Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

noisem mozna zrobic krople. a jak przyjzysz sie intensywniej tej mgle to dostrzezesz roznice :)

1. chocby mgla to para wodna - para rozprasza swiatlo, prosi sie o blur odpowiedni oraz overcast czy jakies miejsca przeswietlenia rozjasnienia od slonca

2. u ciebie mgla wychodz dosc plasko, zroznicaj ja na niska badz wysoka - dodaj jakies ekspresji takiej zywej glebi sam nie wiem poeksperymentuj :) narazie nie jest za fajnie. :)

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 301,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Daj Krzysiek w PSie niebieskiego tinta na warstwę z mgłą i zdeptha jako maska do adjustmenta Brightness/contrast tak, aby mgła w tle zmniejszała kontrast. Powinno poprawić odbiór

Napisano

Test oświetlenia wnętrza. Pomysł jak i większość modeli nie moja. Jeszcze trochę pracy jest przy teksturowaniu.

Soft Cinema advanced render + gimp.wizka1postpro.jpg

Napisano

Całkiem niezły ten renderer C4D.

 

Mój szybki i krótki reel w HD.

Happy New Year!

Napisano

matik czemu to pole zaczyna się od razu za oknem. Jakiś ogródek powinien być najpierw i płotek.

Napisano

po raz kolejny zostalem zmuszony do popelnienia wnetrza.

jak to wyglada?

 

1as.jpg

Napisano

no i bardzo ładnie wyszło. oprócz cieni od lamp na suficie. jakieś dziwne są.

Napisano

na dole obrazka przy krawedzi sa takie lampeczki dlugie one sieca na sufit.

Napisano
  Smoku napisał:
matik czemu to pole zaczyna się od razu za oknem. Jakiś ogródek powinien być najpierw i płotek.

 

Fakt, akurat takie zdjęcie w dobrej jakości znalazłem na szybko, w finalnym zmienię na inne.

Napisano

Co Dunuś wytrzeźwiał?:) Nie czuć kamienia i przestrzeni ale fajnie to wygląda. Ja bym w studiu zasugerował przestrzeń bo tylne światło zawsze wyrwie obiekt z kontekstu.

 

Dzisiejszy test sss do nowej pracki. Sculpt jeszcze idzie do poprawy - ujmiemy trochę ciała. Planuję bump i mapę spec dla skóry jakąś kieckę i biżuterię. Zorientowanych w temacie proszę o komenty.

 

sss1m.jpg

Edytowane przez Lucek

Napisano

grzegerz wizka jak wizka, ok. może przegiąłeś z podpaleniem lampek, Wklejka natomiast mym zdaniem znakomita.

Napisano

ładna wiza ale lampy koniecznie przygaś.

 

Ode mnie baaardzo wczesny wip, może coś z tego więcej będzie jeszcze nie wiem

 

 

diff1ae.jpg

Napisano

lucek: model git, ale sssa to tutaj trudno dojrzeć. Używasz sss2? Jeśli tak to daj mapke diffuse do slotu sss color i scater color i uzywaj presetu "skin pink". Proponuje speculara gloss dać na 0,56 - dla mnie fajnie wyglada wtedy.

Napisano

wow polka dot dzięki !! :), robiłem to ze słabej jakości skanu z jakiejś książki i nie miałem nawet pojęcia gdzie to jest i przez kogo projektowane, nie sądziłem że ktoś to odgadnie. Może masz też tytuł samej książki w której jest umieszczona ta realizacja ?

Napisano
  Kub@ napisał:
wow polka dot dzięki !! :), robiłem to ze słabej jakości skanu z jakiejś książki i nie miałem nawet pojęcia gdzie to jest i przez kogo projektowane, nie sądziłem że ktoś to odgadnie. Może masz też tytuł samej książki w której jest umieszczona ta realizacja ?

 

Kub@: to jest jakiś bardzo stary projekt, dla którejś firmy od toalet, chyba Roca, bo on tam dużo dla nich robił.

 

Sz.

 

Edit:/ Ech, soł klołz. Projekt biur Duravitu:

 

http://coolboom.net/interior-design/duravit-office-showroom-by-francesc-rife/

Edytowane przez pressenter

Napisano

Dalej testuję. Jeszcze będą zmiany proporcji i diffuse'a. Potem biorę się za materiał oczu.

sss2u.jpg

Napisano

Ale dlaczego trans? Wygląda jak facet czy coś? Bo jak chodzi o włosy to oczywiście będą.

Napisano

hm no tak ale nie zaznaczenie tej opcji sprawi ze bedzie wiekszy szum i trzeba bedzie zwiekszyc AA zeby sie tego pozbyc? jak to u Ciebie wyglada w praktyce?

 

jesli masz w ogole ochote tak sobie pogadac ;)

Napisano

hmm no będzie szum ale zgodnie z tym co czytam nie po calości tylko jedynie w ciemniejszych miejscach. Nie wiem, ja jakoś tego szumienia nie widzę zbyt często u siebie, może dlatego że zawsze zwiększam kontrast i ciemne miejsca są potem jeszcze ciemniejsze ;).

 

Musze zrobić kilka testów, szczególnie o ile procentowo to wydluża render.

Napisano

wszystko sie zgadza, ostro pojechane to jest, koniec koncow kazdy robi inaczej ;)

dzięki za info

Napisano

A używa ktoś tej opcji w color mappingu "Linear workflow" z gammą 2.2 ustawioną obok w okienku?

Napisano

No ja jadę na tym "Linear workflow" od prawie roku i właśnie nie rozumiem czemu jest tak odradzany. Bardzo przyspiesza robotę. Oczywiście trzeba zrozumieć jak to działa a mianowicie to nadaje tylko gammę 2.2 na wszystkie tekstury i kolory we wszystkich slotach i we wszystkich materiałach w scenie. Nadanie gammy 2.2 dla renderu można ustawić albo w color mapingu albo w w ustawieniach gammy w samym maxie. Z moich obserwacji wynika że daje to identyczny rezultat.

 

Pionier - dzięki za linka. Potestuje się :)

Napisano

Kuba a wytłumacz, co kolejno trzeba zrobić, bo ja bawilem sie tak:

reinhard 1,0 burn 0,9 gamma 2,2 gamma and lut tez inp 2,2 out 1,0, clamp output odznaczony, po wyrenderowaniu obrazka zapisałem go jako exr, i co dalej? Załadowałem do fotosklepa i za nic w HDR Toning nie moge przepalen likwidować. Na czym w ogóle polega exr workflow v-ray>PS?

Napisano

Czy technika o której mówicie polega na wyrenderowaniu takiego RAWa i obróbki w shopie? Jak źle myślę to naprostujcie:)

Napisano

To jeszcze wyjaśnij LWF bo ja tam specem od renderingów nie jestem:)

Napisano
  lucek napisał:
Czy technika o której mówicie polega na wyrenderowaniu takiego RAWa i obróbki w shopie? Jak źle myślę to naprostujcie:)

dokładnie o to chodzi :) przykład co można z pliku 32 bitowego wyciągnąć :

 

example.jpg

Napisano

Georgas - akurat Twoj przyklad malo trafny, takie modyfikacje to z powodzeniem na 8bitach mozna tez robic;)

Napisano

Świetna sprawa z tego co opowiadacie. Czyli można sobie z vizki zrobić niezłego HDRa:)

Napisano
  vision3d napisał:
Georgas - akurat Twoj przyklad malo trafny, takie modyfikacje to z powodzeniem na 8bitach mozna tez robic;)

dasz radę na 8 bitach swobodnie kontrolować ekspozycje obrazka ?

może moj przyklad nie jest idealny jak piszesz ale nie wiem czy da się na 8 bitach to zrobić sprawnie

Napisano

No bardzo fajny temat Panowie. Od dłuższego czasu przymierzałem się do tych EXR'ów. Może jakiś mały wątek o tym zrobić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności