F/X Napisano 6 Listopad 2010 Autor Napisano 6 Listopad 2010 No te ochraniacze to ogolnie mnie troche niepokoją. No ale jak na koncepcie tak jest to zostawiam. W tym upie HP skonczone (zmiany proporcji, twarzy ,rak i szlify ostatnie): Retopo time
F/X Napisano 13 Listopad 2010 Autor Napisano 13 Listopad 2010 (edytowane) LP normal + AO. Właśnie zauważyłem, że normal sie rozjechał przy bucie :/. EDIT: Wrzucam jeszcze szybki szkic na DW. Mam nadzieje, że przynajmniej zdąże zacząć modelik. Edytowane 13 Listopad 2010 przez F/X
Kruku Napisano 13 Listopad 2010 Napisano 13 Listopad 2010 Mnie się wydaje że chyba niepotrzebnie podkreślasz geometrią pewne elementy postaci które już załatwia normal mapa, zamiast takich detali lepiej by było przeznaczyć to na duże elementy albo bardziej istotne(np kolana łokcie ), ewentualnie zrobić osobne elementy.
plasti Napisano 23 Listopad 2010 Napisano 23 Listopad 2010 mi sie nie wydaje, genialnie zrobiona postac, praktycznie nie ma sie do czego doczepic...
F/X Napisano 24 Listopad 2010 Autor Napisano 24 Listopad 2010 Kruku: Myślałem czy by nie zrobić tych pancerzy na osobnych modelach, ale zostawiłem tak jak jest. Może to być mały problem przy animacji :/ Dzięki za koment plasti: Dzięki. Texturki jeżeli ja je będe robił to dopiero po DW. Tak samo jak zbroja i dodatkowe twarze.
Gość BiX Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 Słaby ze mnie pisarz. Więc tamten tutek zostawię jako szybki workflow. Jeżeli będzie zainteresowanie mogę nagrać jakiegoś videotutka przy następnym modelu. O taaak :D Piękne modele, cały wątek bardzo przyjemnie się oglądało. Dajesz dalej!
Lucek Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 Do roboty!!! :) Kiedy kontynuujesz tego gostka?
F/X Napisano 28 Grudzień 2010 Autor Napisano 28 Grudzień 2010 No to zaczynam nowy model: Mieczyk jeszcze bardzo wczesny wip (pewnie jeszcze nie zabardzo widac co tam sie dzieje): Tym razem nagrywam wszystko.
Lucek Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 A he-man do miecza kiedy będzie?:) Podoba mi się pomysł i sam design.
graphic Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 Ciężko wydłubywać wnętrzności zabitych przeciwników z tych zakamarków. Moim zdaniem te inkrustacje powinny być bardziej płaskie.
F/X Napisano 29 Grudzień 2010 Autor Napisano 29 Grudzień 2010 lucek: He-man będzie jak zabiorę się za texturki. Na razie nie mam weny. Btw. Jak tak teraz na niego patrze to kojarzy mi się z tym : http://www.wuhawkproductions.com/blog/wp-content/uploads/2010/06/300px-MegamanMMB.jpg graphic: Taki była idea żeby te płaskorzeźby były bardziej przestrzenne, ale zobaczę jak to na końcu będzie wyglądało. Spłaszczyć to nie problem. UP:
Lucek Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 Możesz wrzucać best render? Dużo lepiej wyglądają te modeliki z AA ze zbrusha. Ja tam zrobiłbym jakiś szpic do tego miecza. Niezły się z ciebie zawodnik robi. Każda następna pracka lepsza o poziom.
plasti Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 kozak, te humanoidy beda mialy ludzkie twarze? czy takie wlasnie 'no name' ?
Kruku Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 (edytowane) Dobry ;] Osobiście mnie nie podoba się sam kształt , wygląda jak skrzyżowanie różdżki/miecza..pałki? XD na początku nie skumałem gdzie jest góra a gdzie dół XD. I może lepiej znajdź bardziej zdobniczą czcionkę? treści lepiej dopasuj, damnation, justice, glory ? raczej razem nie idą szczególnie ostatnie dwa przy wizerunku pozwijanych ciał XD. To na tyle, działaj dalej :>. Edytowane 30 Grudzień 2010 przez Kruku
F/X Napisano 30 Grudzień 2010 Autor Napisano 30 Grudzień 2010 Lucek: Dzięki. Renderki są z best. Szpic był początkowo w concepcie ( http://img213.imageshack.us/img213/1349/11673764.jpg ). Uznałem, że lepiej wygląda bez. Ale rzućcie okiem, jak bardziej pasuje szpic na górze to pewnie zmienię. Plasti: Będą no-name. Kruku: Kształtu już nie zmienię. Nad czcionką i samą treścią jeszcze pomyśle jak starczy czasu. Początkowo to miały być tak jakby 3 sceny. Na dole miecza potępienie, na środku sąd/sprawiedliwość a na górze chwała. Dzisiejszy Up. Ogólnie same pierdoły (czaszka na dole to na razie place holder). 9 h materiału już nagrane.
Gość Morte Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 (edytowane) poprzednia wersja moim zdaniem niebo lepsza. bylo fajnie czysto na ostrzu, tu juz troche przekobinowales i nie czuc ze jest ostre. Ale generalnie fajnie ze masz taka cierpliwosc do detalu, fajnie sie kroi mieczyk :) Edytowane 31 Grudzień 2010 przez Morte
ThoR_ Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 zgadzam się z morte co za dużo to nie zdrowo 1
PAINbringer Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 Mesh daje rade, ale ta czcionka - jak z Wyborczej, a nie jak z Azeroth
F/X Napisano 1 Styczeń 2011 Autor Napisano 1 Styczeń 2011 Dzięki za komenty. Samo ostrze na tych dwóch zdjęciach się nie różni. Zmieniłem jedynie redering (tzn. Podbiłem detale). Tym razem wrzucam ze standardowym matsem. Zmiany czcionki i ogólne picowanie. No to już prawie koniec. Może jeszcze z jeden up będzie:
Xardas 666 Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 świetnie to wygląda,ale trochę zakończenie rękojeści nie pasuje do reszty
F/X Napisano 13 Styczeń 2011 Autor Napisano 13 Styczeń 2011 (edytowane) Skończone HP: I pierwsza część tutoriala (na pewno będzie jeszcze część2: sculpting). Codec: Xvid Rozmiar: 319 mb Czas: 70 min (klick w obrazek) Codec: Xvid Rozmiar: 132 mb Czas: 74 min Codec: Xvid Rozmiar: 366 mb Czas: 75 min Model pack udostępniony na zasadach CC: Edytowane 6 Luty 2011 przez F/X 3 2
NASTRASH Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 Wygląda to mega kozacko. Jedyne nad czym bym się zastanowił to może trochę dłuższa rękojeść, miecz wydaje się bardzo ciężki i bardziej pasował by na oburęczny. Czekam na teksturki.
F/X Napisano 17 Styczeń 2011 Autor Napisano 17 Styczeń 2011 No ten mieczyk na początku był dwuręczny. Później (nie wiem czemu) troche skróciłem mu rękojeść. Update poprzedniego postu. Part 2: sculpting 1
indian Napisano 17 Styczeń 2011 Napisano 17 Styczeń 2011 (edytowane) ogromne dzięki za kolejnego parta, REP ++++++++ salut. EDIT: chyba coś pokręciłem ale po pobraniu drugiej części tutoriala, w folderze są te same filmiki co w pierwszym..... Edytowane 17 Styczeń 2011 przez indian
Pussik Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 Wow, kozacki model. Już ściągam video. Niezły nakład pracy jak na broń białą.
Konras Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 Nieźle, nieźle, na polycount w dwóch newsach pod rząd dali link do tego making off'a. Świetna robota, tak trzymać :)
wizz Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 miazga stary, i jeszcze tutek :) az sobie obejże :) thx
F/X Napisano 30 Styczeń 2011 Autor Napisano 30 Styczeń 2011 (edytowane) Pussik: Dzięki Konras: No się chyba admini zdublowali. Heh wizz: Dzięki za koment. To końca tygodnia powninien być finish i 2 tutki kolejne. LP , Normalki itp. Tex skończony w jakichś 50% (daje 2 oświetlenia, bo na mieczu z kolorem za bardzo nie poszalałem) 6228 tri: Edytowane 30 Styczeń 2011 przez F/X
plutko Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 Nie jestem fanem takiej stylistyki, dla mnie dobry miecz to prosty miecz :), ale jestem pod duzym wrazeniem detalu jaki tam wlozyles. Dzieki za pokazanie workflowa, mogles jeszcze dodac komentarz, jakich brushy uzywasz itp.. Niby wszystko widac, ale byloby troche jasniej. Czekam na skonczona teksture.
Hatt3r Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 (edytowane) oo, umknęło mi to jakoś :), miecz jest mega wypaśny, zassysam tutki, oo i graty za rekomende :D Edytowane 2 Luty 2011 przez Hatt3r
Papa Pio Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Mieczson niesamowity... może mało praktyczny (choć pewnie w dłoni jakiegoś demona jego ciężar i nie zbyt ostre ostrze :P nie będą miały znaczenia), ale jak by to powiedziała Foremniak "Boooski Cuuuudowny"
Xsaroth Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 A mi jakoś te tutki nie działają : NINJA EDIT: Mam na myśli, że linki nie działają. Wchodzi w nową stronę (pustą) i mysli w nieskończoność :)
telthona Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 i weź to potem czyść, z krwi hurloków i genloków :P
F/X Napisano 5 Luty 2011 Autor Napisano 5 Luty 2011 (edytowane) Dzięki za komenty i fronta. Dajecie mi motywacje do pracy :) Linki powinny działać. Jeżeli nie przez obrazek do daj 'save linked contet as' (na polskich wersjach to chyba leciało „zapisz źródło jako”) z tych linków: http://www.firebat.pl/Hellsword-part1.zip http://www.firebat.pl/Hell-sword-part2(fixed).zip To wrzucam render finalny z mental raya: Później jeszcze siaty, turnable, reszte tutoriali i cały ten dodatkowy staff. Edytowane 5 Luty 2011 przez F/X
Xsaroth Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 Linki powinny działać. Jeżeli nie przez obrazek do daj 'save linked contet as' (na polskich wersjach to chyba leciało „zapisz źródło jako”) z tych linków: http://www.firebat.pl/Hellsword-part1.zip http://www.firebat.pl/Hell-sword-part2(fixed).zip Dzięki wielkie. Właśnie pomogło :)
DeC Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 mieczyk bardzo fajny ale wiesz ostrze tego miecza wogule nie wyglada na to ze jest ostre tylko z plasteliny .
Por@szek Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 Ten mieczyk robi takie wrazenie na wrogach ze sami sie tna, nie musi byc ostry :D
Bruneq Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 mieczyk bardzo fajny ale wiesz ostrze tego miecza wogule nie wyglada na to ze jest ostre tylko z plasteliny . dlatego doskonale nadaje sie do smarowania masla!! Panowie, nie popadajcie w paranoje jakies! W grach jest duzo rzeczy ktore nie istaneja, albo w rzeczywistosci by nie dzialaly! Nauczmy sie ze gry to GRY, a NIE zycie! Mieczyk BAAAARDZO fajny, przydalobysie mu jeszcze jakis render realtime z silniczka z jakims ładnym enviro, moze z maską krwii...
Sliterin Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 dlatego doskonale nadaje sie do smarowania masla!! Panowie, nie popadajcie w paranoje jakies! W grach jest duzo rzeczy ktore nie istaneja, albo w rzeczywistosci by nie dzialaly! Nauczmy sie ze gry to GRY, a NIE zycie! Mieczyk BAAAARDZO fajny, przydalobysie mu jeszcze jakis render realtime z silniczka z jakims ładnym enviro, moze z maską krwii... No i właśnie to nie jest wcale dobre podejście czasami, bo są miejsca w których coś powinno być funkcjonalne a często nie jest, przez co często graficy robią po prostu chłam, co się jednak nie tyczy pracy Firebata oczywiście, choć zgodzę się nt. komentarzy nt. ostrza. Przypomina przez co zdobioną kamienną maczugę z bardzo fajną rękojeścią.
F/X Napisano 6 Luty 2011 Autor Napisano 6 Luty 2011 Dzięki za komenty. Ostrza już nie zmienię. Wyciągnąłem z niego full speca ile się dało i dalej go ledwo widać. Edit postu z tutkami. Wrzucam ostatnią część: retopo, maping i baking. I do tego modelik z texturkami. ( http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=997020&postcount=421 ) Ostatni up Realtime (scanline): Dodatkowe screeny realtime: Flat screen: Texturki:
ledyr Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 nie wiem czy juz pisalem ale w bardzo fajnie wyszlo, w rzeczywistosci mocno przekombinowane jak na miecz nawet do widoku z pierwszej osoby gdyz nie bedzie za duzo z tego co zrobiles widac a wrecz moze nawet troche irytowac ale tak do folio całkiem spoko. widac ze umiesz :D
JoseConseco Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Nosz kurcze muszę przyznać elegancko. Teraz jeszcze rycerza do tego dorób ;).
Nekrus2 Napisano 11 Luty 2011 Napisano 11 Luty 2011 mieczyk spoko ;) ale miecz powinien być praktyczny nie wyglądać =)
DeC Napisano 12 Luty 2011 Napisano 12 Luty 2011 http://www.sagiarts.com/img_from_photoshop/Darksiders_Swod_main.jpg http://www.sagiarts.com/img_from_photoshop/Darksiders_SwordCons_main.jpg cos takiego dzis znalazlem .W sumie bardzo podobny ;)
ultrakaka Napisano 12 Luty 2011 Napisano 12 Luty 2011 Może i ta, tyle że Firebat zrobił go o dwie klasy lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się