walke z rakiem. Ale nie bagatelizujcie wartości wlasnie tego nieszczęsnego pieniadza, bo to on daje dostep do najnowszych lekow i metod leczenia. Powiedzcie dziecku umierającemu na bialaczke, ze mamusia czy tatuś nie maja pieniędzy na wykupienie lekow. Sila milosci rodziny i checi zycia to w większości za mało, niestety.
WWWoj Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 (edytowane) No na coś ta fundacja zbiera tą kasę w końcu, więc potrzebna jest, więc film raczej spełnia swoje zadanie, skoro fundacja go zaakceptowała, co nie znaczy, że w tym co pisze Rotcore też nie ma prawdy, bo ludzie z kasą też nie są w wiele lepszej sytuacji, ale to wszystko nie takie proste do pokazania w krótkim spocie. Edit: Zwykle dawałem 1%podateku co innego, ale w tym roku pójdzie na tą fundację, więc działa. Edytowane 15 Marzec 2013 przez WWWoj
dziadek3D Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 spot żeby spełnił swoje zadanie, i pokazał zadanie fundacji... powinien pokazać w co zamienią się przekazane pieniądze... a nie czyją skarbonkę napełnią.... kilkadziesiąt sekund szamotania i demolki... nie nastraja optymistycznie... być może przekazane pieniądze tak samo skończą... a w obecnych czasach wykorzystywania każdej okazji i cudzej tragedii w celach uzyskania własnego dochodu jest bardzo prawdopodobne...!!!!
Traitor Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 Dziadku, przeciez wszystko jest jasno opisane na stronie. Przegladalem jej zawartosc, i jest tam naprawde duzo informacji na temat tegego jak dzialaja, i co planuja.
dziadek3D Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 a my tu rozmawiamy o stronie, czy o przekazie i targecie spotu....????... po tym spocie na nią nie zajrzę (i żeby nie było to jest moje zdanie, a moje prawdopodobieństwo zachorowania na raka jest niemalże 100%...:)))
mookie Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 Jakoś jednak forma nie licuje mi z treścią, sam nie wiem, co o tym myśleć, o ile cele są niewątpliwie słuszne, to taka nastolatkowa formuła filmiku do mnie nie przemawia, szczególnie z fuckową muzyczką w tle. Rozumiem każdy argument, dla którego zdecydowano się na takie, a nie inne środki wyrazu, ale chyba preferuję bardziej wyrafinowane, błyskotliwe kampanie (ta tutaj jest faktycznie łopatologiczna i troszeczkę infantylna; na przeciwnym biegunie ulokowałbym takie perełki - ). Może to kwestia pokoleniowa? Niemniej mam nadzieję, że film odniesie sukces i ludzie masowo wesprą fundację, rzecz jasna.
mafida Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 A mi sie podoba, fajnie wykonane i optymistyczne. Nie wszystko musi ociekać powagą i smutkiem.
czaps Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 Szacun za robotę animatorów. Co do reszty i ogółu to nie podchodzi mi ... nijakość. pozdro czaps
nicponim Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 W 100% zgadzam sie z Dziadkiem...i tyle w temacie. Zero pomysłu, masa efekciarstwa;/
Faun Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 animacja tego czegoś różowego jakby żywcem wyjęta z sekwencji filmiku do pierwszego Wiedźmina (strzyga).
misiekhc Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 nie czaje kto jest targetem tej kampanii bo raczej 12 letni fani transformersow nie daja tego 1% na żadne fundacje
Durante Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 Ech... no nie podoba mi się :( Może mam zbyt wysokie wymagania co do wszystkiego spod szyldu PI, może problem leży gdzie indziej, ale kompletnie to (jak i kilka poprzednich produkcji) do mnie nie trafia. Popieram przedmówców, technicznie ok, ale nijakie, bez wyrazu, efekciarskie. Panowie, poprawcie się, naród w Was wierzy!
skocu Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 Spot w sam raz. Stworzony przecież nie na konkurs Anency tylko żeby viralować i zachęcać. Może jest ciut za dużo tej nawalanki ale pointa w sam raz.
loczyn Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 No ale pomysł chyba był DDB? Od siebie powiem, że robal genialny, reszta ok.
Fazi69 Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 Kolejna chałtura Platigu ... jak zwykle z budżetowej kasy. Czekam aż kiedyś zrobią coś za co nie zapłacę w podatkach. Technicznie ... również jak zwykle, bez zarzutu. Mam jednak żal że w świecie polskiej grafiki robi się jedynie "misie na miarę naszych możliwości" czyli mniej lub bardziej moralnie uzasadnione lody na państwowej kasie. Płacą jedynie jak nie miasta stołeczne, to spółki skarbu państwa lub dziwaczne NGO o których prezesach potem dowiemy się tego co o prezesach różnych KidProtectów. I tak zamiast złotówki na walkę z rakiem złotówka na okularki "rajbana" i ajfona będą.
Polik Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 Mnie również się nie spodobało. Bardzo ponury klimat tej animacji, historia do mnie nie trafiła, zapamiętałem tylko bezsensowną nawalankę. Wg mnie ta animacja nie niesie ze sobą pozytywnych emocji co wydaje mi się ważne w przypadku takich akcji. Strasznie smutne, ciemne i straszne.
jaceks Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 @Fazi69 Kasa na to poszła z prywatnej Fundacji.
guffqa Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 Widać chłopaki z Platige Image są wielkimi fanami Archive ;c
Tamyl91 Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 Mam problem z rozróżnianiem raka od świnki, zdecydowanie nie jestem zachwycony.
RycerzZenady Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 Spot nie jest perfekcyjny. Wina czasu i budzetu. Wg. mnie brakuje tutaj scharakteryzowania postaci swinki. Swinka lepiej pokazana nie tylko w sekwencjach walki mogla by wprowadzic element humoru i ironii. W 90 sekundach bylo na to miejsce. Zabiloby to doslownosc i patos. O plastyce sie nie wypowiadam bo projektowalem postacie. Gratuluje animatorom i tworcy layoutu. Obie rzeczy sa boskie. Co do tresci to niestety zmartwie was. To nie jest typowy target. Przecietny gracz ma ok 25 lat. Celem tej kampanii nie jest dziadek 3d ani tym bardziej 12 latek. Nawet jesli spodoba sie to 12 latkowi to nawet dobrze bo zasiewa sie ziarenko. Jest milion kampanii z lysymi dziecmi (nie nabijam sie z nich), ta jest inna. Jest nowa wartoscia i nowym krzykiem w swiecie takich samych wypowiedzi. Nie jest to wielka poezja ani film Bergmana. Ten film jest dokladnie tym czym ma byc. Gdyby bylo wiecej ironii i przerwa w walce bylo by 100 na 100.
RycerzZenady Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 A dla ciekawskich szukaczy spiskow na wielka forse. Zo \baczcie sobie co oznacza pro bono http://pl.wikipedia.org/wiki/Pro_bono.
dziadek3D Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 @RyczerzZenady.... Tobie się wszystko poplątało... (może od grania)... to ma zachęcić WSZYSTKICH do wspierania kampanii, a zwłaszcza tych co mają pieniądze (nie tylko młodych)... dla osób młodych które padają ofiarą raka... a gry są dla ludzi których interesuje własna rozrywka i w zasadzie niewiele ponad to....:))). ....i zaczynam wątpić czy Ty wiesz, że istnieją też osobniki mające ponad 40 lat....:))))
RycerzZenady Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 Cieszy mnie Dziadku, ze znasz cel strategiczny kampanii. Zapewne znasz tez wyniki lotto za tydzien. Rozumiem, ze masz tez wielkie pojecie o graczach i o rynku gier. Najbardziej cieszy mnie, ze watpisz bo tylko w twoim watpieniu widze jakas logike. Raport z 2012 roku zamówiony przez rzad USA w 3 niezaleznych agencjach mowi, ze w samych stanach jest 211,5 miliona graczy (oczywiscie spora wiekszosc to gracze mobilni). Zapewne te 211,5 miliona to niedorozwiniete nastolatki. Moglo by sie to jednak wydac dziwne, bo 12 letnie dzieci nie moga byc 2/3 narodu. Pewnie te liczby klamia.
misiekhc Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 "Ten film jest dokladnie tym czym ma byc" - pewnie jak wiekszosc jakichkolwiek produkcji, pytanie tylko czy to czym mial byc jest dobre, tutaj pewnie czas pokaze, byc moze w bolandzie, przeceitny 25 letni, nie bardzo interesujacy sie tym co sie dzieje na swiecie gracz, ktorego do ekranu jest w stanie przykuc tylko naparzanka stanowi tak mocna grupe spoleczna i ma takie zarobki, ze faktycznie kampania okaze sie wielkim sukcesem, czego oczywiscie tez z calego serca pragne, bo tam na koncu sa chorzy, mlodzi ludzie, ktorzy tej kaski potrzebuja. Ja tam tez sie uwazam za gracza, tez mam okolo 25 lat, ale jakos nie trafil do mnie ten transformersowy teledysk, ok, ladnie chlopaki to zrobiliscie, mimo, ze na juz okrutnie wysluzonych patentach to tam wszystko spoko siedzi, wizualnie git, szczegolnie, ze tyraliscie pewnie nad tym po godzinach gratisowo, za co tez wielki szac, ale z mojego punktu widzenia efekt finalny jest taki jak w przypadku ostatniej kampanii spolecznej platiga, tej o kokainie - play, ogaldam, wylaczam, zero emocji, nic mi w glowie po tym nie zostaje, wracam do swoich zajec, tutaj jeszcze sie zastanowilem kto wlasciwie moze byc targetem, tyle. Tak czy inaczej, trzymam kciuki, zeby jednak ta kampania zadzialal i dzieciaki mialy z tego jakas pomoc.
dziadek3D Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 @RZ... no to rzeczywiście się grubo pomyliłem.... nie wiedziałem że zbierany złotówki w USA... na pomoc w Polsce... to rzeczywiście insza inszość......:))))
RycerzZenady Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 O widzisz misiek - zgadzam sie w wielu miejscach z twoja wypowiedzia. Jedna rzecz - 25 letni gracz jest wszechobecny. To nie jest margines ani jakas partia matolkow. Gracze, nawet hardkorowi tak samo przejmuja sie problemami wszechswiata jak uduchowieni buddysci po 40tce. Maja jednak inny jezyk. To jest komunikat do duzej grupy spolecznej, w jej jezyku. Zgodze sie natomiast, ze nie budzi to tak duzych emocji jak powinno. Z drugiej strony, typowe kampanie spoleczne powoduja ze przelaczam na reklame proszku a nie jestem zimnym skurczysynem i wyjatkiem. Tez mnie nie wzruszaja. Inne wady filmu wymienilem wczesniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się