Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trawki bardzo fajne i zarazem bardzo mnie nimi denerwujecie ;P

 

Wrzucam takie prościutkie poddasze zanim zniknie w odmętach mego dysku twardego:

 

17aa8ec1f37b383f.jpg

 

d5cac344c94230aa.jpg

 

51e140b9166096e4.jpg

 

Coś nie do końca jestem zadowolony z delikatnego mieszania suwakami w Photoshopie. Nie mam pomysłu na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej mecze swój presecik i trawnik ku temu.

 

Dziwna sprawa, ale po przejściu na vraya 1.5sp3 z 1.5sp2 czas renderowania tej samej sceny się wydłużył o jakies 25%.

 

trawniktest01.jpg

 

co powiecie ?

 

moim zdaniem za bardzo nasycone jest chyba. (poza przeskalowaniem obrazka do szerokości forum nic nie robiłem z tym w photoshopie jeszcze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC, Loki: Bardzo ładna trawa. Interesująca. Zwłaszcza jeśli nierówno rośnie, siana jest nierównomiernie i jest bardzo kształtna. Ech, te czterolistne koniczynki i wszelkiego rodzaju zielone bzdety :p Boję się przechodzić na nowszego vRaya :(

Loki fakt, kolor nie pasi.

 

JohnZi: co do autograssa szkoda kasy, na szczęście jest demo :)

Z głowy mamy przynajmniej wydatki na kota w worku.

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po kilku godzinach walki z ustawieniami wydaje mi się że wygląda to już dość wiarygodnie.

 

testtrawnik02a.jpg

 

czas: 25min w rozdzielczości 1500x1200

 

jakies hmm 12 tys instancji proxy (proxy po 300poly chyba) trawnik pokrywa powierzchnie 17 x 14m

 

groundwiz (demo) + vrayProxy

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki - geometria trawy śliczna, setup światła też niexły (chociaż może trochę za bardzo przepala), tylko kolorek bym nieco zdesaturował.

Wichur - model ok, ale render tragiczny. Realistyczne materiały i może fragment animacji z przekrojem przez głośnik dodałyby sporo wartości do pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wichur - model ok, ale render tragiczny. Realistyczne materiały i może fragment animacji z przekrojem przez głośnik dodałyby sporo wartości do pracy.

 

render tak... ustawienia minimum, bez swiatla... dlatego, ze jednka klatka robila mi sie pare minut a na 150klatek jednego avika nie mialem czasu ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VegA92 - displacementem by się tego nie zrobiło. Ale teraz do dywanu można by chyba wykorzystać nową metodę na trawę zademonstrowaną przez Razera. Ciekawe jakie efekty by to dało.

Marek G - całe oświetlenie to VRaySky + IESy w halogenach. W oknach nie mam żadnych świateł.

ttaaddeekk - masakra! Chyba nie chcę wiedzieć jakie masz sny ;P

Loki - kurcze ciężko powidzieć czy ta trawa jest OK. Musisz udostępnić gotową scenę to bym mógł się wypowidziec po licznych testach ;P

Jest piękna tylko za zielona i zbyt jednorodna w kolorze... ale to już sobie zmienie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dość meczenia tym trawnikiem - finalny efekt po podpowiedziach Morphe i sugestiach z wątku tego.

 

trawafull.jpg

.

trawafull2.jpg

 

tak jak poprzednio:

 

groundwiz + 2 x vrayProxy

 

17 x 14m (po 7.5 tys instancji kazdego z proxy)

 

3 materialy na kazdym z proxy (z roznymi kolorami wedlug schematu :gradient w diffuse, lekki refract gradient i transluscent tez gradient) - zastanawiam sie czy bitmapy nie byly by szybsze w liczeniu gdyby byly zamiast gradientów proceduralnych)

 

brakuje chyba nieco reflect, ale z 2 strony czas renderowania wzrósł by ponad jakieś rozsądne granice, wiec na razie dałem sobie z tym spokój) - koniec knucia, trzeba do roboty wracac

 

czas jakies 24min w rozdzielczosci 1500x1200

 

 

 

----------- edit ------------

 

eh popatrzyłem na carlossa obrazki domków >> o tutaj i widze ze jeszcze sporo pracy nad kolorami przedemną. Podoba mi się u niego taka "radosna trawa" a ta jak na razie dość ponuro wygląda chyba.

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki - no, bardzo fajna trawka, może ciut za bardzo zdesaturowana.

pionix - świetne poddasze, właśnie pracuję nad czymś podobnym, jak będzie w miarę skończone to też się pochwalę.

SWRSC - ta trawka jest suuuuper http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=838497&postcount=12759 , podobna "rządzi się" u mnie za domem. Idealna do exteriorów, zdecydowanie wolę taką niż przystrzyżoną po całości na równiutkie 5cm (bleh).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzylem kilku vray lightow (2 z ujemnymi wartosciami multiplier co by dodac nieco czerni w refleksach), pozatym jedna lampa domowej roboty z vray light materialem. I to chyba na tyle w maxie, dalej nieco zabawy w shopie (curves, color balance). pozdrawiam.

 

 

prevka studia ponizej:

 

rims3cstudio.jpg

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vison3d swietne studio tylko z screna widac ze kierunek swiatla jest w inna strone ??

nie kumam :(:(:(::(( (jestem cienias ) ale wypasnei wyszlo

 

Jest w inna, zeby nie oswietlac bezposrednio. Swiatlo odbite i rozproszone daje lepsze efekty. Zeby bylo troche naturalniej mozesz bezposrednio directem doswietlic, ale to juz wedle gustu i potrzeb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności