SzU Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 Półtora roku temu coś podobnego pokazała ekipa A4-games, przygotowująca klimatyczną gierkę postapo :) http://www.4a-games.com/downloads/Metro_techno_video_1.avi - czy to o to samo chodzi? :)
eco Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 ...tez fajny projekt -w zasadzie ten sam temat - oswietlenie w grach nadal pozostawia wiele do zyczenia wiec jest nad czym pracowac :D
Ardeni Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Dobre to radiosity Eco oj nielot, chyba to musi być stresująca bardzo praca ;) Oj widocznie musi :P :P ;) Nielot - Wylajtuj zią ;) Klicek to masta i nie wiem po jakiego to porównanie... peace :) Wracając do tematu: Wyniki Mod Of The Year (http://www.mooddb.com): http://www.moddb.com/events/2007-mod-of-the-year-awards/features/25910/players-choice-winners-showcase/ Szkoda, że mod chłopaków ze szczecina nie dostał się do 5tki :/, zaskoczeniem dla mnie jest też fakt, że brak jest jakiejkolwiek produkcji na cryengine albo unreal, source rządzi w rankingu. Będę musiał sprawdzić tego battlestara, bo serial całkiem spoko, tylko czekać na następny sezon.
Por@szek Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Nie jest to specjalnie zwiazene z game devem ale ... wow. http://www.engadget.com/2008/02/01/sony-unleashes-a-holographic-monster-on-tokyo-bay/
nielot007 Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Nie jest to specjalnie zwiazene z game devem ale ... wow. http://www.engadget.com/2008/02/01/sony-unleashes-a-holographic-monster-on-tokyo-bay/ skoro nie zwiazane z game artem to czemu nie dales tego do "rzeczy interesujace.."
1nS Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 nielot: caly "game art" to taki nasz kącik, ba! enklawa do ktorej nikt nie wchodzi i mozemy robic niezly burdel i dopuki np. klicek nie posprzata to wszystko kwitnie :) i to bardzo dobrze :) mamy pod-społecznosc :)
kamil.ochel Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 oł szit to radiosity ładnie się zapowiada :) ciekawe ile to będzie żarło mocy obliczeniowej, jak juz na dobre sie w grach pojawi :)
_michal Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 nielot: caly "game art" to taki nasz kącik, ba! enklawa do ktorej nikt nie wchodzi i mozemy robic niezly burdel i dopuki np. klicek nie posprzata to wszystko kwitnie :) i to bardzo dobrze :) mamy pod-społecznosc :) Dokładnie, a jako, że moderatora od game-art nie ma, to na mocy pospolitego ruszenia będziemy przy pomocy głosowania wybierać sobie swojego moda na kwartalne kadencje. Tylko najpierw musimy się bardziej wyodrębnić od mainstreamu Kto wie, może w przyszłości zaprowadzimy monarchię, tylko z dziedziczeniem będzie kiepsko, bo tu sami faceci
Ardeni Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Poraszek uważaj na banana od nielota :P Rozchodzi się o to, że niektórzy z gameart'u nie zaglądają nawet w inne działy. :)
Levus Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 [...]tylko z dziedziczeniem będzie kiepsko, bo tu sami faceci Reproduktorkę zawsze można wymodelować...
_michal Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Rozchodzi się o to, że niektórzy z gameart'u nie zaglądają nawet w inne działy. :) Podejrzewam, że w drugą stronę tez to działa :)
Scottero Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Podejrzewam, że w drugą stronę tez to działa :) Swiete slowa :) A ja mam jeszcze taka propozycje- moze bylo to juz kiedys, ale warto o tym podystkutowac. Od pewnego czasu zastanawiam siie nad penym watkiem ktory moznaby bylo zalozyc- w watku tym raz na jakis czas rozbieralibysmy gre na czesci pierwsze pod wzgledem grafiki. Dyskutowalibysmy o technikach uzytych w tych grach, o uzytym oswietleniu itp. itd. Ogolnie watek o grach, ale glownie skierowany na techniczne aspekty tych produkcji. Co o tym myslicie?
hcpiter Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Dopbry pomysl coprawda z game artem mam tyle wspolnego co z baletem ale chetnie poczytal i dowiedzial bym sie czegos ciekawego na temat niektorych gier od strony technicznej
_michal Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Pomysł dobry. Problem z tym, że o niektórych rozwiązaniach ciężko rozmawiać nie znając engine, niemniej zawsze warto spróbować.
Scottero Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Pomysł dobry. Problem z tym, że o niektórych rozwiązaniach ciężko rozmawiać nie znając engine, niemniej zawsze warto spróbować. MIedzy innymi po to by byl taki watek... by dowiedziec sie czegos nowego- sa w koncu na tym forum bardziej doswiadczeni, pracujacy Game Artowcy... a i zawsze pomoca sluzy Google :)
nielot007 Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Poraszek uważaj na banana od nielota :P uwazaj zebys ty nie dostal... spoko mnie to wisi tak sie zapytalem ;)
hcpiter Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Poraszek uważaj na banana od nielota :P Co za koles, pfff...
1nS Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 juz widze te komentarze typu "nie, to nie tak jest, ja sprawdze" i "a wcale ze nie, bo jest tak i tak...". jak ktos sie tym interesuje to sam poszuka i poczyta :>
Por@szek Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Poraszek uważaj na banana od nielota :P uwazaj zebys ty nie dostal... spoko mnie to wisi tak sie zapytalem ;) Wrzucilem bo tak jak wyzej nie zagladam gdzie indziej, a raczej na tyle rzadko aby na to nie wpasc. Z reszta jakis czas temu widzialem (w jakiejs gazecie ) wyswietlacze o ksztalcie polkoli w ktorym byl generowany wpelni 3d obraz. Co prawda wszystko bylo bardzo nisko poligonowe a sam obraz nie mial wiecej niz 8 kolorow, ale mozna bylo obejsc wyswietlaczi zobaczyc ze to prawdziwe 3d.( jakis samolocik w ksztalcie f16 latajacy po gorach i strzelajacy do jakichs boxow) Ten hologram mi o tym przypomnial i tak jakos rzucilem. A po za tym ja lubie banany. Aczkolwiek dzisiaj dostepne byly tylko brazowe z przebarwieniem zolci wiec sobie odpuscilem, Wzialem chrupki ryzowe z miodem ;)
Kuba Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Do poczytania w przerwie o CoD4 http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=4414
Fr3d3k Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Do poczytania w przerwie o CoD4 http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=4414 [...]These models include four textures: Color, Specular, Cosine, and Normal map.[...] Jak wyglada mapka cosine ? jakie ma zadanie ? :!u Pierwszy raz o niej słysze
Bro Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Concept arts z Turoka http://www.conceptart.org/forums/showthread.php?t=118126 Naprawde kupa dobrej roboty 1
SzU Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Mass Effect na PC !!! http://www.gry-online.pl/s013.asp?ID=39437
Scottero Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 http://gry.interia.pl/news/przyszlosc-branzy-gier-wedlug-ea,1057445 EA...
Bruneq Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Jak wyglada mapka cosine ? jakie ma zadanie ? :!u Pierwszy raz o niej słysze z tego co sie doweidzialem jest to mapa Cosinusów...czy cos takiego!:) a zadanie jej to pogłebianie swiatła i cienia...słuchałem z oddali, wiec moglem cos pomylic!:)
Por@szek Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 z tego co sie doweidzialem jest to mapa Cosinusów...czy cos takiego!:) a zadanie jej to pogłebianie swiatła i cienia...słuchałem z oddali, wiec moglem cos pomylic!:) Hmm, nie jestem na 100% pewny, ale ten cosine map to nie jest czasem AO wypalone Faogenem z wlaczona funkcja cosine do korekcji oswietlenia? http://www.rusteddreams.net/faogenmanual/objoptions.html Nie wspomne ze wymienili tylko normal, spec i color a brakuje mi tam conaj mniej ao/lightmap, wiec imho ten ich cosine powinien byc ktoryms z niewymienionych po implementacji magicznego przycisku "piekne ao, tak piekne ze sie spuscisz" i nazwanie go cosine aby wszyscy mysleli co to.
Por@szek Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Whatever -_- http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=39&t=592875
Levus Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Nie wiem czy do końca dobrze załapałem. Chodzi o to, że cosine odpowiada za szerokość fali, czyli np może być użyta jako glossiness, czyli szerokość speculara? Albo w przypadku emissive, glow jest bardziej lub mniej skupiony? Czyli w przypadku gdy mamy specular power + do tego 2 mapy cosinusów możemy stworzyć shader anizotropowy? Jedna mapa odpowiada za szerokość odbicia po x, druga za szerokość odbicia po y i jeśli dodamy jeszcze trzecią, możemy za jej pomocą ustalić kierunek odbicia? Proste i fajne:) Na 32-bitowej mapie mamy shaderek anizotropowy:) UE3 to obsługuje? thx Porasz za namiar:) Jak coś źle pokumałem to mnie sprostuj..
_michal Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Taka ciekawostka, NVidia właśnie pisze support dla PhysX pod karty GeForce serii 8: http://techreport.com/discussions.x/14147 Wygląda na to, że już niedługo fizyka silnika PhysX (na którym śmigają m.in. gry oparte o UE3) będzie liczona na karcie graficznej, hehe. Zgaduję, że karty PhysX się nie przyjęły xD
Ardeni Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 Game Developers Forum 2008 Considering the overwhelming success of Game Developers Forum 2007, the first Hungarian meeting of professional game developers, IDG Hungary and the MCB team have decided to make Game Developers Forum 2008 an event of even greater dimensions. The event will be sponsored by Microsoft Xbox and Electronic Arts. This year, larger public and the professional audience can attend presentations of their own professional levels in two separate theatre rooms. During the intermissions, participants can get acquainted with products related to the topic in the exhibition hall. Game Developers Forum 2008 will be open for international attendees due to the translation to English of presentations in Hungarian language. Press coverage will be continuously provided by the Hungarian GameStar magazine and Index.hu in Hungary, and such international portals as Polygamia in Poland or GamesWEB in Slovakia. Date: 17th May 2008 Location: Palace Cinemas MOM Park, Budapest, Hungary, 53 Alkotas street, 1121 Our Hungarian and international speakers will push such world-wide scale, actual topics as mobile gaming and online solution, the publishing process and marketing of games, graphical trends, the relationships of film and game business, etc. For more information and registration, please visit: http://www.gdf-hu.com If you have any furthur questions, please turn to our Conference Manager: Odrovics Szonja Czyli po naszemu... Game Developers Forum 2008 Biorąc pod uwagę olbrzymi sukces Game Developers Forum 2007, pierwszego węgierskiego spotkania zawodowych twórców gier, IDG Węgry wraz z zespołem MCB zdecydowało się uczynić Game Developers Forum 2008 wydarzeniem o jeszcze większej skali. Sponsorami imprezy został Microsoft Xbox i Electronic Arts. W tym roku wszyscy odwiedzający oraz ludzie z branży mogą uczestniczyć w wykładach na najwyższym merytorycznym poziomie prowadzonych w dwóch salach kinowych. Do udziału w Game Developers Forum 2008 zapraszamy również gości z zagranicy, którym zapewniamy tłumaczenie prezentacji z języka węgierskiego na angielski. Oprawę medialną będą zapewniać na bieżąco węgierski magazyn GameStar i Index.hu, jak również zagraniczne portale: Polygamia w Polsce oraz GamesWEB w Słowacji. Data: 17 maja 2008 Lokacja: Palace Cinemas MOM Park, Budapeszt, Węgry, 53 Alkotas street, 1121 Nasi węgierscy oraz zagraniczni mówcy poruszą bieżące tematy ze świata gier takie jak: gry na komórki, rozwiązania sieciowe, proces wydawniczy i marketing gier, trendy w grafice, związki pomiędzy filmem i branżą gier itp. Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie http://www.gdf-hu.com W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z naszym Managerem Konferencji: Odrovics Szonja Program: • Cross-platform Development • Artificial Intelligences in Games • Mobile Gaming • A Strong Relationship: • Online Gaming Solutions • Film Industry • Publishing a Game • Game Industry • Game Engines • The Graphics Today • Game Marketing • Game Design źródło: http://polygamia.pl/
JunioR Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 Ardeni moglys przetlumaczyc? wiesz, polskie forum wiec fajnie by bylo jakby kopowane info z zagranicznych stron bylo chociaz w malej czesci tlumaczone. + dzieki wielkie :D no to teraz jest cool ;)
Por@szek Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 Lewus - szczerze nie mam bladego pojecia, co mowisz ma sens, ale sie nie zaglebialem w to bo nie uzywam mapy cosinusow, dlatego nie kopalem glebiej. Sadze ze mapa cosinusow przy takim przedstawieniu nie tylko bedzie odpowiadala za glow, ale rowniez za inne mapy, ale nie wiem na 100%. Trzeba by bylo troche pdf poczytac. empeck - lmao, no hcyba sie nie przyjela, raczej watpie aby ktos majac karte graficzna chcial kupic "akcelerator" fizyczny tylko po to aby rzucic dwoma deskami wiecej :P edit - to a propos klawy i mychy do x360 ;p http://www.xcm.cc/XFPS_3.0_Sniper.htm
Scottero Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 http://www.idg.pl/news/139024/Helmy..kamizelki..swiatla..czyli.nowe.technologie.w.grach.html
Bro Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 Street Fighter ...az sie lezka kreci jak sie oglada te same lokacje co kilka/kilkanascie lat temu tyle ze w 3D :) http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3166294
_michal Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 Chyba największe zaskoczenie ostatnich dni. Do pakietu Houdini mają zostać wypuszczone exportery dla engine Torque. Co więcej, do tworzenia kontentu do gier indie będzie można używać wersji Apprentice za $99! http://www.sidefx.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1186&Itemid=66
sand Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 Game Developers Forum 2008 ktos sie orientuje ile to moze kosztowac?
Levus Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 A propos linka scottero. To przecież wieczna wojna od czasów pierwszego dooma i mortal kombat. Ciekawe kiedy pan prawnik od walki z przemocą w grach i reszta niedorozwiniętego społeczeństwa dojrzeje do tego, że sa gry dla dzieci i dla dorosłych. Wyraźnie jest napisane na pudełku tak jak na filmach porno, że od lat 18/21 więc o co chodzi? A swoją drogą, amerykanie mają wypaczone społeczeństwo, pokazać sutka to grzech, sąd, więzienie i wogóle lincz. A rozetrzeć mózg obcasem po chodniku to spoko, no problem. Sami się nakręcają własną głupotą. Jak komuś ryż nie pasuje to niech ziemniaki wpie...a
Creator Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Game Developers Forum 2008 ktos sie orientuje ile to moze kosztowac? Nie wiem ale sam bym chętnie pojechał :) Trzeba policzyć za dojazd i noclegi i alkohol i lecimy :D
sand Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Nie wiem ale sam bym chętnie pojechał :) Trzeba policzyć za dojazd i noclegi i alkohol i lecimy :D tru.dat. Ja bardzo chetnie z kumplem pojade. Mozesz sie przylaczyc. Ale lecimy samolotem :) Samochodem da sie ale to kawal drogi jest.
Scottero Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 http://www.cdaction.pl/?strona=newsy&newsid=4079 Ja stawiam ze to bedzie dodatek- juz czasy zeby zaczeli kontynuowac najlepsza polska gre do tej pory :)
Gość Marioza Napisano 18 Luty 2008 Napisano 18 Luty 2008 a tu zabawna ciekawosta czyzby nowa fuzja ? o_O http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,37566;core.html dzinwy jest ten świat jak spiewał Czesiu Niemen :D
Por@szek Napisano 18 Luty 2008 Napisano 18 Luty 2008 Hmm dziwne, to nie bylo zasem ati/amd i nvidia/intel? Hmm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się