SEB Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Mistrzostwo ... szacunek i poklon :P. Uwielbiam ten koncept z Crysis'a glownego bohatera, wiele razy sie w niego wpatrywalem (okladka limitowanej edycji :D).
serio Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 hmm czyli można by rzec, że cała koncepcja wizualna Crysis-a jest Twoim wymysłem. Design potworów, bohatera, otoczenia etc. Rispekt.
Cpt.Obvious Napisano 18 Marzec 2009 Autor Napisano 18 Marzec 2009 hmm czyli można by rzec, że cała koncepcja wizualna Crysis-a jest Twoim wymysłem. Design potworów, bohatera, otoczenia etc. Rispekt. calosc nie, byloby calkiem nie fair wobec calej reszty concept artistow w crytek :) Przy conceptach postaci pracowalo wiecej osob, team concept artistow liczyl poczatkowo 4 osoby razem ze mna + 2 offsite, ktorzy robili specyficzne rzeczy (w mniejszym zakresie): Ed Lee, Carlos Huante. Pod koniec projektu dolaczylo jeszcze 2 ludzi. Wiekszosc maszyneri i organiki alienowej zrobili Timur Mutsaev i Jesper Andersen, environemtny i szkice/artnote's robilem glownie ja i Magnus Larbrant. Finalny design glownej postaci zrobil Timur, ja pracowalem przy wstepnych szkicach i conceptach okladki. Pod koniec projektu w duzej mierze pracowalem z RnD przy graficznych featurkach + wiekszosc materialu marketingowego, okladki, screenshoty, plakaty i bannery na E3 i GC. Takze sporo roboty bylo nastawionej czysto pod produkcje, szkice i doodle takie ze wstyd pokazac :D pozdr
KICU Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Zazwyczaj nie wypowiadam sie w 2D no ale jestem wielkim fanem Crysis'a i musze powiedzieć że te koncepty są... ŚWIETNE ^^ te pracki wyże jteż gitesik :D podror i pracuj dalej ;)
OmeN2501 Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Ech... moze kiedys... A jak mattey zobaczylem to mialem jakies 3 sekudny paniki " OMG Oczywisty do LOTRa rzeczy robil!!! Tylko... nie pamietam tych scen... heeeejjj" :D Bardzo dobrze sie w styl wizualny wpasowaliscie z tym filmem
Marduk Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 (edytowane) Nowy update zwala z nóg. Jestem fanem =]. Co do faktu, że większość szkiców z produkcji wstyd pokazywać, to chyba ludzie rozumieją (przynajmniej Ci pracujący w game dev). Nowa strona. Fajnie, że wreszcie jakiś update. Szkoda tylko, że zniknęło sporo fajnych, starszych prac. Mam nadzieje, że zrekompensisz to nowymi pracami ;). Edytowane 18 Marzec 2009 przez Marduk
DaRoZ Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 no wlasnie szkoda ze pracki ze starej stronki polecialy.. :) matte extra, concepty rewelka, a w crysisa sie co jakis czas popyka jeszcze :]
JunioR Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Brawa brawa ! swietne pracki, jest na co popatrzec :O
mrkrzysiek Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 świetnie wyglądają te kadry z filmu, koncepty wiadomo rewelacja:)
wroniec Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Wypas po sam pas! Ludź z Crysisa już na tapecie :D Wersja tutaj pokazana bije na głowę tą okładkową. Pozdrawiam i życzę ogromu sukcesów
Thalion Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 naprawdę świetne... jak spojrzałem na te matte to myślałem już, że dla Władcy Pierścieni malowałeś, albo do nadchodzącego (w dalekiej przyszłości) Hobbit'a :P robota pierwsza klasa, nie mogę się doczekać filmu. :) koncepty też super.
sith_LORD Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 moje zdanie znasz... z priva.. cizeko sie czepiac tak naprawde.. wiec poslodze publicznie.. fachman jestes.. i kozak:) skill mocny jak nic.. powodzenia w bojach.. naprawde dobre to..
kamil.ochel Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 ale super ze sie nadzialem na ten watek :) gratki prac super koncepty z Crysisa ahhh... pokaz te doodle zo zal pokazac :P
ETA Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Nic tylko podziwiać... przez ciebei nie pojde na studia zamkne się w pokoju i bede tlyko modelował, rysował itd XD
rubinos Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 przyłączam się do wszystkich ohających widząc Twoje prace, wspaniała robota. Człowiekowi odechciewa się dziubać swoich rzeczy jak takie cosik widzi... pozdro
plasti Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 (edytowane) ty byles projektantem KOSTIUMU?? *** JEJ MAC!!!!! to jest najlepszy egzosuit jaki kiedykolwiek widzialem, grajac w CRYSIS'a sobie włąsnie myslalem kto to zaprojektowal............... klaniam sie !!!!!!!! Edytowane 19 Marzec 2009 przez leander
regnar Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 O JASNA DUPA o_O szczena mi opadla.......................................... jeszcze lezy........................ nadal lezy............... Matte jak matte swietnie wyszly no ale stary conceptami rowaliles mnie na atomy WIELKI SZACUN! Swiatowy poziom!
Gość piofoks Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 swietne prace ... i lekkosc widac w wykonaniu na maxa ,,,,
happy-angel Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 Cpt.Obvious jestem ciekaw dla concept artista o takim poziomie matte painting jest punktem docelowym od samego poczatku rozpoczaecia kariery a game art jest tylko momentem przejsciowym czy traktujesz to jako dodatkowy skill ktory ma podniesc Twoja wartosc na rynku pracy i przy okazji odskocznia pozwalajaca troche odpoczac do concept artu i mozliwosc sprobowania czegos nowego?
Cpt.Obvious Napisano 20 Marzec 2009 Autor Napisano 20 Marzec 2009 dzieki za mile komentarze :) happy- wszystko zalezy od czlowieka, kazdy ma wlasne cele, natomiast game art raczej ciezko nazwac okresem przejsciowym. rynek gier jak i rynek filmowy roznia sie dosc zasadniczo, pominawszy dosc oczywisty fakt, conceptow podzcas pre-produkcji. matte painting to tez zupelnie inna dziedzina niz concept art, gdzie glownym celem jest bycie niewidocznym, oszukiwanie oka (poza projektami ktore oczywiscie pozwalaja na stylizacje, z reguly bardziej kretywna praca). To nie jest tak ze jestes concept artist po to by w przyszlosci robic matte painting. Matte painting to nie tylko photoshop, ale seria kilku innych bardziej istotnych narzedzi, ktore w wiekszosci nie maja zadnego zastosowania przy malowaniu conceptow. W zasadzie przyrostek 'painting' w dzisiejszych czasach srednio do tego zawodu pasuje :) Natomiast odpowiadajac na Twoje pytanie, napewno znajomosc roznorakich technik przy produkcji zarowno gier jak i filmow, podnosi Twoja wartosc rynkowa. W produkcji gier (wypowiem sie tylko na temat tego rynku), malowanie pieknych obrazkow to zaledwie 10% twojego czasu pracy, reszta to naprawde ciezka i mozolna robota, malowanie tysiaca ochydnych szkicow lub klejenie materialow, praca z innymi artystami i designerami. Ta 'fajna' i 'kreatywna' czesc pracy to pre-produkcja, wtedy kiedy pomysl na gre przeksztalca sie w grywalne demo. W samej juz produkcji nie ma juz miejsca na przerabianie i odnawianie wykreowanych elementow, chyba ze studio planuje walkowac gre przez kilka dodatkowych lat.
masz)rum Napisano 20 Marzec 2009 Napisano 20 Marzec 2009 A dałbyś jakąś złotą rade raczkujacym CA? coś co uwazasz ze najbardziej by ci sie przydało wiedziec na poczatku kariery?
mant-raz Napisano 20 Marzec 2009 Napisano 20 Marzec 2009 dopadl nas swiatowy crysis =) bardzo zgrabne koncepty.
Cpt.Obvious Napisano 21 Marzec 2009 Autor Napisano 21 Marzec 2009 temat walkowany chyba wszedzie maszrum, ale chyba podstawa juz zostala tu wspomniana.. praca, praca i jeszcze raz praca. twoj wlasny styl oraz elastycznosc. temat concept art jest tak rozlegly ze ciezko jest ogarnac wszystko w 1 zdaniu, duzo rzeczy nauczysz sie z czasem. najwazniejsze jednak bys robil swoje wlasne concepty i uczyl sie z nich, nie kopiowal to co zrobili juz inni (z doswiadczenia wiem ze to do niczego nie prowadzi) no i chyba najwazniejsza rzecz to umiejetnosci komunikacji. jesli nie zrozumiesz swojego supervisora , nie wykonasz pracy jak nalezy. wszystko rzeczy oczywiste... o ktorych czesto sie zapomina. pozdr
happy-angel Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 Cpt.Obvious zle zrozumiales moje pytanie bo chodzilo mi wylacznie o Twoje podejscie do matte painting'u inaczej mowiac co Toba pokierowalo ze w ogole za niego wzieles bo to inna branza.
ManiakS Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Omg! Super to wszystko wygląda. Te rzeczy do filmu to dla mnie czarna magia- naprawdę robią wrażenie. pzdr
Cpt.Obvious Napisano 25 Marzec 2009 Autor Napisano 25 Marzec 2009 matt painting to oszukiwanie oka, takze chyba musi byc we mnie cos z oszusta ;)
Lacedemon Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Ja i tak chylę czoło. , a Ty tu nas nie kokietuj ;)
comander_barnik Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Czysty geniusz i masterstwo! Zamiatam na twoim zestawie pędzli mistrzu :D Genialne prace, nic mie moge zarzucić.
Gość nbqbio Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 bardziej po ludzku ;) byloby texturowy pattern, lub define brush z konkretnej textury, ew tez pod dual brush. zreszta. obiecalem ze podziele sie brushami, wiec i to robie: http://maciejkuciara.com/cptobvious.zip Czy jest szansa na to ze link do twoich brushy znowu bedzie dzialal? Bo poki co jest dead. Nie znalazlem w sieci zadnej kopii, a po obejzeniu prac jestem tych brushy niezmiernie ciekawy!
Cpt.Obvious Napisano 6 Listopad 2009 Autor Napisano 6 Listopad 2009 Zarzucam kilka staroci (prace glownie z 2007-2008 roku, zeszlo NDA). Prace glownie z dwoch projektow ktore zatrzymaly sie na preprodukcji. pare environmentow:
dzudzu Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 Dziękuję bardzo. Teraz zostanę na chwilę i sobie pooglądam.
ICE Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 Genialne przez wielkie G, eee nie przygarnalbys na padawana ? :D
CzAk1 Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 Zrzut do katalogu "Inspirujące". Dzięki :D A tak powaznie to drugi pikczer z tym hangarem na samolot to cos proporcje i perspektywa chyba siada, 4 i 5 to foty widzać pewnie przerobione to nie oceniam :) A reszta i suty zgniotła i wogóle nie mam tam co komentować. Niegodny jestem... Pozdro
mant-raz Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 Co tak słabo, wrzuciłbyś coś lepszego? ;))) (ten wątek powinien mieć 6 gwiazdek)
atheg Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 Cudowne, wszystko od A do Z. Taki update to zwala z nóg.
gabahadatta Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 piękne to. niektóre prace tak cudnie malarskie że wstyd nie zazdrościć ;) przy postaciach miejscami anatomia coś nie do końca gra, ale resztą nadrabia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się