Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

no właśnie w tej scenie jest samo proxy, jeden wielki plane i tych kilka boxów...dziwne to troche :) No nic zobacze czy SP1 załatwi sprawe. Dzieki za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nvidia arch515 wytknął parę zauważalnych błędów, ze skalą baterii wanny czy łukowatą szybą na kwadratowym brodziku. Ale reszta mi się podoba, żabki na zasłonkach, kwiatek itp. Wszystko ujdzie, tylko ten leżak za mały chyba faktycznie. I tak sobie pomyślałem że pozerka mogła by zostać gdyby szyba była bardziej matowa - jeśli nie będzie to niestety za słabo panna wygląda i powinna iść już do sypialni.

 

chudy z takiego ujęcia w ogóle nie widać że trawa jest robiona geometrią :/ Widać lekki pattern ale to nie przeszkadza, gorzej że jest straaasznie płasko.

Napisano

Nvidia bardzo wypasiona scenka. Akurat ciemniejsza i bardziej naturalna kolorystycznie skóra byłaby mniej mdła... zechciałbyś poprawić? :)

Napisano

hehehe wiem wiem, że trawa wogóle nie wygląda jak modelowana. W tym teście chodziło głównie o sprawdzenie jaki obszar dałoby rade obsiać taką trawą i o rozwiązanie problemu z 3ds 2010 opisanym wyżej.

Napisano

Nvidia rzuć ustawieniami,bo fajnie Ci scenka wyszła. Ja próbuje uzyskać fajny rzeczywisty efekt mojego wnętrza ,ale coś nie do końca mi wychodzi.

 

Napisano

Nad rzeczką, opodal krzaczka powstała sobie drewniana chatka...

 

Szybki wiz do pracy :)

 

7243f5542cc4454em.png

Napisano

cfaniak- ...na tych słupkach przytrzymujących balkon tekstura jest pozioma.

Napisano

o co chodzi z ta kula? bo widze to co jakis czas, ale nie rozumiem jak sie z tego korzysta przy renderowaniu.

Napisano

Test betonu i vray dirta:

 

betontest1.jpg

 

betontest2.jpg

 

betontest3.jpg

 

pozdr.

Edytowane przez JunioR

Napisano

Całkiem całkiem ;] Mnie się podoba :)

 

Jaka to wersja V-Ray'a?

Napisano

JunioR - bardzo podobają mi się kolory i światło piękne... i w ogóle... :)

Może zastanowiłbym się jedynie czy krawędzie betonu nie są zbyt wyślizgane.

Napisano

Junior- jak ja cie nie lubię ziom!!:) zajefajne..czysto i bez zbędnego g....pozd.

Napisano

Świetne, bardzo ładnie wyszedł subtelny bokeh. Niby nic, ale aż miło popatrzeć ;)

Napisano

Test oświetlenia i renderu. Udało mi się poprawić jakość w odniesieniu do poprzednich renderów. Jednak itak mi coś tu nie pasuje.

azienkakamera1.jpg

 

azienkakamera2.jpg

Napisano

tulips24 - nie wiem jak Tobie ale mnie odrobinę nie pasuje czarne okno gdy na dworze świeci słoneczko ;)

Fugi masz stanowczo zbyt szerokie. Zmniejsz je dokładnie o 73%.

Napisano

Cześć

Dzieki za komentarze, milo, ze się podoba :)

 

VegA92- Vray 1.5

Bonifatz- Swiecone było tylko Sun`em i Sky`em.

silverfox- bokeh jest to rozmycie, tzw Dof :)

 

pozdr.

Edytowane przez JunioR

Napisano

test oswietlenia i cieni... męcze sie z oswietleniem sciany - chciałbym aby była mocno naświetlona z jednej strony, a żeby cien pochłaniał ją z drugiej:) i efekt coraz bardziej mnie zadowala

 

Pozdrawiam

 

f_1snqcm_6d294a7.jpg

Napisano
Nad rzeczką, opodal krzaczka powstała sobie drewniana chatka...

 

Szybki wiz do pracy :)

 

7243f5542cc4454em.png

 

Nie widze tu wspomnianej rzeczki ;)

Napisano

JunioR

heh :) masz rację, myślałem ze bokeh są to tylko highlightsy leżące w rozmytych obszarach i "przybierające" kształty w zależności od kształtu przesłony w aparacie, nie samo rozmycie.

pozdro!

Napisano
Nie widze tu wspomnianej rzeczki ;)

 

No ee.. za płotem jest. Co do reszty, no wiem że drewno nie gra tu i tam i te rynny, ale to na złamanie karku było robione, bo klient chciał zobaczyć jak najszybciej :)

 

Nowe moje boje z interiorem:

 

7e458d9ae42cd4e1m.png

 

9a1d542e458b030am.png

 

46934df49b320e2am.png

Edytowane przez cfaniak

Napisano

cfaniak Ten różowy telewizor jakoś za bardzo zwraca moją uwage:)

pionix Bo to pomyliło mi siez drzwiami i miało być odwrotnie:) Co do fug, czy da się to zmienić jakoś z pozycji maxa, czy będe musiał zmieniać teksture, disp w photoshopie?

 

Zamieszczam pokoik który kiedyś dałem. Obniżyłem kamere według porad SWRSC bo faktycznie była do sufitu przyczepiona tak jakby.

Zmieniłem ustawienia vraya, dałem jeszcze dodatkowy vrayplane za kamerą. No i pytanie. Co zrobić, by szyba którą widać na stoliku, nie uwzględniała światła planeya? odznaczyć w opcjach vray planea affect reflections?

 

wntrzevray.jpg

Napisano

Bardzo świetna lampa, szczególnie refleksy ładnie się rozchodzą po kloszu !

Napisano

co tu mówić , 3 materiały z SSS, 2 speculary i 1 diffuse zmieszane w nodach,

kilka pasów: specular, diffuse i inne zmieszane również w nodach (kompozycyjnych) a wszystko w blenderze,

 

jeszcze oczy włosy i coś już można zrobić konkretnego z tego

Napisano

koziu lampa wymiata, pokaz makin' of :)

świetny test!

Pozdrawiam :)

Napisano

kellyq - świetnie tylko nie wiem czemu ale mam wrażenie jakby jej brwi rosły odwrotnie.

tulips24 - do foty jeszcze trochę brakuje

Napisano

Telefon w v-ray'u. Nie wyszedł może najlepiej, ale że rzadko coś kończę, postanowiłem pokazać.

Rendery w przybliżeniu po 1,5 godziny.

 

ciemmy1.jpg

 

628878e0fd5c281e.jpg

 

240878f9a151d892.jpg

 

Napisano

Lampy podsufitowe (na pierwszym planie) ładnie się wydobyły, ale wszystko w dalszym planie, w okolicach okien wyszło za bardzo komiksowo.

Napisano
Lampy podsufitowe (na pierwszym planie) ładnie się wydobyły, ale wszystko w dalszym planie, w okolicach okien wyszło za bardzo komiksowo.

 

Trudno zaprzeczyć.

Nie łączyłem nigdy vrayToon'a ze standardowym oświetleniem.

Ciekawy efektu popełniłem TO.

Uważam, że można sobie odpuszczać we wnetrzach takie zabiegi z użyciem vrayToon'a

Napisano

dużo lepiej by wyglądało jak by był cień tam w tyle. wtedy było by git

Napisano

trawtestin' z maxwella.

trawotestmaxwell.jpg

 

trawa teksturowana teksturą prosto z ogrodu obok mojego domu, potem modelowana na bazie zdjęcia jednego zdżebełka trawy też z ogrodu, a potem kopiowanie i kręcenie FFD'ami i kopiowanie.. potem attach.. potem tylko instancje takich trawnych grup.

koniecznie trawa odbija ciut dobrze rozmytego światełka z otoczenia.

 

szkoda że za bardzo się powtarza i naokoło pusto :( ale moim zdaniem robi mi się idyllicznie oglądając kolejny raz mój render :p

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności