Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

noisem mozna zrobic krople. a jak przyjzysz sie intensywniej tej mgle to dostrzezesz roznice :)

1. chocby mgla to para wodna - para rozprasza swiatlo, prosi sie o blur odpowiedni oraz overcast czy jakies miejsca przeswietlenia rozjasnienia od slonca

2. u ciebie mgla wychodz dosc plasko, zroznicaj ja na niska badz wysoka - dodaj jakies ekspresji takiej zywej glebi sam nie wiem poeksperymentuj :) narazie nie jest za fajnie. :)

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Daj Krzysiek w PSie niebieskiego tinta na warstwę z mgłą i zdeptha jako maska do adjustmenta Brightness/contrast tak, aby mgła w tle zmniejszała kontrast. Powinno poprawić odbiór

Napisano

Test oświetlenia wnętrza. Pomysł jak i większość modeli nie moja. Jeszcze trochę pracy jest przy teksturowaniu.

Soft Cinema advanced render + gimp.wizka1postpro.jpg

Napisano
matik czemu to pole zaczyna się od razu za oknem. Jakiś ogródek powinien być najpierw i płotek.

 

Fakt, akurat takie zdjęcie w dobrej jakości znalazłem na szybko, w finalnym zmienię na inne.

Napisano (edytowane)

Co Dunuś wytrzeźwiał?:) Nie czuć kamienia i przestrzeni ale fajnie to wygląda. Ja bym w studiu zasugerował przestrzeń bo tylne światło zawsze wyrwie obiekt z kontekstu.

 

Dzisiejszy test sss do nowej pracki. Sculpt jeszcze idzie do poprawy - ujmiemy trochę ciała. Planuję bump i mapę spec dla skóry jakąś kieckę i biżuterię. Zorientowanych w temacie proszę o komenty.

 

sss1m.jpg

Edytowane przez Lucek
Napisano

ładna wiza ale lampy koniecznie przygaś.

 

Ode mnie baaardzo wczesny wip, może coś z tego więcej będzie jeszcze nie wiem

 

 

diff1ae.jpg

Napisano

lucek: model git, ale sssa to tutaj trudno dojrzeć. Używasz sss2? Jeśli tak to daj mapke diffuse do slotu sss color i scater color i uzywaj presetu "skin pink". Proponuje speculara gloss dać na 0,56 - dla mnie fajnie wyglada wtedy.

Napisano

wow polka dot dzięki !! :), robiłem to ze słabej jakości skanu z jakiejś książki i nie miałem nawet pojęcia gdzie to jest i przez kogo projektowane, nie sądziłem że ktoś to odgadnie. Może masz też tytuł samej książki w której jest umieszczona ta realizacja ?

Napisano (edytowane)
wow polka dot dzięki !! :), robiłem to ze słabej jakości skanu z jakiejś książki i nie miałem nawet pojęcia gdzie to jest i przez kogo projektowane, nie sądziłem że ktoś to odgadnie. Może masz też tytuł samej książki w której jest umieszczona ta realizacja ?

 

Kub@: to jest jakiś bardzo stary projekt, dla którejś firmy od toalet, chyba Roca, bo on tam dużo dla nich robił.

 

Sz.

 

Edit:/ Ech, soł klołz. Projekt biur Duravitu:

 

http://coolboom.net/interior-design/duravit-office-showroom-by-francesc-rife/

Edytowane przez pressenter
Napisano

hm no tak ale nie zaznaczenie tej opcji sprawi ze bedzie wiekszy szum i trzeba bedzie zwiekszyc AA zeby sie tego pozbyc? jak to u Ciebie wyglada w praktyce?

 

jesli masz w ogole ochote tak sobie pogadac ;)

Napisano

hmm no będzie szum ale zgodnie z tym co czytam nie po calości tylko jedynie w ciemniejszych miejscach. Nie wiem, ja jakoś tego szumienia nie widzę zbyt często u siebie, może dlatego że zawsze zwiększam kontrast i ciemne miejsca są potem jeszcze ciemniejsze ;).

 

Musze zrobić kilka testów, szczególnie o ile procentowo to wydluża render.

Napisano

No ja jadę na tym "Linear workflow" od prawie roku i właśnie nie rozumiem czemu jest tak odradzany. Bardzo przyspiesza robotę. Oczywiście trzeba zrozumieć jak to działa a mianowicie to nadaje tylko gammę 2.2 na wszystkie tekstury i kolory we wszystkich slotach i we wszystkich materiałach w scenie. Nadanie gammy 2.2 dla renderu można ustawić albo w color mapingu albo w w ustawieniach gammy w samym maxie. Z moich obserwacji wynika że daje to identyczny rezultat.

 

Pionier - dzięki za linka. Potestuje się :)

Napisano

Kuba a wytłumacz, co kolejno trzeba zrobić, bo ja bawilem sie tak:

reinhard 1,0 burn 0,9 gamma 2,2 gamma and lut tez inp 2,2 out 1,0, clamp output odznaczony, po wyrenderowaniu obrazka zapisałem go jako exr, i co dalej? Załadowałem do fotosklepa i za nic w HDR Toning nie moge przepalen likwidować. Na czym w ogóle polega exr workflow v-ray>PS?

Napisano
Czy technika o której mówicie polega na wyrenderowaniu takiego RAWa i obróbki w shopie? Jak źle myślę to naprostujcie:)

dokładnie o to chodzi :) przykład co można z pliku 32 bitowego wyciągnąć :

 

example.jpg

Napisano
Georgas - akurat Twoj przyklad malo trafny, takie modyfikacje to z powodzeniem na 8bitach mozna tez robic;)

dasz radę na 8 bitach swobodnie kontrolować ekspozycje obrazka ?

może moj przyklad nie jest idealny jak piszesz ale nie wiem czy da się na 8 bitach to zrobić sprawnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności