Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nvidia arch515 wytknął parę zauważalnych błędów, ze skalą baterii wanny czy łukowatą szybą na kwadratowym brodziku. Ale reszta mi się podoba, żabki na zasłonkach, kwiatek itp. Wszystko ujdzie, tylko ten leżak za mały chyba faktycznie. I tak sobie pomyślałem że pozerka mogła by zostać gdyby szyba była bardziej matowa - jeśli nie będzie to niestety za słabo panna wygląda i powinna iść już do sypialni.

 

chudy z takiego ujęcia w ogóle nie widać że trawa jest robiona geometrią :/ Widać lekki pattern ale to nie przeszkadza, gorzej że jest straaasznie płasko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widze tu wspomnianej rzeczki ;)

 

No ee.. za płotem jest. Co do reszty, no wiem że drewno nie gra tu i tam i te rynny, ale to na złamanie karku było robione, bo klient chciał zobaczyć jak najszybciej :)

 

Nowe moje boje z interiorem:

 

7e458d9ae42cd4e1m.png

 

9a1d542e458b030am.png

 

46934df49b320e2am.png

Edytowane przez cfaniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cfaniak Ten różowy telewizor jakoś za bardzo zwraca moją uwage:)

pionix Bo to pomyliło mi siez drzwiami i miało być odwrotnie:) Co do fug, czy da się to zmienić jakoś z pozycji maxa, czy będe musiał zmieniać teksture, disp w photoshopie?

 

Zamieszczam pokoik który kiedyś dałem. Obniżyłem kamere według porad SWRSC bo faktycznie była do sufitu przyczepiona tak jakby.

Zmieniłem ustawienia vraya, dałem jeszcze dodatkowy vrayplane za kamerą. No i pytanie. Co zrobić, by szyba którą widać na stoliku, nie uwzględniała światła planeya? odznaczyć w opcjach vray planea affect reflections?

 

wntrzevray.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co tu mówić , 3 materiały z SSS, 2 speculary i 1 diffuse zmieszane w nodach,

kilka pasów: specular, diffuse i inne zmieszane również w nodach (kompozycyjnych) a wszystko w blenderze,

 

jeszcze oczy włosy i coś już można zrobić konkretnego z tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy podsufitowe (na pierwszym planie) ładnie się wydobyły, ale wszystko w dalszym planie, w okolicach okien wyszło za bardzo komiksowo.

 

Trudno zaprzeczyć.

Nie łączyłem nigdy vrayToon'a ze standardowym oświetleniem.

Ciekawy efektu popełniłem TO.

Uważam, że można sobie odpuszczać we wnetrzach takie zabiegi z użyciem vrayToon'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trawtestin' z maxwella.

trawotestmaxwell.jpg

 

trawa teksturowana teksturą prosto z ogrodu obok mojego domu, potem modelowana na bazie zdjęcia jednego zdżebełka trawy też z ogrodu, a potem kopiowanie i kręcenie FFD'ami i kopiowanie.. potem attach.. potem tylko instancje takich trawnych grup.

koniecznie trawa odbija ciut dobrze rozmytego światełka z otoczenia.

 

szkoda że za bardzo się powtarza i naokoło pusto :( ale moim zdaniem robi mi się idyllicznie oglądając kolejny raz mój render :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności