Napisano 30 Grudzień 201014 l noisem mozna zrobic krople. a jak przyjzysz sie intensywniej tej mgle to dostrzezesz roznice :) 1. chocby mgla to para wodna - para rozprasza swiatlo, prosi sie o blur odpowiedni oraz overcast czy jakies miejsca przeswietlenia rozjasnienia od slonca 2. u ciebie mgla wychodz dosc plasko, zroznicaj ja na niska badz wysoka - dodaj jakies ekspresji takiej zywej glebi sam nie wiem poeksperymentuj :) narazie nie jest za fajnie. :)
Napisano 30 Grudzień 201014 l Daj Krzysiek w PSie niebieskiego tinta na warstwę z mgłą i zdeptha jako maska do adjustmenta Brightness/contrast tak, aby mgła w tle zmniejszała kontrast. Powinno poprawić odbiór
Napisano 30 Grudzień 201014 l Test oświetlenia wnętrza. Pomysł jak i większość modeli nie moja. Jeszcze trochę pracy jest przy teksturowaniu. Soft Cinema advanced render + gimp.
Napisano 31 Grudzień 201014 l Całkiem niezły ten renderer C4D. Mój szybki i krótki reel w HD. Happy New Year!
Napisano 31 Grudzień 201014 l matik czemu to pole zaczyna się od razu za oknem. Jakiś ogródek powinien być najpierw i płotek.
Napisano 31 Grudzień 201014 l po raz kolejny zostalem zmuszony do popelnienia wnetrza. jak to wyglada?
Napisano 31 Grudzień 201014 l no i bardzo ładnie wyszło. oprócz cieni od lamp na suficie. jakieś dziwne są.
Napisano 31 Grudzień 201014 l na dole obrazka przy krawedzi sa takie lampeczki dlugie one sieca na sufit.
Napisano 31 Grudzień 201014 l matik czemu to pole zaczyna się od razu za oknem. Jakiś ogródek powinien być najpierw i płotek. Fakt, akurat takie zdjęcie w dobrej jakości znalazłem na szybko, w finalnym zmienię na inne.
Napisano 1 Styczeń 201114 l Co Dunuś wytrzeźwiał?:) Nie czuć kamienia i przestrzeni ale fajnie to wygląda. Ja bym w studiu zasugerował przestrzeń bo tylne światło zawsze wyrwie obiekt z kontekstu. Dzisiejszy test sss do nowej pracki. Sculpt jeszcze idzie do poprawy - ujmiemy trochę ciała. Planuję bump i mapę spec dla skóry jakąś kieckę i biżuterię. Zorientowanych w temacie proszę o komenty. Edytowane 1 Styczeń 201114 l przez Lucek
Napisano 1 Styczeń 201114 l Takie zabewne cos. Bardziej jako test wklejki:D bo wizke zrobilem zwyczajną.
Napisano 1 Styczeń 201114 l grzegerz wizka jak wizka, ok. może przegiąłeś z podpaleniem lampek, Wklejka natomiast mym zdaniem znakomita.
Napisano 2 Styczeń 201114 l ładna wiza ale lampy koniecznie przygaś. Ode mnie baaardzo wczesny wip, może coś z tego więcej będzie jeszcze nie wiem
Napisano 2 Styczeń 201114 l lucek: model git, ale sssa to tutaj trudno dojrzeć. Używasz sss2? Jeśli tak to daj mapke diffuse do slotu sss color i scater color i uzywaj presetu "skin pink". Proponuje speculara gloss dać na 0,56 - dla mnie fajnie wyglada wtedy.
Napisano 2 Styczeń 201114 l a, tutaj jest pare fajnych tipsów do sss2 http://www.cgfeedback.com/cgfeedback/showthread.php?t=475
Napisano 2 Styczeń 201114 l wow polka dot dzięki !! :), robiłem to ze słabej jakości skanu z jakiejś książki i nie miałem nawet pojęcia gdzie to jest i przez kogo projektowane, nie sądziłem że ktoś to odgadnie. Może masz też tytuł samej książki w której jest umieszczona ta realizacja ?
Napisano 2 Styczeń 201114 l wow polka dot dzięki !! :), robiłem to ze słabej jakości skanu z jakiejś książki i nie miałem nawet pojęcia gdzie to jest i przez kogo projektowane, nie sądziłem że ktoś to odgadnie. Może masz też tytuł samej książki w której jest umieszczona ta realizacja ? Kub@: to jest jakiś bardzo stary projekt, dla którejś firmy od toalet, chyba Roca, bo on tam dużo dla nich robił. Sz. Edit:/ Ech, soł klołz. Projekt biur Duravitu: http://coolboom.net/interior-design/duravit-office-showroom-by-francesc-rife/ Edytowane 2 Styczeń 201114 l przez pressenter
Napisano 3 Styczeń 201114 l Dalej testuję. Jeszcze będą zmiany proporcji i diffuse'a. Potem biorę się za materiał oczu.
Napisano 4 Styczeń 201114 l Ale dlaczego trans? Wygląda jak facet czy coś? Bo jak chodzi o włosy to oczywiście będą.
Napisano 4 Styczeń 201114 l nie jest zaznaczone, ale z tego co wiem ma to tylko sens przy obróbce przy 32 bitach np. exr i (bez clamp output oczywiście) pozatym wydłuża ostro rendertime :D http://www.pbviz.com/forum/Topic1812-9-1.aspx Tak szczerze to nie testowałem zbytnio tej funkcji ;)
Napisano 4 Styczeń 201114 l hm no tak ale nie zaznaczenie tej opcji sprawi ze bedzie wiekszy szum i trzeba bedzie zwiekszyc AA zeby sie tego pozbyc? jak to u Ciebie wyglada w praktyce? jesli masz w ogole ochote tak sobie pogadac ;)
Napisano 4 Styczeń 201114 l hmm no będzie szum ale zgodnie z tym co czytam nie po calości tylko jedynie w ciemniejszych miejscach. Nie wiem, ja jakoś tego szumienia nie widzę zbyt często u siebie, może dlatego że zawsze zwiększam kontrast i ciemne miejsca są potem jeszcze ciemniejsze ;). Musze zrobić kilka testów, szczególnie o ile procentowo to wydluża render.
Napisano 4 Styczeń 201114 l wszystko sie zgadza, ostro pojechane to jest, koniec koncow kazdy robi inaczej ;) dzięki za info
Napisano 4 Styczeń 201114 l A używa ktoś tej opcji w color mappingu "Linear workflow" z gammą 2.2 ustawioną obok w okienku?
Napisano 4 Styczeń 201114 l ja nie, wszedzie gdzie czytalem to odradzaja jej uyzwanie, jesli o mnie chodzi to od dluzszego czasu bazuje na tutorialu kumpla z poprzedniej pracy: http://www.davidfleet.com/tutorials/linear-workflow Edytowane 4 Styczeń 201114 l przez Pionier
Napisano 4 Styczeń 201114 l No ja jadę na tym "Linear workflow" od prawie roku i właśnie nie rozumiem czemu jest tak odradzany. Bardzo przyspiesza robotę. Oczywiście trzeba zrozumieć jak to działa a mianowicie to nadaje tylko gammę 2.2 na wszystkie tekstury i kolory we wszystkich slotach i we wszystkich materiałach w scenie. Nadanie gammy 2.2 dla renderu można ustawić albo w color mapingu albo w w ustawieniach gammy w samym maxie. Z moich obserwacji wynika że daje to identyczny rezultat. Pionier - dzięki za linka. Potestuje się :)
Napisano 4 Styczeń 201114 l Kuba a wytłumacz, co kolejno trzeba zrobić, bo ja bawilem sie tak: reinhard 1,0 burn 0,9 gamma 2,2 gamma and lut tez inp 2,2 out 1,0, clamp output odznaczony, po wyrenderowaniu obrazka zapisałem go jako exr, i co dalej? Załadowałem do fotosklepa i za nic w HDR Toning nie moge przepalen likwidować. Na czym w ogóle polega exr workflow v-ray>PS?
Napisano 4 Styczeń 201114 l ja z kolei korzystam z tego http://www.aversis.be/tutorials/vray/essential_gamma_01.htm :)
Napisano 4 Styczeń 201114 l Czy technika o której mówicie polega na wyrenderowaniu takiego RAWa i obróbki w shopie? Jak źle myślę to naprostujcie:)
Napisano 4 Styczeń 201114 l LWF i najważniejsze żebyś zgrał do formatu 32bitowego ale to już napisano wyżej.
Napisano 4 Styczeń 201114 l Czy technika o której mówicie polega na wyrenderowaniu takiego RAWa i obróbki w shopie? Jak źle myślę to naprostujcie:) dokładnie o to chodzi :) przykład co można z pliku 32 bitowego wyciągnąć :
Napisano 4 Styczeń 201114 l Georgas - akurat Twoj przyklad malo trafny, takie modyfikacje to z powodzeniem na 8bitach mozna tez robic;)
Napisano 4 Styczeń 201114 l Świetna sprawa z tego co opowiadacie. Czyli można sobie z vizki zrobić niezłego HDRa:)
Napisano 4 Styczeń 201114 l Georgas - akurat Twoj przyklad malo trafny, takie modyfikacje to z powodzeniem na 8bitach mozna tez robic;) dasz radę na 8 bitach swobodnie kontrolować ekspozycje obrazka ? może moj przyklad nie jest idealny jak piszesz ale nie wiem czy da się na 8 bitach to zrobić sprawnie
Napisano 4 Styczeń 201114 l No bardzo fajny temat Panowie. Od dłuższego czasu przymierzałem się do tych EXR'ów. Może jakiś mały wątek o tym zrobić ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto