Tores Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 zioło - jak dla mnie super Marek G - ta żaluzja z czego jest bo nie bardzo mi się podoba Kub@ - co tu dużo mówić, po prostu pierwsza klasa A ja jadę dalej z moim domkiem. Tum razem sporo postpro
Morphe Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 troche dziwne te brzozy, 1 kora jakso mi nie lezy, 2 to liscie mimo ze super, to jednak za duze... jezeli brzozki sa malutkie imlodziutkie to mimo wszystko powinny miec mniejsze te listeczki. trawa chyba rpzesaturaowana zabardzo mhm... pozatym sie milo zapowiada. nie jestem ale mloda brzoza chyba nie ma az tak czarnych tych galazek? ale nie pamietam. kuba - niezle ;)
SWRSC Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 test shaderów, takowe zostają. Trawa nadal zaniedbana przez ogrodnika.
Tores Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Morphe - ty tylko pracujesz czy prowadzisz jeszcze jakieś 2 życie? Co do brzóz to rzeczywiście tekstura od biedy dana. Liście też za duże. Młoda brzoza ma nawet lekko czerwonawy pień. Strzeliłem trochę fotek to złożę je do kupy niedługo. W sumie robiąc tą wizkę miałem nie iść w stronę foto ale bardziej artystycznie. Zobaczę co powie zleceniodawca. Na razie szykuję ujęcia jak to mniej więcej by wyglądało.
Loki Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Kub@ - te dwie lampy - git malina - napisz coś o tym jeśli możesz - bo fajnie plastik wyszedł SWRSC - z tego ujęcia fajnie -ale zywoplot rośnie pionowo w górę a nie pod kątem :) (prawa strona). Mam pytanie ile liczy Ci się taka scena i czy był byś skłonny podzielić się (albo przynajmniej opisać) materiał trawy? :P
Morphe Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 ja mam zycie tores:) nawet mam czas sie napic;) aczkolwiek czasem nie mam kiedy sie wysrac...:/ loki - zywoplot swierszczyka rosinie przeciez pionowo z tego co wide mhm
SWRSC Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Loki liczy się jakieś 8min, trawa zajmuje 300mb ramu niezależnie od wielkości połaci terenu. Jeśli chodzi o materiał to jest 2sided z glossami, refleksami, taki standardzik, w sumie nic nadzwyczajnego, szybko się liczy.
Reanimator Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 Wlosy to nie tylko ksztalt i material, ale glownie oswietlenie. Dodaj jakies zrodlo speculara, bo to wyglada jak martwe siano.
FF Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 Takie coś od wczoraj se robie, co poprawić (oprócz braku kierowcy)?
NV Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 Imo o niebo lepsza scenka od ostatniej :) Aby uwagę bardziej przyciągało auto dałbym je trochę bliżej kamery i bardziej po środku (chociaż wiem, że pokonując taki zakręt należy się trzymać bardziej tej prawej strony. Jakoś bym ładnie horyzont zabudował.
Marshall Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 FF - całość modelowana? Czym świecisz? Ja osobiście wyp.... bym ścianę po prawej stronie kadru, zastąpiłbym ją barierkami a w tle miasto o zachodzie/wschodzie ;-). Ale to tylko moja wyobraźnia. Całość IMHO jest jak najbardziej ok.
JohnZi Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 dla kontrastu zapalone swiatla bylyby jak najbardziej na miejscu:) te sciany musisz jakosc urozmaicic, a tak poza tym to wyglada bardzo pozytywnie:)
trosiek Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 wg. mnie lekkie rozmazanie tyłu motion blurem, z idealna ostroscią na przód dodałoby realizmu. Zapaliłbym też światła. No i o poszerzeniu pasów ruchu nie wspominając bo nie wiem gdzie są takie wąskie :P edit: no i jak panowie wyżej - won z tą ścianą ;p
FF Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 Dzieki za komentarze. Skala jest ok tylko tekstura jest za bardzo sciśnieta. Spróbuje zapalić światła i pomyśle co za ta ściana ale raczej ja zostawię a horyzont sie zrobi. Marshall-modelowane jest wszytko a święcone swiatłem sferycznym daleko jakos słonce i duzy plane na gorze po lewej i w ustawieniach vraya skylight zeby troche rozjaśnić wszysko.
Lis Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 (edytowane) Freedom Fighter -> Obrazek ma duży potencjał. Powinieneś wyciągnąć więcej kolorków. Trochę bardziej wyraziste texturki, może mniejszy blur. Mógłbyś naciągnąć trochę ten cień z lewej u dołu. żeby wchodził w róg obrazka. musiałem zmniejszyć bo ziarno wyszło. Edytowane 2 Wrzesień 2009 przez Lis
Vega Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 (edytowane) Na razie bez textur :) Tylko jedno drzewo (na razie). Testuje Onyx Tree. Cały czas nad tym pracuje :D Pozdrawiam Edytowane 2 Wrzesień 2009 przez Vega
NV Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 FF się bardzo zły robi jak się przerabia jego prace :) Ale sam się ledwo powstrzymałem ;D Vega: A no chce ;)
Vega Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 :D Brata pytałem czy chce jechać jutro na mecz i akurat pisałem tego posta :D Myślałem o dwóch rzeczach i myśli się połączył :)
FF Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 Nvidia, jeżeli nie jest jeszcze w finished to nie mam:) Lis, dzieki za rady, faktycznie dużo lepsza jest Twoja wersja, Zastosuje sie do uwag. Te bardziej wyraziste teksturki to co konkretniej? Kontrast, kolory?
Lis Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 po prostu ten blur za bardzo je ujednolica. Może trochę więcej plam, jakichś śmieci. żeby coś więcej się działo. Aaa. i tam z tyłu widać koniec muru. wchodzi tam niebo i się taka dziura mało fajna robi.
FF Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 Aha, o to chodzi. Tam z tyłu planowałem jakis horyzont dodać ale moze po prostu przeciegnać ten murek?
Tores Napisano 3 Wrzesień 2009 Napisano 3 Wrzesień 2009 (edytowane) Test nowego ujęcia Edytowane 3 Wrzesień 2009 przez Tores
kozioo Napisano 3 Wrzesień 2009 Napisano 3 Wrzesień 2009 Oooooj, coś się złego dzieje z kolorami i saturacją ;) Dof też w tym ujęciu niezbyt ciekawie wygląda, lepiej by było bez niego.
Lis Napisano 3 Wrzesień 2009 Napisano 3 Wrzesień 2009 Tores-> Skala trawy wydaje się za duża. Brzózka z ever wygląda słabo. Lepiej zrobić własną w onyxie. Niebo dziwnie przepalone i rozmydlone mimo że świadło pada z zupełnie innej strony.
tulips24 Napisano 3 Wrzesień 2009 Napisano 3 Wrzesień 2009 Taki making of. Musze jeszcze popracować nad kolorami bo coś nieciekwie wyszło:/
Touch Napisano 3 Wrzesień 2009 Napisano 3 Wrzesień 2009 (edytowane) Znalazłem w końcu chwilę, żeby wyrenderzyć poprawiony temat z minibitwy: Dorzucam od razu seamlessowe bonusy gdyby ktoś chciał: 1. beton: 2. kora: W załączniku dla chętnych plik .IES dla świateł (teksturki stworzone na bazie zdjęć z serwisu CGTextures) Pozdr Edytowane 3 Wrzesień 2009 przez Touch 1
buczer Napisano 3 Wrzesień 2009 Napisano 3 Wrzesień 2009 Touch: bardzo ładne, mały drobiazg: przy tym betonie disp powinien być w drugą stronę. W dziury szalunku z desek dostaje się beton więc te poziome paski powinny chyba delikatnie wystawać a nie być zagłębione.
Touch Napisano 3 Wrzesień 2009 Napisano 3 Wrzesień 2009 Właśnie powiem Ci, że nie wiedzieć czemu jakby mi tam bumpa odwróciło (dispem robiłem tylko mniejsze dziury). Albo zapomniałem zmienić na ścianie po lewej, bo faktycznie na początku zrobiłem jak mówisz, odwrotnie:) Później poprawiałem i bump wygląda tak (pomniejszony, odwrócony i bez późniejszych poprawek względem mapy diffuse;p) Pozdr
vision3d Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 ps3 slim.. 1 hdrk'a jako glowne swiatlo + 1 omni dla speculara + 2 vray lighty po bokach (rendery od frontu i tylu).
Marcin Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 świetne studio :) gdyby nie parę detali, nie domyślił bym się że to render.
JohnZi Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 hmm moze brakuje troche kotrastu i tak powierzchnia na refce wydaje sie mniej chropowata. Tak poza tym to bardzo fajnie:)
michasEK4 Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 vision3d - konsola wyszła super. Test wszystkiego:
peter_f Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 (edytowane) vision3Dd: piękne wizki! bardzo fotoreal. Ostatnie wizualizacje dla konserwatora, a dla mnie test oświetlenia poranno/wieczornego. Ludziki i AUDI nie moje. 3ds max 9 + Mental Ray . Copyright by Pressiton Polconstruct Edytowane 5 Wrzesień 2009 przez peter_f
pionix Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 Ostatni render wymiata! Super światło się w nim prezentuje. Zgodnie z obietnicą: 1. Coś by trzeba zrobić z betonem na ziemi w ujęciu 2 i 3. Zbyt gładki i równy. 2. Na 2 powinny być chyba obróbki blacharskie na uskokach budynku. 3. Możliwe że by to się przydało co !Ewert pisze. 4. Ciut zbyt równy tynk szary. Jakąś teksturą można by zasymulować nierówność ściany i może jakieś mikropęknięcia. Nie chodzi mi o szorstkość bo to widać ale o nierówno położony tynk. Dobrze wygląda ta ścianka po lewej na 1 renderze. 5. Pozdrawiam:)
pressenter Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 fajny kloc. korekcje kamery zrób :) Bardzo się zgadzam. 4. Ciut zbyt równy tynk szary. Jakąś teksturą można by zasymulować nierówność ściany i może jakieś mikropęknięcia. Nie chodzi mi o szorstkość bo to widać ale o nierówno położony tynk. Dobrze wygląda ta ścianka po lewej na 1 renderze. Jak takie coś się robi? Tzn jak byś coś takiego zrobił? Renderki ogólnie bardzo fajne, przyjemnie się na to patrzy. ;)
pionix Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 Kombinowałbym z teksturą w bumpie/normalmpa i w diffusie. Ale znając Pitera to namaluje to w Photoshopie ;)
J|L Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 fajna kuchenka tylko ta przerosnieta trawa jakoś takoś nie taka
Vega Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 tob01 -> Sam wymyśliłeś pomysł na kuchnie czy była referka?
tob01 Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 referka, projektant ze mnie żaden. Trawa jeszcze pójdzie pod nóż
Rekomendowane odpowiedzi