Napisano 25 Listopad 201014 l loki sosny doskonale, popracuj tlyko nad materialem igiel, ale jak dla mnie jest super. dla rozladowania atmosfery pokaze drzewka ktorymi tak naprawdenie ma sie co chwalic, ale jako ze zrobione w onyxie bez zadnego dotykania maxa, to uwazam za sukces. kto robi w nim ten wie, jak toporny to soft. wiec dla zabawy i pojednania... drzewka... balkonowe? ;)
Napisano 25 Listopad 201014 l Loki - jakoś dziwnie opadnięta są te suche gałęzie, akurat za oknem mam las i tam są one skierowane ku górze
Napisano 25 Listopad 201014 l sosny w onyksie. co do suchych gałęzi ( i gałęzi w ogóle) to różnie rosną w zależności od sosny (tzn w naturze). Tu część ma na dół skierowane, ale część nie. Morphe - fajne krzaczki Edytowane 25 Listopad 201014 l przez Loki
Napisano 25 Listopad 201014 l ola-f: Już dawno twoje komenty mnie delikatnie mówiąc wkurzały... weż się po prostu człowieku, potrafisz tylko krytykować i nic pozatym. Widziałem Twoje prace jakoś nie poraziły mnie kreatywnością... i powiem krótko, że wszą wątkową jesteś, nic nie wnosisz, powinni Cię dawno zbanować bananowcu Ty... Pozdro
Napisano 25 Listopad 201014 l potrafisz tylko krytykować i nic pozatym dobrze kręcę niewidoczne hula-hop przed starszymi paniami. spinasz się jakbyś siedział na ołówku, ja nikogo akurat w tym przypadku nie krytykowałem, tylko zwróciłem uwagę, że wiele kreatywnych rzeczy tu nie powstaje. Żaden to zarzut, bo jesteśmy wszyscy rzemieślnikami przede wszystkim ale należy mieć dystans do siebie. Jakieś niecałe 10lat temu przygotowywałem stronkę pod jakiś katalog mebli włoskich. Aranżacje z wykorzystaniem faktur, kolorów i płaszczyzn w porównaniu do tego co się tu pokazuje rwały dupę. Ale takie było zadanie, tu mysle kazdy pokazuje rzeczy typowo rynkowe, pod klienta, nawet większość nie zastanawia się nad funkcjonalnością myśląc ze skoro jest tak, jak na okładce Paskudnego Wnętrza, to ktoś pomyślał wcześniej. Boicie się jak jeden mąż kolorów, nie widziałem żadnego eksperymentu z oświetleniem (takiego rozpracowanego funkcjonalnie) i takie tam. To zwykłe obieranie ziemniaków i tyle. Nie twierdze ze robię co innego, bo kreatywności i esencji nie szukam w stawianiu pikseli na ekranie. Ten post nie jest ofensywny ale to naprawdę smutne, ze reagujecie z taką złością walcząc o rzeczy które nie mają znaczenia w życiu. Ot kolejny kartofel na zupę. Wasz warsztat i tak się obroni jeżeli jest coś wart.
Napisano 25 Listopad 201014 l Haha, czytam i czytam widze że frustracja sięga zenitu ... ubaw po pachy :) odsyłam do filmiku ;) Pozdro :) aha sorry za post niezwiązany z działem :)
Napisano 25 Listopad 201014 l Morphe, nieładnie tak wjeżdżać w temat z jakimiś krzakami. "...Polacy są tak agresywni dlatego że nie ma słońca, nieomal przez 7 miesięcy w roku a lato nie jest nawet gorące... " jesień przyszła i przyniosła klimat frustracyjno-depresyjny Proponuję wyczyścić kilka stron tej przepychanki i zapomnieć o tej śmiesznej sprawie. pozdro
Napisano 25 Listopad 201014 l to znaczy, że ma być cieplej czy zimniej żebym się nie spinał? w bardzo prywatny sposób osobiście cieszę się że doświadczyłem czasów w których rzeczywistość nie była jeszcze odskocznią od internetu ale nie mam żadnego rendera na potwierdzenie swoich przekonań, jeszcze nie teraz POZDRO.
Napisano 25 Listopad 201014 l widzę, że jedna kłótnia przeradza się tutaj w drugą, nieciekawie to wygląda... a co do krzaczków powyżej to i jedne i drugie fajnie wyszły, pozdrawiam!
Napisano 25 Listopad 201014 l nawet moje chaszcze nie rozladowaly napiecia:( ;) Bo nie jesteś rozładowywacz napięcia. Zajmujesz się krzokami, zielenią podbutową oraz drzewostanem i muszę Ci przyznać, że bajerancko wychodzi to wszystko :) To naprawdę ciężka bitwa w modelowaniu/wizualizacjach i wychodzisz z niej prawie zawsze zwycięsko. Podoba mi się. Frazę drzewka balkonowe w kierunku tych mniejszych zamieniłbym na bonsai :)
Napisano 25 Listopad 201014 l @ola-f, akurat na tym forum z calym szacunkiem sadze ze pokazywane sa coraz czesciej prace na swiatowym poziomie, a ziemniaki bardzo lubie :] co do ogolu sytuacji, nie chce sie wtracac, bo tez zaraz zostane okrzyczany trollem, beztalenciem, ze sie nie znam itp, ale wezcie sie na strone do porozumienia, bo to smiszne na maxa jest, klotnia o biale sciany, jasne drewno i stalowe sloiki czy co tam... tak niestety wyglada 80%(strzelam na oko) wizek na swiecie i raczej nikogo to patent...
Napisano 26 Listopad 201014 l viz.k - bardzo podobają mi się elementy drewniane, to co osobiście bym zmienił to szafka pod TV na czarną i wywalił tą donicę z kwiatem (może uda się tam wkomponować jakiegoś człowieka). Nie leży mi tam też barcelonka. Panowie - byłoby fajnie gdybyście spożytkowali tą energię na komentowanie postów użytkowników slabszych od siebie - może częściej jakaś pomoc ? Nie mam na myśli kogoś konkretnego (może poza sobą ale też nie o to loto bo staram się jak najmniej pokazywać i tylko jeśli naprawdę mam zgryza i nie wiem na co patrzę). Poza tym zima nadchodzi - woskować sprzęt zamiast się bez sensu kłucić :)
Napisano 26 Listopad 201014 l fargate podłoga mi coś przypomina, na wszelki wypadek zostaw ściany takie szare, bo jak będą białe to będzie beka, sorry ale nie mogłem się powstrzymać :)
Napisano 26 Listopad 201014 l Fargate coś tam zielono ponuro, a podłoga to brzydulstwo. viz.k wrzuciłbyś tam jakieś cieplejsze oświetlenie, bo jest płasko. Słonce za słabe IES'y za chłodne. Konstrukcja drewniana zbyt mocny błysk i równe krawędzie. Co do wczorajszej afery to mnie zatkało i nie chciałem dorzucać ani jednego gorsza. Ja rozumiem forum jako miejsce gdzie ludzie wymieniają się swoją pasją i poglądami, pomagają sobie itd. Lepszym powinno zależeć by słabszyć podciągnąć a słabsi by gonić tych ze szczytu. Każdy szuka swojego stylu, ale jest to mocno związane ze stopniem wtajemniczenia i umiejętnościami. Ponieważ na tym samym sofcie, gdzie ustawień gotowych jest sporo, ciężko będąc świerzakiem coś oryginalnego zrobić. Co do sytuacji obu Panów, to jeden i drugi ten styl miał... a ten nieszczęsny obrazek rzeczywiście w klimacie "poszkodowanego". Lecz nie jest to powód do całkowitej obrazy i śmierci publicznej, ani jednego ani drugiego. Co innego jak koledzy architekci podkradali sobie pomysły i patenty, tutaj rozumiem ewntualny nerw. Kochajmy się i pomagajmy sobie :-) ! i jeszcze walka z exteriorem : Uploaded with ImageShack.us Edytowane 26 Listopad 201014 l przez jahred6
Napisano 26 Listopad 201014 l Jahred 6 trawa super, łupek przepalony nieco, drzewko widać, że zmniejszone i raczej powinno być dużo, dużo większe, drewno na tarasie prosi się o bump przynajmniej, dziwna podbitka nad tarasem (co to za materiał), gont zachodzi do wnętrza za okno na piętrze. Poza tym ten drewniany gont na elewacji strasznie mi się nie podoba ale to kwestia gustu. Bardzo lubię takie światło. Co do fajnej dyskusji to od dawna twierdziłem, że na forum jest towarzystwo wzajemnej adoracji, które zachwyca się wszystkim co zrobi. W 80% wnętrza pokazywane na forum to białe ściany i drewniane podłogi. Jak się zrobi coś innego, nikt lub prawie nikt nie skomentuje, nie podpowie, ale oczywiście zawsze skrytykuje. Dziwię się, ze ktoś się ciska o kopiowanie stylu (co innego jeśli skradnie się scenę z ustawieniami, materiałami, itp), ja bym się cieszył, gdyby ktoś mnie kopiował i naśladował ale cóż żyjemy tu gdzie żyjemy i chyba już nic mnie nie zdziwi (mamo, mamo a Jurek kopie piłkę w ten sam sposób co ja).
Napisano 26 Listopad 201014 l Jak wy robicie taką trawę? Ja walczę z hair ang f. ale nic nie wychodzi.
Napisano 26 Listopad 201014 l Kolejne testy: Przepalone? Ale jakoś inaczej nie mogłem wybielić ścian bo były za szare.
Napisano 27 Listopad 201014 l jahred6 - trawa wychodzi ładnie jak są małe rendery. Trzeba dysponować niezłymi zdjęciami jak ktoś chce wizkę zrobić w rozdzielczości 5000px. Disp tu ledwo działa i płasko to później wygląda. Zresztą już widać różnicę między krzewem a źdźbłami trawy. Loki - ładne sosenki
Napisano 27 Listopad 201014 l finisz sosen. Igły 2D (z onyxa), w poprzedniej wersji były igły 3D (i około 5-7mln poly/sosenkę co przy tamtym kawałku lasu dawało ponad 1mld poly - w proxy oczywiście). Tym razem maks to około 2mln / drzewo. Zdecydowanie szybciej light cache się liczy :D Igły - Vray2Sided (poprzednie zwykły vrayMaterial miały). Jeszcze te gałęzie suche nie dają rady - ale, jak na 2 plan powinny wystarczyć. Początek tych sosen (tzn ogólny pokrój itp - żółty) Edytowane 27 Listopad 201014 l przez Loki
Napisano 27 Listopad 201014 l Loki, mógłbyś porównać czas samego renderingu? Najlepiej na jakimś fragmencie gęsto zalesionym, gdzie jest kilka warstw drzew. Mapy opacity generalnie zarzynają trochę silnik AA i ciekaw jestem czy zysk na obliczaniu LC nie zniweluje się stratą przy ostatecznym renderingu.
Napisano 27 Listopad 201014 l powtarzam moje swola najlepsze sosny jakie widzialem 3d gdziekolwiek :) gratulacje ;) ale ivy wywal. szczyty sa slabe, ale jak sie do mnie zglosisz to ci powiem jak temu zaradzic;)
Napisano 27 Listopad 201014 l arev mapy opacity nie będą stanowić problemu jeżeli zmienisz je na jedno bitowe i wyłączysz dla nich filtrowanie. Loki świetne te sosenki. RK
Napisano 27 Listopad 201014 l tu nie ma opacity - sama geometria (igły są plane 2d - tzn każda igła to jeden plane, około 1800 tys. igieł na każdą sosnę) Co do szczytów - się zgłoszę na bank - bo nie potrafiłem ich zmusić do współpracy :) Bluszcz zdecydowanie nie wyszedł dobrze - w ramach testów - za mało na referencje patrzyłem i na pewno wylatuje. Jak znajdę trochę czasu to porównam. Tylko żeby testy były miarodajne - sosny powinny być identyczne i co najmniej kilka wersji - problemem jest eksport wersji z igłami 3D do proxy, ale może w przyszłym tygodniu znajdę czasu trochę i porównam. Poprzedni las (czyli 120 sosen z igłami 3D ~ 1.1 mld poly w proxy) renderowało się około 2h na i7 i 16gb ramu (max zajmował w RAM jakieś 6-7gb) Ten obrazek powyżej - na tym samym kompie - około 10min. (Fakt sosen jest duuużo mniej, ale już po Light Cache widać wyraźną różnicę - dla tego obrazka LC liczył się jakies 45s, gdzie przy igłach 3D i porównywalnej ilości drzew w scenie, to były czasy rzędu 3-4 min) No i szczerze mówiąc - ja nie widzę jakiejś większej różnicy między nimi in plus dla 3D igieł, więc zdecydowanie zostaję przy 2D igłach w tej chwili. Z igłami z opacity nie próbowałem - więc niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć czy było by szybciej czy nie.
Napisano 27 Listopad 201014 l Loki - ładnie wyszedł test. Dałbym może tylko trochę grubsze igły bo na tych bliższych gałęziach coś łyso to wygląda i nie rozszerzałbym dołu zbytnio. Morphe doda 3 grosze odnośnie geometrii i będzie pro.
Napisano 27 Listopad 201014 l zabawy z reinhardem, materiałami, zero lwf i baaardzo drobna zmiana curve editorem, i levelami już w vRyjku full gotowce sorry, że wyostrzałem, ziarno też, bo nie chcialo mi się trochu dłużej :p :D
Napisano 27 Listopad 201014 l Dunuś, jak dla mnie mega renderek! Ode mnie legendarna maska, max+sculptris+photostop :) Edytowane 27 Listopad 201014 l przez Tamyl91
Napisano 28 Listopad 201014 l kolorki jak kolorki ale przydałby się disp na klepki dla tego ujęcia. To samo w poprzednim bo bump tam to masło maślane.
Napisano 29 Listopad 201014 l tjviking pisał o mapie RGB Tint http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=973403&postcount=1165
Napisano 30 Listopad 201014 l test render modelu pod kolejną cześć reela. Edytowane 2 Grudzień 201014 l przez Bonifatz
Napisano 1 Grudzień 201014 l Loki - bardzo ładne sosny. Takie coś kiedyś powstało, raczej z taśmowej produkcji. Ciekawym opinii:)
Napisano 1 Grudzień 201014 l szybkie teściki. co myślicie o tym? Edytowane 1 Grudzień 201014 l przez Orangegraphics
Napisano 1 Grudzień 201014 l samochód ma za duży blur i lepiej by było w całej okazałości go pokazać. aparacik ładny :)
Napisano 3 Grudzień 201014 l wow Nvidia mega renderek. fajnie ten róż współgra z niebieskim indian - imo 0 polotu, taki render mozna spokojnie w photoshopie zrobić
Napisano 3 Grudzień 201014 l Xiz0r - bardzo ładny aparat i świetny DOF. indian - ładnie to wygląda. Biały tył może ciut zbyt płasko wyszedł. NV - niezła "różowa landrynka" ;) Ładny model. Użytkownik - dzięki.
Napisano 4 Grudzień 201014 l Stachu: Dzięki ! :) pionix : hehe dzięki , ale tu małe sprostowanie , model auta jest bubu a felgi i oponka od freedom fightera. Pisałem to już kiedyś bo służą mi ich modele do ćwiczenia właśnie renderów studyjnych.
Napisano 4 Grudzień 201014 l odemnie taki nocny obrazek, w nocnych raczkuje, i nie czuje jeszcze bazy wiec prosze o krytyke, w kwestiach ogolnych = oswietlenie, klimat, podejscie, kadr , sam nie wiem. www.ledzki.com/UN2s.jpg ps. nie wiem czemu nie moge wyswietlic tego ... Edytowane 5 Grudzień 201014 l przez Morphe
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto