Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

zioło - jak dla mnie super

Marek G - ta żaluzja z czego jest bo nie bardzo mi się podoba

Kub@ - co tu dużo mówić, po prostu pierwsza klasa

A ja jadę dalej z moim domkiem. Tum razem sporo postpro

 

wolowice.jpg

Napisano

troche dziwne te brzozy, 1 kora jakso mi nie lezy, 2 to liscie mimo ze super, to jednak za duze... jezeli brzozki sa malutkie imlodziutkie to mimo wszystko powinny miec mniejsze te listeczki. trawa chyba rpzesaturaowana zabardzo mhm... pozatym sie milo zapowiada. nie jestem ale mloda brzoza chyba nie ma az tak czarnych tych galazek? ale nie pamietam.

 

kuba - niezle ;)

Napisano

Morphe - ty tylko pracujesz czy prowadzisz jeszcze jakieś 2 życie? Co do brzóz to rzeczywiście tekstura od biedy dana. Liście też za duże. Młoda brzoza ma nawet lekko czerwonawy pień. Strzeliłem trochę fotek to złożę je do kupy niedługo. W sumie robiąc tą wizkę miałem nie iść w stronę foto ale bardziej artystycznie. Zobaczę co powie zleceniodawca. Na razie szykuję ujęcia jak to mniej więcej by wyglądało.

Napisano

Kub@ - te dwie lampy - git malina - napisz coś o tym jeśli możesz - bo fajnie plastik wyszedł

 

SWRSC - z tego ujęcia fajnie -ale zywoplot rośnie pionowo w górę a nie pod kątem :) (prawa strona).

 

Mam pytanie ile liczy Ci się taka scena i czy był byś skłonny podzielić się (albo przynajmniej opisać) materiał trawy? :P

Napisano

ja mam zycie tores:) nawet mam czas sie napic;) aczkolwiek czasem nie mam kiedy sie wysrac...:/

 

loki - zywoplot swierszczyka rosinie przeciez pionowo z tego co wide mhm

Napisano

Loki liczy się jakieś 8min, trawa zajmuje 300mb ramu niezależnie od wielkości połaci terenu. Jeśli chodzi o materiał to jest 2sided z glossami, refleksami, taki standardzik, w sumie nic nadzwyczajnego, szybko się liczy.

Napisano

Imo o niebo lepsza scenka od ostatniej :) Aby uwagę bardziej przyciągało auto dałbym je trochę bliżej kamery i bardziej po środku (chociaż wiem, że pokonując taki zakręt należy się trzymać bardziej tej prawej strony. Jakoś bym ładnie horyzont zabudował.

Napisano

FF - całość modelowana? Czym świecisz?

 

Ja osobiście wyp.... bym ścianę po prawej stronie kadru, zastąpiłbym ją barierkami a w tle miasto o zachodzie/wschodzie ;-). Ale to tylko moja wyobraźnia.

 

Całość IMHO jest jak najbardziej ok.

Napisano

wg. mnie lekkie rozmazanie tyłu motion blurem, z idealna ostroscią na przód dodałoby realizmu. Zapaliłbym też światła. No i o poszerzeniu pasów ruchu nie wspominając bo nie wiem gdzie są takie wąskie :P

 

edit: no i jak panowie wyżej - won z tą ścianą ;p

Napisano

Dzieki za komentarze. Skala jest ok tylko tekstura jest za bardzo sciśnieta. Spróbuje zapalić światła i pomyśle co za ta ściana ale raczej ja zostawię a horyzont sie zrobi.

Marshall-modelowane jest wszytko a święcone swiatłem sferycznym daleko jakos słonce i duzy plane na gorze po lewej i w ustawieniach vraya skylight zeby troche rozjaśnić wszysko.

Napisano (edytowane)

Freedom Fighter -> Obrazek ma duży potencjał. Powinieneś wyciągnąć więcej kolorków. Trochę bardziej wyraziste texturki, może mniejszy blur.

Mógłbyś naciągnąć trochę ten cień z lewej u dołu. żeby wchodził w róg obrazka.

musiałem zmniejszyć bo ziarno wyszło.

 

pors2.jpg

Edytowane przez Lis
Napisano (edytowane)

test32.jpg

 

Na razie bez textur :)

Tylko jedno drzewo (na razie). Testuje Onyx Tree. Cały czas nad tym pracuje :D

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Vega
Napisano

:D Brata pytałem czy chce jechać jutro na mecz i akurat pisałem tego posta :D Myślałem o dwóch rzeczach i myśli się połączył :)

Napisano

Nvidia, jeżeli nie jest jeszcze w finished to nie mam:)

Lis, dzieki za rady, faktycznie dużo lepsza jest Twoja wersja, Zastosuje sie do uwag.

Te bardziej wyraziste teksturki to co konkretniej? Kontrast, kolory?

Napisano

po prostu ten blur za bardzo je ujednolica. Może trochę więcej plam, jakichś śmieci. żeby coś więcej się działo. Aaa. i tam z tyłu widać koniec muru. wchodzi tam niebo i się taka dziura mało fajna robi.

Napisano

Tores->

Skala trawy wydaje się za duża.

Brzózka z ever wygląda słabo. Lepiej zrobić własną w onyxie.

Niebo dziwnie przepalone i rozmydlone mimo że świadło pada z zupełnie innej strony.

Napisano (edytowane)

Znalazłem w końcu chwilę, żeby wyrenderzyć poprawiony temat z minibitwy:

 

tomigaya02ps.jpg

 

Dorzucam od razu seamlessowe bonusy gdyby ktoś chciał:

1. beton:

betonseamless02.th.jpg

2. kora:

koradiff.th.jpg

 

W załączniku dla chętnych plik .IES dla świateł

(teksturki stworzone na bazie zdjęć z serwisu CGTextures)

 

Pozdr

Edytowane przez Touch
  • Like 1
Napisano

Touch: bardzo ładne, mały drobiazg: przy tym betonie disp powinien być w drugą stronę. W dziury szalunku z desek dostaje się beton więc te poziome paski powinny chyba delikatnie wystawać a nie być zagłębione.

Napisano

Właśnie powiem Ci, że nie wiedzieć czemu jakby mi tam bumpa odwróciło (dispem robiłem tylko mniejsze dziury). Albo zapomniałem zmienić na ścianie po lewej, bo faktycznie na początku zrobiłem jak mówisz, odwrotnie:) Później poprawiałem i bump wygląda tak (pomniejszony, odwrócony i bez późniejszych poprawek względem mapy diffuse;p)

 

betonscianybumpsmall.jpg

 

Pozdr

Napisano (edytowane)

vision3Dd: piękne wizki! bardzo fotoreal.

 

Ostatnie wizualizacje dla konserwatora, a dla mnie test oświetlenia poranno/wieczornego. Ludziki i AUDI nie moje.

 

3ds max 9 + Mental Ray .

 

r02u.jpg

 

r01v.jpg

 

r03s.jpg

 

 

Copyright by Pressiton Polconstruct

Edytowane przez peter_f
Napisano

Ostatni render wymiata! Super światło się w nim prezentuje.

Zgodnie z obietnicą:

1. Coś by trzeba zrobić z betonem na ziemi w ujęciu 2 i 3. Zbyt gładki i równy.

2. Na 2 powinny być chyba obróbki blacharskie na uskokach budynku.

3. Możliwe że by to się przydało co !Ewert pisze.

4. Ciut zbyt równy tynk szary. Jakąś teksturą można by zasymulować nierówność ściany i może jakieś mikropęknięcia. Nie chodzi mi o szorstkość bo to widać ale o nierówno położony tynk. Dobrze wygląda ta ścianka po lewej na 1 renderze.

5. Pozdrawiam:)

Napisano
fajny kloc. korekcje kamery zrób :)

 

Bardzo się zgadzam.

 

4. Ciut zbyt równy tynk szary. Jakąś teksturą można by zasymulować nierówność ściany i może jakieś mikropęknięcia. Nie chodzi mi o szorstkość bo to widać ale o nierówno położony tynk. Dobrze wygląda ta ścianka po lewej na 1 renderze.

 

Jak takie coś się robi? Tzn jak byś coś takiego zrobił?

 

Renderki ogólnie bardzo fajne, przyjemnie się na to patrzy. ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności