Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Calkiem ladna ale łuczysko jest najcieńsze w miejscu największych naprężeń. Poza tym nie widac mechanizmu szybkiego naciągania wiec ten magazynek sprawiajacy wrazenie szybkostrzelnosci nie jest przekonywujacy ( na koncepcie - zakonczenie do naciagania nogą - sugeruje raczej wolne naciaganie ). Sam magazynek ma dziwne obejmy uniemozliwiajace przeniesienie bełtu z magazynku na łoże kuszy ale tu mozna zalozyc ze sa wydobywane przez magiczny mechanizm pod pokrywą.

Na pierwszy rzut oka fajna, na drugi juz mniej. :)

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Wyświetleń 338,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki panowie ;] puki co dałem taki wczesny wip byłem ciekaw co powiecie ;] cieszę się waszym pozytywnym wrażeniem XD z konceptu jeszcze odbiegnę pewnie (już ten przód do dla nogi usunąłem ;p bo fakt to było by bez sensu) dam finalne HP już jako osobny wątek.

Istnieje wogóle taka kusza ? czy tylko tylko science fiction? XD

Napisano
W dzisiejszych czasach daloby sie takie cos zrobic. Tylko potrzebowaloby dodatkowego zrodla zasilania (sama sie kusza raczej nie naciagnie)

 

A w przeszlosci istanialo cos podobnego:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Repeating_crossbow

 

moim zdaniem bardziej to samopowtarzalna Balista a nie kusza:)

h,mm...takie bardziej steampunkowe mogloby to byc....ze siła ktora wykonują ramiona kuszy, mogły by napedzac mechanizm odciagajacy cienciwe:)

Napisano
h,mm...takie bardziej steampunkowe mogloby to byc....ze siła ktora wykonują ramiona kuszy, mogły by napedzac mechanizm odciagajacy cienciwe:)

 

Kto by tam sie przejmował zasadą zachowania energii. :)

W steampunku raczej bym stawial na .... napęd parowy? Sprężony gaz, system przekładni, dzwigien. W stylu neowiktorianskim w sumie tez by pasowało. click

Powodzenia.

Napisano

extra postać! textury będą do niego? bo te tutaj to chyba na razie wstępna baza?

Napisano

Nigga U gay ? Who needs textures :P

Riley Freeman, następna w kolejce to Jasmine

75ddfd474600dc92.jpg

Napisano

Kruku z przodu w koncepcie zrobiłeś naciąg a ma być samorepetująca. Gdzieś w jakimś podręczniku do Warhammera widziałem schemat mechanizmu takiej kuszy. Jak znajdę to wrzucę.

Napisano

sądziłem, ze maja o wiele mniej poly :) :P

Ale bardzo ladnie sie prezentuja :)

Napisano

graphic

wiem XD tego finalnie nie będzie ;p a jak byś wrzucił ten mechanizm był bym wdzięczny, puki co jeszcze nie skończyłem HP więc może na coś ciekawego by się zmieniło ;].

Ex3

Widziałem kawałek tej kreskówki, postacie są przekonywujące ;] btw to jest dla dzieci? XD

Napisano

Tak dla dzieci, a konkretnie dla jednego :) Mnie.

Tak sobie dłubię bo w pracy nuda a ostatnio oglądałem drugą serię i się wkręciłem w klimat.

Takie dłubanie dla samego dłubania, bez ograniczeń.

Napisano

heh gdzie ty pracujesz że oglądasz kreskówki i robisz to co chcesz, też tak chce :3

Napisano

Hehe, każdy by chciał u mnie pracować ;)

A tak poważnie to swoje zrobiłem i czekam na tłumaczenia żeby projekt dokończyć i mam trochę czasu dla siebie.

A ta kreskówka zdecydowanie nie jest dla dzieci, polecam każdemu 18+.

Napisano

A wrzuce i ja tu jablko niezgody.

Pierwsze moje podejscie do texturowania z urzyciem projekcji (deepPainta).

Pare fotek na szybki start, na koniec likwidacja seamow takze o wiele przyjemniejsza :)

Ale co ja tam mowie textura(256) tak rozmazana ze seamow i tak by widac nie bylo :D

2vkivxj.jpg

Napisano

ale apetyczne jabłko;)... możebym tylko lekko nasycenie koloru bym zmniejszyła...chyba że to było zamierzone :)

Napisano

No to moj debiut w tej czesci forum. W sumie jeden z pierwszych takich modeli jaki zrobilem. Jeszcze sa bugi ale w sumie chcialem zaczerpnac opini innych.

 

house06.png

Edytowane przez Matti

Napisano

Matti - model ogólnie dobry, ale coś zasugeruję:

- okna powinny chyba znajdować się wewnątrz muru, czyli powinno być lekkie wgłębienie ( lub płaskie ), a u Ciebie są wypukłe

- ościeżnica jest źle oteksturowana

- krawędzie dachu są źle oteksturowane

- dachówki nad oknami wydają się być mniejsze od tych co na dachu

- sugerowałbym też dodanie w górnych oknach ścianki pomiędzy dachem a oknem

Napisano

matti bardzo wajner- warcraft style:)

wip teksturek spidiego na Comicon.

testpose4.png

Napisano

Fajność Morte. Jak ty to zrobiłeś że zdążysz z modelem i jeszcze na wakacje zdążyłeś pojechać. Słuchaj nie podzieliłbyś się basemeshem?:) Jak chodzi o kolorki to dałbym mu tam taką ultramarynę zamiast błękitu. W komiksie niby głównie ciemne scenerie leciały ale czasem to był aż czarno fioletowy na bokach.

Napisano

dzięki lucek:) spróbuje jeszcze z tymi kolorkami:)

 

Bejsem bym sie chętnie podzielił, ale cholera znależć go nie mogę, widocznie jak czysciłem dysiorek musiałem wywalić...:( ale ogólnie na gnomonology jest do sciągniecia bardzo dobry bejsmesz dla człowieka, w sumie robiąc ten do spiderka wzorowałem sie na ichnim.

Napisano

ja syćko widzę... moze imgaeshack akurat miał doła..

Napisano

baaardzo stary już model i robiona nowa tekstura, to co widać to diff z płaskim specularem, a raczej jego brak, brak też normalmapek

09122009094850.jpg

Napisano

extra wygląda bym nawet nie powiedzial ze tu nie ma normali hehe, z czego ten skrin jest , i jaka duza textura na nim jest?

 

ps , chjakis rozkojazony bylem wczoraj:D unigine stoi jak byk hehe

Edytowane przez Marioza

Napisano

2048 aż, jest to dlubanina typu "kilka zarysowań dziennie"

 

Chyba zmysle sobie jakąś scenke:

09132009121408.jpg

Edytowane przez Ardeni

Napisano

Ardeni, robiłeś ten wózek 2 lata temu z tego co pamiętam... Albo i z 5...

Napisano

Ha robiłem :P jakiś czas temu postanowiłem zrobić mu nową teksturę ;)

Napisano

eee, pomyslec ze to byl czas Krakowa i 2008... czas leci i leci

Napisano

Portfolio gotowe będzie gdy będę zastanawiał się nad zmianą pracy :) Na razie dobrze mi w Bydgoszczy :P

Napisano

Kolejna wypocina in progress. Pierwszy raz normale wypalalem. Ogolnie ciekawe doswiadecznie ;)

 

632x776.jpeg

Napisano

lucek91- no faktycznie:) w sumie szyja tez za dluga

JmTm00- mam nadzieje ze mowisz o Hl2 nie o pierwszej czesci ;) siatke wieczorem moze pokaze ale w sumie sie wstydze bo bedziecie sie smiac :P

Edit:

 

Zmniejszylem glowe i daje siatke...

 

laska06.png

Edytowane przez Matti

Napisano

parę rzeczy można poprawić w siatce, ale i tak jest dosyć low więc olać to :P Fajne ma kształty, takie komiksowe. Ogólnie na plus ;)

Napisano

A gdzie znaczek, wycieraczki, kierunkowskazy, rejestracje i lusterka?

poka siate

Edytowane przez ledyr

Napisano

Wichur bardzo fajny wozek ale czy potrzebny mu normal skoro malutka texturka i textruowanie w starym stylu?

 

Matti , fajna postac szczególnie twarzyca, moze warto dorobic jej jakis ciuch fantasy w stylistyce azjatyckich gier?

 

Ardeni , kawał extra chatki , w tym eginie extra to wygląda

Napisano

donMario- z checia bym to zrobil ale ni umim ;)

 

Wichur- calkiem fajna furka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności