Napisano 18 Marzec 200915 l Mistrzostwo ... szacunek i poklon :P. Uwielbiam ten koncept z Crysis'a glownego bohatera, wiele razy sie w niego wpatrywalem (okladka limitowanej edycji :D).
Napisano 18 Marzec 200915 l hmm czyli można by rzec, że cała koncepcja wizualna Crysis-a jest Twoim wymysłem. Design potworów, bohatera, otoczenia etc. Rispekt.
Napisano 18 Marzec 200915 l Autor hmm czyli można by rzec, że cała koncepcja wizualna Crysis-a jest Twoim wymysłem. Design potworów, bohatera, otoczenia etc. Rispekt. calosc nie, byloby calkiem nie fair wobec calej reszty concept artistow w crytek :) Przy conceptach postaci pracowalo wiecej osob, team concept artistow liczyl poczatkowo 4 osoby razem ze mna + 2 offsite, ktorzy robili specyficzne rzeczy (w mniejszym zakresie): Ed Lee, Carlos Huante. Pod koniec projektu dolaczylo jeszcze 2 ludzi. Wiekszosc maszyneri i organiki alienowej zrobili Timur Mutsaev i Jesper Andersen, environemtny i szkice/artnote's robilem glownie ja i Magnus Larbrant. Finalny design glownej postaci zrobil Timur, ja pracowalem przy wstepnych szkicach i conceptach okladki. Pod koniec projektu w duzej mierze pracowalem z RnD przy graficznych featurkach + wiekszosc materialu marketingowego, okladki, screenshoty, plakaty i bannery na E3 i GC. Takze sporo roboty bylo nastawionej czysto pod produkcje, szkice i doodle takie ze wstyd pokazac :D pozdr
Napisano 18 Marzec 200915 l Zazwyczaj nie wypowiadam sie w 2D no ale jestem wielkim fanem Crysis'a i musze powiedzieć że te koncepty są... ŚWIETNE ^^ te pracki wyże jteż gitesik :D podror i pracuj dalej ;)
Napisano 18 Marzec 200915 l Ech... moze kiedys... A jak mattey zobaczylem to mialem jakies 3 sekudny paniki " OMG Oczywisty do LOTRa rzeczy robil!!! Tylko... nie pamietam tych scen... heeeejjj" :D Bardzo dobrze sie w styl wizualny wpasowaliscie z tym filmem
Napisano 18 Marzec 200915 l Nowy update zwala z nóg. Jestem fanem =]. Co do faktu, że większość szkiców z produkcji wstyd pokazywać, to chyba ludzie rozumieją (przynajmniej Ci pracujący w game dev). Nowa strona. Fajnie, że wreszcie jakiś update. Szkoda tylko, że zniknęło sporo fajnych, starszych prac. Mam nadzieje, że zrekompensisz to nowymi pracami ;). Edytowane 18 Marzec 200915 l przez Marduk
Napisano 18 Marzec 200915 l no wlasnie szkoda ze pracki ze starej stronki polecialy.. :) matte extra, concepty rewelka, a w crysisa sie co jakis czas popyka jeszcze :]
Napisano 18 Marzec 200915 l Wypas po sam pas! Ludź z Crysisa już na tapecie :D Wersja tutaj pokazana bije na głowę tą okładkową. Pozdrawiam i życzę ogromu sukcesów
Napisano 18 Marzec 200915 l naprawdę świetne... jak spojrzałem na te matte to myślałem już, że dla Władcy Pierścieni malowałeś, albo do nadchodzącego (w dalekiej przyszłości) Hobbit'a :P robota pierwsza klasa, nie mogę się doczekać filmu. :) koncepty też super.
Napisano 18 Marzec 200915 l moje zdanie znasz... z priva.. cizeko sie czepiac tak naprawde.. wiec poslodze publicznie.. fachman jestes.. i kozak:) skill mocny jak nic.. powodzenia w bojach.. naprawde dobre to..
Napisano 18 Marzec 200915 l ale super ze sie nadzialem na ten watek :) gratki prac super koncepty z Crysisa ahhh... pokaz te doodle zo zal pokazac :P
Napisano 18 Marzec 200915 l Nic tylko podziwiać... przez ciebei nie pojde na studia zamkne się w pokoju i bede tlyko modelował, rysował itd XD
Napisano 18 Marzec 200915 l przyłączam się do wszystkich ohających widząc Twoje prace, wspaniała robota. Człowiekowi odechciewa się dziubać swoich rzeczy jak takie cosik widzi... pozdro
Napisano 19 Marzec 200915 l ty byles projektantem KOSTIUMU?? *** JEJ MAC!!!!! to jest najlepszy egzosuit jaki kiedykolwiek widzialem, grajac w CRYSIS'a sobie włąsnie myslalem kto to zaprojektowal............... klaniam sie !!!!!!!! Edytowane 19 Marzec 200915 l przez leander
Napisano 19 Marzec 200915 l O JASNA DUPA o_O szczena mi opadla.......................................... jeszcze lezy........................ nadal lezy............... Matte jak matte swietnie wyszly no ale stary conceptami rowaliles mnie na atomy WIELKI SZACUN! Swiatowy poziom!
Napisano 19 Marzec 200915 l Cpt.Obvious jestem ciekaw dla concept artista o takim poziomie matte painting jest punktem docelowym od samego poczatku rozpoczaecia kariery a game art jest tylko momentem przejsciowym czy traktujesz to jako dodatkowy skill ktory ma podniesc Twoja wartosc na rynku pracy i przy okazji odskocznia pozwalajaca troche odpoczac do concept artu i mozliwosc sprobowania czegos nowego?
Napisano 20 Marzec 200915 l Autor dzieki za mile komentarze :) happy- wszystko zalezy od czlowieka, kazdy ma wlasne cele, natomiast game art raczej ciezko nazwac okresem przejsciowym. rynek gier jak i rynek filmowy roznia sie dosc zasadniczo, pominawszy dosc oczywisty fakt, conceptow podzcas pre-produkcji. matte painting to tez zupelnie inna dziedzina niz concept art, gdzie glownym celem jest bycie niewidocznym, oszukiwanie oka (poza projektami ktore oczywiscie pozwalaja na stylizacje, z reguly bardziej kretywna praca). To nie jest tak ze jestes concept artist po to by w przyszlosci robic matte painting. Matte painting to nie tylko photoshop, ale seria kilku innych bardziej istotnych narzedzi, ktore w wiekszosci nie maja zadnego zastosowania przy malowaniu conceptow. W zasadzie przyrostek 'painting' w dzisiejszych czasach srednio do tego zawodu pasuje :) Natomiast odpowiadajac na Twoje pytanie, napewno znajomosc roznorakich technik przy produkcji zarowno gier jak i filmow, podnosi Twoja wartosc rynkowa. W produkcji gier (wypowiem sie tylko na temat tego rynku), malowanie pieknych obrazkow to zaledwie 10% twojego czasu pracy, reszta to naprawde ciezka i mozolna robota, malowanie tysiaca ochydnych szkicow lub klejenie materialow, praca z innymi artystami i designerami. Ta 'fajna' i 'kreatywna' czesc pracy to pre-produkcja, wtedy kiedy pomysl na gre przeksztalca sie w grywalne demo. W samej juz produkcji nie ma juz miejsca na przerabianie i odnawianie wykreowanych elementow, chyba ze studio planuje walkowac gre przez kilka dodatkowych lat.
Napisano 20 Marzec 200915 l A dałbyś jakąś złotą rade raczkujacym CA? coś co uwazasz ze najbardziej by ci sie przydało wiedziec na poczatku kariery?
Napisano 21 Marzec 200915 l Autor temat walkowany chyba wszedzie maszrum, ale chyba podstawa juz zostala tu wspomniana.. praca, praca i jeszcze raz praca. twoj wlasny styl oraz elastycznosc. temat concept art jest tak rozlegly ze ciezko jest ogarnac wszystko w 1 zdaniu, duzo rzeczy nauczysz sie z czasem. najwazniejsze jednak bys robil swoje wlasne concepty i uczyl sie z nich, nie kopiowal to co zrobili juz inni (z doswiadczenia wiem ze to do niczego nie prowadzi) no i chyba najwazniejsza rzecz to umiejetnosci komunikacji. jesli nie zrozumiesz swojego supervisora , nie wykonasz pracy jak nalezy. wszystko rzeczy oczywiste... o ktorych czesto sie zapomina. pozdr
Napisano 22 Marzec 200915 l Cpt.Obvious zle zrozumiales moje pytanie bo chodzilo mi wylacznie o Twoje podejscie do matte painting'u inaczej mowiac co Toba pokierowalo ze w ogole za niego wzieles bo to inna branza.
Napisano 24 Marzec 200915 l Omg! Super to wszystko wygląda. Te rzeczy do filmu to dla mnie czarna magia- naprawdę robią wrażenie. pzdr
Napisano 25 Marzec 200915 l Autor matt painting to oszukiwanie oka, takze chyba musi byc we mnie cos z oszusta ;)
Napisano 25 Marzec 200915 l Czysty geniusz i masterstwo! Zamiatam na twoim zestawie pędzli mistrzu :D Genialne prace, nic mie moge zarzucić.
Napisano 27 Kwiecień 200915 l bardziej po ludzku ;) byloby texturowy pattern, lub define brush z konkretnej textury, ew tez pod dual brush. zreszta. obiecalem ze podziele sie brushami, wiec i to robie: http://maciejkuciara.com/cptobvious.zip Czy jest szansa na to ze link do twoich brushy znowu bedzie dzialal? Bo poki co jest dead. Nie znalazlem w sieci zadnej kopii, a po obejzeniu prac jestem tych brushy niezmiernie ciekawy!
Napisano 6 Listopad 200915 l Autor Zarzucam kilka staroci (prace glownie z 2007-2008 roku, zeszlo NDA). Prace glownie z dwoch projektow ktore zatrzymaly sie na preprodukcji. pare environmentow:
Napisano 6 Listopad 200915 l Zrzut do katalogu "Inspirujące". Dzięki :D A tak powaznie to drugi pikczer z tym hangarem na samolot to cos proporcje i perspektywa chyba siada, 4 i 5 to foty widzać pewnie przerobione to nie oceniam :) A reszta i suty zgniotła i wogóle nie mam tam co komentować. Niegodny jestem... Pozdro
Napisano 6 Listopad 200915 l Co tak słabo, wrzuciłbyś coś lepszego? ;))) (ten wątek powinien mieć 6 gwiazdek)
Napisano 6 Listopad 200915 l piękne to. niektóre prace tak cudnie malarskie że wstyd nie zazdrościć ;) przy postaciach miejscami anatomia coś nie do końca gra, ale resztą nadrabia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto