Przybysz Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Calkiem ladna ale łuczysko jest najcieńsze w miejscu największych naprężeń. Poza tym nie widac mechanizmu szybkiego naciągania wiec ten magazynek sprawiajacy wrazenie szybkostrzelnosci nie jest przekonywujacy ( na koncepcie - zakonczenie do naciagania nogą - sugeruje raczej wolne naciaganie ). Sam magazynek ma dziwne obejmy uniemozliwiajace przeniesienie bełtu z magazynku na łoże kuszy ale tu mozna zalozyc ze sa wydobywane przez magiczny mechanizm pod pokrywą. Na pierwszy rzut oka fajna, na drugi juz mniej. :)
Kruku Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Dzięki panowie ;] puki co dałem taki wczesny wip byłem ciekaw co powiecie ;] cieszę się waszym pozytywnym wrażeniem XD z konceptu jeszcze odbiegnę pewnie (już ten przód do dla nogi usunąłem ;p bo fakt to było by bez sensu) dam finalne HP już jako osobny wątek. Istnieje wogóle taka kusza ? czy tylko tylko science fiction? XD
F/X Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 W dzisiejszych czasach daloby sie takie cos zrobic. Tylko potrzebowaloby dodatkowego zrodla zasilania (sama sie kusza raczej nie naciagnie) A w przeszlosci istanialo cos podobnego: http://en.wikipedia.org/wiki/Repeating_crossbow
Bruneq Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 W dzisiejszych czasach daloby sie takie cos zrobic. Tylko potrzebowaloby dodatkowego zrodla zasilania (sama sie kusza raczej nie naciagnie) A w przeszlosci istanialo cos podobnego: http://en.wikipedia.org/wiki/Repeating_crossbow moim zdaniem bardziej to samopowtarzalna Balista a nie kusza:) h,mm...takie bardziej steampunkowe mogloby to byc....ze siła ktora wykonują ramiona kuszy, mogły by napedzac mechanizm odciagajacy cienciwe:)
Przybysz Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 h,mm...takie bardziej steampunkowe mogloby to byc....ze siła ktora wykonują ramiona kuszy, mogły by napedzac mechanizm odciagajacy cienciwe:) Kto by tam sie przejmował zasadą zachowania energii. :) W steampunku raczej bym stawial na .... napęd parowy? Sprężony gaz, system przekładni, dzwigien. W stylu neowiktorianskim w sumie tez by pasowało. click Powodzenia.
Kruku Napisano 5 Sierpień 2009 Napisano 5 Sierpień 2009 he Ex3 tego nie kojarzę ;p ale fajnie się zapowiada ;]
Gość Marioza Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 extra postać! textury będą do niego? bo te tutaj to chyba na razie wstępna baza?
Ex3 Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 Nigga U gay ? Who needs textures :P Riley Freeman, następna w kolejce to Jasmine
graphic Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 Kruku z przodu w koncepcie zrobiłeś naciąg a ma być samorepetująca. Gdzieś w jakimś podręczniku do Warhammera widziałem schemat mechanizmu takiej kuszy. Jak znajdę to wrzucę.
prrrszalony Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 Ex3 bardzo fajne te modele, pokażesz siatki? :D
Wichur Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 sądziłem, ze maja o wiele mniej poly :) :P Ale bardzo ladnie sie prezentuja :)
Kruku Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 graphic wiem XD tego finalnie nie będzie ;p a jak byś wrzucił ten mechanizm był bym wdzięczny, puki co jeszcze nie skończyłem HP więc może na coś ciekawego by się zmieniło ;]. Ex3 Widziałem kawałek tej kreskówki, postacie są przekonywujące ;] btw to jest dla dzieci? XD
Ex3 Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 Tak dla dzieci, a konkretnie dla jednego :) Mnie. Tak sobie dłubię bo w pracy nuda a ostatnio oglądałem drugą serię i się wkręciłem w klimat. Takie dłubanie dla samego dłubania, bez ograniczeń.
Kruku Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 heh gdzie ty pracujesz że oglądasz kreskówki i robisz to co chcesz, też tak chce :3
Ex3 Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 Hehe, każdy by chciał u mnie pracować ;) A tak poważnie to swoje zrobiłem i czekam na tłumaczenia żeby projekt dokończyć i mam trochę czasu dla siebie. A ta kreskówka zdecydowanie nie jest dla dzieci, polecam każdemu 18+.
Konras Napisano 7 Sierpień 2009 Napisano 7 Sierpień 2009 A wrzuce i ja tu jablko niezgody. Pierwsze moje podejscie do texturowania z urzyciem projekcji (deepPainta). Pare fotek na szybki start, na koniec likwidacja seamow takze o wiele przyjemniejsza :) Ale co ja tam mowie textura(256) tak rozmazana ze seamow i tak by widac nie bylo :D
Selena Napisano 13 Sierpień 2009 Napisano 13 Sierpień 2009 ale apetyczne jabłko;)... możebym tylko lekko nasycenie koloru bym zmniejszyła...chyba że to było zamierzone :)
Matti Napisano 15 Sierpień 2009 Napisano 15 Sierpień 2009 (edytowane) No to moj debiut w tej czesci forum. W sumie jeden z pierwszych takich modeli jaki zrobilem. Jeszcze sa bugi ale w sumie chcialem zaczerpnac opini innych. Edytowane 16 Sierpień 2009 przez Matti
el_Pawcik Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 Matti - model ogólnie dobry, ale coś zasugeruję: - okna powinny chyba znajdować się wewnątrz muru, czyli powinno być lekkie wgłębienie ( lub płaskie ), a u Ciebie są wypukłe - ościeżnica jest źle oteksturowana - krawędzie dachu są źle oteksturowane - dachówki nad oknami wydają się być mniejsze od tych co na dachu - sugerowałbym też dodanie w górnych oknach ścianki pomiędzy dachem a oknem
Gość Morte Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 matti bardzo wajner- warcraft style:) wip teksturek spidiego na Comicon.
Lucek Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 Fajność Morte. Jak ty to zrobiłeś że zdążysz z modelem i jeszcze na wakacje zdążyłeś pojechać. Słuchaj nie podzieliłbyś się basemeshem?:) Jak chodzi o kolorki to dałbym mu tam taką ultramarynę zamiast błękitu. W komiksie niby głównie ciemne scenerie leciały ale czasem to był aż czarno fioletowy na bokach.
Gość Morte Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 dzięki lucek:) spróbuje jeszcze z tymi kolorkami:) Bejsem bym sie chętnie podzielił, ale cholera znależć go nie mogę, widocznie jak czysciłem dysiorek musiałem wywalić...:( ale ogólnie na gnomonology jest do sciągniecia bardzo dobry bejsmesz dla człowieka, w sumie robiąc ten do spiderka wzorowałem sie na ichnim.
Gość Morte Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 ja syćko widzę... moze imgaeshack akurat miał doła..
Creator Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 Morte kozak pracka, coś nowego. Do kiedy comicon trwa ?
rozpruwacz Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 @Morte: wez zarzuc wipa tego twojego spajderka bo jest niesamowity i bedzie sie na czym wzorowac!
Ardeni Napisano 12 Wrzesień 2009 Napisano 12 Wrzesień 2009 baaardzo stary już model i robiona nowa tekstura, to co widać to diff z płaskim specularem, a raczej jego brak, brak też normalmapek
Gość Marioza Napisano 12 Wrzesień 2009 Napisano 12 Wrzesień 2009 (edytowane) extra wygląda bym nawet nie powiedzial ze tu nie ma normali hehe, z czego ten skrin jest , i jaka duza textura na nim jest? ps , chjakis rozkojazony bylem wczoraj:D unigine stoi jak byk hehe Edytowane 13 Wrzesień 2009 przez Marioza
Ardeni Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 (edytowane) 2048 aż, jest to dlubanina typu "kilka zarysowań dziennie" Chyba zmysle sobie jakąś scenke: Edytowane 13 Wrzesień 2009 przez Ardeni
Levus Napisano 19 Wrzesień 2009 Napisano 19 Wrzesień 2009 Ardeni, robiłeś ten wózek 2 lata temu z tego co pamiętam... Albo i z 5...
Ardeni Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 Ha robiłem :P jakiś czas temu postanowiłem zrobić mu nową teksturę ;)
ofca Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 eee, pomyslec ze to byl czas Krakowa i 2008... czas leci i leci
Davegraph Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 Ardeni, a portfolio kiedy skończysz? :P Bo ta stronka startowa już od 2 lat chyba siedzi.
Ardeni Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 Portfolio gotowe będzie gdy będę zastanawiał się nad zmianą pracy :) Na razie dobrze mi w Bydgoszczy :P
Matti Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 Kolejna wypocina in progress. Pierwszy raz normale wypalalem. Ogolnie ciekawe doswiadecznie ;)
JmTm00 Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 Matti -> fajniusie to, taki wczesny half lajf ;) Pokażesz siatke?
Matti Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 (edytowane) lucek91- no faktycznie:) w sumie szyja tez za dluga JmTm00- mam nadzieje ze mowisz o Hl2 nie o pierwszej czesci ;) siatke wieczorem moze pokaze ale w sumie sie wstydze bo bedziecie sie smiac :P Edit: Zmniejszylem glowe i daje siatke... Edytowane 23 Wrzesień 2009 przez Matti
Creator Napisano 24 Wrzesień 2009 Napisano 24 Wrzesień 2009 parę rzeczy można poprawić w siatce, ale i tak jest dosyć low więc olać to :P Fajne ma kształty, takie komiksowe. Ogólnie na plus ;)
ledyr Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 (edytowane) A gdzie znaczek, wycieraczki, kierunkowskazy, rejestracje i lusterka? poka siate Edytowane 30 Wrzesień 2009 przez ledyr
Gość Marioza Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Wichur bardzo fajny wozek ale czy potrzebny mu normal skoro malutka texturka i textruowanie w starym stylu? Matti , fajna postac szczególnie twarzyca, moze warto dorobic jej jakis ciuch fantasy w stylistyce azjatyckich gier? Ardeni , kawał extra chatki , w tym eginie extra to wygląda
Wichur Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 z normal mapa macie racje :P nie potrzebuje :)
Matti Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 donMario- z checia bym to zrobil ale ni umim ;) Wichur- calkiem fajna furka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się