Camel Napisano 27 Marzec 2011 Napisano 27 Marzec 2011 Może nie widmo, może tak, ale ja powiem to że z takiej odległości to nie wiem czy ma być wyblakły czy wyraźnie ukazany w światłocieniu, poza tym ta smuga najprościej mówiąc chyba jest od odrzutowca a nie pasażerskiego... jeśli dobrze mówię...
pecet Napisano 27 Marzec 2011 Napisano 27 Marzec 2011 Właśnie wygląda jakby był półprzeźroczysty albo podświetlony od dołu, a patrząc po ostrych cieniach na budynku, na samolocie też powinno być widać wyraźnie oświetloną górę i zacieniony dół np. http://bruno.netstrefa.com.pl/onephoto/2007/photo/samolot_070923_0079.jpg chociaż u Ciebie jest tylko dół więc powinien być ciemniejszy.
Loki Napisano 27 Marzec 2011 Napisano 27 Marzec 2011 samolot (i smuga kondensacyjna za nim) to zdjęcie - jako całość wklejone. Dzięki za referencję pecet. Posiłkowałem się zdjęciami z http://sky-watcher.pl/ i chyba faktycznie troche go przeskalowałem (w sensie za duży jest). Co do cienia ciężko stwierdzić, on jest widziany praktycznie od dołu całkowicie. No nic powalczę jeszcze. A kolorystycznie jak to się prezentuje?
Notre Napisano 27 Marzec 2011 Napisano 27 Marzec 2011 ten samolot na pierwszy rzut oka przypomina miecz wbity w budynek ;) ogólnie ładnie ale prawą strone troche rozjaśnić cienie może zeby sie tak nie zlewały z wystającymi elementami
Berger Napisano 27 Marzec 2011 Napisano 27 Marzec 2011 Loki: Mi się bardzo podoba, poza tym samolotem, osobiście bym go zmiejszył 3-4 krotnie, tak jak czasem widzisz je na niebie.
NV Napisano 27 Marzec 2011 Napisano 27 Marzec 2011 Dziś się bawiłem skanerem i postanowiłem dla relaksu zrobić sobie jabłko. Takie pierwsze testy tekstury.
olaf Napisano 27 Marzec 2011 Napisano 27 Marzec 2011 powiem tylko, ze takie rzeczy się genialnie składa w photoshop extended z kawałków z google images itp.
cfaniak Napisano 27 Marzec 2011 Napisano 27 Marzec 2011 Dziś się bawiłem skanerem i postanowiłem dla relaksu zrobić sobie jabłko. Takie pierwsze testy tekstury. W moim odczuciu przypomina jabłkowe 'brushed metal' :)
JohnZi Napisano 28 Marzec 2011 Napisano 28 Marzec 2011 obrales je po czym ulozyles skorke w skanerze?:D
NV Napisano 28 Marzec 2011 Napisano 28 Marzec 2011 (edytowane) Widzę, że hasło skaner wzbudziło wiele emocji ;D niestety nie, skaner nie robi sam tekstur . Troszkę poprawiłem teksturę. Jeszcze sporo przede mną. JohnZi : Nie , wtedy efekt byłby słaby :) Zdecydowanie opcja polka dot Edytowane 29 Marzec 2011 przez NV
carlosss Napisano 28 Marzec 2011 Napisano 28 Marzec 2011 słabo to wygląda niestety, wygląda jak by mapowanie było skopane
siwy Napisano 29 Marzec 2011 Napisano 29 Marzec 2011 wygląda jak posiniaczona dupa :) za mocny gloss, zły bump i złe mapowanie
Camel Napisano 29 Marzec 2011 Napisano 29 Marzec 2011 chyba jabłek nie widziałeś :p porównaj uważnie swoją wersję z wersją Matki Natury, mam nadzieję że to pomoże. Życzę wytrwałości i opanowania sprawki.
Lucek Napisano 29 Marzec 2011 Napisano 29 Marzec 2011 NV a spróbuj to proceduralnie zrobić. Po co się bawisz z mapowaniem skoro do jabłka wystarczy subtelny proceduralny bump? Czy mnie się zdaje czy ty schowałeś seama za tym ogonkiem? :D
NV Napisano 29 Marzec 2011 Napisano 29 Marzec 2011 carloss , siwy, lucek : Dzięki :) następna wersja:
Touch Napisano 29 Marzec 2011 Napisano 29 Marzec 2011 Jabłko z biedronki. Za duży bump, wygląda nieświeżo:] Pozdr
SWRSC Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 (edytowane) Dalej męczymy ten projekt, zmienił się drastycznie plan zagospodarowania i wiele innych elementów. Poniżej test postprodukcji na klatce z animacji, dodałem jeszcze ludków. Ciemne kreski na środku wzdłuż lewego budynku to mora, która powstała z gęstej siatki, która jest dookoła balkonów. Edytowane 30 Marzec 2011 przez SWRSC
Camel Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 (edytowane) nv: spoko jabłko, pracuj dalej swrsc: miazga ode mnie wizki dla producenta mebli. Za taką skromną cenę to dostał tak jak wyszło :) bo ponóć w vray 2 syf się pojawił od glossy, przegiąłem z ustawieniami, i stąd rendering był wolny (docelowa rozdziałka prawie 1,4 k pixeli. potestuję, powalczę i będzie ok Wyrażam podziękowania dla Roksany B. za pomoc w skleceniu aranżacji. vRay i PS. Edytowane 30 Marzec 2011 przez Camel
Dusia Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 nv: spoko jabłko, pracuj dalej swrsc: miazga ode mnie wizki dla producenta mebli. Za taką skromną cenę to dostał tak jak wyszło :) bo ponóć w vray 2 syf się pojawił od glossy, przegiąłem z ustawieniami, i stąd rendering był wolny (docelowa rozdziałka prawie 1,4 k pixeli. potestuję, powalczę i będzie ok Zabije za to co na ścianie! :P Poza tym bardziej intensywnego różu to już nie było ?! :P Mogłeś dać bardziej w pastele ;) A tak poza tym to ładnie.
Morphe Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 (edytowane) taki tescik. Edytowane 13 Marzec 2013 przez Adek
arturprx2 Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 Przyjdzie taki jeden na M, pozamiata i siedź tu człowieku spokojnie :P
olaf Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 test sie udal - wkwiłes wszystkich :D nie boisz sie, ze doszedles do takiej perfekcji, ze klient i tak nie zaplaci za to twierdzac ze przeciez wkleiles po prostu zdjecie w tło.
Morphe Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 skoro sieudalo to fajnie :) mocne kolory w mieszkaniach zamierzaone dla mocnego akcentu... W zasadzie to nie las niby ale taki dziki park? dostalem taka refke wiec probowalem cos mniej wiecej... artur - ;) olaf - nie boje bo do perfekcji daaleko :P boje sie innych rzeczy w tej kwesti. peter - mowisz ze progres? hmm w sumie jak patre na moje wizki z przed 3-4 lat to progres jest, choc jak patrze na niektore z przed 2, to czase mam wrazenie ze regres :)
Bombel Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 Za dużo wizek, za mało gąsienic ;) Test oświetlenia i materiałów proceduralnych w nowym Modo.
NV Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 Morphe ja czekam aż zrobisz jakąś wizke w centrum miasta bez drzewek :) (nie zrozum mnie źle, obecnych nie odróżniam od fotek ale zwyczajnie już niczym nowym nie zaskakujesz, a przywykłem do tego i teraz mi ciężko ;)
Morphe Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 jak bedzie mi dane zrobic, to pokaze dla odmiany, ale podejzewam ze moje portfolio sciaga osoby ktore wlasnie maja potrzebe pokazania... np parku obok... co poradze. ostatni raz robilem plombe biurowca ponad 4 lata temu?... long time ago
buczer Napisano 31 Marzec 2011 Napisano 31 Marzec 2011 Raczej odwrotnie, jak da zbyt małą cenę to klienci nie wierzą, że da się za tyle coś dobrego zrobić :)
Smoku Napisano 31 Marzec 2011 Napisano 31 Marzec 2011 Jako laik w te klocki zapytam ,Morphe w czym robisz taką wspaniałą florę?
pirx Napisano 31 Marzec 2011 Napisano 31 Marzec 2011 Stawiam na lata siedzenia w ogródku i pracy z genami... :) Morphe, to wgniata.
pirx Napisano 31 Marzec 2011 Napisano 31 Marzec 2011 Eghem... no to ja... tak skromnie. Postanowiłem nauczyć się rederingu w międzyczasie i zrobiłem coś takiego. Tak jak poradził mi indian, skyportale i do tego sunliht. Jestem z tego obrazka dumny bo jaki on nie jest to i tak jest najlepszy jaki wyprodukowałem. :) pzd. Daniel
eXPlosiV Napisano 1 Kwiecień 2011 Napisano 1 Kwiecień 2011 mały test mebli do przyszłego interiora ;)
matik Napisano 1 Kwiecień 2011 Napisano 1 Kwiecień 2011 Szybki test lasu + dorzuciłem 4 wiatraki niedawno wymodelowane żeby nie było smutno. Cinema 4d + AR3.
Karkosik Napisano 1 Kwiecień 2011 Napisano 1 Kwiecień 2011 Gdyby nie trawa i wiatraki , powiedziałbym że foto.
matik Napisano 1 Kwiecień 2011 Napisano 1 Kwiecień 2011 Drzewo (1) to zwykłe darmowe znalezione w sieci rozsadzone, zróżnicowane i sklonowane (15 000) mographem i na to co wyszło tekstura lasu.
indian Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 fajne studia, wywal ramkę, daj szerszy kadr i będzie git :) salut.
Rekomendowane odpowiedzi