Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzieki panowie :) Inna sprawa ze dwa kawałki blachy malowalem przez calutki dzien.. .zeby nic sie nie rozjezdzalo i bylo rowno... nie wiem rozkladam siatke nakladam tex a i tak potem jest krzywo ;d i wygladalo to tak ze dodalem zaciek w szopie "save" odswiez w max .. kurde krzywo.. troche w lewo, zmiana konta.. ok:) I nastepny zaciek:P Chcialem robic Slava1 ale jak zobaczylem spod i ilosc czesci to podziekowalem :P @Karkosik masz racje ze w dol, ale tworcy SW chyba maja inna wizje, bo na modelach z filmow wlasnie biegna tak, wiesz loty w kosmosie brak grawitacji, duze predkosci :)

 

edit. Freedom Fighter fajnie podkreslaja elewacje te iesy, ale przez to ze sa same to tam gdzie nie docieraja to jest kompletny mrok, i jakos zaciemny dla mnie ten mrok :P

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

maćku.m - zaciek z loga powinien chyba iść w takim kierunku, jak pozostałe? Poprawiłbym te przysmalenia (?) na metalowych częściach, zbyt liniowo ginie tam metaliczny odblask, przejście powinno być chyba nieco płynniejsze.

Napisano

mookie trafne spostrzezenie z tymi zaciekami :P poprawilem juz. te przejscia do matowego jeszcze poprawie, dzieki :)

Berger noooo naprawde zacnie to wyglada :) Bardzo mi sie podoba. Ustawiales vray plany, czy moze hdrka albo odbicia swiatel od studia?:)

Napisano

Sorki ze tak wzucam tu postepy ale nie chce mi sie nowego watku zakladac :) Dodalem mapowanie kabiny pilota, juz sprawniej idzie :) Co do typka to dostanie jeszcze czapaje i gogle no i texturki.

 

12393468.jpg

Napisano

mookie - postprodukcji sporo, głównie światła bo te wyrenderowane wyszły zupełnie płasko

zgred - tak, to są klatki z animacji wyjęte

 

zamieszczam klatkę bez pp:

 

cam006beautypass0056.th.png

 

Czas renderingu to jakieś 1-2 minuty w 1080p

Napisano

w modelu nic nie ruszałem, zmieniłem nieco studio i dodałem v-ray lighta, jak wam się to widzi? Niezabardzo wiem jak uzyskać fajny chrom może macie jakiś sposób?

sofas.jpg

Napisano

pewnie jak zwykle, źle nazwałem render. chciałem się zapytać co myślicie bo do dziś miałem zupełnie inne ustawienia.

a inni jak robią jakiś teścik to podają kilka renderów i angażują innych userów w wybranie najlepszej wersji tak ?

Napisano

jeżeli dobrze zrozumiałem to - wcześniej miałem problemy ze znikającymi kolorami świateł w refleksach, jakie by nie były to w refleksach zawsze były białe a teraz widać niebieskie i żółte, udało mi się wyciągnąć przepalenia bez pogorszenia AA, lepszy czarny chyba mam teraz, to chyba wszystko.

Napisano (edytowane)

motion blur to wersja ostateczna ? prawy silnik na tym bliżej nie ma chyba tej łuny z tyłu ?

widziałbym tu jeszcze takie długie świecące laserowe pociski, jeden właśnie wylatujący i skrawek drugiego u góry z prawej, od tego trafionego silnika mogłoby coś odpadać, najlepiej w stylu drzwiczek szafy w której coś wybuchło ;) i on chyba nie powinien mieć już łuny.

Edytowane przez Bohomaz
Napisano

@Lucek nenowa coz to? A moje chmurki to zwykle zdjecie :P Co do reszty poprawie jak mowisz :)

@Bohomaz nie jest to wersja ostateczna ale w takowej tez beda rozmycia. A co do silnika racja, sie warstwa usunela :P

Chcialem dodac jeszcze swietlne strzaly od tego statku z tylu ale beznadziejnie wychodzily, jak by ktos mial jakis patent, to ja z checia :)

Napisano (edytowane)

a jak robiłeś te strzały ?

 

ogólnie to trochę mi nie pasują chmury i statki kosmiczne razem , nie byłoby to lepsze w kosmosie 10 metrów nad niszczycielem np ? :) wtedy jakbyś ogarnął te strzały to miałyby one co rozświetlać, a że kamera się tutaj przesuwa (tak jakby) to nie miałbyś dużo modelowania tego niszczyciela bo byłby rozmyty i realistyczne motion blur w chmurach masz wtedy z głowy.

Edytowane przez Bohomaz
Napisano

Ktoś nazwał metodą nenowa taką sprytną technikę na chmury w 3d po premierze Paths of Hate. Potem okazało się że metoda stara jak świat.

Napisano

@Bohomaz ogolnie ten statek latal w filmie na ziemi jak i w kosmosie wiec scenerii moze byc kilka, tez mysle o scenie w kosmosie i innych:P. Strzaly to w szopie jakos probowalem mazac. twoje sa spoko, to jakas sphera rosciagnieta i nalozony vrylight?

@Lucek dzieki, dobrze wiedziec, zawsze cos nowego :)

@ola-f chodzi Ci o chmury? jakies inne dac? bo nie rozumiem, troche malo wyjasniles :P

Napisano

maciek.m - wiesz w SW zawsze były takie odjechane nierealne scenografie - epicko-alienowe światy - zwykłe chmury nie oddają klimatu i parezy się na to jak na model 3D. Taki paradoks ale chyba teraz będziesz wiedział co mam na mysli.

Napisano

Bo tło było czarne, a ze nie wiedziałem co tam zrobić to wrzuciłem noisa xD Kontrast może i tak ,ale mam obecnie taki monitor, ze nic na nim prawie nie widać i u mnie przy większym kontraście robiło się tyle przepaleń, że się patrzeć nie dało ( chyba, ze nie o to chodzi :D ) A teścik i tak taki luźny, więc poprawek raczej nie będzie ;] Dzięki za uwagi ;]

Napisano (edytowane)

Jak to wygląda Panowie ? Testy oświetlenia bez włączonego GI, wiem że trawa nie bangla więc proszę się na niej póki co nie skupiać ;]

 

3kopiay.jpg

Edytowane przez żółty
Napisano (edytowane)

artur03, jak robiles trawe ze nie widac powtórzeń?

 

taki render projektu na uczelnie, warsztat samochodowy połączony z wystawa, restauracja i takie tam.

12837125.jpg

 

zblizenie na beton po prawej:

detalr.jpg

Edytowane przez FF
Napisano

Szybka wiz dla firmy oświetleniowej.

 

finalrenderpostmedium.jpg

 

 

Robione w Blenderze i Octane.

Czas renderingu to 5h 45min na 3 kartach GTX 460.

Rozdzielczość oryginału 2400 x 3600

Napisano (edytowane)

Ładnie, szczególnie od dołu gdzieś do połowy, wyżej jest chyba zbyt pusto.

Bardzo dobre AA, właściwie to wzorowe. Kable do lamp są schowane gdzieś czy nie zrobiłeś ?

Wydaje mi się albo trochę ciemno jest jak na taką ilość świateł.

Jak na tak pustą scenę to bardzo fajnie. Trochę jakby mało ostry ten render.

 

A Glow to PS czy Octane ?

Edytowane przez Bohomaz
Napisano

Góra jest pusta bo ma eksponować i przyciągać uwagę na panele świetlne, które firma chce rozreklamować :) (wizka jest częścią karty katalogowej którą robimy). Kabelki nie wiem, nie wnikałem w takie szczegóły. Co do oświetlenia to mi z kolei wydaje się ciągle, że scena jest zbyt jasna ale nie było czasu na dokładniejszy tuning. Ostrości może rzeczywiście trochę brakować bo zupełnie zapomniałem by to przejechać jakimś sharpenem czy czymś. Glow i cały post w Afterze zrobiony.

Napisano

le_chu - bardzo jednolite to oświetlenie. Wszędzie biała czysta plama. Błędy na obudowach jakby światło było źle ułożone. Paski czarno-jasne na kopule a swiatła prawie w dół wszystkie świecą. Glow bije po oczach. Mleczne szyby powinny mieć czyba trochę bieli.

Napisano

Torres - biała plama na panelach to akurat cecha tego typu oświetlenia (producent - Barrisol, można sprawdzić). Nie rozumiem zbytnio o jakie błędy na obudowach chodzi, czarno jasne paski na kopule to zbyt niski gloss w materiale rusztowania, mogło wyjść lepiej potwierdzam. Glow, temperatura całości oświetlenia to bardziej narzucona wola klienta - miało być ciepło i eye-candy.

 

thecrev - imo przeciętnie wygląda tablica, z obecnych odbić na pasku można o wiele więcej wycisnąć (w post-produkcji). Nie znam się na zegarkach ale model wygląda spoko.

Napisano

jesli chodzi o srodek to niema tam za dużo detalu ale zamiast ładnych odbić wychodzą mi same białe plamu tu daje małe zbliżenie

14214254372651500839.jpg

Pobawiłem się trochę w gimpe i wyszło cos takiego.

70854315030669399947.jpg

Napisano

Bardzo fajnie wyglądają planuję niedługo wykonać coś podobnego i się zastanawiałem nad sposobem. Jeżeli mozesz zdradzić czy uzywałeś jakiegoś programu do wykonania dispa i normalek bylbym wdzięczny.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności