Morphe Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 noisem mozna zrobic krople. a jak przyjzysz sie intensywniej tej mgle to dostrzezesz roznice :) 1. chocby mgla to para wodna - para rozprasza swiatlo, prosi sie o blur odpowiedni oraz overcast czy jakies miejsca przeswietlenia rozjasnienia od slonca 2. u ciebie mgla wychodz dosc plasko, zroznicaj ja na niska badz wysoka - dodaj jakies ekspresji takiej zywej glebi sam nie wiem poeksperymentuj :) narazie nie jest za fajnie. :)
voyager Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 Daj Krzysiek w PSie niebieskiego tinta na warstwę z mgłą i zdeptha jako maska do adjustmenta Brightness/contrast tak, aby mgła w tle zmniejszała kontrast. Powinno poprawić odbiór
matik Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 Test oświetlenia wnętrza. Pomysł jak i większość modeli nie moja. Jeszcze trochę pracy jest przy teksturowaniu. Soft Cinema advanced render + gimp.
bolitic Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 Całkiem niezły ten renderer C4D. Mój szybki i krótki reel w HD. Happy New Year!
Smoku Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 matik czemu to pole zaczyna się od razu za oknem. Jakiś ogródek powinien być najpierw i płotek.
Morphe Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 po raz kolejny zostalem zmuszony do popelnienia wnetrza. jak to wyglada?
chudy Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 no i bardzo ładnie wyszło. oprócz cieni od lamp na suficie. jakieś dziwne są.
Morphe Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 na dole obrazka przy krawedzi sa takie lampeczki dlugie one sieca na sufit.
matik Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 matik czemu to pole zaczyna się od razu za oknem. Jakiś ogródek powinien być najpierw i płotek. Fakt, akurat takie zdjęcie w dobrej jakości znalazłem na szybko, w finalnym zmienię na inne.
Lucek Napisano 1 Styczeń 2011 Napisano 1 Styczeń 2011 (edytowane) Co Dunuś wytrzeźwiał?:) Nie czuć kamienia i przestrzeni ale fajnie to wygląda. Ja bym w studiu zasugerował przestrzeń bo tylne światło zawsze wyrwie obiekt z kontekstu. Dzisiejszy test sss do nowej pracki. Sculpt jeszcze idzie do poprawy - ujmiemy trochę ciała. Planuję bump i mapę spec dla skóry jakąś kieckę i biżuterię. Zorientowanych w temacie proszę o komenty. Edytowane 1 Styczeń 2011 przez Lucek
grzegerz Napisano 1 Styczeń 2011 Napisano 1 Styczeń 2011 Takie zabewne cos. Bardziej jako test wklejki:D bo wizke zrobilem zwyczajną.
jahred6 Napisano 1 Styczeń 2011 Napisano 1 Styczeń 2011 grzegerz wizka jak wizka, ok. może przegiąłeś z podpaleniem lampek, Wklejka natomiast mym zdaniem znakomita.
Kub@ Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 ładna wiza ale lampy koniecznie przygaś. Ode mnie baaardzo wczesny wip, może coś z tego więcej będzie jeszcze nie wiem
bolitic Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 lucek: model git, ale sssa to tutaj trudno dojrzeć. Używasz sss2? Jeśli tak to daj mapke diffuse do slotu sss color i scater color i uzywaj presetu "skin pink". Proponuje speculara gloss dać na 0,56 - dla mnie fajnie wyglada wtedy.
bolitic Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 a, tutaj jest pare fajnych tipsów do sss2 http://www.cgfeedback.com/cgfeedback/showthread.php?t=475
Kub@ Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 wow polka dot dzięki !! :), robiłem to ze słabej jakości skanu z jakiejś książki i nie miałem nawet pojęcia gdzie to jest i przez kogo projektowane, nie sądziłem że ktoś to odgadnie. Może masz też tytuł samej książki w której jest umieszczona ta realizacja ?
pressenter Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 (edytowane) wow polka dot dzięki !! :), robiłem to ze słabej jakości skanu z jakiejś książki i nie miałem nawet pojęcia gdzie to jest i przez kogo projektowane, nie sądziłem że ktoś to odgadnie. Może masz też tytuł samej książki w której jest umieszczona ta realizacja ? Kub@: to jest jakiś bardzo stary projekt, dla którejś firmy od toalet, chyba Roca, bo on tam dużo dla nich robił. Sz. Edit:/ Ech, soł klołz. Projekt biur Duravitu: http://coolboom.net/interior-design/duravit-office-showroom-by-francesc-rife/ Edytowane 2 Styczeń 2011 przez pressenter
Lucek Napisano 3 Styczeń 2011 Napisano 3 Styczeń 2011 Dalej testuję. Jeszcze będą zmiany proporcji i diffuse'a. Potem biorę się za materiał oczu.
Lucek Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Ale dlaczego trans? Wygląda jak facet czy coś? Bo jak chodzi o włosy to oczywiście będą.
Pionier Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 @Kuba, fajnie jak zawsze :) na jakim color mappingu pracujesz?
Kub@ Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Pionier - dziex Standardowy lwf : linear, gamma 2,2.
Kub@ Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 nie jest zaznaczone, ale z tego co wiem ma to tylko sens przy obróbce przy 32 bitach np. exr i (bez clamp output oczywiście) pozatym wydłuża ostro rendertime :D http://www.pbviz.com/forum/Topic1812-9-1.aspx Tak szczerze to nie testowałem zbytnio tej funkcji ;)
Pionier Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 hm no tak ale nie zaznaczenie tej opcji sprawi ze bedzie wiekszy szum i trzeba bedzie zwiekszyc AA zeby sie tego pozbyc? jak to u Ciebie wyglada w praktyce? jesli masz w ogole ochote tak sobie pogadac ;)
Kub@ Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 hmm no będzie szum ale zgodnie z tym co czytam nie po calości tylko jedynie w ciemniejszych miejscach. Nie wiem, ja jakoś tego szumienia nie widzę zbyt często u siebie, może dlatego że zawsze zwiększam kontrast i ciemne miejsca są potem jeszcze ciemniejsze ;). Musze zrobić kilka testów, szczególnie o ile procentowo to wydluża render.
Pionier Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 wszystko sie zgadza, ostro pojechane to jest, koniec koncow kazdy robi inaczej ;) dzięki za info
pionix Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 A używa ktoś tej opcji w color mappingu "Linear workflow" z gammą 2.2 ustawioną obok w okienku?
Pionier Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 (edytowane) ja nie, wszedzie gdzie czytalem to odradzaja jej uyzwanie, jesli o mnie chodzi to od dluzszego czasu bazuje na tutorialu kumpla z poprzedniej pracy: http://www.davidfleet.com/tutorials/linear-workflow Edytowane 4 Styczeń 2011 przez Pionier 1
pionix Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 No ja jadę na tym "Linear workflow" od prawie roku i właśnie nie rozumiem czemu jest tak odradzany. Bardzo przyspiesza robotę. Oczywiście trzeba zrozumieć jak to działa a mianowicie to nadaje tylko gammę 2.2 na wszystkie tekstury i kolory we wszystkich slotach i we wszystkich materiałach w scenie. Nadanie gammy 2.2 dla renderu można ustawić albo w color mapingu albo w w ustawieniach gammy w samym maxie. Z moich obserwacji wynika że daje to identyczny rezultat. Pionier - dzięki za linka. Potestuje się :)
Camel Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Kuba a wytłumacz, co kolejno trzeba zrobić, bo ja bawilem sie tak: reinhard 1,0 burn 0,9 gamma 2,2 gamma and lut tez inp 2,2 out 1,0, clamp output odznaczony, po wyrenderowaniu obrazka zapisałem go jako exr, i co dalej? Załadowałem do fotosklepa i za nic w HDR Toning nie moge przepalen likwidować. Na czym w ogóle polega exr workflow v-ray>PS?
NV Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 ja z kolei korzystam z tego http://www.aversis.be/tutorials/vray/essential_gamma_01.htm :) 1
Lucek Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Czy technika o której mówicie polega na wyrenderowaniu takiego RAWa i obróbki w shopie? Jak źle myślę to naprostujcie:)
Bonifatz Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 LWF i najważniejsze żebyś zgrał do formatu 32bitowego ale to już napisano wyżej.
Lucek Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 To jeszcze wyjaśnij LWF bo ja tam specem od renderingów nie jestem:)
Georgas Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Czy technika o której mówicie polega na wyrenderowaniu takiego RAWa i obróbki w shopie? Jak źle myślę to naprostujcie:) dokładnie o to chodzi :) przykład co można z pliku 32 bitowego wyciągnąć :
vision3d Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Georgas - akurat Twoj przyklad malo trafny, takie modyfikacje to z powodzeniem na 8bitach mozna tez robic;)
Lucek Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Świetna sprawa z tego co opowiadacie. Czyli można sobie z vizki zrobić niezłego HDRa:)
Georgas Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Georgas - akurat Twoj przyklad malo trafny, takie modyfikacje to z powodzeniem na 8bitach mozna tez robic;) dasz radę na 8 bitach swobodnie kontrolować ekspozycje obrazka ? może moj przyklad nie jest idealny jak piszesz ale nie wiem czy da się na 8 bitach to zrobić sprawnie
Meedo_pl Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 No bardzo fajny temat Panowie. Od dłuższego czasu przymierzałem się do tych EXR'ów. Może jakiś mały wątek o tym zrobić ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się