Napisano 28 Lipiec 200915 l Calkiem ladna ale łuczysko jest najcieńsze w miejscu największych naprężeń. Poza tym nie widac mechanizmu szybkiego naciągania wiec ten magazynek sprawiajacy wrazenie szybkostrzelnosci nie jest przekonywujacy ( na koncepcie - zakonczenie do naciagania nogą - sugeruje raczej wolne naciaganie ). Sam magazynek ma dziwne obejmy uniemozliwiajace przeniesienie bełtu z magazynku na łoże kuszy ale tu mozna zalozyc ze sa wydobywane przez magiczny mechanizm pod pokrywą. Na pierwszy rzut oka fajna, na drugi juz mniej. :)
Napisano 28 Lipiec 200915 l Dzięki panowie ;] puki co dałem taki wczesny wip byłem ciekaw co powiecie ;] cieszę się waszym pozytywnym wrażeniem XD z konceptu jeszcze odbiegnę pewnie (już ten przód do dla nogi usunąłem ;p bo fakt to było by bez sensu) dam finalne HP już jako osobny wątek. Istnieje wogóle taka kusza ? czy tylko tylko science fiction? XD
Napisano 28 Lipiec 200915 l W dzisiejszych czasach daloby sie takie cos zrobic. Tylko potrzebowaloby dodatkowego zrodla zasilania (sama sie kusza raczej nie naciagnie) A w przeszlosci istanialo cos podobnego: http://en.wikipedia.org/wiki/Repeating_crossbow
Napisano 28 Lipiec 200915 l W dzisiejszych czasach daloby sie takie cos zrobic. Tylko potrzebowaloby dodatkowego zrodla zasilania (sama sie kusza raczej nie naciagnie) A w przeszlosci istanialo cos podobnego: http://en.wikipedia.org/wiki/Repeating_crossbow moim zdaniem bardziej to samopowtarzalna Balista a nie kusza:) h,mm...takie bardziej steampunkowe mogloby to byc....ze siła ktora wykonują ramiona kuszy, mogły by napedzac mechanizm odciagajacy cienciwe:)
Napisano 28 Lipiec 200915 l h,mm...takie bardziej steampunkowe mogloby to byc....ze siła ktora wykonują ramiona kuszy, mogły by napedzac mechanizm odciagajacy cienciwe:) Kto by tam sie przejmował zasadą zachowania energii. :) W steampunku raczej bym stawial na .... napęd parowy? Sprężony gaz, system przekładni, dzwigien. W stylu neowiktorianskim w sumie tez by pasowało. click Powodzenia.
Napisano 6 Sierpień 200915 l extra postać! textury będą do niego? bo te tutaj to chyba na razie wstępna baza?
Napisano 6 Sierpień 200915 l Nigga U gay ? Who needs textures :P Riley Freeman, następna w kolejce to Jasmine
Napisano 6 Sierpień 200915 l Kruku z przodu w koncepcie zrobiłeś naciąg a ma być samorepetująca. Gdzieś w jakimś podręczniku do Warhammera widziałem schemat mechanizmu takiej kuszy. Jak znajdę to wrzucę.
Napisano 6 Sierpień 200915 l sądziłem, ze maja o wiele mniej poly :) :P Ale bardzo ladnie sie prezentuja :)
Napisano 6 Sierpień 200915 l graphic wiem XD tego finalnie nie będzie ;p a jak byś wrzucił ten mechanizm był bym wdzięczny, puki co jeszcze nie skończyłem HP więc może na coś ciekawego by się zmieniło ;]. Ex3 Widziałem kawałek tej kreskówki, postacie są przekonywujące ;] btw to jest dla dzieci? XD
Napisano 6 Sierpień 200915 l Tak dla dzieci, a konkretnie dla jednego :) Mnie. Tak sobie dłubię bo w pracy nuda a ostatnio oglądałem drugą serię i się wkręciłem w klimat. Takie dłubanie dla samego dłubania, bez ograniczeń.
Napisano 6 Sierpień 200915 l heh gdzie ty pracujesz że oglądasz kreskówki i robisz to co chcesz, też tak chce :3
Napisano 6 Sierpień 200915 l Hehe, każdy by chciał u mnie pracować ;) A tak poważnie to swoje zrobiłem i czekam na tłumaczenia żeby projekt dokończyć i mam trochę czasu dla siebie. A ta kreskówka zdecydowanie nie jest dla dzieci, polecam każdemu 18+.
Napisano 7 Sierpień 200915 l A wrzuce i ja tu jablko niezgody. Pierwsze moje podejscie do texturowania z urzyciem projekcji (deepPainta). Pare fotek na szybki start, na koniec likwidacja seamow takze o wiele przyjemniejsza :) Ale co ja tam mowie textura(256) tak rozmazana ze seamow i tak by widac nie bylo :D
Napisano 13 Sierpień 200915 l ale apetyczne jabłko;)... możebym tylko lekko nasycenie koloru bym zmniejszyła...chyba że to było zamierzone :)
Napisano 15 Sierpień 200915 l No to moj debiut w tej czesci forum. W sumie jeden z pierwszych takich modeli jaki zrobilem. Jeszcze sa bugi ale w sumie chcialem zaczerpnac opini innych. Edytowane 16 Sierpień 200915 l przez Matti
Napisano 16 Sierpień 200915 l Matti - model ogólnie dobry, ale coś zasugeruję: - okna powinny chyba znajdować się wewnątrz muru, czyli powinno być lekkie wgłębienie ( lub płaskie ), a u Ciebie są wypukłe - ościeżnica jest źle oteksturowana - krawędzie dachu są źle oteksturowane - dachówki nad oknami wydają się być mniejsze od tych co na dachu - sugerowałbym też dodanie w górnych oknach ścianki pomiędzy dachem a oknem
Napisano 16 Sierpień 200915 l matti bardzo wajner- warcraft style:) wip teksturek spidiego na Comicon.
Napisano 16 Sierpień 200915 l Fajność Morte. Jak ty to zrobiłeś że zdążysz z modelem i jeszcze na wakacje zdążyłeś pojechać. Słuchaj nie podzieliłbyś się basemeshem?:) Jak chodzi o kolorki to dałbym mu tam taką ultramarynę zamiast błękitu. W komiksie niby głównie ciemne scenerie leciały ale czasem to był aż czarno fioletowy na bokach.
Napisano 16 Sierpień 200915 l dzięki lucek:) spróbuje jeszcze z tymi kolorkami:) Bejsem bym sie chętnie podzielił, ale cholera znależć go nie mogę, widocznie jak czysciłem dysiorek musiałem wywalić...:( ale ogólnie na gnomonology jest do sciągniecia bardzo dobry bejsmesz dla człowieka, w sumie robiąc ten do spiderka wzorowałem sie na ichnim.
Napisano 18 Sierpień 200915 l @Morte: wez zarzuc wipa tego twojego spajderka bo jest niesamowity i bedzie sie na czym wzorowac!
Napisano 12 Wrzesień 200915 l baaardzo stary już model i robiona nowa tekstura, to co widać to diff z płaskim specularem, a raczej jego brak, brak też normalmapek
Napisano 12 Wrzesień 200915 l extra wygląda bym nawet nie powiedzial ze tu nie ma normali hehe, z czego ten skrin jest , i jaka duza textura na nim jest? ps , chjakis rozkojazony bylem wczoraj:D unigine stoi jak byk hehe Edytowane 13 Wrzesień 200915 l przez Marioza
Napisano 13 Wrzesień 200915 l 2048 aż, jest to dlubanina typu "kilka zarysowań dziennie" Chyba zmysle sobie jakąś scenke: Edytowane 13 Wrzesień 200915 l przez Ardeni
Napisano 19 Wrzesień 200915 l Ardeni, robiłeś ten wózek 2 lata temu z tego co pamiętam... Albo i z 5...
Napisano 21 Wrzesień 200915 l Ardeni, a portfolio kiedy skończysz? :P Bo ta stronka startowa już od 2 lat chyba siedzi.
Napisano 21 Wrzesień 200915 l Portfolio gotowe będzie gdy będę zastanawiał się nad zmianą pracy :) Na razie dobrze mi w Bydgoszczy :P
Napisano 23 Wrzesień 200915 l Kolejna wypocina in progress. Pierwszy raz normale wypalalem. Ogolnie ciekawe doswiadecznie ;)
Napisano 23 Wrzesień 200915 l lucek91- no faktycznie:) w sumie szyja tez za dluga JmTm00- mam nadzieje ze mowisz o Hl2 nie o pierwszej czesci ;) siatke wieczorem moze pokaze ale w sumie sie wstydze bo bedziecie sie smiac :P Edit: Zmniejszylem glowe i daje siatke... Edytowane 23 Wrzesień 200915 l przez Matti
Napisano 24 Wrzesień 200915 l parę rzeczy można poprawić w siatce, ale i tak jest dosyć low więc olać to :P Fajne ma kształty, takie komiksowe. Ogólnie na plus ;)
Napisano 30 Wrzesień 200915 l A gdzie znaczek, wycieraczki, kierunkowskazy, rejestracje i lusterka? poka siate Edytowane 30 Wrzesień 200915 l przez ledyr
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Wichur bardzo fajny wozek ale czy potrzebny mu normal skoro malutka texturka i textruowanie w starym stylu? Matti , fajna postac szczególnie twarzyca, moze warto dorobic jej jakis ciuch fantasy w stylistyce azjatyckich gier? Ardeni , kawał extra chatki , w tym eginie extra to wygląda
Napisano 30 Wrzesień 200915 l donMario- z checia bym to zrobil ale ni umim ;) Wichur- calkiem fajna furka
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto