Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

męczymy to dalej, niedługo pierwsze animki, bo już chyba nie powinno być zmian.

W ciągu 2 dni wydłubałem od nowa cały plan zagospodarowania, to co widac to około 2/3 całości. Ciągła walka o każdy gigabajt ramu staje się już naprawdę męcząca. Stille niestety będą w jakości sceny pod animację, w sumie coś takiego jak poniżej. Dojdzie jeszcze troszkę detali. Szkoda że brak czasu żeby to podzielić i renderować osobno...

 

turkpreview.jpg

 

ringspreview05.jpg

Edytowane przez SWRSC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC - dla mnie czad! :) Jak jeszcze dodasz klimatyczne postpro w animacji to będzie wypas. Ino tylko teraz jak patrzę to bym jeszcze nad jezdniami popracował.

Karkosik - model wygląda bardzo dobrze.

Edytowane przez pionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swrsc: bardzo ładnie, nie mam siły puszczać komentarza.

 

simple_man: chyba nie :d

 

karkosik: ulalala świetnie, widzę że pomimo męki z wywalającym sie maxem Pan Boksik wyszedł wyśmienicie. służę pomocą przy animacji :)

od samego początku wiedziałem że koncept będzie w dechę.

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecny stan sceny 8Gb podczas liczenia, nie ma większych problemów z GI. Na razie zwykłe LC+ IRR, do animki prawdopodobnie LC + qmc lub ruchome elementy na osobnej warstwie. Jeszcze rozkminie. Na razie liczy się szybko, pewnie zejde do około 3min na klatke (i7 930 OC4.15/ i7 980X).

Inwestycja powstanie w Istanbule.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o ocene. Co mozna poprawic, zeby uzyskac bardziej realistyczny efekt? Zastanawiam sie nad materialem szkla, bo poki co jego odbicia i refrakcje okreslaja jedynie szarosci w odpowiednich slotach.

 

Z gory dziekuje za wszelkie pomocne sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mytikas szklo to szkło, fresnel na 1,5 - 1,6 i reflect/refract prawie białe, tu nie ma większej filozofii w materiale vray.

 

Jak chcesz pożądny render studyjny to zrób przesiadkę na maxwell, fry - uzyskasz tam fizycznie poprawne kaustyki reflect i refract, co zdecydowanie pomoże w uzyskaniu realizmu.

 

Poza tym zobacz sobie jak układa się profesjonalne studio fotograficzne do fotografowania szkła/ biżuterii, kiedyś chyba był wątek na maxwell forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś dla Was pewnie prościutkiego ale mi zajęło trochę czasu (najwiecej szukanie bumpmapy w Blenderze ;) ). Test płatków. trzy światła + sss, tekstura rysowana małe postrpo z blurem, bo nie wiem jak rozmazać krawędzie obiektu, by zawsze się wtapiał w inne obiekty (taki glow ale z alpha - jest cos takiego?). T miał być płatek kwiatowy, zduplikowalem by sprawdzić sss, finalnie będzie ładnie ułożone i dopasowane.

test1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie pomylilem. wygładzanie to jedno, sss ktore testowałem by łatki od spodu wygladały fajnie to drugie, a chciałem by w obiwktywie były delikatnie kosmate ale bez jakiegoś badziewia z futerkiem sie pewnie nie obejdzie a nie jara mnie az tak mocno 3d, bo finalna klatka i tak bedzie korygowana ręcznie.

 

edit. jak ktos zna tutorial/galerie, ktora otworzy mi oczy szerzej to smialo chetnie zaczerpne wiedzy teraz mysle nad animacja, tak by do reela tez pasowała ;)

 

test2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swrsc: bardzo ładnie, byłaby animka ze zmieniającym się dofem i lekkim wstrzasem kamerki. ( gg ? no, słucham, godzina 2, o tej porze to śpię )

 

karkoś: z tym asfaltem grubo pojechałeś, uchyl rąbka tajemnicy o nim. pamietaj że pod słabym fresnelem bedzie się odbijać, widziałeś coś takiego na autostradzie w oddali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ludzie gadacie z odbiciami - na obronę powiem, że fresnel w reflect jest i był on dużo wiekszy niż teraz, tylko męczyłem ten asfalt cały dzień i na koniec wydawało mi się że jest za duży i zmniejszyłem ;]:( Jak coś podziałam to pokaże;D

 

Pionix - Sztos:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności