Napisano 13 Sierpień 200915 l wiem ze juz nie masz ochoty tego zmieniac, ale uwazam ze lepiej by wygladal gdyby mial full zbroje, tzn z helmem tak aby jego glowy nie bylo widac
Napisano 20 Sierpień 200915 l koncz go waść bo wyszedł bardzo fajnie , choc mnie rowniez te naramienniki nie leżą ale to juz rzecz gustu, głowe mimo wszytko bym mu zmieszył tak aby wyglądał na kawał duzego typa
Napisano 20 Sierpień 200915 l Autor Dopiero od ostatnich 2 dni udalo mi sie znalezc troche czasu na retopo. I jak dobrze pojdzie to jutro albo pojutrze wrzuce wypalone normalki i modelik LP (wlasciwie mid poly bo bedzie cos kolo 20k tri ^^)
Napisano 24 Sierpień 200915 l Autor No to po dlugiej przerwie daje wypalony modelik. Tak jak mowilem jest to bardziej mid niz low, poniewaz chcialem zachowiac mozliwie duzo detali (modelik do portfolio wiec mogelm dac sobie wiekszy limit) Pierwsza wersja. Juz widze ze naramiennik i pas ida do ponownego mapowania i wypalenia. Zastanawiam sie tez czy dokladac kolejne 1000 tri i dac reszte przewodow, rur itp. 17,5k tri mapy 2048x2048 Siatka: Wieksza rozdzialka: Tex:
Napisano 24 Sierpień 200915 l nie wiem czy nie mółbyś uciąć trochę poly na tych goleniach bo sporo ich tam. Pzatym very good.
Napisano 24 Sierpień 200915 l Świetne pierwsze wrażenie i doskonała pracka do portfolio (widać ile pracy w to włożyłeś). Ciekawy jestem jakie będą finalne textury ;]. pozdro.
Napisano 25 Sierpień 200915 l ooooo kuurrrr de. czad ;] Postać wymiata wyglądem i nie wiem o co chodzi i im z tą głową :P Jedyne co mnie dziwy to na cholerę mu takie naramienniki. Nigdzie nie ma tak grubej blachy i niszczy moim zdaniem cały design tak zarąbistej pracki :P Normalnie jakbyś złą wartość w extrude wpisał :P może skoro i tak musisz od nowa mapować naramienniki to troszeczkę je poprawisz ;) I mam prośbę: mógłbyś pokazać jakoś "na sobie" albo koło siebie jak model LP jest dopasowany do HP. Za niedługo będę robił retopologię swojego rpg i miałbym na czym się wzorować :D Będą teksturki ? ;]
Napisano 25 Sierpień 200915 l Z tego co widzę, to można siatkę przyciachać o połowę i nikt się nie skapnie że jest mniej trójkątów:p
Napisano 25 Sierpień 200915 l a takie jeszcze pytanko: dlaczego on ma tą lewą dłoń tak wygiętą ? To do animacji ustawione ? Widać to na tej środkowej pozie.
Napisano 26 Sierpień 200915 l Autor Dzieki wszystkim za komenty. Ciezko bedzie pokazac LP z nalozonym HP, poniewaz wypalalem wszystko w ponad 15 czesciach w osobnych plikach. Wrzuce jak zloze wszystko razem. Co do polycountu to przyznam szczerze, ze mozna taki modelik spokojnie zrobic w 10-12k tri. Wystarczyloby poswiecic troche wiecej czasu. Reka jest wygieta w ten sposob zeby bylo ciekawiej. Rownie dobrze mozna taka reke zrobic prosta i technicznie nie ma to znaczenia (chociaz prosta reke rigguje sie odrobine prosciej) EDIT: Kilka schematow kolorow: Edytowane 26 Sierpień 200915 l przez F/X
Napisano 26 Sierpień 200915 l Jaki czad ! Wymiatasz. 1 moim zdaniem odpada bo wychodzi taka kupa w połączeniu z kolorem głowy 2 i 9 to nawet ok ale bardzo fajna jest 6. Masz tyle detalu że moim zdaniem powinieneś iść w kontrast kolorami a nie zlewać ich. Chociaż właśnie patrzę na wersje 7 i powiem Ci że ta czerń na "kolanach" dała nogom zarąbistej głębi czy jak to tam nazwać :P Nie wiem jakie są założenia dla takich cyborgów co do kolorów ale patrząc tak teoretycznie to jeżeli jest to żołnierz to może jakaś wersja z kamuflażem ? Myślę że jeżeli będziesz rozpatrywał taka opcje to najlepiej wyszłoby z czymś co przypomina kamuflaż używany w miastach/zabudowaniach. Można tą wersje 6 tak z 4 razy większy render ? Wiem marudzę ale wypas model :D
Napisano 26 Sierpień 200915 l Moim zadaniem wszystkie są dobrze podzielone tylko to już kwestja do jakiego otoczenia czy gustu ;]
Napisano 26 Sierpień 200915 l Model na prawdę boski. Obstawiał bym malowanie nr3, choć zawsze możesz wybrać karnacje nr2 i przylepić biało-czerwona plakietkę :D (Ahh te mażenia), teraz jak na to patrze to wtedy by i mu się beret przydał (ala Malcolm z UT), ahh wiec najlepiej pozostać przy nr3. Karnacji z czerwienia bym nie wybierał bo za bardzo to się już oklepało po zwycięskiej pracy DW4, nr1 za to kojarzy mi się z pracami Matysa (o ile dobrze pamiętam) wiec proponuje... sam już nie wiem co dokładnie, bo nr9 tez niczego sobie. Trudny wybór, ale złego na pewno tutaj nie ma :) Pozdrawiam
Napisano 26 Sierpień 200915 l 9 bardzo fajnie sie prezentuje, 4 - czka tez ma fajne kolorki. :) Ladnie Ci idzie.
Napisano 27 Sierpień 200915 l ehhehe... F/X było dać dwie opcje :D (ale racja ta czerwień jednak oklepana ;) )
Napisano 27 Sierpień 200915 l Autor Ok. Wybralem opcje 3. Wlasciwie skonczona wersja. Moze jeszcze wrzuce jeden up z ta postacia i poprawiana textura. Dzieki wszyskim za wspracie i rady: I HR: I wersja bez kolorwego swiatla:
Napisano 27 Sierpień 200915 l Umny jesteś, podoba mi się to wszystko, może troszke przekombinowane i nie wiaodmo na co patrzeć, ale technicznie bardzo fajno ;)
Napisano 27 Sierpień 200915 l Fajnie to wygląda... ale ten czerwony kabel w okolicach łokcia, bym bardziej urozmaicił, zadrapania na gumie etc. Póki co, wygląda sterylnie.
Napisano 28 Sierpień 200915 l zacne... zaprawde zacne.. nie chcialem sie przyeczpiac do mirrorowanych tekstur, ale spojrz na napisy..
Napisano 28 Sierpień 200915 l design w ogóle mi się nie podoba ale za to bardzo fajny detal zrobiłeś i materiały
Napisano 28 Sierpień 200915 l design w ogóle mi się nie podoba ale za to bardzo fajny detal zrobiłeś i materiały Nie no panowie żartuję :D Kozak Model !! Myślałem że spartolisz lowpoly, ale nawet nieźle Ci poszło :) Giwerke jeszcze mu zrób no i koniecznie rig jakiś, żeby go w kilku pozach pokazać.
Napisano 28 Sierpień 200915 l Ekstra, może jeszcze podciągnij specular na skórze głowy? Bardzo fajny model.
Napisano 28 Sierpień 200915 l Uber zacne jesli chodzi o zbroje i hardsurface, ale hmm główce nalezys ie jakiś fajnieszy materiał faktycznie:) Niemniej super model, front by się przydał bo jeden z najlepszych modeli w gameartcie ostatnio.
Napisano 28 Sierpień 200915 l Popieram. Model wygląda jakbyś pozazdrościł molotovovi wygranej w DWIV. Bardzo zacnie ale ta głowa boli moje zboczone oko:) kolorki super. Mógłbyś powiedzieć jak namalowałeś texturkę tego metalu obtartego na ramionach?
Napisano 28 Sierpień 200915 l http://img175.imageshack.us/img175/7164/68finlr.jpg Prawa ręka między nadgarstkiem a łokciem... A tak to rewelacja :)
Napisano 28 Sierpień 200915 l świetne. jedyne co mi się nie podoba to odrapania z farby uwydatnione na normalu. wyszło troche plastelinowo
Napisano 28 Sierpień 200915 l Słodzenie słodzeniem ale trzeba też troche błota rzucić:p Właśnie normal jak Valery prawi, na tych odrapaniach jest chyba odwrotnie, jest wypukły? Pozatem zapomniałeś o ryskach, odpryskach po kulach, brudzie itp, są tylko te odrapania farby. Zobacz jakie fajne subtelne ślady zużycia: http://img21.imageshack.us/img21/255/marmor.jpg I morda nieładna:p bleeee...:) A tak pozatem to git i czad, podoba mi się również. Oby tak (i lepiej) dalej. pozdro!
Napisano 28 Sierpień 200915 l wyszło extra, poza rzeczami o których pisał Levus i Jonasz i inni, textura ogolnie to tak not finisz jeszcze według mnie, i razi te pecyna mimo ze jedynie jej fragment jest , brew za gruba i za wysoko, nie wiem ale wydaje mi sie ze on nie ma ucha ? sprobuj podrasowac tą głowe zeby nie odstawala jakosciowo od reszty
Napisano 29 Sierpień 200915 l Levus - matko córko już myślałem że mam zwidy... :P F/X właśnie ta normalka coś nie tak widać to na naramiennikach dobrze.
Napisano 29 Sierpień 200915 l Ja powiem ze model i teksturka jako calosc prezentuje sie dobrze, i poza tym co napisali inni (zadrapania na normalce, zbyt sterylny metal, ogólny dizajn) pracka świetnie rokuje na przyszlość :).
Napisano 31 Sierpień 200915 l Autor Ardeni: Dzieki. Jonasz_Real: ok, kabel juz zmieniony. ofca: No niestety na ten napis nic juz nie poradze. Takie ograniczenia mirrorowanych textur. mara: Design to w duzej mierze kwestia gustu. Ale postaram sie na przyszlosc robic wiecej szkicow i dalej poprawiac moje designy. Creator: Nie moge juz patrzec na ta postac XD. Pozatym w riggowaniu musialbym sie troche podszkolic zeby zrobic to poprawnie, wiec moze kiedys. Matys: Dzieki Kuba: Dzieki Morte: Wielki dzieki. Wiele modelikow z game artu nadawaloby sie na fronta, ale jakos zadka tam trafiaja. Mysle, ze to daltego, ze do game artu nie uzywa sie HP, zawansowanych renderow, shaderow itp. a wielu widzow nie wie o tych ograniczeniach. lucek91: Glowka jest slaba. Nie ma co ukrywac. Dlatego nastepne modele beda pewnie twarzyczkami. A odrapany metal robi sie w 1min +/- 10 sek. Dajesz na jedna warstwe jakis czysty metal. A nad nia wylewasz "Paint bucket tool" z opcja "all layers" i tolerance w zaleznosci od potrzeb. Trzeba tylko pamietac gdzie dawac przetarcia a gdzie zostawic troche farby. Tutaj masz fajny tutek o tym: http://www.game-artist.net/forums/spotlight-articles/42-tutorial-hard-surface-texture-painting.html Adamek: Nie zabardzo wiem o co chodzi z ta reka. Mozesz rozwinac? rozpruwacz: Dzieki. Jak juz mowilem mam szczerze dosc tego modelu wiec helmu nie bedzie :) Valery: Dzieki. Farba juz poprawiona Levus: Dodalem kilka rysek itp. Ale zadnych zniszczen z pola bitwy, rdzy itp.. Moim celem bylo zrobienie textury w miare sterylnej i zuzytej tylko przez uzywanie. Troche jak porysowany lakier samochodowy. donMario: ok, glowke poprawilem ile moglem. Oleksiak: Normalka poprawiona. AkkA: Dzieki No i tak jak mowielm, daje finalna poprawiona wersje: Hi res: Tex: Nastepne modele to beda jakies glowki.
Napisano 31 Sierpień 200915 l Pancerz pod wzgledem technicznym wyszedł superowo. Ale gostek ma chyba coś nie tak z brwiami. Ogolnie to jestem pod wrazeniem.
Napisano 1 Wrzesień 200915 l Super wygląda :) Szkoda jedynie, że nie dałeś na finalnym renderze żadnego glow dla oka, rękawicy, bądź reflektorów na kołnierzu. Wcześniej w wątku była taka podmalówka z czerwonymi elementami. Ja tam bym nawet oszukał photoshopem :D, chociarz no widze niby mapa jest, ale coś shader nie pokazuje tego... Niemniej jednak wielkie gratulacje i powodzenia przy szlifowaniu anatomii twarzy :)
Napisano 1 Wrzesień 200915 l No fajno fajno.. A jakbyś spróbował jeszcze rzucić na kolor zbroi jakiś overlay odpowiednio ustawiony, powiedzmy na 50%, z rdzawym odcieniem na przykład z którejś z tych textur? http://cgtextures.com/thumbnails/textures/metal/bare/MetalBare0100_1_thumblarge.jpg http://cgtextures.com/thumbnails/textures/metal/bare/MetalBare0049_thumblarge.jpg Albo jakiś bardzo delikatny noise na sam kolor zbroi? Jakoś mi to tak gładko strasznie wygląda nadal. Tylko nie przesadź bo paciapucie pstrokatą osiągniesz:) Jak Ci się nie chce malować to rzuć sobie najpierw na screen, może się przekonasz:)
Napisano 13 Październik 200915 l O ja cie nie mogę, jak dla mnie to wypas totalny! Frontpage się należy panowie moderacja jak w morde strzelił! Odemnie masz już max gwiazdek za tą postać :P Edytowane 13 Październik 200915 l przez arcade
Napisano 14 Październik 200915 l Gratuluje fronta! Duzy postep jesli chodzi o texturki od ostatniego razu.
Napisano 14 Październik 200915 l Gratulacje, choc sama bryla i proporcje to nie moj klimat, ale reszta jest super. Swietny detal i tekstury. pozdro
Napisano 14 Październik 200915 l Autor Dzieki panowie. Popracowalem w miedzyczasie troche nad riggiem tej postaci. Jak juz ogarne troche animowanie to wrzuce filmik. i dodatkowo model z marmoset'a ze standartowymi ustawieniami: Ostatnio mam malo czasu na nowe modeliki (a dojdzie jeszcze matura niedlugo) wiec nie jestem w stanie powiedziec kiedy wrzuce nastepny. Fronta moze kiedys zalapie :)
Napisano 18 Październik 200915 l Gratsy ;] należało ci się XD ciekawy jestem następnego modelu :> Pozdro.
Napisano 19 Październik 200915 l Autor Nie bylo mnie jakis czas na forum. Ale z tego co wiem to ten watek nigdy nie mial fronta. Jednak dostal 5 gwiazdek (+5 do motywacji) za co jestem wam wdzieczny.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto