Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Calkiem ladna ale łuczysko jest najcieńsze w miejscu największych naprężeń. Poza tym nie widac mechanizmu szybkiego naciągania wiec ten magazynek sprawiajacy wrazenie szybkostrzelnosci nie jest przekonywujacy ( na koncepcie - zakonczenie do naciagania nogą - sugeruje raczej wolne naciaganie ). Sam magazynek ma dziwne obejmy uniemozliwiajace przeniesienie bełtu z magazynku na łoże kuszy ale tu mozna zalozyc ze sa wydobywane przez magiczny mechanizm pod pokrywą.

Na pierwszy rzut oka fajna, na drugi juz mniej. :)

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki panowie ;] puki co dałem taki wczesny wip byłem ciekaw co powiecie ;] cieszę się waszym pozytywnym wrażeniem XD z konceptu jeszcze odbiegnę pewnie (już ten przód do dla nogi usunąłem ;p bo fakt to było by bez sensu) dam finalne HP już jako osobny wątek.

Istnieje wogóle taka kusza ? czy tylko tylko science fiction? XD

Napisano
W dzisiejszych czasach daloby sie takie cos zrobic. Tylko potrzebowaloby dodatkowego zrodla zasilania (sama sie kusza raczej nie naciagnie)

 

A w przeszlosci istanialo cos podobnego:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Repeating_crossbow

 

moim zdaniem bardziej to samopowtarzalna Balista a nie kusza:)

h,mm...takie bardziej steampunkowe mogloby to byc....ze siła ktora wykonują ramiona kuszy, mogły by napedzac mechanizm odciagajacy cienciwe:)

Napisano
h,mm...takie bardziej steampunkowe mogloby to byc....ze siła ktora wykonują ramiona kuszy, mogły by napedzac mechanizm odciagajacy cienciwe:)

 

Kto by tam sie przejmował zasadą zachowania energii. :)

W steampunku raczej bym stawial na .... napęd parowy? Sprężony gaz, system przekładni, dzwigien. W stylu neowiktorianskim w sumie tez by pasowało. click

Powodzenia.

Gość Marioza
Napisano

extra postać! textury będą do niego? bo te tutaj to chyba na razie wstępna baza?

Napisano

Kruku z przodu w koncepcie zrobiłeś naciąg a ma być samorepetująca. Gdzieś w jakimś podręczniku do Warhammera widziałem schemat mechanizmu takiej kuszy. Jak znajdę to wrzucę.

Napisano

graphic

wiem XD tego finalnie nie będzie ;p a jak byś wrzucił ten mechanizm był bym wdzięczny, puki co jeszcze nie skończyłem HP więc może na coś ciekawego by się zmieniło ;].

Ex3

Widziałem kawałek tej kreskówki, postacie są przekonywujące ;] btw to jest dla dzieci? XD

Napisano

Tak dla dzieci, a konkretnie dla jednego :) Mnie.

Tak sobie dłubię bo w pracy nuda a ostatnio oglądałem drugą serię i się wkręciłem w klimat.

Takie dłubanie dla samego dłubania, bez ograniczeń.

Napisano

Hehe, każdy by chciał u mnie pracować ;)

A tak poważnie to swoje zrobiłem i czekam na tłumaczenia żeby projekt dokończyć i mam trochę czasu dla siebie.

A ta kreskówka zdecydowanie nie jest dla dzieci, polecam każdemu 18+.

Napisano

A wrzuce i ja tu jablko niezgody.

Pierwsze moje podejscie do texturowania z urzyciem projekcji (deepPainta).

Pare fotek na szybki start, na koniec likwidacja seamow takze o wiele przyjemniejsza :)

Ale co ja tam mowie textura(256) tak rozmazana ze seamow i tak by widac nie bylo :D

2vkivxj.jpg

Napisano (edytowane)

No to moj debiut w tej czesci forum. W sumie jeden z pierwszych takich modeli jaki zrobilem. Jeszcze sa bugi ale w sumie chcialem zaczerpnac opini innych.

 

house06.png

Edytowane przez Matti
Napisano

Matti - model ogólnie dobry, ale coś zasugeruję:

- okna powinny chyba znajdować się wewnątrz muru, czyli powinno być lekkie wgłębienie ( lub płaskie ), a u Ciebie są wypukłe

- ościeżnica jest źle oteksturowana

- krawędzie dachu są źle oteksturowane

- dachówki nad oknami wydają się być mniejsze od tych co na dachu

- sugerowałbym też dodanie w górnych oknach ścianki pomiędzy dachem a oknem

Napisano

matti bardzo wajner- warcraft style:)

wip teksturek spidiego na Comicon.

testpose4.png

Napisano

Fajność Morte. Jak ty to zrobiłeś że zdążysz z modelem i jeszcze na wakacje zdążyłeś pojechać. Słuchaj nie podzieliłbyś się basemeshem?:) Jak chodzi o kolorki to dałbym mu tam taką ultramarynę zamiast błękitu. W komiksie niby głównie ciemne scenerie leciały ale czasem to był aż czarno fioletowy na bokach.

Napisano

dzięki lucek:) spróbuje jeszcze z tymi kolorkami:)

 

Bejsem bym sie chętnie podzielił, ale cholera znależć go nie mogę, widocznie jak czysciłem dysiorek musiałem wywalić...:( ale ogólnie na gnomonology jest do sciągniecia bardzo dobry bejsmesz dla człowieka, w sumie robiąc ten do spiderka wzorowałem sie na ichnim.

Napisano

ja syćko widzę... moze imgaeshack akurat miał doła..

Napisano (edytowane)

extra wygląda bym nawet nie powiedzial ze tu nie ma normali hehe, z czego ten skrin jest , i jaka duza textura na nim jest?

 

ps , chjakis rozkojazony bylem wczoraj:D unigine stoi jak byk hehe

Edytowane przez Marioza
Napisano (edytowane)

lucek91- no faktycznie:) w sumie szyja tez za dluga

JmTm00- mam nadzieje ze mowisz o Hl2 nie o pierwszej czesci ;) siatke wieczorem moze pokaze ale w sumie sie wstydze bo bedziecie sie smiac :P

Edit:

 

Zmniejszylem glowe i daje siatke...

 

laska06.png

Edytowane przez Matti
Napisano

Wichur bardzo fajny wozek ale czy potrzebny mu normal skoro malutka texturka i textruowanie w starym stylu?

 

Matti , fajna postac szczególnie twarzyca, moze warto dorobic jej jakis ciuch fantasy w stylistyce azjatyckich gier?

 

Ardeni , kawał extra chatki , w tym eginie extra to wygląda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności