OmeN2501 Napisano 7 Styczeń 2010 Napisano 7 Styczeń 2010 Ufffff bo juz sie przestraszylem ze jestes jakims 19 latkiem ktory juz tak kozaczy ze omg :D Wkurzaja mnie tacy :P Anyway - masa stary, masa! Jakbym zakladal jakies wlasne studio produkcyjne od razu bym cie do niego sciagal Chuck - BEZ WZGLEDU NA KOSZTY! ;]
KhazadThard Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 świetny obrazek... a ja do 27 się nie wyrobię żeby być takim dobrym... może do 50 się uda:D
Gość dekiel Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 moze podasz tipsy jak zrobiles takie dobre refleksy - bo widac ze ich nie wymeczyles ...
serio Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 Matko człowieku! Daj żyć! ;D A jakim 3d programem się podpierasz? 3dmax, sketch-up? Masz jeszcze jakieś cele do zrealizowania, bo to wygląda jakbyś już osiągnął szczyt rozwoju.
Kubasa Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 jaka miazga... tym bardziej, że ja mam 28 i już tak umiał w "Twoim wieku" nie będe :P ale też zacny rocznik... :) masakra
Morbid Karbid Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 Bardzo ładne, taka graficzna żyleta. Bardzo cenię, że nie próbujesz iść w kierunku modnym, a wychodzi własny rysunkowy styl. W ogóle tych kilka ostatnich prac tak mocno odskoczyło w górę poziomem. Gadałeś z jakimś gorejącym krzakiem czy co?
atheg Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 Świetne, dołączam się do chóru. Jakbym tak umiał mając 27 lat to bym się skitrał ze szczęścia ;) Ale pocieszam się, że rozwijać się można i w wieku późniejszym. Pozdrawiam serdecznie i z napięciem będę wyglądał Twoich kolejnych prac.
leander Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 Z tym wiekiem to nic specjalnego. Ja slyszalem o jednym Chinczyku, ktory robil takie prace juz w wieku 25 lat. Ale potem eksplodowal. Czlowiek ma swoje ograniczenia. Dobrze, ze mayk idzie swoim spokojnym tempem rozwoju. Imponujace komercyjne portfolio na stronie! Nie wiedzialem tych prac wczesniej.
misiekhc Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 (edytowane) świetne! bardzo podoba mi sie, ze pracka jest taka mocno graficzna, w takiej stajlistyce to bym zobaczyl chetnei animacje, trzeba bedzie kiedys zrobic:) pozdro uff 27 :) spoko jeszce mam dwa lata do nadrabiania :) Edytowane 8 Styczeń 2010 przez misiekhc
ICE Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 Ufffff bo juz sie przestraszylem ze jestes jakims 19 latkiem ktory juz tak kozaczy ze omg :D Wkurzaja mnie tacy :P Anyway - masa stary, masa! Jakbym zakladal jakies wlasne studio produkcyjne od razu bym cie do niego sciagal Chuck - BEZ WZGLEDU NA KOSZTY! ;] Miles Johnston 16 lat, Drogi panie Omen napewno obilo sie o uszy, to dopiero wnerwia czlowieka ze takie dzieci tak karaja :D
Thx Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 mayk jest możliwe żebyś dał jakiś opis jak pracowałeś ponieważ jestem arcyciekawy z punktu naukowego. Efekty są bardzo ciekawe plastyczne takie stricte cyfrowe a mnie one się bardzo podobają , ponieważ wydaje mi się,że oddają idee malarstwa cyfrowego
Luki Luki Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 Ostatnia praca naprawde powala. Właściwie nie ma co pisać, poproszę więcej takich.
nicponim Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 no i wyrobił ci sie styl panie mayk;] pracka swietna, imponuja mi te proste krechy, jakbys ciął jakims mieczem z farbą te swoje pracki;] wszystko sprawia wrazenie jakby bylo leciutkie, mocniejszy wiaterek i wszystko runie-ale to ma wlasnie zajebista moc;p zdradz sekret jak kreslisz te linie? pzdr.
Marduk Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 E tam... ja mam 22 i nie będę do 27 się męczył, żeby takie prace trzaskać...:D Co być skromnym dam sobie jeszcze z rok, albo dwa :D. No Miazga!
nicponim Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 no to piateczka marduk, tez mam 22;] No ale co ma wiek do umiejetnosci rysowania to ja niewiem hah. Ja jak cos narysuje raz na pol roku to sie ciesze, a jak ktos w wieku 16 lat zapieprza kilka rysunkow dziennie,to co sie dziwic ze ma lepszego skila? nie wiek a ilosc czasu spedzonego przed tabletem;] zeby nie bylo offtop'a - jesscze raz gratulacje,swietne pracki ; )
Marduk Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 No ja się z tego właśnie śmieję...;] Poza tym nie ma się co na innych oglądać... trzeba robić swoje. To co robią inni może być ew. motywacją do własnej pracy.
olaf Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 jest jakas tajna opcja by nie wyswietlalo Waszych komentarzy? Grafiki zacne, ale kartkowac zanim do nich dotre to upierdliwe :) poki co przełączyłem sie na p-folio twórcy.
misiekhc Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 e tam marduk ty akurat masz dobry progress i za dwa latka jak ci w hjumanarku nie beda kazali kompo robic to bedziesz malowal po sytosci
lisu Napisano 8 Styczeń 2010 Autor Napisano 8 Styczeń 2010 moze podasz tipsy jak zrobiles takie dobre refleksy - bo widac ze ich nie wymeczyles ... Poprostu ich nie męczyłem, ot cała filozofia, zostały zrobione tak jak wyglądają, ciach i jest ;) Jakbym zakladal jakies wlasne studio produkcyjne od razu bym cie do niego sciagal Chuck - BEZ WZGLEDU NA KOSZTY! ;] nie pozostaje mi nic innego jak czekać ;) A jakim 3d programem się podpierasz? 3dmax, sketch-up? Masz jeszcze jakieś cele do zrealizowania, bo to wygląda jakbyś już osiągnął szczyt rozwoju. 3dmax. Szczyt to mam nadzieję nie jest.. :) Jesli bym wiedział ze doszedłem do sciany to chyba świadomosc tego by mnie ubiła. W ogóle tych kilka ostatnich prac tak mocno odskoczyło w górę poziomem. Gadałeś z jakimś gorejącym krzakiem czy co? Czytam ostatnio Ramthę ale nie widzę związku ;) mayk jest możliwe żebyś dał jakiś opis jak pracowałeś ponieważ jestem arcyciekawy z punktu naukowego. Efekty są bardzo ciekawe plastyczne takie stricte cyfrowe a mnie one się bardzo podobają , ponieważ wydaje mi się,że oddają idee malarstwa cyfrowego Kurcze ciezko, tzn. tu wiele form jest geometrycznych i w ten sposób też pracowałem, rysowanie technikaliów z łapy często prowadzi do tego że wyglądają jak z plasteliny a nie wiem czy mi się to podoba. Sporo się przewalam ostatnio przez grafiki i fotografię nie mające nic wspólnego z digitalpaintingiem co poprowadziło do baardzo wielu ciekawych spostrzeżeń, może stąd to wynika mimo że to troche paradoks. A sposób rysowania raczej dobieram do tematu, ewentuanie bezpośredniej inspiracji. zdradz sekret jak kreslisz te linie? jw. z palca, szybko, ostro ;) E tam... ja mam 22 i nie będę do 27 się męczył, żeby takie prace trzaskać...:D Jak mialem 22 lata to nie wiedzialem co to jest tablet, internet odpalałem od święta i byłem lekko cast away ;) Dzieki wszystkim za tak liczne zbiegowisko. Ciesze sie że sie podoba :)
EthicallyChallenged Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 A mógłbym spytac ile miałeś lat gdy zająłeś się rysunkiem/malowaniem? Nie chcę byc wścibski, po prostu często mnie interesuje ile lat trwa rozwój u różnych zdolniachów. Prace masz wypasione, tak przy okazji.
DaRoZ Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 swietna ostatnia, w ogole fantastycznie poszedles do przodu :) tez tak chce, jeszcze mam troche czasu :P hehe. pozdrawiam i czekam na wiecej :]
Dann.G Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 uoohohou....pieknie to ostatnie zrobiles..jaram sie ;)
SBT77 Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 To ja mam dwa proste i "jasno sformułowane" pytania :> 1) Czy ta ostatnia ilustracja jest na bazie modelu 3d ? 2) Na ile zbieżne wydają Ci się: współczesny digital painting i malowanie/rysowanie w mediach tradycyjnych. Mówię o praktyce, nie teori, bo to że teoretycznie można pracować z grubsza tak samo wiem sam :) Mnie chodzi nie o to jak można, ale jak się W PRAKTYCE pracuje w przemyśle rozrywkowym. Chodzi mi o to czy te dwie sfery rozeszły się na tyle że można mówić o nowym zjawisku czy raczej jest kontynuacją dawnych metod pracy. Uściślę - ile jest naprawdę malowania tam gdzie widz spodziewa się malarstwa ? W przemyśle jest obrany kierunek na szeroko pojętą grafikę komputerową nastawioną na końcowy efekt, gdzie malarstwo cyfrowe jest jedynie jednym z wielu narzędzi pracy (wcale niekoniecznie dominującym), czy raczej na kontynuację metod tradycyjnej pracy malarskiej z oszczędnym - możliwie najmniejszym - zastosowaniem technik cyfrowych wykraczających poza pracę manualną (praca na modelach 3d, fotografie i fotomanipulacje, różne generatory środowisk/postaci - chociażby vue, poser, terragen itd.) ?
ICE Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 Wiesz SBT mis ie wydaje, ze tyo niestety nie ejst tak kolorowo, nasz swiat anstawiony jest na konsumpcje i komerche, i tak jak napsiales przewaznie liczy sie tylko efekt koncowy, Zapewne to co slyszy Mayk iw ielu innych to " Ma byc szybko i ladnie " Ale sporo tez zalezy w jakies dokladnie branzy jestes, jesli robisz podmalowy i jakies koncepty do filmow to przewaznie tak to wyglada, przynajmniej na tyle ile sie rozeznalem. Wiecej pomalujesz sobie robiac jakies koncepty postaci stworow i niektory typowe w stylistyce ilustracje. Ja sie na 3d nie znam, ale z tego co widze to mozna prawie cala ilustracje zrobic w programie 3d i zrobci poprawki, czy samo zestawienie w photoshopie. Oczywiscie dalej mzona zostac wielkim malarzem i spzredawac oleje na plotnie :) Mayk, przylaczam sie do pytania ile latz ajelo ci dojscie do poziomu, w ktorym byles w stanie namalowac to co chciales. Sam maziam na powaznie od jakis 8 miesiecy i jestem bardzo ciekaw. Narazie mam 21 lat i zastanawiam sie w jakim wieku bede mogl wkoncu w pelni sie zrealizowac.
lisu Napisano 9 Styczeń 2010 Autor Napisano 9 Styczeń 2010 A mógłbym spytac ile miałeś lat gdy zająłeś się rysunkiem/malowaniem? Praktycznie pewnie jak kazdy z Was od małego ;) Pierwszy tablet kupilem w końcówce 2005, wiec niedawno minęło 4 lata, kiedy to zapodawałem takie rzeczy na samym początku digitalpaintingu: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=20660 Wczesniej było więcej traditionala, ale od 2002 do 2005 nie rysowałem wcale, czarna dziura, ewent baardzo sporadycznie. 1) Czy ta ostatnia ilustracja jest na bazie modelu 3d ? 2) Na ile zbieżne wydają Ci się: współczesny digital painting i malowanie/rysowanie w mediach tradycyjnych. Mówię o praktyce, nie teori, bo to że teoretycznie można pracować z grubsza tak samo wiem sam :) Mnie chodzi nie o to jak można, ale jak się W PRAKTYCE pracuje w przemyśle rozrywkowym. Chodzi mi o to czy te dwie sfery rozeszły się na tyle że można mówić o nowym zjawisku czy raczej jest kontynuacją dawnych metod pracy. Uściślę - ile jest naprawdę malowania tam gdzie widz spodziewa się malarstwa ? W przemyśle jest obrany kierunek na szeroko pojętą grafikę komputerową nastawioną na końcowy efekt, gdzie malarstwo cyfrowe jest jedynie jednym z wielu narzędzi pracy (wcale niekoniecznie dominującym), czy raczej na kontynuację metod tradycyjnej pracy malarskiej z oszczędnym - możliwie najmniejszym - zastosowaniem technik cyfrowych wykraczających poza pracę manualną (praca na modelach 3d, fotografie i fotomanipulacje, różne generatory środowisk/postaci - chociażby vue, poser, terragen itd.) ? 3d tak, sklekociłem sobie low-poly :) Co do tego że w przemyśle liczy sie efekt, i to im szybciej uzyskany tym lepiej co pewnie niejeden zawodnik z tego forum mający coś wspólnego z TV i kinem potwierdzi, nie wiem jak to wygląda w gierkach bo robie do tego tematu bardzo sporadycznie i mniej odczwam takie "presje". Jednak nie dajmy sie zwariować bo np. w zeszłym roku spory projekt poszedł z konceptami w ołówku, zostało kupione i praktycznie wszystko zostało tak rozrysowane bez ciśnień żeby to był jakiś hiperreal layout najlepiej posklejany z fot, co myślałem że w tej branży jest tendencją - może to kwestia indywidualnego podejścia, bo równie dobrze mogłem to zrobić w ten sposób. Co do 3d jako bazy dla 2d to zdarza mi się to dosyć często, z prozaicznego powodu. Jest poprostu szybsze, pozwala kontrolować i komponować scenę dużo łatwiej, ustawiać kadr itp. Jest to bez problemu do uzyskania poprzez rozrysowanie perspektywy, ale nie widze sensu (miałem przygodę z architekturą i chyba mnie to nie pociąga aż tak ;) ), tym bardziej że nawet podstawowa znajomość jakiegoś softu 3D jest bardzo przydatna. Zapewne to co slyszy Mayk iw ielu innych to " Ma byc szybko i ladnie " Ale sporo tez zalezy w jakies dokladnie branzy jestes, jesli robisz podmalowy i jakies koncepty do filmow to przewaznie tak to wyglada, przynajmniej na tyle ile sie rozeznalem. Wiecej pomalujesz sobie robiac jakies koncepty postaci stworow i niektory typowe w stylistyce ilustracje. "Ma być szybko i a)ładnie b)czytelnie c)sprzedawać koncepcję d)wykonalne w 3D e)ma brać poprawkę na budżet Filmów raczej nie robi się na huraa, jest założony timing ustalany przed rozpoczęciem pracy, w reklamie dzieje sie co chce, nie ma reguł...
Frank600 Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 Mayk te ołóweczki z 2005/2006 już wtedy w sobie coś miały , pięknie :)
Jonasz_Real Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 Panie mayk, jak ty to robisz? Chylę czoło. Właśnie poszło na pulpit i napatrzeć się nie mogę. :)
lisu Napisano 25 Marzec 2010 Autor Napisano 25 Marzec 2010 Dawno nic nie wrzucałem to może siup .. pozdrowy 1
samborek Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 Ja jestem zmiadżony oO nie wiedziałem że Ty tak koksisz w każdym razie wspaniale , zastanawiam się jak budowałeś to miasto ? ustawiałeś sobie linie perspektywy i po tym kanciastym lassem i malowałeś/wypełniałeś ? a dziewczyna z kaskiem szkoda że ma takie anorektyczne rączki jedynie
Paweł Kaczmarczyk Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 Czekałem aż coś w końcu wrzucisz, uwielbiam Twój styl i prace. Pewnie za moment zaczną się pytania o pierwszą prace, ile w tym 3d - mnie w sumie też to ciekawi. Druga pracka najlepsza, genialna. Jeśli masz wersję bez komiksowego dymka to chętnie poproszę, przydała by się zmiana tapety na pulpicie, a ten dymek jakoś mi przeszkadza. :P Jeszcze raz pełen podziw.
Areien Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 az sie wkurzylem bo mnie Florian P z wszystkim ubiegl, jedno sie nie zgadza - wydaje mi sie ze ostatni najbardziej koksowy jest :D
Paweł Kaczmarczyk Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 Hehe, a to która lepsza Areien to już bardziej kwestia upodobań. Ja osobiście wole laski z dużymi samolotami niż gunami, poza tym wole oszczędniejsze środki. Jeszcze się pozachwycam nad tą pracką, bucik super namalowany no i te duże hełmy to już u Ciebie niemalże znak rozpoznawczy, pomijając specyficzny sposób malowania. :)
Urbanboogie Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 Uou, niezle mnie to trzecie wytarmosilo, jedyne co mi sie tam nie do konca podoba to twarz tego blizszego kolesia, oczy mocno sie odcinaja. Kolorki jakies takie coraz bardziej wysmakowane... Superekstra!
Areien Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 hehehe, Samoborek co do tego zeby sie upewnic jaki skill reprezentuje pan mayk to wystarczylo kliknac pare stron wczesniej i poogladac prace :D, Florian - wiesz, :D moze to kwestia tego ktora strona (pani) jest ukazana w pierwszym planie xD ale zacnie wyszla ta pupcia.. glownie chodzi mi o sam jej strój.. super poprostu :))
dzudzu Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 ["Ja patrzę i milczę, to wystarczy za komentarz."]
Nezumi Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 Slabizna ogolnie. Znaczy.. Slabo mi... ogolnie... Rewelka - to miasto kojarzy mi sie z niedawno skonczonym Mirrors Edge. Przychylam sie do pytania o technike jaka kosisz takie miasta.
Ania Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 Środkowa praca świetna, ma "to coś". Przyciąga wzrok, pobudza fantazje na temat tego co się działo przed i po. (Tylko komiksowa chmurka moim zdaniem niepotrzebna).
Maciek_ Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 dołączam się do pytania o technikę malowania miast :)
plasti Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 bomba, pierwsze ewidentnie inspiracja mirror's edge....?
emmilius Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 To ja sobie też posta nabiję podpisując się pod wszystkim i wszystkimi. Echh...
mrkrzysiek Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 jak zawsze super pani z rozbitego samolotu była u mnie długo na pulpicie;)
lisu Napisano 25 Marzec 2010 Autor Napisano 25 Marzec 2010 Dzieki wszystkim za komenty :) fajnie ze sie podoba. Co do scenki z miastem to nie jest tajemnicą ze supportuje się maxem, ostatnio poprobowałem modo i niezmiernie mi podeszło. Są to z reguły proste bloki, główny cel to perspektywa i kadrowanie, co oszczędza mi czas na rozrysowanie 50 skeczy, co jest do zrobienia, ale pierońsko mozolne.. Mirrors Edge hmmm ;) no widziałem widzialem ;) można to uznać za pewnego rodzaju inspirację, prawda o tej pracce jest taka ze była ona na pewnym etapie podpięta do pewnego projektu komercyjnego ale wyleciała z niego i pociągnąłem ją troszke w swoją stronę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się