Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mistrzostwo ... szacunek i poklon :P.

 

Uwielbiam ten koncept z Crysis'a glownego bohatera, wiele razy sie w niego wpatrywalem (okladka limitowanej edycji :D).

Napisano

hmm czyli można by rzec, że cała koncepcja wizualna Crysis-a jest Twoim wymysłem. Design potworów, bohatera, otoczenia etc. Rispekt.

Napisano
hmm czyli można by rzec, że cała koncepcja wizualna Crysis-a jest Twoim wymysłem. Design potworów, bohatera, otoczenia etc. Rispekt.

 

calosc nie, byloby calkiem nie fair wobec calej reszty concept artistow w crytek :) Przy conceptach postaci pracowalo wiecej osob, team concept artistow liczyl poczatkowo 4 osoby razem ze mna + 2 offsite, ktorzy robili specyficzne rzeczy (w mniejszym zakresie): Ed Lee, Carlos Huante. Pod koniec projektu dolaczylo jeszcze 2 ludzi. Wiekszosc maszyneri i organiki alienowej zrobili Timur Mutsaev i Jesper Andersen, environemtny i szkice/artnote's robilem glownie ja i Magnus Larbrant. Finalny design glownej postaci zrobil Timur, ja pracowalem przy wstepnych szkicach i conceptach okladki.

Pod koniec projektu w duzej mierze pracowalem z RnD przy graficznych featurkach + wiekszosc materialu marketingowego, okladki, screenshoty, plakaty i bannery na E3 i GC.

Takze sporo roboty bylo nastawionej czysto pod produkcje, szkice i doodle takie ze wstyd pokazac :D

 

pozdr

Napisano

Zazwyczaj nie wypowiadam sie w 2D no ale jestem wielkim fanem Crysis'a i musze powiedzieć że te koncepty są... ŚWIETNE ^^ te pracki wyże jteż gitesik :D podror i pracuj dalej ;)

Napisano

Ech... moze kiedys...

A jak mattey zobaczylem to mialem jakies 3 sekudny paniki " OMG Oczywisty do LOTRa rzeczy robil!!! Tylko... nie pamietam tych scen... heeeejjj" :D Bardzo dobrze sie w styl wizualny wpasowaliscie z tym filmem

Napisano (edytowane)

Nowy update zwala z nóg. Jestem fanem =]. Co do faktu, że większość szkiców z produkcji wstyd pokazywać, to chyba ludzie rozumieją (przynajmniej Ci pracujący w game dev).

 

Nowa strona. Fajnie, że wreszcie jakiś update. Szkoda tylko, że zniknęło sporo fajnych, starszych prac. Mam nadzieje, że zrekompensisz to nowymi pracami ;).

Edytowane przez Marduk
Napisano

no wlasnie szkoda ze pracki ze starej stronki polecialy.. :) matte extra, concepty rewelka, a w crysisa sie co jakis czas popyka jeszcze :]

Napisano

Wypas po sam pas!

Ludź z Crysisa już na tapecie :D Wersja tutaj pokazana bije na głowę tą okładkową.

 

Pozdrawiam i życzę ogromu sukcesów

Napisano

naprawdę świetne... jak spojrzałem na te matte to myślałem już, że dla Władcy Pierścieni malowałeś, albo do nadchodzącego (w dalekiej przyszłości) Hobbit'a :P

robota pierwsza klasa, nie mogę się doczekać filmu. :)

koncepty też super.

Napisano

moje zdanie znasz... z priva.. cizeko sie czepiac tak naprawde.. wiec poslodze publicznie.. fachman jestes.. i kozak:) skill mocny jak nic.. powodzenia w bojach.. naprawde dobre to..

Napisano

przyłączam się do wszystkich ohających widząc Twoje prace, wspaniała robota.

 

Człowiekowi odechciewa się dziubać swoich rzeczy jak takie cosik widzi...

 

pozdro

Napisano (edytowane)

ty byles projektantem KOSTIUMU?? *** JEJ MAC!!!!! to jest najlepszy egzosuit jaki kiedykolwiek widzialem, grajac w CRYSIS'a sobie włąsnie myslalem kto to zaprojektowal............... klaniam sie !!!!!!!!

Edytowane przez leander
Napisano

O JASNA DUPA o_O

 

szczena mi opadla.......................................... jeszcze lezy........................ nadal lezy...............

 

Matte jak matte swietnie wyszly no ale stary conceptami rowaliles mnie na atomy WIELKI SZACUN! Swiatowy poziom!

Gość piofoks
Napisano

swietne prace ... i lekkosc widac w wykonaniu na maxa ,,,,

Napisano

Cpt.Obvious jestem ciekaw dla concept artista o takim poziomie matte painting jest punktem docelowym od samego poczatku rozpoczaecia kariery a game art jest tylko momentem przejsciowym czy traktujesz to jako dodatkowy skill ktory ma podniesc Twoja wartosc na rynku pracy i przy okazji odskocznia pozwalajaca troche odpoczac do concept artu i mozliwosc sprobowania czegos nowego?

Napisano

dzieki za mile komentarze :)

 

happy- wszystko zalezy od czlowieka, kazdy ma wlasne cele, natomiast game art raczej ciezko nazwac okresem przejsciowym. rynek gier jak i rynek filmowy roznia sie dosc zasadniczo, pominawszy dosc oczywisty fakt, conceptow podzcas pre-produkcji. matte painting to tez zupelnie inna dziedzina niz concept art, gdzie glownym celem jest bycie niewidocznym, oszukiwanie oka (poza projektami ktore oczywiscie pozwalaja na stylizacje, z reguly bardziej kretywna praca). To nie jest tak ze jestes concept artist po to by w przyszlosci robic matte painting. Matte painting to nie tylko photoshop, ale seria kilku innych bardziej istotnych narzedzi, ktore w wiekszosci nie maja zadnego zastosowania przy malowaniu conceptow. W zasadzie przyrostek 'painting' w dzisiejszych czasach srednio do tego zawodu pasuje :)

 

Natomiast odpowiadajac na Twoje pytanie, napewno znajomosc roznorakich technik przy produkcji zarowno gier jak i filmow, podnosi Twoja wartosc rynkowa. W produkcji gier (wypowiem sie tylko na temat tego rynku), malowanie pieknych obrazkow to zaledwie 10% twojego czasu pracy, reszta to naprawde ciezka i mozolna robota, malowanie tysiaca ochydnych szkicow lub klejenie materialow, praca z innymi artystami i designerami. Ta 'fajna' i 'kreatywna' czesc pracy to pre-produkcja, wtedy kiedy pomysl na gre przeksztalca sie w grywalne demo. W samej juz produkcji nie ma juz miejsca na przerabianie i odnawianie wykreowanych elementow, chyba ze studio planuje walkowac gre przez kilka dodatkowych lat.

Napisano

temat walkowany chyba wszedzie maszrum, ale chyba podstawa juz zostala tu wspomniana.. praca, praca i jeszcze raz praca. twoj wlasny styl oraz elastycznosc. temat concept art jest tak rozlegly ze ciezko jest ogarnac wszystko w 1 zdaniu, duzo rzeczy nauczysz sie z czasem. najwazniejsze jednak bys robil swoje wlasne concepty i uczyl sie z nich, nie kopiowal to co zrobili juz inni (z doswiadczenia wiem ze to do niczego nie prowadzi) no i chyba najwazniejsza rzecz to umiejetnosci komunikacji. jesli nie zrozumiesz swojego supervisora , nie wykonasz pracy jak nalezy. wszystko rzeczy oczywiste... o ktorych czesto sie zapomina.

 

pozdr

Napisano

Cpt.Obvious zle zrozumiales moje pytanie bo chodzilo mi wylacznie o Twoje podejscie do matte painting'u inaczej mowiac co Toba pokierowalo ze w ogole za niego wzieles bo to inna branza.

Napisano
bardziej po ludzku ;) byloby texturowy pattern, lub define brush z konkretnej textury, ew tez pod dual brush.

 

zreszta.

obiecalem ze podziele sie brushami, wiec i to robie:

 

http://maciejkuciara.com/cptobvious.zip

 

 

 

Czy jest szansa na to ze link do twoich brushy znowu bedzie dzialal? Bo poki co jest dead.

Nie znalazlem w sieci zadnej kopii, a po obejzeniu prac jestem tych brushy niezmiernie ciekawy!

Napisano

Zrzut do katalogu "Inspirujące".

Dzięki :D

 

A tak powaznie to drugi pikczer z tym hangarem na samolot to cos proporcje i perspektywa chyba siada, 4 i 5 to foty widzać pewnie przerobione to nie oceniam :)

 

A reszta i suty zgniotła i wogóle nie mam tam co komentować. Niegodny jestem...

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności