Skocz do zawartości

Obiekty 3d: Firebat / FX Modele


F/X

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 451
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

koncz go waść bo wyszedł bardzo fajnie , choc mnie rowniez te naramienniki nie leżą ale to juz rzecz gustu, głowe mimo wszytko bym mu zmieszył tak aby wyglądał na kawał duzego typa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to po dlugiej przerwie daje wypalony modelik. Tak jak mowilem jest to bardziej mid niz low, poniewaz chcialem zachowiac mozliwie duzo detali (modelik do portfolio wiec mogelm dac sobie wiekszy limit)

 

Pierwsza wersja. Juz widze ze naramiennik i pas ida do ponownego mapowania i wypalenia. Zastanawiam sie tez czy dokladac kolejne 1000 tri i dac reszte przewodow, rur itp.

 

17,5k tri mapy 2048x2048

 

63finlr.jpg

 

Siatka:

siatkalpfin.jpg

 

Wieksza rozdzialka:

63finhr.th.jpg

 

Tex:

normal1oco.th.jpg

 

ao1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooooo kuurrrr de. czad ;] Postać wymiata wyglądem i nie wiem o co chodzi i im z tą głową :P Jedyne co mnie dziwy to na cholerę mu takie naramienniki. Nigdzie nie ma tak grubej blachy i niszczy moim zdaniem cały design tak zarąbistej pracki :P Normalnie jakbyś złą wartość w extrude wpisał :P może skoro i tak musisz od nowa mapować naramienniki to troszeczkę je poprawisz ;)

 

I mam prośbę: mógłbyś pokazać jakoś "na sobie" albo koło siebie jak model LP jest dopasowany do HP. Za niedługo będę robił retopologię swojego rpg i miałbym na czym się wzorować :D

 

Będą teksturki ? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wszystkim za komenty.

 

Ciezko bedzie pokazac LP z nalozonym HP, poniewaz wypalalem wszystko w ponad 15 czesciach w osobnych plikach. Wrzuce jak zloze wszystko razem.

 

Co do polycountu to przyznam szczerze, ze mozna taki modelik spokojnie zrobic w 10-12k tri. Wystarczyloby poswiecic troche wiecej czasu.

 

Reka jest wygieta w ten sposob zeby bylo ciekawiej. Rownie dobrze mozna taka reke zrobic prosta i technicznie nie ma to znaczenia (chociaz prosta reke rigguje sie odrobine prosciej)

 

 

EDIT:

 

Kilka schematow kolorow:

12fin.th.jpg

6fin.th.jpg

Edytowane przez F/X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki czad ! Wymiatasz.

 

1 moim zdaniem odpada bo wychodzi taka kupa w połączeniu z kolorem głowy

 

2 i 9 to nawet ok ale bardzo fajna jest 6. Masz tyle detalu że moim zdaniem powinieneś iść w kontrast kolorami a nie zlewać ich. Chociaż właśnie patrzę na wersje 7 i powiem Ci że ta czerń na "kolanach" dała nogom zarąbistej głębi czy jak to tam nazwać :P Nie wiem jakie są założenia dla takich cyborgów co do kolorów ale patrząc tak teoretycznie to jeżeli jest to żołnierz to może jakaś wersja z kamuflażem ? Myślę że jeżeli będziesz rozpatrywał taka opcje to najlepiej wyszłoby z czymś co przypomina kamuflaż używany w miastach/zabudowaniach.

 

Można tą wersje 6 tak z 4 razy większy render ? Wiem marudzę ale wypas model :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model na prawdę boski. Obstawiał bym malowanie nr3, choć zawsze możesz wybrać karnacje nr2 i przylepić biało-czerwona plakietkę :D (Ahh te mażenia), teraz jak na to patrze to wtedy by i mu się beret przydał (ala Malcolm z UT), ahh wiec najlepiej pozostać przy nr3. Karnacji z czerwienia bym nie wybierał bo za bardzo to się już oklepało po zwycięskiej pracy DW4, nr1 za to kojarzy mi się z pracami Matysa (o ile dobrze pamiętam) wiec proponuje... sam już nie wiem co dokładnie, bo nr9 tez niczego sobie. Trudny wybór, ale złego na pewno tutaj nie ma :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

design w ogóle mi się nie podoba ale za to bardzo fajny detal zrobiłeś i materiały

 

 

 

Nie no panowie żartuję :D Kozak Model !! Myślałem że spartolisz lowpoly, ale nawet nieźle Ci poszło :) Giwerke jeszcze mu zrób no i koniecznie rig jakiś, żeby go w kilku pozach pokazać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uber zacne jesli chodzi o zbroje i hardsurface, ale hmm główce nalezys ie jakiś fajnieszy materiał faktycznie:)

Niemniej super model, front by się przydał bo jeden z najlepszych modeli w gameartcie ostatnio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słodzenie słodzeniem ale trzeba też troche błota rzucić:p

Właśnie normal jak Valery prawi, na tych odrapaniach jest chyba odwrotnie, jest wypukły?

Pozatem zapomniałeś o ryskach, odpryskach po kulach, brudzie itp, są tylko te odrapania farby.

Zobacz jakie fajne subtelne ślady zużycia: http://img21.imageshack.us/img21/255/marmor.jpg

 

I morda nieładna:p bleeee...:)

 

A tak pozatem to git i czad, podoba mi się również. Oby tak (i lepiej) dalej.

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyszło extra, poza rzeczami o których pisał Levus i Jonasz i inni, textura ogolnie to tak not finisz jeszcze według mnie, i razi te pecyna mimo ze jedynie jej fragment jest , brew za gruba i za wysoko, nie wiem ale wydaje mi sie ze on nie ma ucha ? sprobuj podrasowac tą głowe zeby nie odstawala jakosciowo od reszty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ardeni: Dzieki.

Jonasz_Real: ok, kabel juz zmieniony.

ofca: No niestety na ten napis nic juz nie poradze. Takie ograniczenia mirrorowanych textur.

mara: Design to w duzej mierze kwestia gustu. Ale postaram sie na przyszlosc robic wiecej szkicow i dalej poprawiac moje designy.

Creator: Nie moge juz patrzec na ta postac XD. Pozatym w riggowaniu musialbym sie troche podszkolic zeby zrobic to poprawnie, wiec moze kiedys.

Matys: Dzieki

Kuba: Dzieki

Morte: Wielki dzieki. Wiele modelikow z game artu nadawaloby sie na fronta, ale jakos zadka tam trafiaja. Mysle, ze to daltego, ze do game artu nie uzywa sie HP, zawansowanych renderow, shaderow itp. a wielu widzow nie wie o tych ograniczeniach.

lucek91: Glowka jest slaba. Nie ma co ukrywac. Dlatego nastepne modele beda pewnie twarzyczkami. A odrapany metal robi sie w 1min +/- 10 sek. Dajesz na jedna warstwe jakis czysty metal. A nad nia wylewasz "Paint bucket tool" z opcja "all layers" i tolerance w zaleznosci od potrzeb. Trzeba tylko pamietac gdzie dawac przetarcia a gdzie zostawic troche farby. Tutaj masz fajny tutek o tym:

 

http://www.game-artist.net/forums/spotlight-articles/42-tutorial-hard-surface-texture-painting.html

 

Adamek: Nie zabardzo wiem o co chodzi z ta reka. Mozesz rozwinac?

rozpruwacz: Dzieki. Jak juz mowilem mam szczerze dosc tego modelu wiec helmu nie bedzie :)

Valery: Dzieki. Farba juz poprawiona

Levus: Dodalem kilka rysek itp. Ale zadnych zniszczen z pola bitwy, rdzy itp.. Moim celem bylo zrobienie textury w miare sterylnej i zuzytej tylko przez uzywanie. Troche jak porysowany lakier samochodowy.

donMario: ok, glowke poprawilem ile moglem.

Oleksiak: Normalka poprawiona.

AkkA: Dzieki

 

No i tak jak mowielm, daje finalna poprawiona wersje:

 

74finlr.jpg

 

Hi res:

74finhr.th.jpg

 

Tex:

textures.th.jpg

Nastepne modele to beda jakies glowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super wygląda :) Szkoda jedynie, że nie dałeś na finalnym renderze żadnego glow dla oka, rękawicy, bądź reflektorów na kołnierzu. Wcześniej w wątku była taka podmalówka z czerwonymi elementami. Ja tam bym nawet oszukał photoshopem :D, chociarz no widze niby mapa jest, ale coś shader nie pokazuje tego... Niemniej jednak wielkie gratulacje i powodzenia przy szlifowaniu anatomii twarzy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajno fajno..

A jakbyś spróbował jeszcze rzucić na kolor zbroi jakiś overlay odpowiednio ustawiony, powiedzmy na 50%, z rdzawym odcieniem na przykład z którejś z tych textur?

 

http://cgtextures.com/thumbnails/textures/metal/bare/MetalBare0100_1_thumblarge.jpg

http://cgtextures.com/thumbnails/textures/metal/bare/MetalBare0049_thumblarge.jpg

Albo jakiś bardzo delikatny noise na sam kolor zbroi?

Jakoś mi to tak gładko strasznie wygląda nadal.

Tylko nie przesadź bo paciapucie pstrokatą osiągniesz:)

 

Jak Ci się nie chce malować to rzuć sobie najpierw na screen, może się przekonasz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki panowie. Popracowalem w miedzyczasie troche nad riggiem tej postaci. Jak juz ogarne troche animowanie to wrzuce filmik.

 

rig.jpg

 

i dodatkowo model z marmoset'a ze standartowymi ustawieniami:

 

marmosetfin.th.jpg

 

Ostatnio mam malo czasu na nowe modeliki (a dojdzie jeszcze matura niedlugo) wiec nie jestem w stanie powiedziec kiedy wrzuce nastepny.

 

Fronta moze kiedys zalapie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności