Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ale macie hardkora z tymi trawami:D kupcie sobie autograsa i beda z glowy testy:D

Napisano

bardzo fajny test trawy, ale wydaje mi sie ze po lewej za malo jej nasadziles ;)

Napisano

no trochę za mało, ale już w nowych scenach przyciemniłem ziemię (tutaj jest za jasna) i nie widać tego rozrzedzenia.

Ogólnie ogrodnik zaniedbał, jakieś kępki frajer pozostawiał.

Napisano

trawa nie jest dobra z 2 powodow, 1 nie widziala kosiarki z 3 tygodnie, 2 jakby nie widziala z 3 tygodnie to by nie byla taka jednorodna:), ale na pocieszenie powiem ze ta po prawej mi sie bardoz podoba :P

Napisano

Trawki bardzo fajne i zarazem bardzo mnie nimi denerwujecie ;P

 

Wrzucam takie prościutkie poddasze zanim zniknie w odmętach mego dysku twardego:

 

17aa8ec1f37b383f.jpg

 

d5cac344c94230aa.jpg

 

51e140b9166096e4.jpg

 

Coś nie do końca jestem zadowolony z delikatnego mieszania suwakami w Photoshopie. Nie mam pomysłu na to.

Napisano

świetne Pionix. Kolorki, światło, render, materiały wszystko super

Napisano

Naprawdę Pionix nie wiem nad czym dumasz....wszystko jest pięknie i elegancko ;)

 

pzdr.

Napisano

kurde pionix. to co jest la ciebie speedem dla innych jest niedoścignionym wzorem...

 

tylko dlaczego we wnętrzu płuciennego karniszu odbija się obrazek ze ściany?

Napisano

Miło, miło że się podoba.

Xiz0r - odpowiedź na Twe pytanie jest ze wszech miar prosta. Tam jest taka mleczna szybka coby żarówa po gałkach nie dawała ;)

Napisano

pionix -> dywan to zwykły vray displacement czy particle?

Napisano

a ja dalej mecze swój presecik i trawnik ku temu.

 

Dziwna sprawa, ale po przejściu na vraya 1.5sp3 z 1.5sp2 czas renderowania tej samej sceny się wydłużył o jakies 25%.

 

trawniktest01.jpg

 

co powiecie ?

 

moim zdaniem za bardzo nasycone jest chyba. (poza przeskalowaniem obrazka do szerokości forum nic nie robiłem z tym w photoshopie jeszcze)

Napisano

pionix- bardzo łądnie , moze zdradzisz czy oprocz swiatel w oknach jakos dodatkowo doświetlasz pomieszczenie

Napisano

Ostatnio zrobiła się jakaś moda na testowanie trawy :)

 

Niebo trochę ciemne w porównaniu do reszty :) Tak mi się wydaje ;) Jaką metodą robiłeś trawkę?

Napisano

SWRSC, Loki: Bardzo ładna trawa. Interesująca. Zwłaszcza jeśli nierówno rośnie, siana jest nierównomiernie i jest bardzo kształtna. Ech, te czterolistne koniczynki i wszelkiego rodzaju zielone bzdety :p Boję się przechodzić na nowszego vRaya :(

Loki fakt, kolor nie pasi.

 

JohnZi: co do autograssa szkoda kasy, na szczęście jest demo :)

Z głowy mamy przynajmniej wydatki na kota w worku.

Edytowane przez Camel

Napisano

ttaaddeekk twój dział - for fun. :) co przekazujesz nam w tym teście? Materiały, oświetlenie, czy głębsza treść? :p

Edytowane przez Camel

Napisano

pionix. miód malina!:) Dużo dobre, podoba się:)

ttaaddeekk. Ty schizolu:D

Napisano

po kilku godzinach walki z ustawieniami wydaje mi się że wygląda to już dość wiarygodnie.

 

testtrawnik02a.jpg

 

czas: 25min w rozdzielczości 1500x1200

 

jakies hmm 12 tys instancji proxy (proxy po 300poly chyba) trawnik pokrywa powierzchnie 17 x 14m

 

groundwiz (demo) + vrayProxy

Edytowane przez Loki

Napisano

Loki - geometria trawy śliczna, setup światła też niexły (chociaż może trochę za bardzo przepala), tylko kolorek bym nieco zdesaturował.

Wichur - model ok, ale render tragiczny. Realistyczne materiały i może fragment animacji z przekrojem przez głośnik dodałyby sporo wartości do pracy.

Napisano

Wichur - model ok, ale render tragiczny. Realistyczne materiały i może fragment animacji z przekrojem przez głośnik dodałyby sporo wartości do pracy.

 

render tak... ustawienia minimum, bez swiatla... dlatego, ze jednka klatka robila mi sie pare minut a na 150klatek jednego avika nie mialem czasu ;p

Napisano

VegA92 - displacementem by się tego nie zrobiło. Ale teraz do dywanu można by chyba wykorzystać nową metodę na trawę zademonstrowaną przez Razera. Ciekawe jakie efekty by to dało.

Marek G - całe oświetlenie to VRaySky + IESy w halogenach. W oknach nie mam żadnych świateł.

ttaaddeekk - masakra! Chyba nie chcę wiedzieć jakie masz sny ;P

Loki - kurcze ciężko powidzieć czy ta trawa jest OK. Musisz udostępnić gotową scenę to bym mógł się wypowidziec po licznych testach ;P

Jest piękna tylko za zielona i zbyt jednorodna w kolorze... ale to już sobie zmienie ;)

Napisano

ja bym powiedzial ze za malo zielona, a zabardzo zolta;) no i zdesaturowac. kur. kiedy wy macie czas na takie trawy?;/

Napisano

dość meczenia tym trawnikiem - finalny efekt po podpowiedziach Morphe i sugestiach z wątku tego.

 

trawafull.jpg

.

trawafull2.jpg

 

tak jak poprzednio:

 

groundwiz + 2 x vrayProxy

 

17 x 14m (po 7.5 tys instancji kazdego z proxy)

 

3 materialy na kazdym z proxy (z roznymi kolorami wedlug schematu :gradient w diffuse, lekki refract gradient i transluscent tez gradient) - zastanawiam sie czy bitmapy nie byly by szybsze w liczeniu gdyby byly zamiast gradientów proceduralnych)

 

brakuje chyba nieco reflect, ale z 2 strony czas renderowania wzrósł by ponad jakieś rozsądne granice, wiec na razie dałem sobie z tym spokój) - koniec knucia, trzeba do roboty wracac

 

czas jakies 24min w rozdzielczosci 1500x1200

 

 

 

----------- edit ------------

 

eh popatrzyłem na carlossa obrazki domków >> o tutaj i widze ze jeszcze sporo pracy nad kolorami przedemną. Podoba mi się u niego taka "radosna trawa" a ta jak na razie dość ponuro wygląda chyba.

Edytowane przez Loki

Napisano

Loki - no, bardzo fajna trawka, może ciut za bardzo zdesaturowana.

pionix - świetne poddasze, właśnie pracuję nad czymś podobnym, jak będzie w miarę skończone to też się pochwalę.

SWRSC - ta trawka jest suuuuper http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=838497&postcount=12759 , podobna "rządzi się" u mnie za domem. Idealna do exteriorów, zdecydowanie wolę taką niż przystrzyżoną po całości na równiutkie 5cm (bleh).

Napisano

uzylem kilku vray lightow (2 z ujemnymi wartosciami multiplier co by dodac nieco czerni w refleksach), pozatym jedna lampa domowej roboty z vray light materialem. I to chyba na tyle w maxie, dalej nieco zabawy w shopie (curves, color balance). pozdrawiam.

 

 

prevka studia ponizej:

 

rims3cstudio.jpg

Napisano

Twoje rady są bezcenne! Dzięki, że chciałeś podzielić się tą wiedzą. Szacunek dla takich ludzi!

Napisano

postanowilem sie nie klasc, zeby nikt nie zaczol zas sciemniac jakiejs trawy....

Napisano

Morph czuwaj bo jak Ty spisz to krasnale sieja trawee duzooo sieja :]

 

Vison3d swietne studio tylko z screna widac ze kierunek swiatla jest w inna strone ??

nie kumam :(:(:(::(( (jestem cienias ) ale wypasnei wyszlo

Napisano

Vison3d swietne studio tylko z screna widac ze kierunek swiatla jest w inna strone ??

nie kumam :(:(:(::(( (jestem cienias ) ale wypasnei wyszlo

 

Jest w inna, zeby nie oswietlac bezposrednio. Swiatlo odbite i rozproszone daje lepsze efekty. Zeby bylo troche naturalniej mozesz bezposrednio directem doswietlic, ale to juz wedle gustu i potrzeb.

Napisano

vision3d - świetne studio

a ja znów wracam do wnętrz pasaży :(

Która wersja lepsza bo monitorów kilka i każdy co innego wyświetla?

 

wejscieTF2.jpg

 

wejscieTF.jpg

Edytowane przez Tores

Napisano

Pierwsza wersja ma zdecydowanie ładniejsze kolory. Druga jakaś taka wypłowiała się wydaje.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności