maciek.m Napisano 27 Listopad 2011 Napisano 27 Listopad 2011 Dzieki panowie :) Inna sprawa ze dwa kawałki blachy malowalem przez calutki dzien.. .zeby nic sie nie rozjezdzalo i bylo rowno... nie wiem rozkladam siatke nakladam tex a i tak potem jest krzywo ;d i wygladalo to tak ze dodalem zaciek w szopie "save" odswiez w max .. kurde krzywo.. troche w lewo, zmiana konta.. ok:) I nastepny zaciek:P Chcialem robic Slava1 ale jak zobaczylem spod i ilosc czesci to podziekowalem :P @Karkosik masz racje ze w dol, ale tworcy SW chyba maja inna wizje, bo na modelach z filmow wlasnie biegna tak, wiesz loty w kosmosie brak grawitacji, duze predkosci :) edit. Freedom Fighter fajnie podkreslaja elewacje te iesy, ale przez to ze sa same to tam gdzie nie docieraja to jest kompletny mrok, i jakos zaciemny dla mnie ten mrok :P
mookie Napisano 27 Listopad 2011 Napisano 27 Listopad 2011 maćku.m - zaciek z loga powinien chyba iść w takim kierunku, jak pozostałe? Poprawiłbym te przysmalenia (?) na metalowych częściach, zbyt liniowo ginie tam metaliczny odblask, przejście powinno być chyba nieco płynniejsze.
Berger Napisano 27 Listopad 2011 Napisano 27 Listopad 2011 Hej, Kolejny test CLS'a, sporo do zmiany i model musze skończyć ale ogólnie jestem zadowolony :)
maciek.m Napisano 27 Listopad 2011 Napisano 27 Listopad 2011 mookie trafne spostrzezenie z tymi zaciekami :P poprawilem juz. te przejscia do matowego jeszcze poprawie, dzieki :) Berger noooo naprawde zacnie to wyglada :) Bardzo mi sie podoba. Ustawiales vray plany, czy moze hdrka albo odbicia swiatel od studia?:)
Orangegraphics Napisano 27 Listopad 2011 Napisano 27 Listopad 2011 Berger-spróbuj z ciekawości jedyne co zmienić to tło na czarne, wszystko inne zostawić jak jest, myśle że ten lakier dużo lepiej sie będzie prezentował wtedy:) pozdrawiam
maciek.m Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 Sorki ze tak wzucam tu postepy ale nie chce mi sie nowego watku zakladac :) Dodalem mapowanie kabiny pilota, juz sprawniej idzie :) Co do typka to dostanie jeszcze czapaje i gogle no i texturki.
Razer Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 Jak zrobisz teksturkę szyby jak w ostatnim Battlefieldzie to będzie wypas :) Na screenie wygląda fajnie, ale w ruchu to po prostu miażdży.
le_chu Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 Zajawka z pewnego kończonego projektu: Renderowane w blenderowym Cycles, fajerwerki w Afterze.
mookie Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 le_chu - ciekawe, dużo w tym postprodukcji? I jaki był czas renderingu obrazka?
le_chu Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 mookie - postprodukcji sporo, głównie światła bo te wyrenderowane wyszły zupełnie płasko zgred - tak, to są klatki z animacji wyjęte zamieszczam klatkę bez pp: Czas renderingu to jakieś 1-2 minuty w 1080p
thecrev Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 w modelu nic nie ruszałem, zmieniłem nieco studio i dodałem v-ray lighta, jak wam się to widzi? Niezabardzo wiem jak uzyskać fajny chrom może macie jakiś sposób?
Orangegraphics Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 nie rozumiem jak tutaj testujesz colormapping? nie ma za dużego spektrum kolorystycznego tu więc nie widać jak color mapping się zachowuje?
Bohomaz Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 pewnie jak zwykle, źle nazwałem render. chciałem się zapytać co myślicie bo do dziś miałem zupełnie inne ustawienia. a inni jak robią jakiś teścik to podają kilka renderów i angażują innych userów w wybranie najlepszej wersji tak ?
Orangegraphics Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 nie nie nie, źle mnie zrozumiałeś, po prostu chodziłom mi o to jak ten obrazek testuje twój color mapping, tyle:)
Bohomaz Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 jeżeli dobrze zrozumiałem to - wcześniej miałem problemy ze znikającymi kolorami świateł w refleksach, jakie by nie były to w refleksach zawsze były białe a teraz widać niebieskie i żółte, udało mi się wyciągnąć przepalenia bez pogorszenia AA, lepszy czarny chyba mam teraz, to chyba wszystko.
maciek.m Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 No dobra model ukonczony :) blizej pokaze go pewnie w finished works. A teraz taki tescik scenki, co sadzicie i co poprawic?:D
Lucek Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 chmurki metodą nenowa? Popraw kadr na fullHD i daj szerszy obiektyw, by spotęgować działanie perspektywy.
Bohomaz Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 (edytowane) motion blur to wersja ostateczna ? prawy silnik na tym bliżej nie ma chyba tej łuny z tyłu ? widziałbym tu jeszcze takie długie świecące laserowe pociski, jeden właśnie wylatujący i skrawek drugiego u góry z prawej, od tego trafionego silnika mogłoby coś odpadać, najlepiej w stylu drzwiczek szafy w której coś wybuchło ;) i on chyba nie powinien mieć już łuny. Edytowane 28 Listopad 2011 przez Bohomaz
maciek.m Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 @Lucek nenowa coz to? A moje chmurki to zwykle zdjecie :P Co do reszty poprawie jak mowisz :) @Bohomaz nie jest to wersja ostateczna ale w takowej tez beda rozmycia. A co do silnika racja, sie warstwa usunela :P Chcialem dodac jeszcze swietlne strzaly od tego statku z tylu ale beznadziejnie wychodzily, jak by ktos mial jakis patent, to ja z checia :)
Bohomaz Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 (edytowane) a jak robiłeś te strzały ? ogólnie to trochę mi nie pasują chmury i statki kosmiczne razem , nie byłoby to lepsze w kosmosie 10 metrów nad niszczycielem np ? :) wtedy jakbyś ogarnął te strzały to miałyby one co rozświetlać, a że kamera się tutaj przesuwa (tak jakby) to nie miałbyś dużo modelowania tego niszczyciela bo byłby rozmyty i realistyczne motion blur w chmurach masz wtedy z głowy. Edytowane 28 Listopad 2011 przez Bohomaz
Lucek Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 Ktoś nazwał metodą nenowa taką sprytną technikę na chmury w 3d po premierze Paths of Hate. Potem okazało się że metoda stara jak świat.
Bohomaz Napisano 29 Listopad 2011 Napisano 29 Listopad 2011 (edytowane) maciek jak ci się podobają moje pociski ? Edytowane 29 Listopad 2011 przez Bohomaz
maciek.m Napisano 29 Listopad 2011 Napisano 29 Listopad 2011 @Bohomaz ogolnie ten statek latal w filmie na ziemi jak i w kosmosie wiec scenerii moze byc kilka, tez mysle o scenie w kosmosie i innych:P. Strzaly to w szopie jakos probowalem mazac. twoje sa spoko, to jakas sphera rosciagnieta i nalozony vrylight? @Lucek dzieki, dobrze wiedziec, zawsze cos nowego :) @ola-f chodzi Ci o chmury? jakies inne dac? bo nie rozumiem, troche malo wyjasniles :P
Bohomaz Napisano 29 Listopad 2011 Napisano 29 Listopad 2011 tak, rozciągnięta sphera i vraymeshlight + motion blur i vraylenseffects.
olaf Napisano 29 Listopad 2011 Napisano 29 Listopad 2011 maciek.m - wiesz w SW zawsze były takie odjechane nierealne scenografie - epicko-alienowe światy - zwykłe chmury nie oddają klimatu i parezy się na to jak na model 3D. Taki paradoks ale chyba teraz będziesz wiedział co mam na mysli.
maciek.m Napisano 29 Listopad 2011 Napisano 29 Listopad 2011 Dzieki Bohomaz, pokombinuje tak jak mówisz :) Ola-f teraz kumim, sie pomysli :D Tylko zebym nieprzekombinowal... ;)
FF Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 tło wygląda troche jakby sampling bardzo niedomagal i moze troche kontrastu by sie wiecej przydalo.
Bubu Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 Bo tło było czarne, a ze nie wiedziałem co tam zrobić to wrzuciłem noisa xD Kontrast może i tak ,ale mam obecnie taki monitor, ze nic na nim prawie nie widać i u mnie przy większym kontraście robiło się tyle przepaleń, że się patrzeć nie dało ( chyba, ze nie o to chodzi :D ) A teścik i tak taki luźny, więc poprawek raczej nie będzie ;] Dzięki za uwagi ;]
żółty Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 (edytowane) Jak to wygląda Panowie ? Testy oświetlenia bez włączonego GI, wiem że trawa nie bangla więc proszę się na niej póki co nie skupiać ;] Edytowane 1 Grudzień 2011 przez żółty
artur03 Napisano 2 Grudzień 2011 Napisano 2 Grudzień 2011 A co myślicie o czymś takim? Test głównie otoczenia.
FF Napisano 2 Grudzień 2011 Napisano 2 Grudzień 2011 (edytowane) artur03, jak robiles trawe ze nie widac powtórzeń? taki render projektu na uczelnie, warsztat samochodowy połączony z wystawa, restauracja i takie tam. zblizenie na beton po prawej: Edytowane 2 Grudzień 2011 przez FF
bbandi Napisano 2 Grudzień 2011 Napisano 2 Grudzień 2011 FF - fajny projekt Ode mnie taki test mental 1xomni
artur03 Napisano 3 Grudzień 2011 Napisano 3 Grudzień 2011 Trawa zrobiona mniej więcej tak jak tu: http://forums.cgarchitect.com/38967-problem-large-scale-landscape-terrain-grass-2.html
le_chu Napisano 3 Grudzień 2011 Napisano 3 Grudzień 2011 Szybka wiz dla firmy oświetleniowej. Robione w Blenderze i Octane. Czas renderingu to 5h 45min na 3 kartach GTX 460. Rozdzielczość oryginału 2400 x 3600
Bohomaz Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 (edytowane) Ładnie, szczególnie od dołu gdzieś do połowy, wyżej jest chyba zbyt pusto. Bardzo dobre AA, właściwie to wzorowe. Kable do lamp są schowane gdzieś czy nie zrobiłeś ? Wydaje mi się albo trochę ciemno jest jak na taką ilość świateł. Jak na tak pustą scenę to bardzo fajnie. Trochę jakby mało ostry ten render. A Glow to PS czy Octane ? Edytowane 4 Grudzień 2011 przez Bohomaz
le_chu Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 Góra jest pusta bo ma eksponować i przyciągać uwagę na panele świetlne, które firma chce rozreklamować :) (wizka jest częścią karty katalogowej którą robimy). Kabelki nie wiem, nie wnikałem w takie szczegóły. Co do oświetlenia to mi z kolei wydaje się ciągle, że scena jest zbyt jasna ale nie było czasu na dokładniejszy tuning. Ostrości może rzeczywiście trochę brakować bo zupełnie zapomniałem by to przejechać jakimś sharpenem czy czymś. Glow i cały post w Afterze zrobiony.
Tores Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 le_chu - bardzo jednolite to oświetlenie. Wszędzie biała czysta plama. Błędy na obudowach jakby światło było źle ułożone. Paski czarno-jasne na kopule a swiatła prawie w dół wszystkie świecą. Glow bije po oczach. Mleczne szyby powinny mieć czyba trochę bieli.
thecrev Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 Daje taki test, model troche stary ale przerobiłem środek i postanowiłem wyrenderować jak wam się to widzi?
le_chu Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 Torres - biała plama na panelach to akurat cecha tego typu oświetlenia (producent - Barrisol, można sprawdzić). Nie rozumiem zbytnio o jakie błędy na obudowach chodzi, czarno jasne paski na kopule to zbyt niski gloss w materiale rusztowania, mogło wyjść lepiej potwierdzam. Glow, temperatura całości oświetlenia to bardziej narzucona wola klienta - miało być ciepło i eye-candy. thecrev - imo przeciętnie wygląda tablica, z obecnych odbić na pasku można o wiele więcej wycisnąć (w post-produkcji). Nie znam się na zegarkach ale model wygląda spoko.
thecrev Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 jesli chodzi o srodek to niema tam za dużo detalu ale zamiast ładnych odbić wychodzą mi same białe plamu tu daje małe zbliżenie Pobawiłem się trochę w gimpe i wyszło cos takiego.
gientekwl Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 kamyczki :) raczej testy dispa i normali.
olaf Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 Bardzo fajnie wyglądają planuję niedługo wykonać coś podobnego i się zastanawiałem nad sposobem. Jeżeli mozesz zdradzić czy uzywałeś jakiegoś programu do wykonania dispa i normalek bylbym wdzięczny.
Rekomendowane odpowiedzi