chudy Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 no właśnie w tej scenie jest samo proxy, jeden wielki plane i tych kilka boxów...dziwne to troche :) No nic zobacze czy SP1 załatwi sprawe. Dzieki za odpowiedź.
Razer Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 Nvidia arch515 wytknął parę zauważalnych błędów, ze skalą baterii wanny czy łukowatą szybą na kwadratowym brodziku. Ale reszta mi się podoba, żabki na zasłonkach, kwiatek itp. Wszystko ujdzie, tylko ten leżak za mały chyba faktycznie. I tak sobie pomyślałem że pozerka mogła by zostać gdyby szyba była bardziej matowa - jeśli nie będzie to niestety za słabo panna wygląda i powinna iść już do sypialni. chudy z takiego ujęcia w ogóle nie widać że trawa jest robiona geometrią :/ Widać lekki pattern ale to nie przeszkadza, gorzej że jest straaasznie płasko.
carlosss Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 niestety kiepska ta trawa i render za ciemny ;/
Camel Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 Nvidia bardzo wypasiona scenka. Akurat ciemniejsza i bardziej naturalna kolorystycznie skóra byłaby mniej mdła... zechciałbyś poprawić? :)
chudy Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 hehehe wiem wiem, że trawa wogóle nie wygląda jak modelowana. W tym teście chodziło głównie o sprawdzenie jaki obszar dałoby rade obsiać taką trawą i o rozwiązanie problemu z 3ds 2010 opisanym wyżej.
mirekbini Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 Nvidia rzuć ustawieniami,bo fajnie Ci scenka wyszła. Ja próbuje uzyskać fajny rzeczywisty efekt mojego wnętrza ,ale coś nie do końca mi wychodzi.
ptaszek Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 no dobrze to wyglada :) ile zdjec na bombke?
Master Kiełbaster Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 jedno zdjęcie obejmujące tło i bombkę (tą na środku)
cfaniak Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 Nad rzeczką, opodal krzaczka powstała sobie drewniana chatka... Szybki wiz do pracy :)
plug Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 cfaniak- ...na tych słupkach przytrzymujących balkon tekstura jest pozioma.
Reanimator Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 o co chodzi z ta kula? bo widze to co jakis czas, ale nie rozumiem jak sie z tego korzysta przy renderowaniu.
JunioR Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 (edytowane) Test betonu i vray dirta: pozdr. Edytowane 21 Sierpień 2009 przez JunioR
Vega Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 Całkiem całkiem ;] Mnie się podoba :) Jaka to wersja V-Ray'a?
pionix Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 JunioR - bardzo podobają mi się kolory i światło piękne... i w ogóle... :) Może zastanowiłbym się jedynie czy krawędzie betonu nie są zbyt wyślizgane.
tadzio Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 Dżunior o... tak romanowo ;) Fajnie fajnie :) pozdrawiam
michasEK4 Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 JunioR bardzo ładne renderki, dof, kolorki i wogóle.
arch515 Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 Junior- jak ja cie nie lubię ziom!!:) zajefajne..czysto i bez zbędnego g....pozd.
kozioo Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 Świetne, bardzo ładnie wyszedł subtelny bokeh. Niby nic, ale aż miło popatrzeć ;)
tulips24 Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 Test oświetlenia i renderu. Udało mi się poprawić jakość w odniesieniu do poprzednich renderów. Jednak itak mi coś tu nie pasuje.
pionix Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 tulips24 - nie wiem jak Tobie ale mnie odrobinę nie pasuje czarne okno gdy na dworze świeci słoneczko ;) Fugi masz stanowczo zbyt szerokie. Zmniejsz je dokładnie o 73%.
JunioR Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 (edytowane) Cześć Dzieki za komentarze, milo, ze się podoba :) VegA92- Vray 1.5 Bonifatz- Swiecone było tylko Sun`em i Sky`em. silverfox- bokeh jest to rozmycie, tzw Dof :) pozdr. Edytowane 21 Sierpień 2009 przez JunioR
hkropinski Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 test oswietlenia i cieni... męcze sie z oswietleniem sciany - chciałbym aby była mocno naświetlona z jednej strony, a żeby cien pochłaniał ją z drugiej:) i efekt coraz bardziej mnie zadowala Pozdrawiam
greg Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 Nad rzeczką, opodal krzaczka powstała sobie drewniana chatka... Szybki wiz do pracy :) Nie widze tu wspomnianej rzeczki ;)
silverfox Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 JunioR heh :) masz rację, myślałem ze bokeh są to tylko highlightsy leżące w rozmytych obszarach i "przybierające" kształty w zależności od kształtu przesłony w aparacie, nie samo rozmycie. pozdro!
cfaniak Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 (edytowane) Nie widze tu wspomnianej rzeczki ;) No ee.. za płotem jest. Co do reszty, no wiem że drewno nie gra tu i tam i te rynny, ale to na złamanie karku było robione, bo klient chciał zobaczyć jak najszybciej :) Nowe moje boje z interiorem: Edytowane 21 Sierpień 2009 przez cfaniak
tulips24 Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 cfaniak Ten różowy telewizor jakoś za bardzo zwraca moją uwage:) pionix Bo to pomyliło mi siez drzwiami i miało być odwrotnie:) Co do fug, czy da się to zmienić jakoś z pozycji maxa, czy będe musiał zmieniać teksture, disp w photoshopie? Zamieszczam pokoik który kiedyś dałem. Obniżyłem kamere według porad SWRSC bo faktycznie była do sufitu przyczepiona tak jakby. Zmieniłem ustawienia vraya, dałem jeszcze dodatkowy vrayplane za kamerą. No i pytanie. Co zrobić, by szyba którą widać na stoliku, nie uwzględniała światła planeya? odznaczyć w opcjach vray planea affect reflections?
JunioR Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 Bardzo świetna lampa, szczególnie refleksy ładnie się rozchodzą po kloszu !
mkeruj Napisano 22 Sierpień 2009 Napisano 22 Sierpień 2009 tulips24, w opcjach vraylighta masz exclude. Tam wybierz tą szybę. 1
arturprx2 Napisano 23 Sierpień 2009 Napisano 23 Sierpień 2009 no stary... ŻYLETA!!! powiedz cos wiecej
kellyq Napisano 23 Sierpień 2009 Napisano 23 Sierpień 2009 co tu mówić , 3 materiały z SSS, 2 speculary i 1 diffuse zmieszane w nodach, kilka pasów: specular, diffuse i inne zmieszane również w nodach (kompozycyjnych) a wszystko w blenderze, jeszcze oczy włosy i coś już można zrobić konkretnego z tego
Camel Napisano 23 Sierpień 2009 Napisano 23 Sierpień 2009 koziu lampa wymiata, pokaz makin' of :) świetny test! Pozdrawiam :)
tulips24 Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 mkeruj dzięki, skorzystam. Test wszystkiego. vray, render 2h
Tores Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 kellyq - świetnie tylko nie wiem czemu ale mam wrażenie jakby jej brwi rosły odwrotnie. tulips24 - do foty jeszcze trochę brakuje
Anzelm Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 Telefon w v-ray'u. Nie wyszedł może najlepiej, ale że rzadko coś kończę, postanowiłem pokazać. Rendery w przybliżeniu po 1,5 godziny.
RA Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 Lampy podsufitowe (na pierwszym planie) ładnie się wydobyły, ale wszystko w dalszym planie, w okolicach okien wyszło za bardzo komiksowo.
Pinero Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 Lampy podsufitowe (na pierwszym planie) ładnie się wydobyły, ale wszystko w dalszym planie, w okolicach okien wyszło za bardzo komiksowo. Trudno zaprzeczyć. Nie łączyłem nigdy vrayToon'a ze standardowym oświetleniem. Ciekawy efektu popełniłem TO. Uważam, że można sobie odpuszczać we wnetrzach takie zabiegi z użyciem vrayToon'a
!Ewert Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 dużo lepiej by wyglądało jak by był cień tam w tyle. wtedy było by git
Camel Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 trawtestin' z maxwella. trawa teksturowana teksturą prosto z ogrodu obok mojego domu, potem modelowana na bazie zdjęcia jednego zdżebełka trawy też z ogrodu, a potem kopiowanie i kręcenie FFD'ami i kopiowanie.. potem attach.. potem tylko instancje takich trawnych grup. koniecznie trawa odbija ciut dobrze rozmytego światełka z otoczenia. szkoda że za bardzo się powtarza i naokoło pusto :( ale moim zdaniem robi mi się idyllicznie oglądając kolejny raz mój render :p
kamil.ochel Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 no nawet bardzo idyllicznie :D o szit
Rekomendowane odpowiedzi