Napisano 6 Listopad 201014 l Autor No te ochraniacze to ogolnie mnie troche niepokoją. No ale jak na koncepcie tak jest to zostawiam. W tym upie HP skonczone (zmiany proporcji, twarzy ,rak i szlify ostatnie): Retopo time
Napisano 13 Listopad 201014 l Autor LP normal + AO. Właśnie zauważyłem, że normal sie rozjechał przy bucie :/. EDIT: Wrzucam jeszcze szybki szkic na DW. Mam nadzieje, że przynajmniej zdąże zacząć modelik. Edytowane 13 Listopad 201014 l przez F/X
Napisano 13 Listopad 201014 l Mnie się wydaje że chyba niepotrzebnie podkreślasz geometrią pewne elementy postaci które już załatwia normal mapa, zamiast takich detali lepiej by było przeznaczyć to na duże elementy albo bardziej istotne(np kolana łokcie ), ewentualnie zrobić osobne elementy.
Napisano 23 Listopad 201014 l mi sie nie wydaje, genialnie zrobiona postac, praktycznie nie ma sie do czego doczepic...
Napisano 24 Listopad 201014 l Autor Kruku: Myślałem czy by nie zrobić tych pancerzy na osobnych modelach, ale zostawiłem tak jak jest. Może to być mały problem przy animacji :/ Dzięki za koment plasti: Dzięki. Texturki jeżeli ja je będe robił to dopiero po DW. Tak samo jak zbroja i dodatkowe twarze.
Napisano 18 Grudzień 201014 l Słaby ze mnie pisarz. Więc tamten tutek zostawię jako szybki workflow. Jeżeli będzie zainteresowanie mogę nagrać jakiegoś videotutka przy następnym modelu. O taaak :D Piękne modele, cały wątek bardzo przyjemnie się oglądało. Dajesz dalej!
Napisano 28 Grudzień 201014 l Autor No to zaczynam nowy model: Mieczyk jeszcze bardzo wczesny wip (pewnie jeszcze nie zabardzo widac co tam sie dzieje): Tym razem nagrywam wszystko.
Napisano 29 Grudzień 201014 l Ciężko wydłubywać wnętrzności zabitych przeciwników z tych zakamarków. Moim zdaniem te inkrustacje powinny być bardziej płaskie.
Napisano 29 Grudzień 201014 l Autor lucek: He-man będzie jak zabiorę się za texturki. Na razie nie mam weny. Btw. Jak tak teraz na niego patrze to kojarzy mi się z tym : http://www.wuhawkproductions.com/blog/wp-content/uploads/2010/06/300px-MegamanMMB.jpg graphic: Taki była idea żeby te płaskorzeźby były bardziej przestrzenne, ale zobaczę jak to na końcu będzie wyglądało. Spłaszczyć to nie problem. UP:
Napisano 29 Grudzień 201014 l Możesz wrzucać best render? Dużo lepiej wyglądają te modeliki z AA ze zbrusha. Ja tam zrobiłbym jakiś szpic do tego miecza. Niezły się z ciebie zawodnik robi. Każda następna pracka lepsza o poziom.
Napisano 29 Grudzień 201014 l kozak, te humanoidy beda mialy ludzkie twarze? czy takie wlasnie 'no name' ?
Napisano 30 Grudzień 201014 l Dobry ;] Osobiście mnie nie podoba się sam kształt , wygląda jak skrzyżowanie różdżki/miecza..pałki? XD na początku nie skumałem gdzie jest góra a gdzie dół XD. I może lepiej znajdź bardziej zdobniczą czcionkę? treści lepiej dopasuj, damnation, justice, glory ? raczej razem nie idą szczególnie ostatnie dwa przy wizerunku pozwijanych ciał XD. To na tyle, działaj dalej :>. Edytowane 30 Grudzień 201014 l przez Kruku
Napisano 30 Grudzień 201014 l Autor Lucek: Dzięki. Renderki są z best. Szpic był początkowo w concepcie ( http://img213.imageshack.us/img213/1349/11673764.jpg ). Uznałem, że lepiej wygląda bez. Ale rzućcie okiem, jak bardziej pasuje szpic na górze to pewnie zmienię. Plasti: Będą no-name. Kruku: Kształtu już nie zmienię. Nad czcionką i samą treścią jeszcze pomyśle jak starczy czasu. Początkowo to miały być tak jakby 3 sceny. Na dole miecza potępienie, na środku sąd/sprawiedliwość a na górze chwała. Dzisiejszy Up. Ogólnie same pierdoły (czaszka na dole to na razie place holder). 9 h materiału już nagrane.
Napisano 30 Grudzień 201014 l poprzednia wersja moim zdaniem niebo lepsza. bylo fajnie czysto na ostrzu, tu juz troche przekobinowales i nie czuc ze jest ostre. Ale generalnie fajnie ze masz taka cierpliwosc do detalu, fajnie sie kroi mieczyk :) Edytowane 31 Grudzień 201014 l przez Morte
Napisano 1 Styczeń 201114 l Autor Dzięki za komenty. Samo ostrze na tych dwóch zdjęciach się nie różni. Zmieniłem jedynie redering (tzn. Podbiłem detale). Tym razem wrzucam ze standardowym matsem. Zmiany czcionki i ogólne picowanie. No to już prawie koniec. Może jeszcze z jeden up będzie:
Napisano 4 Styczeń 201114 l świetnie to wygląda,ale trochę zakończenie rękojeści nie pasuje do reszty
Napisano 13 Styczeń 201114 l Autor Skończone HP: I pierwsza część tutoriala (na pewno będzie jeszcze część2: sculpting). Codec: Xvid Rozmiar: 319 mb Czas: 70 min (klick w obrazek) Codec: Xvid Rozmiar: 132 mb Czas: 74 min Codec: Xvid Rozmiar: 366 mb Czas: 75 min Model pack udostępniony na zasadach CC: Edytowane 6 Luty 201114 l przez F/X
Napisano 13 Styczeń 201114 l Wygląda to mega kozacko. Jedyne nad czym bym się zastanowił to może trochę dłuższa rękojeść, miecz wydaje się bardzo ciężki i bardziej pasował by na oburęczny. Czekam na teksturki.
Napisano 17 Styczeń 201114 l Autor No ten mieczyk na początku był dwuręczny. Później (nie wiem czemu) troche skróciłem mu rękojeść. Update poprzedniego postu. Part 2: sculpting
Napisano 17 Styczeń 201114 l ogromne dzięki za kolejnego parta, REP ++++++++ salut. EDIT: chyba coś pokręciłem ale po pobraniu drugiej części tutoriala, w folderze są te same filmiki co w pierwszym..... Edytowane 17 Styczeń 201114 l przez indian
Napisano 19 Styczeń 201114 l Wow, kozacki model. Już ściągam video. Niezły nakład pracy jak na broń białą.
Napisano 25 Styczeń 201114 l Nieźle, nieźle, na polycount w dwóch newsach pod rząd dali link do tego making off'a. Świetna robota, tak trzymać :)
Napisano 30 Styczeń 201114 l Autor Pussik: Dzięki Konras: No się chyba admini zdublowali. Heh wizz: Dzięki za koment. To końca tygodnia powninien być finish i 2 tutki kolejne. LP , Normalki itp. Tex skończony w jakichś 50% (daje 2 oświetlenia, bo na mieczu z kolorem za bardzo nie poszalałem) 6228 tri: Edytowane 30 Styczeń 201114 l przez F/X
Napisano 31 Styczeń 201114 l Nie jestem fanem takiej stylistyki, dla mnie dobry miecz to prosty miecz :), ale jestem pod duzym wrazeniem detalu jaki tam wlozyles. Dzieki za pokazanie workflowa, mogles jeszcze dodac komentarz, jakich brushy uzywasz itp.. Niby wszystko widac, ale byloby troche jasniej. Czekam na skonczona teksture.
Napisano 2 Luty 201114 l oo, umknęło mi to jakoś :), miecz jest mega wypaśny, zassysam tutki, oo i graty za rekomende :D Edytowane 2 Luty 201114 l przez Hatt3r
Napisano 3 Luty 201114 l Mieczson niesamowity... może mało praktyczny (choć pewnie w dłoni jakiegoś demona jego ciężar i nie zbyt ostre ostrze :P nie będą miały znaczenia), ale jak by to powiedziała Foremniak "Boooski Cuuuudowny"
Napisano 3 Luty 201114 l A mi jakoś te tutki nie działają : NINJA EDIT: Mam na myśli, że linki nie działają. Wchodzi w nową stronę (pustą) i mysli w nieskończoność :)
Napisano 5 Luty 201114 l Autor Dzięki za komenty i fronta. Dajecie mi motywacje do pracy :) Linki powinny działać. Jeżeli nie przez obrazek do daj 'save linked contet as' (na polskich wersjach to chyba leciało „zapisz źródło jako”) z tych linków: http://www.firebat.pl/Hellsword-part1.zip http://www.firebat.pl/Hell-sword-part2(fixed).zip To wrzucam render finalny z mental raya: Później jeszcze siaty, turnable, reszte tutoriali i cały ten dodatkowy staff. Edytowane 5 Luty 201114 l przez F/X
Napisano 5 Luty 201114 l Linki powinny działać. Jeżeli nie przez obrazek do daj 'save linked contet as' (na polskich wersjach to chyba leciało „zapisz źródło jako”) z tych linków: http://www.firebat.pl/Hellsword-part1.zip http://www.firebat.pl/Hell-sword-part2(fixed).zip Dzięki wielkie. Właśnie pomogło :)
Napisano 6 Luty 201114 l mieczyk bardzo fajny ale wiesz ostrze tego miecza wogule nie wyglada na to ze jest ostre tylko z plasteliny .
Napisano 6 Luty 201114 l Ten mieczyk robi takie wrazenie na wrogach ze sami sie tna, nie musi byc ostry :D
Napisano 6 Luty 201114 l mieczyk bardzo fajny ale wiesz ostrze tego miecza wogule nie wyglada na to ze jest ostre tylko z plasteliny . dlatego doskonale nadaje sie do smarowania masla!! Panowie, nie popadajcie w paranoje jakies! W grach jest duzo rzeczy ktore nie istaneja, albo w rzeczywistosci by nie dzialaly! Nauczmy sie ze gry to GRY, a NIE zycie! Mieczyk BAAAARDZO fajny, przydalobysie mu jeszcze jakis render realtime z silniczka z jakims ładnym enviro, moze z maską krwii...
Napisano 6 Luty 201114 l dlatego doskonale nadaje sie do smarowania masla!! Panowie, nie popadajcie w paranoje jakies! W grach jest duzo rzeczy ktore nie istaneja, albo w rzeczywistosci by nie dzialaly! Nauczmy sie ze gry to GRY, a NIE zycie! Mieczyk BAAAARDZO fajny, przydalobysie mu jeszcze jakis render realtime z silniczka z jakims ładnym enviro, moze z maską krwii... No i właśnie to nie jest wcale dobre podejście czasami, bo są miejsca w których coś powinno być funkcjonalne a często nie jest, przez co często graficy robią po prostu chłam, co się jednak nie tyczy pracy Firebata oczywiście, choć zgodzę się nt. komentarzy nt. ostrza. Przypomina przez co zdobioną kamienną maczugę z bardzo fajną rękojeścią.
Napisano 6 Luty 201114 l Autor Dzięki za komenty. Ostrza już nie zmienię. Wyciągnąłem z niego full speca ile się dało i dalej go ledwo widać. Edit postu z tutkami. Wrzucam ostatnią część: retopo, maping i baking. I do tego modelik z texturkami. ( http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=997020&postcount=421 ) Ostatni up Realtime (scanline): Dodatkowe screeny realtime: Flat screen: Texturki:
Napisano 6 Luty 201114 l nie wiem czy juz pisalem ale w bardzo fajnie wyszlo, w rzeczywistosci mocno przekombinowane jak na miecz nawet do widoku z pierwszej osoby gdyz nie bedzie za duzo z tego co zrobiles widac a wrecz moze nawet troche irytowac ale tak do folio całkiem spoko. widac ze umiesz :D
Napisano 7 Luty 201114 l Nosz kurcze muszę przyznać elegancko. Teraz jeszcze rycerza do tego dorób ;).
Napisano 12 Luty 201114 l http://www.sagiarts.com/img_from_photoshop/Darksiders_Swod_main.jpg http://www.sagiarts.com/img_from_photoshop/Darksiders_SwordCons_main.jpg cos takiego dzis znalazlem .W sumie bardzo podobny ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto