Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

Dzieki panowie :) Inna sprawa ze dwa kawałki blachy malowalem przez calutki dzien.. .zeby nic sie nie rozjezdzalo i bylo rowno... nie wiem rozkladam siatke nakladam tex a i tak potem jest krzywo ;d i wygladalo to tak ze dodalem zaciek w szopie "save" odswiez w max .. kurde krzywo.. troche w lewo, zmiana konta.. ok:) I nastepny zaciek:P Chcialem robic Slava1 ale jak zobaczylem spod i ilosc czesci to podziekowalem :P @Karkosik masz racje ze w dol, ale tworcy SW chyba maja inna wizje, bo na modelach z filmow wlasnie biegna tak, wiesz loty w kosmosie brak grawitacji, duze predkosci :)

 

edit. Freedom Fighter fajnie podkreslaja elewacje te iesy, ale przez to ze sa same to tam gdzie nie docieraja to jest kompletny mrok, i jakos zaciemny dla mnie ten mrok :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

mookie trafne spostrzezenie z tymi zaciekami :P poprawilem juz. te przejscia do matowego jeszcze poprawie, dzieki :)

Berger noooo naprawde zacnie to wyglada :) Bardzo mi sie podoba. Ustawiales vray plany, czy moze hdrka albo odbicia swiatel od studia?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie jak zwykle, źle nazwałem render. chciałem się zapytać co myślicie bo do dziś miałem zupełnie inne ustawienia.

a inni jak robią jakiś teścik to podają kilka renderów i angażują innych userów w wybranie najlepszej wersji tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli dobrze zrozumiałem to - wcześniej miałem problemy ze znikającymi kolorami świateł w refleksach, jakie by nie były to w refleksach zawsze były białe a teraz widać niebieskie i żółte, udało mi się wyciągnąć przepalenia bez pogorszenia AA, lepszy czarny chyba mam teraz, to chyba wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motion blur to wersja ostateczna ? prawy silnik na tym bliżej nie ma chyba tej łuny z tyłu ?

widziałbym tu jeszcze takie długie świecące laserowe pociski, jeden właśnie wylatujący i skrawek drugiego u góry z prawej, od tego trafionego silnika mogłoby coś odpadać, najlepiej w stylu drzwiczek szafy w której coś wybuchło ;) i on chyba nie powinien mieć już łuny.

Edytowane przez Bohomaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lucek nenowa coz to? A moje chmurki to zwykle zdjecie :P Co do reszty poprawie jak mowisz :)

@Bohomaz nie jest to wersja ostateczna ale w takowej tez beda rozmycia. A co do silnika racja, sie warstwa usunela :P

Chcialem dodac jeszcze swietlne strzaly od tego statku z tylu ale beznadziejnie wychodzily, jak by ktos mial jakis patent, to ja z checia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak robiłeś te strzały ?

 

ogólnie to trochę mi nie pasują chmury i statki kosmiczne razem , nie byłoby to lepsze w kosmosie 10 metrów nad niszczycielem np ? :) wtedy jakbyś ogarnął te strzały to miałyby one co rozświetlać, a że kamera się tutaj przesuwa (tak jakby) to nie miałbyś dużo modelowania tego niszczyciela bo byłby rozmyty i realistyczne motion blur w chmurach masz wtedy z głowy.

Edytowane przez Bohomaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bohomaz ogolnie ten statek latal w filmie na ziemi jak i w kosmosie wiec scenerii moze byc kilka, tez mysle o scenie w kosmosie i innych:P. Strzaly to w szopie jakos probowalem mazac. twoje sa spoko, to jakas sphera rosciagnieta i nalozony vrylight?

@Lucek dzieki, dobrze wiedziec, zawsze cos nowego :)

@ola-f chodzi Ci o chmury? jakies inne dac? bo nie rozumiem, troche malo wyjasniles :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciek.m - wiesz w SW zawsze były takie odjechane nierealne scenografie - epicko-alienowe światy - zwykłe chmury nie oddają klimatu i parezy się na to jak na model 3D. Taki paradoks ale chyba teraz będziesz wiedział co mam na mysli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tło było czarne, a ze nie wiedziałem co tam zrobić to wrzuciłem noisa xD Kontrast może i tak ,ale mam obecnie taki monitor, ze nic na nim prawie nie widać i u mnie przy większym kontraście robiło się tyle przepaleń, że się patrzeć nie dało ( chyba, ze nie o to chodzi :D ) A teścik i tak taki luźny, więc poprawek raczej nie będzie ;] Dzięki za uwagi ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

artur03, jak robiles trawe ze nie widac powtórzeń?

 

taki render projektu na uczelnie, warsztat samochodowy połączony z wystawa, restauracja i takie tam.

12837125.jpg

 

zblizenie na beton po prawej:

detalr.jpg

Edytowane przez FF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie, szczególnie od dołu gdzieś do połowy, wyżej jest chyba zbyt pusto.

Bardzo dobre AA, właściwie to wzorowe. Kable do lamp są schowane gdzieś czy nie zrobiłeś ?

Wydaje mi się albo trochę ciemno jest jak na taką ilość świateł.

Jak na tak pustą scenę to bardzo fajnie. Trochę jakby mało ostry ten render.

 

A Glow to PS czy Octane ?

Edytowane przez Bohomaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Góra jest pusta bo ma eksponować i przyciągać uwagę na panele świetlne, które firma chce rozreklamować :) (wizka jest częścią karty katalogowej którą robimy). Kabelki nie wiem, nie wnikałem w takie szczegóły. Co do oświetlenia to mi z kolei wydaje się ciągle, że scena jest zbyt jasna ale nie było czasu na dokładniejszy tuning. Ostrości może rzeczywiście trochę brakować bo zupełnie zapomniałem by to przejechać jakimś sharpenem czy czymś. Glow i cały post w Afterze zrobiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

le_chu - bardzo jednolite to oświetlenie. Wszędzie biała czysta plama. Błędy na obudowach jakby światło było źle ułożone. Paski czarno-jasne na kopule a swiatła prawie w dół wszystkie świecą. Glow bije po oczach. Mleczne szyby powinny mieć czyba trochę bieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Torres - biała plama na panelach to akurat cecha tego typu oświetlenia (producent - Barrisol, można sprawdzić). Nie rozumiem zbytnio o jakie błędy na obudowach chodzi, czarno jasne paski na kopule to zbyt niski gloss w materiale rusztowania, mogło wyjść lepiej potwierdzam. Glow, temperatura całości oświetlenia to bardziej narzucona wola klienta - miało być ciepło i eye-candy.

 

thecrev - imo przeciętnie wygląda tablica, z obecnych odbić na pasku można o wiele więcej wycisnąć (w post-produkcji). Nie znam się na zegarkach ale model wygląda spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności