Kubajaniak Napisano 3 Kwiecień 2011 Napisano 3 Kwiecień 2011 Stary samochód w nowej wersji. Co o tym sądzicie?
pirx Napisano 3 Kwiecień 2011 Napisano 3 Kwiecień 2011 Mało samochodowy ten lakier jak dla mnie. W czym?
Kubajaniak Napisano 3 Kwiecień 2011 Napisano 3 Kwiecień 2011 Renderowane w Vray'u według tutoriala. Tylko w tutorialu był szary lakier, a nie czerwony.
matik Napisano 3 Kwiecień 2011 Napisano 3 Kwiecień 2011 Test teksturowania trawy. Jak zwykle cinema 4d + AR3.
Gość jeffk6dfbe Napisano 3 Kwiecień 2011 Napisano 3 Kwiecień 2011 Moim zdaniem za mało realistycznie.
gientekwl Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 Moim zdaniem za mało realistycznie. Wyjaśnij proszę dlaczego ?
pirx Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 Wydaje mi się że to ze względu na "scenerię". Masz mocne światło na zdjęciu a na renderku w ogóle tego nie widać. Moim zdaniem bardzo ładna. To brązowe to ziemia? :)
matik Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 No możliwe że jest troszkę ciemniej niż wskazuje na to hdr-ka, tak to brązowe to ziemia.
Karkosik Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 No to ja wrzucam mój render testowy " Pana Boksika". Pomysł i wykonanie moje. W zamyśle mam jeszcze animke. To co jest to jest próbna poza (wiem o sztywnych palcach, to jest próbna poza, rig dopiero sie będzie robił:D) jak i próbny render:D Ciśnijcie:D [/url]
SWRSC Napisano 5 Kwiecień 2011 Napisano 5 Kwiecień 2011 (edytowane) męczymy to dalej, niedługo pierwsze animki, bo już chyba nie powinno być zmian. W ciągu 2 dni wydłubałem od nowa cały plan zagospodarowania, to co widac to około 2/3 całości. Ciągła walka o każdy gigabajt ramu staje się już naprawdę męcząca. Stille niestety będą w jakości sceny pod animację, w sumie coś takiego jak poniżej. Dojdzie jeszcze troszkę detali. Szkoda że brak czasu żeby to podzielić i renderować osobno... Edytowane 5 Kwiecień 2011 przez SWRSC
pionix Napisano 5 Kwiecień 2011 Napisano 5 Kwiecień 2011 (edytowane) SWRSC - dla mnie czad! :) Jak jeszcze dodasz klimatyczne postpro w animacji to będzie wypas. Ino tylko teraz jak patrzę to bym jeszcze nad jezdniami popracował. Karkosik - model wygląda bardzo dobrze. Edytowane 5 Kwiecień 2011 przez pionix
SWRSC Napisano 5 Kwiecień 2011 Napisano 5 Kwiecień 2011 u mnie na wsi jak jest święto to zawsze są białe ! o !
Camel Napisano 5 Kwiecień 2011 Napisano 5 Kwiecień 2011 (edytowane) swrsc: bardzo ładnie, nie mam siły puszczać komentarza. simple_man: chyba nie :d karkosik: ulalala świetnie, widzę że pomimo męki z wywalającym sie maxem Pan Boksik wyszedł wyśmienicie. służę pomocą przy animacji :) od samego początku wiedziałem że koncept będzie w dechę. Edytowane 5 Kwiecień 2011 przez Camel
Lis Napisano 5 Kwiecień 2011 Napisano 5 Kwiecień 2011 Odgrzewany kotlet na potrzeby free stuffu na stronce.
Orangegraphics Napisano 5 Kwiecień 2011 Napisano 5 Kwiecień 2011 Lis to już klasyk jest ten bonsai;) ale ładnie, tylko te paski w tle troche za mocne. SWRSC ogrom powala, ile ramu teraz zjada? jedna klatka ile się liczy na czym? jak ogarniasz GI? flythrough czy jakis inny patent do animki?
SWRSC Napisano 5 Kwiecień 2011 Napisano 5 Kwiecień 2011 obecny stan sceny 8Gb podczas liczenia, nie ma większych problemów z GI. Na razie zwykłe LC+ IRR, do animki prawdopodobnie LC + qmc lub ruchome elementy na osobnej warstwie. Jeszcze rozkminie. Na razie liczy się szybko, pewnie zejde do około 3min na klatke (i7 930 OC4.15/ i7 980X). Inwestycja powstanie w Istanbule.
Camel Napisano 5 Kwiecień 2011 Napisano 5 Kwiecień 2011 3 minuty? do czego to odniesiesz? do renderowania końcowego z użyciem zapisanych irradiance mapek czy jak i czy na jednej stacji?
SWRSC Napisano 5 Kwiecień 2011 Napisano 5 Kwiecień 2011 liczenie klatki animacji na jednej maszynie z wczytanym GI.
Simple_man Napisano 5 Kwiecień 2011 Napisano 5 Kwiecień 2011 Jak na Istambuł to mało przekonywujące światło. Bardziej przypomina polską wiosnę :P
Mytikas Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 Prosze o ocene. Co mozna poprawic, zeby uzyskac bardziej realistyczny efekt? Zastanawiam sie nad materialem szkla, bo poki co jego odbicia i refrakcje okreslaja jedynie szarosci w odpowiednich slotach. Z gory dziekuje za wszelkie pomocne sugestie.
Camel Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 coś widzę że vRay bo na podłożu są plamy od cienkiej interpolacji reflecta.
Mytikas Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 @Simple_man: To jest jak napisal Dunuś Vray. :)
Kub@ Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 Mytikas szklo to szkło, fresnel na 1,5 - 1,6 i reflect/refract prawie białe, tu nie ma większej filozofii w materiale vray. Jak chcesz pożądny render studyjny to zrób przesiadkę na maxwell, fry - uzyskasz tam fizycznie poprawne kaustyki reflect i refract, co zdecydowanie pomoże w uzyskaniu realizmu. Poza tym zobacz sobie jak układa się profesjonalne studio fotograficzne do fotografowania szkła/ biżuterii, kiedyś chyba był wątek na maxwell forum.
olaf Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 coś dla Was pewnie prościutkiego ale mi zajęło trochę czasu (najwiecej szukanie bumpmapy w Blenderze ;) ). Test płatków. trzy światła + sss, tekstura rysowana małe postrpo z blurem, bo nie wiem jak rozmazać krawędzie obiektu, by zawsze się wtapiał w inne obiekty (taki glow ale z alpha - jest cos takiego?). T miał być płatek kwiatowy, zduplikowalem by sprawdzić sss, finalnie będzie ładnie ułożone i dopasowane.
Camel Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 (edytowane) jak rozmazać? nie dałeś chyba większego levelu subsurf w blenderze Edytowane 6 Kwiecień 2011 przez Camel
olaf Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 sss wyłączyłem jednak, wkwiał mnie. Nie bede sie chlastał z jednym parametrem do nocy ;)
Camel Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 nie wiem czy pomyliłeś modyfikator Subsurf odpowiadający za wygładzenie modelu z SSS ;)
olaf Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 nie nie pomylilem. wygładzanie to jedno, sss ktore testowałem by łatki od spodu wygladały fajnie to drugie, a chciałem by w obiwktywie były delikatnie kosmate ale bez jakiegoś badziewia z futerkiem sie pewnie nie obejdzie a nie jara mnie az tak mocno 3d, bo finalna klatka i tak bedzie korygowana ręcznie. edit. jak ktos zna tutorial/galerie, ktora otworzy mi oczy szerzej to smialo chetnie zaczerpne wiedzy teraz mysle nad animacja, tak by do reela tez pasowała ;)
grubas Napisano 7 Kwiecień 2011 Napisano 7 Kwiecień 2011 Witam, może ktoś pomoże lub odeśle do odpowiedniego rozdziału. Robi mi straszną kaszę. Tynk to zwykła bitmapa z bumpem. Świecone sposobem Pana Guthrie Rozmiar wyjściowy: 1754x1100
SWRSC Napisano 7 Kwiecień 2011 Napisano 7 Kwiecień 2011 sample w światełkach zwiększ, powinno pomóc. Tak najprościej.
Berger Napisano 7 Kwiecień 2011 Napisano 7 Kwiecień 2011 Kiedyś zrobiłem taki render Vipera, dzisiaj tylko zmieniłem postpro w ramach zabawy photoshopem:
mirekbini Napisano 8 Kwiecień 2011 Napisano 8 Kwiecień 2011 model vipera fajny, tylko szyby i światła jakieś takie ... ciemne?
Karkosik Napisano 8 Kwiecień 2011 Napisano 8 Kwiecień 2011 I jak zwykle ten cień berger ... Nie wiem jak dla innych, ale mi to wygląda jakby auto było zrenderowane osobno z alphą a w PS domalowujesz tło i cień. Cień szczególnie wygląda jak pociągniety miekkim brushem.
Karkosik Napisano 8 Kwiecień 2011 Napisano 8 Kwiecień 2011 Fajna podłoga świerszczu. Ja dorzucam test asfaltu:D Z dofem i bez:D
Camel Napisano 9 Kwiecień 2011 Napisano 9 Kwiecień 2011 swrsc: bardzo ładnie, byłaby animka ze zmieniającym się dofem i lekkim wstrzasem kamerki. ( gg ? no, słucham, godzina 2, o tej porze to śpię ) karkoś: z tym asfaltem grubo pojechałeś, uchyl rąbka tajemnicy o nim. pamietaj że pod słabym fresnelem bedzie się odbijać, widziałeś coś takiego na autostradzie w oddali?
pionix Napisano 9 Kwiecień 2011 Napisano 9 Kwiecień 2011 SWRSC - sympatycznie to wygląda. Karkosik - jest dobrze ale rzeczywiście ciut by można mu reflectu dodać Łazienka - produkt uboczny komerchy zrobiony dla własnej uciechy.
Tores Napisano 9 Kwiecień 2011 Napisano 9 Kwiecień 2011 Ładnie pionix. Mi by tylko przeszkadzała rama od drzwi lub same drzwi. Nie siedzi mi po prostu taki połączenie jak jest teraz. Fajna biel ceramiki.
Karkosik Napisano 9 Kwiecień 2011 Napisano 9 Kwiecień 2011 Dobrze ludzie gadacie z odbiciami - na obronę powiem, że fresnel w reflect jest i był on dużo wiekszy niż teraz, tylko męczyłem ten asfalt cały dzień i na koniec wydawało mi się że jest za duży i zmniejszyłem ;]:( Jak coś podziałam to pokaże;D Pionix - Sztos:D
Berger Napisano 10 Kwiecień 2011 Napisano 10 Kwiecień 2011 Próba konfiguracji materiału directx pod pseudo-zebry itd:
Lucek Napisano 10 Kwiecień 2011 Napisano 10 Kwiecień 2011 To tak chodzi w realtime? Rozszerz proszę temat:)
Rekomendowane odpowiedzi