Skocz do zawartości

Obiekty 3d: Firebat / FX Modele


F/X

Rekomendowane odpowiedzi

No te ochraniacze to ogolnie mnie troche niepokoją. No ale jak na koncepcie tak jest to zostawiam. W tym upie HP skonczone (zmiany proporcji, twarzy ,rak i szlify ostatnie):

 

31241584.jpg

 

Retopo time

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 451
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

LP normal + AO. Właśnie zauważyłem, że normal sie rozjechał przy bucie :/.

 

15212250.jpg

 

52685217.jpg

 

 

EDIT:

 

Wrzucam jeszcze szybki szkic na DW. Mam nadzieje, że przynajmniej zdąże zacząć modelik.

 

cien.jpg

Edytowane przez F/X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaje że chyba niepotrzebnie podkreślasz geometrią pewne elementy postaci które już załatwia normal mapa, zamiast takich detali lepiej by było przeznaczyć to na duże elementy albo bardziej istotne(np kolana łokcie ), ewentualnie zrobić osobne elementy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruku: Myślałem czy by nie zrobić tych pancerzy na osobnych modelach, ale zostawiłem tak jak jest. Może to być mały problem przy animacji :/ Dzięki za koment

 

plasti: Dzięki.

 

 

Texturki jeżeli ja je będe robił to dopiero po DW. Tak samo jak zbroja i dodatkowe twarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słaby ze mnie pisarz. Więc tamten tutek zostawię jako szybki workflow. Jeżeli będzie zainteresowanie mogę nagrać jakiegoś videotutka przy następnym modelu.

 

O taaak :D

Piękne modele, cały wątek bardzo przyjemnie się oglądało. Dajesz dalej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lucek: He-man będzie jak zabiorę się za texturki. Na razie nie mam weny. Btw. Jak tak teraz na niego patrze to kojarzy mi się z tym : http://www.wuhawkproductions.com/blog/wp-content/uploads/2010/06/300px-MegamanMMB.jpg

 

graphic: Taki była idea żeby te płaskorzeźby były bardziej przestrzenne, ale zobaczę jak to na końcu będzie wyglądało. Spłaszczyć to nie problem.

 

UP:

 

66313149.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry ;]

Osobiście mnie nie podoba się sam kształt , wygląda jak skrzyżowanie różdżki/miecza..pałki? XD na początku nie skumałem gdzie jest góra a gdzie dół XD.

I może lepiej znajdź bardziej zdobniczą czcionkę? treści lepiej dopasuj,

damnation, justice, glory ? raczej razem nie idą szczególnie ostatnie dwa przy wizerunku pozwijanych ciał XD.

To na tyle, działaj dalej :>.

Edytowane przez Kruku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lucek: Dzięki. Renderki są z best. Szpic był początkowo w concepcie ( http://img213.imageshack.us/img213/1349/11673764.jpg ). Uznałem, że lepiej wygląda bez. Ale rzućcie okiem, jak bardziej pasuje szpic na górze to pewnie zmienię.

 

Plasti: Będą no-name.

 

Kruku: Kształtu już nie zmienię. Nad czcionką i samą treścią jeszcze pomyśle jak starczy czasu. Początkowo to miały być tak jakby 3 sceny. Na dole miecza potępienie, na środku sąd/sprawiedliwość a na górze chwała.

 

 

Dzisiejszy Up. Ogólnie same pierdoły (czaszka na dole to na razie place holder). 9 h materiału już nagrane.

 

31694463.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprzednia wersja moim zdaniem niebo lepsza. bylo fajnie czysto na ostrzu, tu juz troche przekobinowales i nie czuc ze jest ostre. Ale generalnie fajnie ze masz taka cierpliwosc do detalu, fajnie sie kroi mieczyk :)

Edytowane przez Morte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komenty.

 

Samo ostrze na tych dwóch zdjęciach się nie różni. Zmieniłem jedynie redering (tzn. Podbiłem detale). Tym razem wrzucam ze standardowym matsem.

 

Zmiany czcionki i ogólne picowanie.

 

No to już prawie koniec. Może jeszcze z jeden up będzie:

 

24544782.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończone HP:

 

8fin.jpg

 

 

I pierwsza część tutoriala (na pewno będzie jeszcze część2: sculpting).

 

 

 

 

Codec: Xvid

Rozmiar: 319 mb

Czas: 70 min

 

(klick w obrazek)

 

makingof2.jpg

 

Codec: Xvid

Rozmiar: 132 mb

Czas: 74 min

 

makingof5a.jpg

 

 

Codec: Xvid

Rozmiar: 366 mb

Czas: 75 min

 

makingof6a.jpg

 

Model pack udostępniony na zasadach CC:

 

modelpack.jpg

Edytowane przez F/X
  • Like 3
  • Confused 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogromne dzięki za kolejnego parta, REP ++++++++

salut.

 

EDIT:

chyba coś pokręciłem ale po pobraniu drugiej części tutoriala, w folderze są te same filmiki co w pierwszym.....

Edytowane przez indian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pussik: Dzięki

Konras: No się chyba admini zdublowali. Heh

wizz: Dzięki za koment.

 

To końca tygodnia powninien być finish i 2 tutki kolejne.

 

LP , Normalki itp. Tex skończony w jakichś 50% (daje 2 oświetlenia, bo na mieczu z kolorem za bardzo nie poszalałem) 6228 tri:

 

11br.jpg

 

11coo.jpg

 

16743807.jpg

Edytowane przez F/X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem fanem takiej stylistyki, dla mnie dobry miecz to prosty miecz :), ale jestem pod duzym wrazeniem detalu jaki tam wlozyles. Dzieki za pokazanie workflowa, mogles jeszcze dodac komentarz, jakich brushy uzywasz itp.. Niby wszystko widac, ale byloby troche jasniej. Czekam na skonczona teksture.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieczson niesamowity... może mało praktyczny (choć pewnie w dłoni jakiegoś demona jego ciężar i nie zbyt ostre ostrze :P nie będą miały znaczenia), ale jak by to powiedziała Foremniak "Boooski Cuuuudowny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Dzięki za komenty i fronta. Dajecie mi motywacje do pracy :)

 

Linki powinny działać. Jeżeli nie przez obrazek do daj 'save linked contet as' (na polskich wersjach to chyba leciało „zapisz źródło jako”) z tych linków:

 

http://www.firebat.pl/Hellsword-part1.zip

http://www.firebat.pl/Hell-sword-part2(fixed).zip

 

To wrzucam render finalny z mental raya:

 

23final.jpg

 

 

Później jeszcze siaty, turnable, reszte tutoriali i cały ten dodatkowy staff.

Edytowane przez F/X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieczyk bardzo fajny ale wiesz ostrze tego miecza wogule nie wyglada na to ze jest ostre tylko z plasteliny .

dlatego doskonale nadaje sie do smarowania masla!!

Panowie, nie popadajcie w paranoje jakies! W grach jest duzo rzeczy ktore nie istaneja, albo w rzeczywistosci by nie dzialaly! Nauczmy sie ze gry to GRY, a NIE zycie!

Mieczyk BAAAARDZO fajny, przydalobysie mu jeszcze jakis render realtime z silniczka z jakims ładnym enviro, moze z maską krwii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego doskonale nadaje sie do smarowania masla!!

Panowie, nie popadajcie w paranoje jakies! W grach jest duzo rzeczy ktore nie istaneja, albo w rzeczywistosci by nie dzialaly! Nauczmy sie ze gry to GRY, a NIE zycie!

Mieczyk BAAAARDZO fajny, przydalobysie mu jeszcze jakis render realtime z silniczka z jakims ładnym enviro, moze z maską krwii...

 

No i właśnie to nie jest wcale dobre podejście czasami, bo są miejsca w których coś powinno być funkcjonalne a często nie jest, przez co często graficy robią po prostu chłam, co się jednak nie tyczy pracy Firebata oczywiście, choć zgodzę się nt. komentarzy nt. ostrza. Przypomina przez co zdobioną kamienną maczugę z bardzo fajną rękojeścią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komenty.

Ostrza już nie zmienię. Wyciągnąłem z niego full speca ile się dało i dalej go ledwo widać.

 

Edit postu z tutkami. Wrzucam ostatnią część: retopo, maping i baking. I do tego modelik z texturkami. ( http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=997020&postcount=421 )

 

 

Ostatni up

 

Realtime (scanline):

 

24finalrealtime.jpg

 

Dodatkowe screeny realtime:

 

25finalrealtime.th.jpg

 

 

Flat screen:

 

26finalflat.th.jpg

 

Texturki:

 

texturesfin.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy juz pisalem ale w bardzo fajnie wyszlo, w rzeczywistosci mocno przekombinowane jak na miecz nawet do widoku z pierwszej osoby gdyz nie bedzie za duzo z tego co zrobiles widac a wrecz moze nawet troche irytowac ale tak do folio całkiem spoko. widac ze umiesz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności