pionix Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 Tores - fajne bardzo renderki. Masz bardzo przyjemny "syntetyczny" styl. hcpiter - miodzio rendery:) Sahe - jakby pozdejmować nasycenie to byłoby całkiem spoko.
hcpiter Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 (edytowane) polka dot hehe ;) Tores no co do blatu to juz taki z okleiny niech zostanie ;) dzieki ! Co do dziennego exteriora to ta trawa chyba za regularna, jakiś może noise na ziemi by troszkę to zróżnicował. pionix dziękować :) Edytowane 8 Lipiec 2010 przez hcpiter
Gość Sahe Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 (edytowane) KaeMS: dispem sie juz zajolem. Owszem wiekszosc mapowania stolarki jest/ byla skopana, o ile wogole byla zmapowana. Trawnik na dach juz ma odpowiednie wykonczenie krawedzi. Tores: moglbys sprecyzowac " Dziwne kolory masz na tych wizkach." bo na moim monitoze wygladaja ok. Co wcale nieznaczy ze mam poprawne kolory wiec byl bym wdzieczny za rozwiniecie temetu. pionix: potestuje i dzieki za rade. nowe wersje wrzuce jak sie policza. Tak w woli wyjasinienie to byly pierwsze wizualizacje do tego projektu calosc wraz z modelowaniem jakies 16 -20h wiec to dopiero poczatek Sahe Edytowane 8 Lipiec 2010 przez Sahe
Tores Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 Sahe - chodzi mi o kolor desek i kanapy czyli czerwono-żółte barwy. Jest na nich albo za duża saturacja albo monitor ci to obcina i tego nie widzisz. Chyba że mają być takie przesaturowane barwy ale nie wyglądają one ciekawie.
bbandi Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 (edytowane) Dunuś - fajnie tylko szkło jest mało przekonywujace warto by więcej refleksów wprowadzić, ewentualnie ziarno utrudnia odbiór. Edytowane 8 Lipiec 2010 przez bbandi
Gość Sahe Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 maly up przed snem. Trawa i kamyki dalej do poprawy. Sahe
jlidesign Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 (edytowane) Projekt biura Edytowane 9 Lipiec 2010 przez jlidesign
Lucek Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 Średniawy ten projekt. Telewizor pod takim kątem i naprzeciwko okna to zupełna pomyłka. Poza tym nie wiem kto chciałby pracować pod czujnym okiem wszystkich przechodniów.
hkropinski Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 w ramach konkursu panasonica, szybkie rendery - zarys modelu, zarys sceny:) pozdrawiam
KaeMS Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 Średniawy ten projekt. Telewizor pod takim kątem i naprzeciwko okna to zupełna pomyłka. Poza tym nie wiem kto chciałby pracować pod czujnym okiem wszystkich przechodniów. Lucek - Nie zawsze jest możliwość wybrania sobie takiego lokalu na biuro żeby spełniał wszystkie twoje wymogi (twoje jako właściciela/najemcę lokalu). Od projektanta wybór pomieszczenia, które projektuje także z reguły nie zależy. Biorąc pod uwagę lokal to projekt jest IMHO bardzo przyjemny. Wizka fajna, dużo daje ten bump na ścianie. Może nieco większe odbicia na podłodze lub nieco jaśniejszą bym ją zrobił i to w zasadzie wszystko.
Tores Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 jlidesign - pokazałbym trochę więcej bo nawet nie wiadomo jak druga strona za biurkiem wygląda i na czym miałbym pracować.
terenas Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 jlidesign, coraz fajniej Ci to wychodzi, tak jak chłopaki mówią - poka wiecej ;)
jlidesign Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 (edytowane) Bardzo proszę, nad projektem cały czas siedzę wiec mile widziane uwagi. Co do projektu to zależało mi aby był bardzo prosty. Edytowane 9 Lipiec 2010 przez jlidesign
jlidesign Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 Patrząc na wizki jakość ich jest taka sobie na podanym linku jest lepsza http://img695.imageshack.us/img695/3536/metaltec***ciebiuroprez.jpg http://img257.imageshack.us/img257/3536/metaltec***ciebiuroprez.jpg
Camel Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 Dunuś - fajnie tylko szkło jest mało przekonywujace warto by więcej refleksów wprowadzić, ewentualnie ziarno utrudnia odbiór. żebyś wiedział - draft czyli surowy niskojakościowy render na szybko :p chodzi o ogólny podgląd ;) co do szkła, dodam jakiś kolor diffuse i będzie spoko
pressenter Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 Ivan pierwsze co bym zrobił to chyba wyrównał przy tych biurkach fronty szuflad z blatem. ;)
jlidesign Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 Masz racje Szymonie, przez ten upał wyleciało mi z głowy.
pressenter Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 A ja z racji niewyspania, postanowiłem popełnić coś głupiego... Dla zabawy. Sz.
Touch Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 Wyszło niegłupio:)) Zgasiłbym jednak te lampy, albo wieczór jeszcze zrób:)
jlidesign Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 No Szymonie fajnie się zapowiada. Rozumiem że wersji finalnej usuniesz ziarno na wizualizacji. Pozdrawiam Ivan
ETA Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 Pierwsze próby sił w wizualizacjach: Wszelkie uwagi mile widziane :)
Lucek Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 Test wszystkiego. Lampa drewno szkło moje. Texturky z cgtextures a klosz,metal i płytki z vray-materials. DOF w fotosklepie. Lampę chce wsadzić do jakiejś scenky:)
Lucek Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 Dzięki:) Przez godzinę szukałem jak ustawić "focusa" w zdepth:) lamer ze mnie jak nic:)
Touch Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 Mam trochę czasu, żeby się polenić, więc wrzucam wstęp, tylko jeszcze nie wiem do czego:) Wnętrze już kiedyś było, tylko w innym wydaniu Pozdr
kellyq Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 CG morze, niezły efekt niskim nakładem robocizny,render w yafray'u poniżej animacja (click to play) a.flv
Marek G Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 (edytowane) Jak zwykle mam problem z exteriorami , dni poświęcone na testach , myśle że nic nie pomogły.Może mi jakoś pomożecie aby doprowadzić te ustawienie do pożadku , poniżej pokazuje render , poradźcie co można w nim poprawić w PS(mnożeci przerabiać na co chcecie - z chęcią pooglądam efekty). Może poradzićie co robie zle, bo mi już sił i zapału do teych ustawień brak. Chciałbym uzyskac w miare naturalne światło ,lekko cukierkowe, w słoneczny dzień. Ważne aby miejsca zacienione nie były zbyt ciemne ,ale żeby był odpowiedni kontrast. Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi. Uploaded with ImageShack.us Poniżej dam ustawienia jakie wykombinowałem : Gama 1,6 input- 1,1 outpu1,0 Edytowane 10 Lipiec 2010 przez Marek G
viz.k Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 dosc scanline'owo wyszlo:) podepnij sky pod suna i chyba za mocny ten sky mniejsze shutter speed, 100-120, iso tez w tych okolicach nie wiem czemu kombinujesz z ustawieniami gammy, zostaw normalnie i sprobuj
SWRSC Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 za bardzo doświetlasz indirect. Wygląda jak bez GI.
MichalNowak Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 Generalnie to co Chłopaki napisali. Brakuje zdecydowanej różnicy pomiędzy miejscem nasłonecznionym a zacienionym. Moja szybka zabawa. Mając warstwy można by podziałać więcej [szczególnie jeśli chodzi o zieleń]. Uploaded with ImageShack.us
Marek G Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 kombinuje wg waszysz sugesti. Zaraz pokaze drafta. Masakra u was też tak gorąco , zamiast iść na ryby siedzie i ustawiam dzidowskie światło :-)
vision3d Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 Marek G - pociesze, nie Ty jeden dzis musisz pracowac:)
drakul Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 marku G, po 1 to nie wiem czemu masz gamme 1,6 input 1,1 a w exponential 1,3. pomieszane jak ruskie jajko.albo ustawiasz wszystko na 1.0 albo 2.2. wtedy dopiero mozesz bawic sie dalej w swiatla i kamery.
Marek G Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 po poprawkach wg waszych uwag wyszlo cos takiego , co o tym myslicie ?jest dobrze, można coś poprawić ???????? Uploaded with ImageShack.us czy ekspozycja jest odpowiednia, cienie itd??
Marek G Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 po lekkiej zabawie w ps wyszło mi coś takiego.Pamiętajcię że jak przerabiacie tą wizke to kolorów ścian raczej nie ruszać zbyt dużo.
Touch Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 Ten łososiowy właśnie trochę tutaj denerwuje:)) Ode mnie dalsze testy:
viz.k Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 (edytowane) Marek teraz juz bardziej akceptowalnie:) Teraz to juz kwestia "czucia" (moze poza tym ze wciaz troche za jaskrawo ogolnie, pewnie sky za mocny) ja teraz robie tak ze zaznaczam region ok 1/5 obrazka w jakiejs troche wiekszej rozdzialce i jade z tym regionem zmieniajac ustawienia i renderujac fragmenty na okraglo az poczuje ze to jest to gamme w CM na 1 daj lepiej, choc tez zalezy w ktora strone chcesz isc, wiem ze swrsc robi exteriory chyba z lwf ale ja tego nie opanowalem nigdy Edytowane 10 Lipiec 2010 przez viz.k
KaeMS Napisano 11 Lipiec 2010 Napisano 11 Lipiec 2010 Bardzo fajnie się to biuro przezntuje. Trochę ciężko będzie przejść obok tego stołu - wygląda jakby było bardzo mało miejsca. Trzeba było poprzednio napisać, że to było BOK - nie trzeba byłoby się tyle napisać.
Tores Napisano 11 Lipiec 2010 Napisano 11 Lipiec 2010 Marek G - ja bym zrobił test jak z lewej strony oświetlenie słońcem by wyszło. W tej chwili elewacja po lewej dużo traci bo nic ciekawego na niej się nie dzieje a na frontowej i tak jest sieczka od wszystkiego. Odbicia w szybach niefajne. Bordo kwiatki zmieniłbym na inne. Zjechałbym też z saturacją. Ten stop to dla kogo? Nie reprezentuje on tu nic w zasadzie. Ogólnie masz jeszcze źle zbalansowane światło otoczenia i słońca.
jlidesign Napisano 11 Lipiec 2010 Napisano 11 Lipiec 2010 Dzięki KaeMS miałem problem z tym pomieszczeniem gdyż beznadziejnie jest usytuowane :]
Marek G Napisano 11 Lipiec 2010 Napisano 11 Lipiec 2010 Ogólnie masz jeszcze źle zbalansowane światło otoczenia i słońca. MOżesz dokładniej opisać co jest nie tak
Marek G Napisano 11 Lipiec 2010 Napisano 11 Lipiec 2010 Marek teraz juz bardziej akceptowalnie:) Teraz to juz kwestia "czucia" (moze poza tym ze wciaz troche za jaskrawo ogolnie, pewnie sky za mocny) ja teraz robie tak ze zaznaczam region ok 1/5 obrazka w jakiejs troche wiekszej rozdzialce i jade z tym regionem zmieniajac ustawienia i renderujac fragmenty na okraglo az poczuje ze to jest to gamme w CM na 1 daj lepiej, choc tez zalezy w ktora strone chcesz isc, wiem ze swrsc robi exteriory chyba z lwf ale ja tego nie opanowalem nigdy Mam game na 1 , ja też wole na standardowej gamie robić - lwf jakoś do mnie nie przemawia.Z tym skayem pokombinuje.Dzieki za sugestie
Camel Napisano 11 Lipiec 2010 Napisano 11 Lipiec 2010 MarekG Chyba nie dostrzegłeś tego, że jeśli puszczasz directa to wszystko, co leży w cieniu, powinno być doświetlone oświetleniem z nieba na tyle wyraźnie, że cień ma trochę niebieskiego zabarwienia? Obejrz takie zdjęcia lub rendery popularnych exteriorów gdzie dominują jasne ściany, najlepiej białe to dostrzeżesz róźnicę. I poczytaj o color mappingu V-Ray, balansie bieli vRay physical i sun&sky :) Proponuję balance bieli wypróbować na D50. Inną drogą, dla balansu bieli zrob jakis bialy materiał, wyrenderuj w sun&sky i pobierz z oświetlonego miejsca najjaśniejszy kolor. No a potem dobijaj światło z environmenta i uważaj aby direct nie był mocny i CM masz do kontroli przepaleń. Oprócz exponential masz jeszcze reinharda. Gammy nie trzymaj więcej niż 1 :))
jlidesign Napisano 11 Lipiec 2010 Napisano 11 Lipiec 2010 Kolejne pomieszczenie mile widziane uwagi tym razem LWF ; ImageShack.us
Marek G Napisano 11 Lipiec 2010 Napisano 11 Lipiec 2010 Dunuś - balans bieli w kamerce ustawiam tak: daje w scenie kolor szary 100,100,100 renderuje, pobieram pipeta z rendera kolor tego szarego i powinien byc troszke jasniejszy czyli okolo 120,120,120 . Chyba dobrze to robie. Color maping znam jestem za exponentialem.
Camel Napisano 11 Lipiec 2010 Napisano 11 Lipiec 2010 (edytowane) MarekG No to chyba dobrze, ale jeśli problemem realizmu teraz omawianym jest cień to co? Powiedzmy oświetlone miejsce jest białe, lub w jakimś odcieniu bieli, to zacienione powinno być niebieskie lub wyraźnie niebieskawe, ale bez przesady. Spróbuj tak. Pokombinuj też z gammą dla ciemniejszego lub jaśniejszego cienia. Eksperymentuj ze światłem bez obaw :)) Może te tutki odnośnie źródeł światła do exteriorów będą dobre? http://www.3tut.com/tutorials/vray-sun-exterior-tutorial.html http://www.3tut.com/tutorials/vray-sun-basics-tutorial.html EDIT!!! To też się moim zdaniem naprawdę przyda - testowałem to, zresztą jest gotowa scena do pobrania, da się pobawić spróbować http://www.osmosis.com.au/info/tutorials/studyhall_exterior.htm Edytowane 11 Lipiec 2010 przez Camel
Rekomendowane odpowiedzi