Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość jeffk6dfbe
Napisano

Moim zdaniem za mało realistycznie.

Napisano

Wydaje mi się że to ze względu na "scenerię". Masz mocne światło na zdjęciu a na renderku w ogóle tego nie widać. Moim zdaniem bardzo ładna. To brązowe to ziemia? :)

Napisano

No to ja wrzucam mój render testowy " Pana Boksika". Pomysł i wykonanie moje. W zamyśle mam jeszcze animke. To co jest to jest próbna poza (wiem o sztywnych palcach, to jest próbna poza, rig dopiero sie będzie robił:D) jak i próbny render:D Ciśnijcie:D

 

[/url]prbnyps.jpg

Napisano (edytowane)

męczymy to dalej, niedługo pierwsze animki, bo już chyba nie powinno być zmian.

W ciągu 2 dni wydłubałem od nowa cały plan zagospodarowania, to co widac to około 2/3 całości. Ciągła walka o każdy gigabajt ramu staje się już naprawdę męcząca. Stille niestety będą w jakości sceny pod animację, w sumie coś takiego jak poniżej. Dojdzie jeszcze troszkę detali. Szkoda że brak czasu żeby to podzielić i renderować osobno...

 

turkpreview.jpg

 

ringspreview05.jpg

Edytowane przez SWRSC
Napisano (edytowane)

SWRSC - dla mnie czad! :) Jak jeszcze dodasz klimatyczne postpro w animacji to będzie wypas. Ino tylko teraz jak patrzę to bym jeszcze nad jezdniami popracował.

Karkosik - model wygląda bardzo dobrze.

Edytowane przez pionix
Napisano (edytowane)

swrsc: bardzo ładnie, nie mam siły puszczać komentarza.

 

simple_man: chyba nie :d

 

karkosik: ulalala świetnie, widzę że pomimo męki z wywalającym sie maxem Pan Boksik wyszedł wyśmienicie. służę pomocą przy animacji :)

od samego początku wiedziałem że koncept będzie w dechę.

Edytowane przez Camel
Napisano

Lis to już klasyk jest ten bonsai;) ale ładnie, tylko te paski w tle troche za mocne.

 

SWRSC ogrom powala, ile ramu teraz zjada? jedna klatka ile się liczy na czym? jak ogarniasz GI? flythrough czy jakis inny patent do animki?

Napisano

obecny stan sceny 8Gb podczas liczenia, nie ma większych problemów z GI. Na razie zwykłe LC+ IRR, do animki prawdopodobnie LC + qmc lub ruchome elementy na osobnej warstwie. Jeszcze rozkminie. Na razie liczy się szybko, pewnie zejde do około 3min na klatke (i7 930 OC4.15/ i7 980X).

Inwestycja powstanie w Istanbule.

Napisano

Prosze o ocene. Co mozna poprawic, zeby uzyskac bardziej realistyczny efekt? Zastanawiam sie nad materialem szkla, bo poki co jego odbicia i refrakcje okreslaja jedynie szarosci w odpowiednich slotach.

 

Z gory dziekuje za wszelkie pomocne sugestie.

Napisano

Mytikas szklo to szkło, fresnel na 1,5 - 1,6 i reflect/refract prawie białe, tu nie ma większej filozofii w materiale vray.

 

Jak chcesz pożądny render studyjny to zrób przesiadkę na maxwell, fry - uzyskasz tam fizycznie poprawne kaustyki reflect i refract, co zdecydowanie pomoże w uzyskaniu realizmu.

 

Poza tym zobacz sobie jak układa się profesjonalne studio fotograficzne do fotografowania szkła/ biżuterii, kiedyś chyba był wątek na maxwell forum.

Napisano

coś dla Was pewnie prościutkiego ale mi zajęło trochę czasu (najwiecej szukanie bumpmapy w Blenderze ;) ). Test płatków. trzy światła + sss, tekstura rysowana małe postrpo z blurem, bo nie wiem jak rozmazać krawędzie obiektu, by zawsze się wtapiał w inne obiekty (taki glow ale z alpha - jest cos takiego?). T miał być płatek kwiatowy, zduplikowalem by sprawdzić sss, finalnie będzie ładnie ułożone i dopasowane.

test1.jpg

Napisano

nie nie pomylilem. wygładzanie to jedno, sss ktore testowałem by łatki od spodu wygladały fajnie to drugie, a chciałem by w obiwktywie były delikatnie kosmate ale bez jakiegoś badziewia z futerkiem sie pewnie nie obejdzie a nie jara mnie az tak mocno 3d, bo finalna klatka i tak bedzie korygowana ręcznie.

 

edit. jak ktos zna tutorial/galerie, ktora otworzy mi oczy szerzej to smialo chetnie zaczerpne wiedzy teraz mysle nad animacja, tak by do reela tez pasowała ;)

 

test2.jpg

Napisano

I jak zwykle ten cień berger ... Nie wiem jak dla innych, ale mi to wygląda jakby auto było zrenderowane osobno z alphą a w PS domalowujesz tło i cień. Cień szczególnie wygląda jak pociągniety miekkim brushem.

Napisano

swrsc: bardzo ładnie, byłaby animka ze zmieniającym się dofem i lekkim wstrzasem kamerki. ( gg ? no, słucham, godzina 2, o tej porze to śpię )

 

karkoś: z tym asfaltem grubo pojechałeś, uchyl rąbka tajemnicy o nim. pamietaj że pod słabym fresnelem bedzie się odbijać, widziałeś coś takiego na autostradzie w oddali?

Napisano

SWRSC - sympatycznie to wygląda.

Karkosik - jest dobrze ale rzeczywiście ciut by można mu reflectu dodać

 

Łazienka - produkt uboczny komerchy zrobiony dla własnej uciechy.

25992a993c01d5fd.jpg

Napisano

Ładnie pionix. Mi by tylko przeszkadzała rama od drzwi lub same drzwi. Nie siedzi mi po prostu taki połączenie jak jest teraz. Fajna biel ceramiki.

Napisano

Dobrze ludzie gadacie z odbiciami - na obronę powiem, że fresnel w reflect jest i był on dużo wiekszy niż teraz, tylko męczyłem ten asfalt cały dzień i na koniec wydawało mi się że jest za duży i zmniejszyłem ;]:( Jak coś podziałam to pokaże;D

 

Pionix - Sztos:D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności